Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
paarmasisti
Apteekki

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by paarmasisti »

doof wrote: Annetaanko leikkauspöydällä midatsolaamia rauhottamiseen/nukutukseen?
Riippuu varmaan leikkauspöydästä mitä käyttävät, mutta juu, kyllä annetaan.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
zerk

Post by zerk »

doof wrote:
Personaes wrote:Kyllä midatsolaamia hihaan vedettynä voisin kuvailla hivenen euforiseksi, on se senverta miellyttävän tuntuista.
Annetaanko leikkauspöydällä midatsolaamia rauhottamiseen/nukutukseen? Pari kertaa olen ollu operoitavana ja leikkaussalissa annetaan jotain suoraan suoneen, että mahtaako olla tuota midatsolaamia?
Lääkkeen annon jälkee hetken jaksaa pysyä hereillä ja se olo on kyllä hjyyvä. Ei huolet paina ja olo on niin raukee että..! Jos vanhuuteen kuoleminen tuntuu samalta niin olis kyllä hienoa :) mutta tuskin..
Käsittääkseni (ja oman kokemukseni mukaan) midatsolaamia annetaan lähinnä silloin, kun operoidaan paikallispuudutuksen kanssa. Jos sut nukutetaan leikkauksen ajaksi niin voit kyllä esilääkityksenä saada esimerkiksi yhden pamin, mutta ei sulle ennen nukutusainetta anneta suoneen midatsolaamia.

Nukutusaine kuulemma kirvelee suonissa aivan perkeleesti, joten ennen sitä tuupataan jotain kipulääkettä. Olisikohan ollut rapifen, eli alfentaniilia? En ole varma.

Sairaalassa annettu iv midatsolaami oli kyllä pirun euforinen ja mukava kokemus.
doof
Kameleontti

Post by doof »

zerk wrote:Käsittääkseni (ja oman kokemukseni mukaan) midatsolaamia annetaan lähinnä silloin, kun operoidaan paikallispuudutuksen kanssa. Jos sut nukutetaan leikkauksen ajaksi niin voit kyllä esilääkityksenä saada esimerkiksi yhden pamin, mutta ei sulle ennen nukutusainetta anneta suoneen midatsolaamia.

Nukutusaine kuulemma kirvelee suonissa aivan perkeleesti, joten ennen sitä tuupataan jotain kipulääkettä. Olisikohan ollut rapifen, eli alfentaniilia? En ole varma.

Sairaalassa annettu iv midatsolaami oli kyllä pirun euforinen ja mukava kokemus.
Taidettiin mut puuduttaa jostain tosta solisluun kohalta, tai peräti kainalosta ja jotai kipulääkkeitä ne anto suonee mut aika heikot doupit oli kyllä. Leikkaussalissa sitte uudet aineet virtaamaa ja kehotettiin olemaa rentona, koska muuten en välttämättä nukahda. Eli varmaan midatsolaamikuosit mä halun kuollessani :o
Se "kuosi" pesee mielestäni monet opioidikuositkin (suoneen en pistä). Mukava kokemus kyllä :)
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote: Ja tietteks. Pitkästä aikaa, kun ei ole juonut tai syönyt bentsoja .. Niin se humahtaa päähän ja kaikki on hetken pehmoista. Se on euforiaa se nousu. Se on euforiaa.
Nii, mikä sit on oikeestaan euforiaa.

Kun tavallaanhan bentsot on täysin anti-euforisiaa - tasaavia, latistavia.. tjmmms.

Kyllä mullakin jo 30mg opamoxia antaa voimakkaan.. euforisen tunteen.
..mut se vaatii sen, et pääsee jostakin pahasta - kuumottavista olotiloista tai pahoista luupeista.

Bentsoissa on kuitenkin se ilkimys..'mitään en o ottanu'- , elämä latistuu, mikään ei oikeestaan sen napin jälkeen tunnu yhtään miltään. Vittu masentaa.

Sit sitä pitää vähän korjaa - kaffella ja tubacilla.. Jos sekään sit tuota riittävää tyydytystä, ni hatsi on aika perus.

Mut sit lääkkeenä.. ni.. siitä voisin jauhaa aika paljonkin.

Haluun kertoo.

Miks tappaa elämää. ?

Opiaatit tekee ihan sitä samaa, mut ei kajoo niin radikaalisti keskittymiseen..
Gabapentiinit on jotain opiaatin ja bentson välimaastoa.. Vähän se tappaa keskittymistä, ei ihan liikaa.

Keskittyminen on bout kaikki mitä on. Vai?

Kumminkin..

Bentsoja kannattaa käyttää viisaudella.. Sanotaanhan viinasta samaa. En saarnaa.
En tiedä osaanko selitttää miksi. Se on niin pitkä tarina.

Mut harva ryhmä ihmisiä.. kun ei aiheuta minkäänlaista sympatiaa.. Ihminen on sielultaan kuollut.
Just niitä bentson 'väärinkäyttäjiä'. Jotka etsii täyttymystä tyhjyydestä.
Opiaateissa ei o samaa, niissä ihmisissä on kumminkin jotain rauhaa.

On niissä (benjoissa) euforiaa, ehdottomasti,!
Opamox & tenox parhaita, ja midatsolaami tietty.

Ehdottomasti parhaita lääkkeitä ahdistuskiin ja kuumottaviin tiloihin. Kun on tarvetta. Poistaa sitä.
Dexma wrote:varsinkin viinan kanssa toimii, mutta sitä en muista kovin hyvin, mutta epäilen, että toimii.
:)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Huhhuh, moneen vuoteen pitkästä aikaa bentsorefloissa, melkein 2vko tossa hujahti ilman mitään, rivoja pääasiassa syönyt 11vuotta putkeen, vuosia oli se 6mg/pv annos ja viime kesästä (noin 4kk) oon syönyt enään 0.5mg/pv, ne loppu ja respoja ei enään ole, joten ajattelin et noin pieni annos ollut jo kuukausia et seinään voi lopettaa, muutama päivä meni jotenkuten, mut yli viikon tässä on ollut pää aivan sekasin, sumussa tai jossain ihme sekavuustilassa, aivan järjetön hikoulu jatkuvasti, sydänhakkaa usein kauheella tahdilla, monta kertaa päivässä nousee kuume ja lähes kokoajan kuumeinen olo.. noh eli bentsoreflojen oireita, korvaushoidossa kun oon vielä vuoden päivät ennenkun saan ajettua lääkkeen alas niin rivatrilit on ainoo joita voi ilman seuloissa rysähtämistä syödä, niitäpä nyt ei vaan tunnu saavan mistään, oli niin karsee olo et ajattelin tän päivän olevan vähän helpompi ja otin 0.5mg xanoria, tuntuu kun ois ottanut jonku 6mg ennen, "nousee hattuun" ja kaikki oireet katos. Harmi vaan kun tää ei tätä iltaa kauempaa juuri auta ja huomenna ei enään näitäkään uskalla ottaa ettei seuloissa näy.

Mitenkäs jääkö toi kavakava tulliin helpolla vai pitäiskö sitä tilata, luulis et se auttais aika hyvin bentsorefloihin? Kellään kokemuksia?
taija123

Post by taija123 »

Eli aiheuttaako isot määrät bentsoja euforiaa?

Mulla on älyttömän korkee tole bentsoihin (jos ei nyt viina sekoteta, hyi) enkä niitä käytä vakinaisesti. En ole riippuvainen siis. Viihdekäytössä silloin tällöin. Esim. olen ottanut juuri 7mg xanoria, eikä mua väsytä kyllä tippaakaan. Ennemmin, hiukan pirtee olo. Varsinaista euforiaa en koe enkä xanorilta sitä haluakaan koska koukkuun en tahdo jäädä.
Illuusio

Post by Illuusio »

CrystalBanana wrote:Eli aiheuttaako isot määrät bentsoja euforiaa?
Mitäpä lottoot? :mrgreen:

Ei.
taija123

Post by taija123 »

Illuusio wrote:
CrystalBanana wrote:Eli aiheuttaako isot määrät bentsoja euforiaa?
Mitäpä lottoot? :mrgreen:

Ei.
Lottoon joka tapauksessa. ;) Eli siis ei suoranaista euforiaa, käytin ehkä väärää sanaa tässä kontekstissa, mutta mulla kummasti kyllä suuret annokset aiheuttaa pirteyttä/ylivilkkautta. Ei väsyneisyyttä, ei rauhoittumista, ei nuokkumista.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Bentsoista olen saanut euforiaa sellaisissa tilanteissa kun olen aivan tuhannen helvetin paskana ollut ja saanut jonkun 30 mg Diapamia, 15 min päästä kun vaikutus on relaksoinut kehon olo on ollut miedosti euforinen parin tunnin ajan.

Muuten bentsoista tuleva euforia on hyvin pientä, alpratsolaamista saa jonkin verran sellaista piristävää mieltä kohottavaa oloa, ei nyt euforiaks voi sanoa mutta ihan ok tunne se on.

Tsolpideemi IV käytössä on ainut mistä olen saanut _oikeata_ ja hyvin voimakasta euforiaa, todella voimakasta mielihyvää.

Halcionista sain myös pistämällä kevyen euforisen boostin buprenorfiiniin, selkeästi voimisti euforiaa mutta ei mitään älytöntä. Midatsolaami tekee saman mutta vahvemmin. Pirin kanssa midatsolaami antaa todella voimakkaat euforiat ja pelkiltään sellaisen kevyen miedon hyvän olon tunteen.

Tiivistettynä: Ei kannatata bentsoista etsiä euforiaa. Triatsolaami, midatsolaami ja tsolpideemi ovat poikkeuksia joista oikeata euforiaa olen kokenut IV käytössä, näissäkin pelkiltään euforia ollut kevyttä - keskivahvaa. Yhistelemällä muihin aineisiin euforia ollut voimakasta mutta bentsojen osa ollut vain boostaavana puolena. Parhaat olot saat bentsoista kun saat paniikkikohtauksen ja saat 10 mg Diapamin ja syöt sen, helpotuksen tunne on euforinen. Tai laskuissa/refloissa pari telaketjua. Muuten bentsot on paras jättää itsensä koossa pitämiseen vaikeissa tilanteissa ja kovissa laskuissa, mielenterveysongelmien helpotuksena, unettomuuden poisviejänä ja näin. Lihaksien relaksoimiseen myös mahtavia lääkkeitä, 5 mg Diapam + 2 mg Sirdalud niin kyllä lukot lihaksista aukenee hetkeksi ainakin.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Aamen mentalhell! Lääkkeet joo miluiten siihe mihi tarkotettuki, vituttaa moni tuttavaki joka ravaa lekurista toiseen ja kusettaa ryynejä ja on koko ajan ihan pihalla ku on nii helvetin bentsois. Okei toi on tietty ääripää vaan, mut siis en kyl tykkää, et haetaan bentsoi/esmes lyricoita iha vaan, et voi sekoilla/myydä niitä syyhkyhintaan eteenpäin. Ite joutunu ylä-asteelta saakka joutunu tappelee helvetisti eri tahojen(psykiatrit/logit, lääkärit, hoitajat etc.) että hitto mulla on ihan oikee tarve niille rauhottaville ja kyl joo tiiän iteki, et on iso annos jne. mutta ku ei vaan auta se 0,5mg rivaa tai pari pamia yheks päivää. Noh, sitte ku hoitoon pääsee nii tiputetaa bentsot, nii eipähä tarvi murehtia. Toivottavasti kh-lääke riittäis, et selviäis arjesta, varmaan joutuu opetteleen siihe hetken, mut luotan itteeni, et kyl mää pystyn!

Ja sitähä mää olin sanomassa kans, et kerran viikossa mää syön sen pari-kolme millii ylimäärästä rivaria. Ja saan siitä euforiaa. Pidän yleensä vastaavasti pari päivää sit selkeesti pienemmäls annoks 1. siks et lääkkeet riittää, tietty ja 2. Osotan samalla itteleni, ettei se maailma viel romahda niskaan ku alotetaan kohta tiputtaan annosta..

Mut se euforia, se on tosiaan sitä, et hitto mää nautin kun saa yhen kerran viikossa oikeesti olla vapaa ahdistuksesta ja murheesta. Joinain kertoina syön vaan sillee, et ku mun nykyny resepti annos on liian pieni vrt. mille olis tarve, niin et syön sen verran et olo on just normaali niiku pitää ja kaikki sujuu 100x paremmin ku aivotki toimii. Sit joskus harvemmin syön sen siitäki vähä yli, samana päivänä otan yleensä myös vähä enemmä subua ku tavallisesti ja joskus ehkä uitakin päiheit'(hatsi,alko,stimut joskus kerran vuodes tai jotai) eli iha rehellisen kuositus annoksen. Mut sillo pitääki sit aina pärjätä ne muutama päivä vielä pienemmil annoksil. Sitä senki takia harvoin. Ja tosiaan se on se kerran viikossa kun ylitän reseptin(jonka tosiaan itse koen liian pieneksi, oli välissä pitkään oikee annos kunnes joku sai päähänsä, et aletaan tiputtaa sitä :doh: ) et en mää sillee nykysin harrasta bentsoilla kuosaamista kauheen paljo IMO.

Poltin just iha skidit paukut, mut tole nii nollis, et futaa kyl hyvin :up: Sori siis pienet typot. Pää pointtiha oli suunilleen kai et bentsot on parhaimmillaan lääkkeinä ja niin ne pitäski mummilest syödä, mutjoo ainakin mää saan niil myös tietynlaista euforiaa.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

tuota sellasta antilla kysyttävää et bentsojen kombottaminen?esim pamit/temesta ni onko kellään muistia et mitenkä nuo skulaa yhessä?joo ja tiedän et ei pitäs kahta hyvää sekottaa mut oon melkovarma et nuo jotenkin boostii toinen toisiaan.

ne joilla ensikäden kokemusta niin vastatkaa,en halua mitään molekyylikemialuentoa vaan yksinkertaisesti tietää et kuinka pahasti haaskaa jos noita yhdessä popsii.8x10medipam alla ja kelasin 6x1mg temesta tähän päälle.

kiitos tietäville ja vastaaville jo etukäteen.

en malttanu odottaa vastausta joten kaipa mä kohta kerron että menikö syteen vai saveen :P
-=€ukataforia eis pathoS=-
Petri6
OD

Post by Petri6 »

No bentsokombolla saa bentso-olon, mutta en kyllä todella tiedä, mitä tuolla kombolla olisi tarkoitus saavuttaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

Petri6 wrote:No bentsokombolla saa bentso-olon, mutta en kyllä todella tiedä, mitä tuolla kombolla olisi tarkoitus saavuttaa.

kuosi.kunnon kuosi.

ja kyllähän se kunnon kuosi saavutettiinkin :D tosin medipam/temesta/temgesic/tenox/bisse kombolla.sekakuosi oli vitunmoinen,ainiin ja 6x150mg lylylyly joten ei ihme et oon hereil tähän aikaan ja aamupalaks taas 5 medaria 2 temee 2 temgee :p
-=€ukataforia eis pathoS=-
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

palasin juuri kuvioihin huumeiden suhteen vuosien tauon jälkeen ja hyvä valinta on ollut mutta nyt huolestuttaa kun en tahdo saada bentsoja mistään.. Parilla yksityisellä käynyt nyt ja siellä on sama viesti molemmissa että eivät enää anna uusille asiakkaille bentsoja ja antoivat ymmärtää että sama politiikka on muuallakin. kadulta en saa enää paitsi hyvällä tuurilla muutaman ylihintaan kerran tai pari kuussa kun ei ole kontakteja enään. tarvitsen kyseistä lääkettä koska sen avulla pystyn olemaan ilman ketipinor joka teki minut tunteettomaksi zombiksi jota ei kiinnostanut mikään 10 vuoteen.

Eipäs kysellä sääntöjenvastaisia foorumilla. T: Mode

bentsot kunniaan! jumalan lahja meille joilla ei nuppi pelaa :) välttyy haitallisten lääkkeiden kuten ketipinor tai masennuslääkkeiden syönniltä.
Last edited by Huiko on Wed 17 Dec 2014, 21:08, edited 1 time in total.
Reason: Sääntöjenvastaista kirjoittelua jonka korjasin.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

doof wrote:
Personaes wrote:Kyllä midatsolaamia hihaan vedettynä voisin kuvailla hivenen euforiseksi, on se senverta miellyttävän tuntuista.
Annetaanko leikkauspöydällä midatsolaamia rauhottamiseen/nukutukseen? Pari kertaa olen ollu operoitavana ja leikkaussalissa annetaan jotain suoraan suoneen, että mahtaako olla tuota midatsolaamia?
Lääkkeen annon jälkee hetken jaksaa pysyä hereillä ja se olo on kyllä hjyyvä. Ei huolet paina ja olo on niin raukee että..! Jos vanhuuteen kuoleminen tuntuu samalta niin olis kyllä hienoa :) mutta tuskin..

Kyllä mulle ainakin annettiin juurikin Midatsolaamia sekä Fentanyyliä leikkauksen aikana, koska leikkaus oli sen verran alhaalla että olin hereillä koko operaation ajan. Tuntui hyvältä.
Vai toimiiko?
Travel
Psykonautti

Post by Travel »

Xanorit on muikeita, Rivatrilit kans. Itellä oli temestat n. kuukauden respalla ja ne lopetettiin seinään sitten, en tiiä tekikö hoitovirheen vai saako noi puottaa suorilta pois? Tiedän että se on lyhyaikaisen ahdistuksen käyttöön, vaa eiks niissäki pitäis olla joku snadi puotus pikku hiljaa? No kumminki ne oli kans ihan mukavia.
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Kuukausi on vielä (hieman toki annostuksestakin riippuen) niin lyhyt aika, että se voidaan tapauksesta riippuen katkaistakin seinään (varsinkin jos siihen on ollut joku hyvä syy). Tietysti jos pahoja vieroitusoireita olisi ilmennyt, olisi niitä voitu hoitaa esim. lyhyellä diatsepaamipudotuksella.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Mä oon tässä pohtinut bentsojen lopettamista. Tai nytkin syön oikeastaan ehkä kerran tai kaksi viikossa. Mutta silti olen reflainen silloin kun en ole syönyt, ja se ärsyttää. Mutta juttu oli tässä se että ajattelin käyttää bentson substituuttina gammaa. Onko kenelläkään ideoita että millaisilla (sellaisilla että pystyy vielä olemaan koulussa) annoksilla kannattaisi lähteä liikkeelle kun puhutaan refloja poistavasta annoksesta? Ai niin, ja lääkkeenä Rivatril ja annoksena 2-6mg silloin 1-2 kertaa viikossa kun otan, näin about.

Tiedän, tiedän, olisi pitänyt laittaa kenties gamma/gbl-topiciin, mutta tämä on huomattavasti aktiivisempi ketju, ja liittyyhän tämä juttu yhtä paljon bentsoihin kuin gammaan.

No, laitan viestin molempiin ketjuihin, mode poistaa jommasta kummasta jos kokee että vääryyttä on tapahtunut.
Vai toimiiko?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Mielestäni erittäin huono idea, gamma on kuitenkin erittäin paljon euforisempaa kuin bentsot, joten addiktiopotentiaali on suurempi. Lisäksi gamman vaikutusaika on lyhyempi, joka entisestään lisää addiktiopotentiaalia, pahimmillaan tilanne menee siihen, että ilman gammaa ei voi nukkua, jolloin päädytään 24/7 annostelurytmiin.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Petri6 wrote:Mielestäni erittäin huono idea, gamma on kuitenkin erittäin paljon euforisempaa kuin bentsot, joten addiktiopotentiaali on suurempi. Lisäksi gamman vaikutusaika on lyhyempi, joka entisestään lisää addiktiopotentiaalia, pahimmillaan tilanne menee siihen, että ilman gammaa ei voi nukkua, jolloin päädytään 24/7 annostelurytmiin.

Juu olen tietoinen gamman tuomista vaikutuksista. Lähinnä mietin sitä että kuinka kauan se kutittelee niitä samoja reseptoreita kuin bentsot, että juurikin saisi pidettyä tuon gamman mahd. minimissä sekä vain akuutin ajan ylitse. Olen joskus aikaisemminkin kuuritellut gammaa noin 9 vrk, ilman että sain siitä refloja. Käyttötiheys kyllä nousi kuten kirjoitit. Mutta ehkä keksin jotain muuta, ehkä jatkan bentsoja. Olisi vain mukava tietää jokin toimiva (siis refloihin toimiva) substituutti bentsoille, koska niitä on kyllä nyt tullut omasta mielestä syötyä liian monta vuotta. Nyt onneksi päässyt sellaiseen n. 1-2 kertaa viikossa rytmiin.
Vai toimiiko?
Opiaate

Post by Opiaate »

Heeeya!

Kellään kokemusta/tietoa lääkkeestä nimeltä Doxal (Doksepiini)? Ilmeisesti ainakin joskus käytetty masennukseen, ahdistukseen ja unettomuuteen.
Muualta netistä löyty vähän ristiriitaista tietoa tästä, jotku sano että aiheuttaa sedaatiota ja jeesaa kyllä hyvin unettomuuteen. Lähinnä vain jäi epäselväksi että onko tää nyt rakenteeltaan enemmän benzo kuin SSRI? Pistin tähän ketjuun siinä toivossa että sais nopeesti vastauksia, ja en ajatellu tällä ruveta yrittää ryynikännejä, kelasin jos refloihin ois apua tästä.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

^Ei ole bentso, eikä SSRI. Kyseessä on vanha trisyklinen masennuslääke. Määrätään yleensä masennuspotilaille unta antamaan.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Opiaate

Post by Opiaate »

mellow wrote:^Ei ole bentso, eikä SSRI. Kyseessä on vanha trisyklinen masennuslääke. Määrätään yleensä masennuspotilaille unta antamaan.
Joo, kyl mä pääpuolin tajusin mihin käytetään yms.
Mietiskelin vaan et onks kellää omakohtaista kokemusta et millasta sedaatiota tolla ois saatavissa. Pitäis pari välipäivää bupresta pitää ja ei viittis vikoja pameja käyttää niin vois noilla kokeilla pärjätä ku loota noita ois tarjolla ihan ilmasiksi.
Mut jeees, apu se on pienikin apu!
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Nukkumiseen saattavat auttaa (sedaatio hieman samanlaista kuin neurolepteillä, mutta ei aivan yhtä "raskasta", ts. aamulla saattaa jopa päästä ylös sängystä), muuta apua tuskin tuovat refloihin.
savo
Psykonautti

Post by savo »

En nyt tiiä että onko tää oikee topic tätä kysyä, muut kysyn kuitenkii.

Eli onko kellään tuetoa/kokemuksia rc-markkinoille tulleesta Diklatsepaamista.
Lainaus sivustolta:

Koko nimi:

7-kloro-5-(2-klorofenyyli)-1-metyyli-1,3-dihydro-2H-1,4-bentsodiatsepin-2-ooni.

Affiniteettiarvo:

α1 2.51 ±0.25
α2 3.42 ±0.19
α3 4.02 ±0.19
α5 5.13 ±0.19

Diklatsepaami on johdos bentsodiatspiinistä, joka on rakenteeltaan samantapainen kuin 2'-Klorodiatsepaami. Teoriassa ja valvotussa kokeilussa, 2mg Diklatsepaamia on osoittanut olevat yhtä voimakasta kuin 10mg Diatsepaamia.

Näinköhän pitää paikkansa tuo "väittämä" et vastais kymppipamia tuo 2mg?
No one lives forever
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

savo wrote:En nyt tiiä että onko tää oikee topic tätä kysyä, muut kysyn kuitenkii.

Eli onko kellään tuetoa/kokemuksia rc-markkinoille tulleesta Diklatsepaamista.
Diklatsepaamilla on jo oma ketju jarruissa.
Last edited by tRip on Tue 10 Feb 2015, 19:17, edited 1 time in total.
Reason: siistin, linkitin. peace. -trp
Vai toimiiko?
viixi
Karvakuono

Post by viixi »

aijaij kyllä on elämä hienoa kun on kymppipameja lääkkeinä :cheers: :hups:
kurttu
Psykonautti

Post by kurttu »

Kyl se riva o paras minusta, vaivaan ku vaivaan. Jos joku haluu näil beneil kuosailla ni sit kantsii kääntyy nopeisii xanoreihi ym. lyhyt vaikutteisii beneihi.
ps. aamun lottonumeroks osu 3mg rivaa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Rivatril on must vaan yllättävän voimakas bentso.. Parhaimmillaan se toimii 'korvaushoitobentsona'.

Tietty se on mihin sitä ittesä totuttaa.. Rivoihin vaan tahtoo tottua nopeesti ja liikaa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Personaes
OD

Post by Personaes »

Rivatril on tosiaan omakin suosikki bentso bromatepaamin ohella. En laske tähän mukaan midatsolaamia, kun se on lähinnä I.V bentso ja niin lyhyt vaikutteinen että ei voi verrata.

2-3x2mg rivaa ja aina huolet häviää sen 30-45min sisään kun alkaa vaikuttaa. Kyllä maistuisi nyt, kun eilen tuli otettua viinaa, mutta mulla on vaan yksi hätävara riva jäljellä ja sitä en syö nyt.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe