Mullakin on sattunu huonolaatuisempaa kerran, mut ei ny nuin huonoo, mitä teille. Se oli sellasta, että tarvi ainaki 50mg vedon, että sai jtn irti. Eikä silti irronu sitä mitä hyvästä laadusta 20mg annoksesta saa. Mut hyvässäkin se sama huono puoli, että vaikutus on niin lyhyt, että reflat saa kyl aikaseks kun kiskoo muutaman tunnin välein. Esim. Itse nukahdin 23 ja heräsin 06 selkeisiin refloihin! Mitä ei ikinä oo käyny esim oxyn kanssa. Nyt mul on taas niin hyvälaatuista, että 20mg saa tosi kivat olot, eka jännä tunne kurkussa, sitten lämpö, rush ja sitten seuraakin nuokut. Se kertoo, että aika stydiä on, kun nuokut tulee vaik annos on välilä olluu pienempiki, ja oikeestaan joka kertaa seuraa ainaki pienet nuokut ja valveunet.
Väriltään tää on ihan valkosta, puhtaan valkoista. Hieman "puuduttava" kun pyyhkäisin sormella pöydälle tippuneet ja maistoin..siis niinkun jonkin sortin puuduteaine

mut siis satavarmasti on oikea aine u47700 kyseessä,oon enneki huomannu tän "puuduteominaisuuden" se tuntuu kielen päässä vähän, ei siis tee tunnottomaksi silti. Ja kun käytän siis iv, niin se vaikutus, nousu on tosi nopea, nopeampi kuin oxyssa. Mutta vaikak se onkin nopeampi ja intensiivisempi ku oxyssä, en tiedä silti onko se miellyttävämpi kuitenkaan.
Ja blackened vertasit, että parempi ku mdma rush, niin siitä oon eri mieltä. Vaikka oonki hitaiden ystävä, niin hyvät Mdma nousut tai siis sen pahimman nousun (josta en niin tykkää) jälkeinen serotoniini-virta on ehkä silti parasta mitä oon kokenu. Se kestää pidempään kuin opiaattien rushit ja sen tuntee koko kropassa, tosiaankin virtana..käsissä.. ja jaloissa tuntuu keveys, kuin olisi ilmassa.. wau, se on niin siisti tunne! Opiaateista saan sen sijaan hyvä olon, pehmeyden, lämmön ja tyytyväisyyden..tyytyväisyyden ihan omissa oloissani ja yksin, ei tarvi muita ihmisiä. Kun taas mdman kanssa juuriki toisten ihmisten seura tuntuu hyvältä ja en vetäis sitä ikinä yksin, kun se läheisyys jas seura on silloin niin tärkeetä! tai ei ehkä läheisyys niin kovasti, mä en sillai niin halaile kaikkii, niinku jotku. Ja sitä tulee otettua tosi harvoin, tietty..että pysyy taika yllä. Opiaattien taika pysyy jokseenkin yllä tiheässäki käytössä..jos liikaa harventaa meinaa tulla jopa pahoinvointii joskus.. ainaki mulle. Se ei oo nii tyydyttävä, kun sitä ei fyysisesti tarvi.. get my point? * Edit: okei, väärinymmärrys,Blackened sanoi siis,et tän kaman rush on kuin oxy potenssiin jtn + PLUS Mdma

En korjaa koko viestiä tuolta osin,koska väärinymmärrykseni herätti heti ajatuksia. Ja ei hajuakaan miten käsitin väärin, mut en yllättynyt, koska olen kyseistä ainetta (siis U:ta) nauttineena koneen ääressä ollut
Edit: Kun mainitsin,että aika stydiä kamaa..niin mullehan tuli vähän turhan syvät nuokut. Onneksi vain hetkellisesti, havahduin siihen, että piston jälkeen oon ottanu neulan pois, staassi pois ja näin, mut olin istuma-asennossa hieman eteenpän kumartuneena, tämä todella ylläri, sillä annos oli sama kuin muutenkin, eikä voinut olla liian lyhyt aika edellisestä, että sitä olisi ollut aktiivisena elimnistössä vielä..tai jtn.. koska vedin edelliset alkuyöstä, ennen nukkumaanmenoa ja tää siis aamulla. Näin ei oo käyny koskaan. Kesto oli siis ihan hetki, koska mä havahduin siihen ku pää "tipahti" heh.. tiiätte sen ku pilkkii ja sit nkahtaa ja säpsähtää. Ja veri ei ollut ehtiny kuivua vielä. Ei mitään muita överi oireita tullut (esim pahoinvointia) ja se meni kyllä sitten ohi, olin tarkoituksellisesti hereillä jonkin aikaa, ennenkuin uskalsin jatkaa unia. (heräsin siis aikasin, pistin, jatkoin unia) Mulla on aina vieressä naloksoni-ruisku, tämmösten varalta..mut eihän se auta, jos ihan suorilta pistoksesta menee. Eli SUURTA VAROVAISUUTTA VAIKKA ANNOS OLISIKIN SAMA; SILLÄ LAATU VAIHTELEE NIIN PALJON NÄISSÄ! Suosittelen aloittaan aina pienemmällä ku se normi.. ja venaileen tarpeeksi vetojen välissä.
Ja toki olisi suotavaa vedellä jonku kans..ettei oo yksin.. mut mä kyllä vedän aina vaan yksin. .huonompi homma..
btw..Tässä ei sekään mahis, että valtimoon oisin pistänyt, koska kyseessä oli ihan näkyvä , hyvinkin pinnassa oleva pikku laskimo peukalon tyvessä..ja tunnistan kyllä valtimot ja laskimot enkä löis valtimoon IKINÄ. Veri oli tummaa..jne.. (tästäkin juttuu Im vs iv aiheen alla).