iv./im.

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Velho
LD50

Re: iv./im.

Post by Velho »

Täs on kyl jääny jotenki sadistisesti koukkuun siis piikkikoukku et oli mikä kama vaa ni IIVEEnä toimiii hyvi mutsit siihe touhuu jää sellane "koukku"
Eihä se oo hyvä jos siihe on jääny kii koko touhuun eli nahkapankki :up: :foil:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Vaikka samoilla vehkeillä hakkaaminen tyhmää onkin, kannattaa tos kuvas huomioida et tarkennus lisääntyy joka kuvassa aika reilusti.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
doof
Kameleontti

Post by doof »

Olis 100mg mopoa ampullissa enkä vielä tiedä käytänkä bluggaamalla vai IV. Lääkäri on ollu ainoo joka on piikittäny monet kerrat että mitään kauhua siinä ei ole, mut jos kerran ite piikitän, ni meneeköhä kaikki sen jälkee hihaa. :/
Onko plugatun ja IVn morfiinin ero kuin yöllä ja päivällä vai saako pluggaamallakin ihan kohtuullisen olon kohtuullisella annoksella. Perseeseen nuo kaikki mielummin tunkeisin mutta jollei siitä kahta kertaa enempää saa ja IV hiuka alle 4 ni.. Puhdas morfiini IV painaa vaakakupissa enemmän annoksen&nousun takia ja sen tekisinkin jos tietäsin että jatkossa en alkais pillereitä piikittelemää.

Ny kaivataa kokemuksia ja vastuullisie piikittäjie kommentteja ja saarnaamisia.

Pistin nyy tän iv/im kun piikittömisesta enemmä kyse tässä mun sepustuksessa
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

No kerta jos se on ampulli tavaraa, niin parhaat olothan saat IV:nä. Fakta. Ei siihen kerrasta koukkuun jää, ainakaan suurin osa ihmisistä jotka osaa käyttää päätään, mut kannattaa olla vaan sit varovaine ettei jää tavaks. Jos pystyt pitään vaik sellasen periaatteen, et jos käytät IV niin vaan ampulli kamaa, niin ei ainakaa tuu kaikkia paskakatujauhoja, pillereitä yms. rätkittyy niin jäis varmaan aika harvinaiseks herkuks. Perberiin en tuhlais noin harvinaista herkkua, mopo nappien kans se on iha hyvä vaihtoehto(ainaki kaveri kehu joka depolanit veti perseesee et oli tosi jees, ite en oo kokeillu).

Ja sit tietty koska tosiaan on niinki puhtaasta setistä kyse niin lihakseen pistäminenkin vois olla kokeilemisen arvone? Tästä voi joku viisaampi valaista lisää, en oo lihakseen ite laittanu ikinä, ku ei oo ollu ampullikamaa ja muuta en lihakseen lähtis laittaan(paitti ehkä sterifiltin ja sen viel pienemmän microni filsun läpi fimattua ketamiinia)

Ite laittasin suoneen epäröimättä, mut jos et oo piikitelly, niin en voi kyllä alkaa siihen kannustamaan. Parhaat olot se takaa, mut luulisin, et varmaa lihakseenki ois tosi hyvä. Ku mitää katupirejä/subuja/yms. et kuitenkaan alkais lihakseen laittaa jos fiksu oot.

Ota selvää tekniikoista ja tee harkittu päätös. Mut ampulli tavaraa perseesee kuulostais vaan tosi tuhlaukselta.

Disclaimer: Tämähän on vaan mun mielipide, ei se rännäys nii jännää oo, et kandeis liikaa pelätä. Mut jos epäilet, et homma lipsuis sit liikaa niin harkitse vaikka sitä IM. En ota vastuuta sun päätöksistä, kerroin vaan mitä tuli mieleen.

Edit: Nii ja tosiaa peppuu vs. hihaan niin ero on kyl aikalailla kun yöllä ja päivällä. Uskallan väittää vaikken plugausta mopolla oo koittanukkaan, mut IV läsähtää kyl hitosti kovempaa!
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
doof
Kameleontti

Post by doof »

Kiitän kommentista Nati! Lihakseen ny päätän tuon ampullin rätkästä ettei tule opittua tuota IVn käyttöä. IV kun äkkiä vois tulla tavaks koska sinne pystyy pistää ampullit, pillerit sekä jauhot.

Hoituuko IM samalla tavalla kuin esim rokotteen antaminen, eli alueen puhdistus, neula lihakseen ja ruiskis? Pistokohdan painamista vaikka paperilla ettei veri valu ja ankkalaastari päälle 8)

Kun tuossa ampullissa on 100mg morfiinia, niin pystyykö lopun säilöä steriilisti vai täytyykö lopulle keksiä muu käyttötapa? Millä nimellä noita IM käyttöön saatavia neuloja saa apteekista ja täytyykö mun jotain neulan koosta niille sepustaa, vai saanko oikeat värkit sanomalla että perseeseen/haukkariin pistän? Täytyykö kertoa mitä itseeni pistön? 1 neula per pisto, eli 3 neulaa riittänee

e: 23 g 0.6mm neula? Hieman päälle 5ml ruuttaisin, nii käykö hauis pistokohdaksi vai mikä on helpoin? Hauikseen kuitenkin saanut monta kymmentä pistosta niin se olis tuttu paikka
doof
Kameleontti

Post by doof »

Osaisko joku jeesiä ton neulan koon kanssa kun morfiinia olis tarkotus ruiskutella IM?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

^ http://www.immunize.org/catg.d/p2020a.pdf

Pidä hommat steriilinä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
Personaes
OD

Post by Personaes »

doof wrote:Osaisko joku jeesiä ton neulan koon kanssa kun morfiinia olis tarkotus ruiskutella IM?
Reiteen jos pistät niin 0.5 x 25mm on sopiva. Ei tarvi pystysuoraan iskeä, vaan 45 asteen kulmassakin riittää, jos et kovin läski ole.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
doof
Kameleontti

Post by doof »

Personaes wrote:
doof wrote:Osaisko joku jeesiä ton neulan koon kanssa kun morfiinia olis tarkotus ruiskutella IM?
Reiteen jos pistät niin 0.5 x 25mm on sopiva. Ei tarvi pystysuoraan iskeä, vaan 45 asteen kulmassakin riittää, jos et kovin läski ole.
23G 0.8 oli käytössä ja hyvin meni. Melkoset piffit tossa reidessä niin oli tosi helppo pistää ihan tappiin asti ja suoraan. Mielenkiinnosta koitin hihattaa samankokosella neulalla pelkkää vettä ja hyvin seki onnistu, paitsi että tais olla turhan paksu neukku kun verta pulppus jonku verra pistohaavasta :roll: reiteen ne kaikki mopot silti meni
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Hei! Sellaista kyselisin, että jos noilla Sterifilteillä filtteröi vaikka pariin kertaan subut, niin onko im. käyttö turvallista? Klikkiin voisi pari pisaraa isopropanolia tiputtaa desinfioimaan se bubrevesi liuos?

IV:nä tottunut käyttään vaan nyt ei ainakaa hetkeen suoniin piikitellä kaikki niin huonossa kunnossa, pitäs alkaa johki kaulaan pistään. Niin lähinnä hyötysuhteen ja nopeamman vaikutuksen perässä tätä kyselen, toki nokitan ainakin toistaiseksi. Mutta joku viisas, valaiskaapa vähäsen, "bubre lihakseen: Mitä, missä ja milloin?"
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Personaes
OD

Post by Personaes »

Hei! Sellaista kyselisin, että jos noilla Sterifilteillä filtteröi vaikka pariin kertaan subut, niin onko im. käyttö turvallista? Klikkiin voisi pari pisaraa isopropanolia tiputtaa desinfioimaan se bubrevesi liuos?

IV:nä tottunut käyttään vaan nyt ei ainakaa hetkeen suoniin piikitellä kaikki niin huonossa kunnossa, pitäs alkaa johki kaulaan pistään. Niin lähinnä hyötysuhteen ja nopeamman vaikutuksen perässä tätä kyselen, toki nokitan ainakin toistaiseksi. Mutta joku viisas, valaiskaapa vähäsen, "bubre lihakseen: Mitä, missä ja milloin?"
Ite buprea vetänyt lihakseen varmaan satoja kertoja niin että pelkästään röökinfiltterin läpi, eikä ole mitään tulehduksia tms. koskaan tullut.

Tämä ei toki tarkoita että se olisi fiksua ja riskitöntä, mutta uskon että jos sterifilteillä fimattelet, niin aika huoletta voit I.M vetää. Mitään putsinesteitä en itse sotkis siihen buprelitkuun kyllä.
-Edgar Allan Poe
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Ei mitää alkoholia, micronfiman läpi puhdistettuu paikkaan. Mut jos IV ei mee ni ite tunkisin perseeseen, koska kaikki kovat jätkät käyttää rektaalisesti. Parempi hyötysuhde, ei tartte huolehtii et tippuu osa nieluu nokast tms.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

En usko, että Sterifilttikään poistaa kaikkia kiinteitä partikkeleita liuoksesta (suodatusteho 5mikronia verrattuna labrafilttereiden 0,22 mikroniin). Lihakseen pistäminen on yleensäkin vaarallisempaa kuin suoneen pistäminen. Itse käytän buprea nykyään niin, että sekoitan pumpussa 1ml vahvaa alkoholia (80% Viru Valgeta :D) ja laitan kielen alle, toimii kokemukseni mukaan yhtö hyvin kuin nokitettunakin.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Personaes
OD

Post by Personaes »

Käyttääkö jengi muuten paljon noita 1ml insuliini ruiskuja, joissa on neula samassa? Ne on loistavia esim. MDPV;n tai jonkun muun, jota tarvitsee vähän vetää niin vetämiseen. Suonet kärsii paljon vähempi.
-Edgar Allan Poe
kurttu
Psykonautti

Post by kurttu »

Ite tilasin näitä laatikon ja ovat kyl tosi mukavia vaikka nyt vähän kauemmin joutuu painaa että mehut on sisässä ku on tottunut noihi 26G 0,45. Näist ei juurikaa jää jälkiä :p Niitä kauppoja ja mainoksia ei edelleenkään laiteta foorumille!!! T: Mode
EDIT: ops.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Personaes wrote:Käyttääkö jengi muuten paljon noita 1ml insuliini ruiskuja, joissa on neula samassa? Ne on loistavia esim. MDPV;n tai jonkun muun, jota tarvitsee vähän vetää niin vetämiseen. Suonet kärsii paljon vähempi.
Käytän jos vaan mahdollista. Ovat loistavia, 0,3 mm neula ja vettä menee se 1,2 mL mikä riittää hyvin. Siistiä jälkeä jättää, toisin kuin 0,45 mm neula. Eron huomaa. Aineita jotka tarvitsee paljon vettä ja jotka toisinaan tukkivat normaalinkin neulan (Esim. Dormicumit, tai stilkkarit.) vaativat eri värkit mutta suurin osa aineista menee näillä kyllä ihan hyvin, amfetamiini ja bupre ainakin. Ja tuo 1 mL riittää aivan hyvin vetoihin, liukoisuutta voi nostaa muuttamalla lämpötilaa tai happamuutta ja esim. buprea liukenee ihan järjettömän paljon jo tuohon määrään. Amfetamiinia liukenee 20 asteiseen neutraalin pH omaavaan veteen muistaakseni 50 - 100 milligrammaa.

100 mg amfea kun tuohon metriin liukenee ainakin niin perus paskassa katupirissä tuskin tuota määrää on edes grammassa. Varmaan 2 gramman vedot sisältäisi tuon määrän, millä 1 mL 20 c neutraalia vettä saisi liuotettua täyteen. (Mikä se sana nyt oli?) Ja tuohon menee vielä se 1,2 - 1,4 mL niin riittää varmasti.

Suosittelen näitä 30G neuloilla olevia 1 mL ruiskuja kaikille kyllä!

Itse yritän jättää piikin pois nyt oikeasti koska niin monesti olen saanut anteeksi sekoilut pistämisen kanssa että ei mun tuuri tule jatkumaan enää. Tehollakin on vietetty vajaa viikko pistämisen vuoksi ja sairaalassa lähes pari kuukautta. Antibiootteja mennyt IV ja syömällä ties kuinka paljon. Aina jotain paiseita jossain ja suonen löytäminen vaikeaa, todella vaikeaa. Tai löytää ne kyllä mutta ne ei enää ota mitään sisään, ulos tulee mutta sisään ei mene mitään. Kämmenselän pienien suonien varassa olen ollut jonkun puoli vuotta ja pohdin tuossa kun onnistuin aika hc näköiseksi saamaan käteni pistämällä taas että yritän kaikkeni etten pistä, ja jos pistän niin teen sen niin steriilisti kuin voi ja oikeaoppisesti.

Kyllä ne huumeet menee päähän muutenkin ihan hyvin, yritän totutella neulattomuuteen koska ei ole enää varaa sairastua vakavemmin pistosten takia mikäli haluan elää.

OT vähän mutta miten amfetamiini kannattaisi käyttää kun ei pistä? Nokkaan en voi vetää, se maku ja tunne on sietämätön. Pommilla pitäisi ottaa varmaan 3 - 4 x doseja, onko rektaalinen käyttö järkevin? Ja millaisia doseja amfen kanssa rektaalisesti suosittelette? Mikäli normaalisti pistäisin tavaraa x määrän 0,25 grammaa, minkä verran minun kannattaisi laittaa äässiin samaa tavaraa x grammoina mitattuna että vaikutus vastaisi 0,25 gramman IV annosta? Rektaalista tapaa mietin muutenkin koska muistelen että hyvä hyötysuhde ja nopea vaikutus, pommilla tavaraa menee hukkaan ja piriäkin pitäisi ottaa ihan järjettömästi veikkaisin kun tolea on että pelaisi yht hyvin.

EDIT: Tiedän kyllä että midatsolaamin esimerkiksi saa hyvin puhtaaksi nesteeksi väsättyä, tarkoitin tuossa vaan sitä perus tapaa väsätä se jolloin siinä on melkoisesti jotain muutakin. Siis kun röökifimalla suodattaa vaan. Sama stilkkareissa. Kyllä nuo muuten kelpaavat siihen mutta esimerkkinä heitin nämä koska tarvitsevat vettä enemmän kuin 1 mL mieluusti ja tuo mini neula menee tukkoon helposti siitä tavarasta jos se on väsätty perus meiningillä.
(Ajattelin kirjoittaa tämän tähän ettei ymmärretä väärin.)
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

mentalhell wrote:millaisia doseja amfen kanssa rektaalisesti suosittelette? Mikäli normaalisti pistäisin tavaraa x määrän 0,25 grammaa, minkä verran minun kannattaisi laittaa äässiin samaa tavaraa x grammoina mitattuna että vaikutus vastaisi 0,25 gramman IV annosta? Rektaalista tapaa mietin muutenkin koska muistelen että hyvä hyötysuhde ja nopea vaikutus, pommilla tavaraa menee hukkaan ja piriäkin pitäisi ottaa ihan järjettömästi veikkaisin kun tolea on että pelaisi yht hyvin.
Mä ottaisin 0,3 g jos hakee IV:n kaltaisia oloja amfesta, tosi hyvin se sieltä imeytyy joten 0,3 g saattaa olla liioiteltua. Täällä on lisää keskustelua: Pluggaaminen
In the land of the blind, one-eyed man is the king
growy
Kameleontti

Post by growy »

sxoxyvg wrote:
kinky wrote: Rahapäivänä tulee yleensä ostettua lähemmäs satasella värkkejä.
Tilaa intternetist, voi ottaa pienempiäkin niin ei tuu niin hirveetä jälkee kuin 26G tumpatessa. http://www.exchangesupplies.org/ esmes, postikulut hieman hintavat, mutta itse työkaluja saa hemmetin halvalla. Ja sterifilttei sun muuta kans.
Tääl on onneks toi klinikka mistä saa hakee puhtaita värkkejä vaikka kaks kertaa viikossa ( jossain vaiheessa pitää kyllä tulla "palautuksia" ) mikä on helvetin hyvä homma, esim en oo ite enää varmaan vuoteen pistänyt vehkeillä millä olis yhtä kertaa enempää pistetty.
Sit ihmetyttää helvetisti tässä toiminnassa silti miten vähän porukka käyttää hyödyks tota systeemiä et sais ilmasia vehkeitä... Moni ei "jaksa" lähtee hakeen niitä,vaikkei se oo kuin parin minuutin homma eikä siellä omaa nimeä tarvi sanoa jos kuumottelee. Sit valitellaan ku on niin tylsiä neuloja, on hepatiittia jne.. Päivystyspakkaus tässä kaupungissa maksaa 3e, ja jos joka kerralle haluaa puhtaat värkit, niin kyllä toi aika kalliiks tosiaan tulee..
Itsekkin kyllä ostaisin helvetisti värkkejä jossei niitä ilmaseks sais :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Samaa ihmetelly kyl et jos on mahdollista hakea puhtaita värkkejä ilmaseks ni miks ei hae.
Sillin ku käytin vielä ni haettiin miehen kanssa aina 200 värkit kerrallaan ja pyrittiin pitää huoli et uusia haettiin ajoissa, ettei tarvi vanhoja käyttää.
Kerran kävi niin ettei ollu niit puhtaita ja pevekkiä kaapissa ni käytin samoja moneen kertaan ja käsihän siinä tulehtu.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Saaks noit millin koneita iha apteekeista? Onks ne just noita mitä ulkomailla tunnutaan enemmä käytettävän, et se neula on siinä kiinteesti kiinni?

Toi, et pysyy osat kii toisissaa, on muute oikeesti hyvä, ei tuu kierrätettyy värkkei! Tai kai nekin saa putsattuu, mut tiette varmaan mitä meinaan.

Ruohonjuuri tason terveys asiaa: aletaan kaikki oleen jakamatta värkkejä! Siis käytettyi. Ei mut iha vakavissaa, jostain sen on alettava, ja joskus kun yks sarviset paskoo sateenkaria ja tulivuoret pulppuaa hienoo viskiä, niinsillon kaikil on puhtaat koneet :up:

Joo vähäsen aamuissa, heräsin viiden-puol kuuden aikaa, mentyäni iltaseiskan jälkee nukkuu.
Opiaate

Post by Opiaate »

trollol wrote:Tulin tässä pohtineeksi, että ennen luulin (en ollut koittanut iv. vielä mitään) iv.-touhun johtuvan niistä nopeista nousuista. Että porukka vetää hihaan, koska nousut. Mutta nyt kun itse on käyttänyt toisinaan iv:nä (yleensä buprea) oon tajunnut, että ei siinä ainakaan subaron kohdalla käyttötapa oo niinkään nopeista nousuista kiinni vaan tuleehan siitä täysin eri olo, jos vetää hihaan kuin jos vaikka nokittais.
Ja siis eihän bupresta mitää upeita nousuja tulekaan, kun kestää sen 5-20min nousta :D
Mutta sen niin erilaisen (peremman) olotilan takia en oo enää subuakaan käyttänyt ekan iv.-kerran jälkeen muulla tavalla.
Muita mielipiteitä asiasta, puhunko täyttä paskaa yms.?

Ja siis nyt jos puhutaan nimenomaan jarruista iv. eikä muista substansseista

Joo, vaikkei se bupre varsinaisesti rushikkaan, mut itelläki lähiaikoina menny kasit tonne suonistoon. Kyl siitä vaan paremmat lämmöt tulee kun vertaa esim.nokitukseen. Johtuen kyl varmaan siitä ettei kestä sitä 30minuuttia - 1 tuntia nousta, niin toimii "paremmin"
Personaes
OD

Post by Personaes »

Saaks noit millin koneita iha apteekeista? Onks ne just noita mitä ulkomailla tunnutaan enemmä käytettävän, et se neula on siinä kiinteesti kiinni?
Saa ihan perus apteekeista, pyydät vaan sieltä mistä reseptilääkkeet haetaan niin "insuliini ruiskuja".

Ne on musta pirun käteviä, kädet ei kärsi niin paljoa. Huonona puolena että näillä ei ole kauheesti pelivaraa etsiä suonta, kun sinne ruiskuun ei mahdu verta paljoa...
-Edgar Allan Poe
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Monta millii jengi laittaa vetoihin vettä jos väsää kolmesta 0.2mg teemust vedot?
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Mä oon yleensä laittanu vetoihin ku vetoihin sen 2ml vettä.
DropDead
Tuppisuu

Post by DropDead »

Mä olen aina käyttänyt niin paljon vettä kun mahtuu, aineen kuin aineen kulloisestakin annoskoosta riippumatta, ihan vain saadakseni mahdollisimman laimean seoksen säästääkseni putkia. Suosin 2ml pumppua eli jos esim. kyhäisin 100mg fetavedot niin käyttäisin siihen sen 2ml vettä.
Tuleeko muuten keitettyä vetoihin käytettävät vedet vai nappaatteko suoraan hanasta? Paria kertaa lukuunottamatta oon aina keittäny vedet, jotenkin vaan tuntuu paremmalta niin..
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Mä oon ottanu suoraan hanasta. Jossain vaiheessa käytin sitä apteekist saatavaa keittosuolaliuosta.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Jos vetänyt kontteja, subua tai semi paskaa piriä(jota pitää laittaa 150-250mg) niin käyttänyt 2ml ruiskua ja 1.5-2ml vettä. Mutta jos käyttänyt vaikkapa jotain tutkaria, esim. MDPV:tä, jota laitetaan vaan parikyt milligrammaa niin käyttänyt niitä 1ml insuliini ruiskuja. Ne on parhaita suonien kannalta.
-Edgar Allan Poe
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

Makoo wrote:Mistäköhän johtuu kun heitin juuri hihaan piriä (sen mitä ehdin..), oksensin muutaman sekunnin päästä, tuli kylmä-kuuma-kylmä-kuuma, korvissa soi ja pyörrytti enkä tajunnu hetkeen oikein mitään.an .
mulla kävi kerran vähän samal tavalla ku metaa heitin, et alko korvis soimaa ja pyörryttää, mut mikä oli vitun pelottavaa ni hengitys salpaantu kokonaa ja rintaa alko puristaa minkä takii sit lyhistyin maaha ja ehin jo kelaa et tää oli nyt tässä.. mut sit tätä kesti ehkä tsägäl 30 sekunttii ku alko sit normisti nousu-pärinät. Sit kuulin jälkeenpäi et sitä oltii jatkettu efedriinillä ja efedriini saattaakuulemma aiheuttaa tämmöstä? Vai onko iha palturia?
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Olisko horkat, jos piikityksen jälkeen tulee tuollasta. Itelle pari kertaa tullut.. menee jotain paskaa sinne suoneen, siis joku hitunen jossei oo kunnolla filtteröiny, ja voi mennä muutenkin. Eli tulee kylmä-kuuma, oksentelua, päänsärkyä, voi tulla lihaskipuja ja kuumetta.

Mä pistin xonea just pakaraan. Ei pysty suoniin enää lyömään. Plugaaminen ei oo koskaan toiminut mulla. En viittis enää ees kokeilla kun menee vaan kama hukkaan kun ei toimi. En varmaan vaan osaa.

Käytän yleensä 2ml vettä. Joskus vähemmän, varsinkin jos suonet on paskana tai karkaa tai jotain, niin ei oo kiva hulluja määriä pistellä. Käytän ihan hanavettä, joskus kiehautan mikrossa. On kyllä tullu otettua junan vessastaki tööttivedet kun ei oo ollu muuta :oops:
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Jeij, Personaesin viesteihin luottaen tänään suoritin enimmöiset IM. pistokset. Aamulla ei vaan enää löytynyt suonta enää oikein millää(no saletisti löytää aina jostain suonen, mut nää 40+min suonen etsintäpartiot joka aamu, niin on aikasen mitta täynnä) niin kun ei edes pakkei olllu tullu eli neste oli ihan puhdas vielä, niin neulan ja ruiskun ja uuden filtteröinnin jälkeen reiteen rapiat 1ml vettä subuineen. Myöhemmin päivällä otin vielä loput subut, tällä kertaa noin puolessa metrissä vettä, paljon parempi. Toinen reisi vähän jyrkemmin jäi tuntuun, toisessa(0,5ml vettä) ei tunnu mitää. Veikkaisin sen olevan toi veden määrä, mitään merkkejä tulehduksesta tms ei ole, mikä aiheuttaisi pienen kivun painaessa.

Täytyy sanoa että ylitti odotukset tämä käyttötapa, paljon tasasempi ja parempi vaikutus imo, ja tarpeeksi nopea vaikutus ja hyötysuhdekin riittää. Huomenna hankkiin vielä suolalios apteekista ja sterifilttei nervistä. Suosittelen bubre nisteille. Paremmin tuntuis pitävän tasasen terveenä. Helpoimmista helpoin tökätä.