Personaes wrote:Eipä mulla muutakuin pieni MDPV;n päivitys joka täysin sen monen tätä ainetta demoniseksi ja pahaksi kuvaavan vahvistaa ja mulle selväksi teki kantapään kautta. En yhtään ihmettele niitä pevekin vaikutuksen, luultavasti ei edes mitenkään selvinpäin väkivaltaisesti käyttäytyvien ihmisten tekemiä täysin mitättömistä syistä tapahtuneita äkkipikaisia ja julmia tappamisia. Tää kama on murhan himoisille psykopaateille tarkoitettua, saatanan itsensä syntetisoimaa myrkkyä.
Komppaan tätä sataprosenttisesti...
Tässä vähän minun ensimmäisestä (ja viimeisestä) kokemuksestani tämän aineen kanssa.
Kesällä tuli kokeiltua tätä ns. vahingossa. Kävin kaverin luona ulkomailla ja olin korjaamassa hänen tietokonettaan kun hän näyttää millaista crackiä oli käynnyt ostamassa edellisenä päivänä. 5min päästä hän kaivaa esille muovipullosta tehdyn crackpiipun, väsää sen, ottaa hitit ja ojentaa piipun minulle. Otan tuhdit imut ja ihmettelen hieman "tutkarimaista" kemikaalimakua ja parin sekunnin päästä kama pärähtää aivan täysillä. Totean sitten kaverille että kylläpäs hittasi kovaa ja en olisi uskonut että crack on noin tujua tavaraa johon kaveri vastaa että ei ladannut siihen pesään sitä näyttämäänsä crackia, vaan PV:tä josta oli ollut jotain mainintaa aikaisemmin päivällä
Vaikutuksista:
Aluksi sydän tuntui vetävän jotain aivan sairasta rytmiä ja olin melkein varma että tulee sydäri. Se vähän tasoittui hetken päästä, mutta n. 15 tunnin ajan tuntui pamppailevan miten sattuu aina välillä.
En ole varmaan ikinä aikaisemmin ollut stimulaation takia niin vahvasti keskittynyt. Olin täysin liimautunut koneen säätämiseen että en varmasti olisi huomannut vaikka vieressä olisi räjähtänyt pommi. Tätä kesti ehkä tunnin ja homma alkoi tasoittua järkevämmälle tasolle (tyyliin hyvää piriä).
Esim. pirilaskujen tyyppisissä vainotuksissa aina ymmärtää että se on vain omaa epätodellista kuvitelmaa. MDPV:n kanssa homma on kuitenkin toisin, kun alkuvaikutus hiipuu niin alkaa vainotella ja kuvitella aivan mahdottomia asioita joita ei tunnista ollenkaan vain omaksi vainotteluksi.
Muistan tarkemmin enää vain yhden vainottelun näin esimerkkinä. Kaveri poltti jossain vaiheessa lisää ja otti ilmeisesti vähän liikaa. Hän vaan istui sängyllä huonossa ryhdissä, tuijotti lattiaa ja hengitti syvästi eikä puhunut mitään. Huomasin viereisellä pöydällä sakset ja tässä vaiheessa kaveri rupeaa etsimään uutta puhelintaan ja on selvästi hermostunut kun sitä ei löydy. Menen kuselle ja tässä vaiheessa alkaa tuntua siltä että kohta kaveri kilahtaa että olisin pöllinyt puhelimen ja tulee puukottamaan minua saksilla. Jätän vessan oven auki "jotta hän ei pääsisi yllättämään minua" ja vilkuilen kokoajan huoneeseen ettei kaveri vaan liiku vessaan päin. Lopulta mitään pahaa ei tapahtunut, mutta lähdin aika nopeaan takaisin omalle kämpälle. Selvänä jälkeenpäin tuli mietittyä että jos olisi vetänyt tuota kamaa tyyliin muutaman päivän nukkumatta niin hommat saattaisi mennä aika mielenkiintoiseksi
Varsinainen henkinen stimuvaikutus kesti ehkä joku 3-4 tuntia, mutta fyysinen stimulaatio ja vainottelut varmaan melkein 15 tuntia. Laskut (melko ikävät) alkoi ehkä jossain 5 tunnin jälkeen. Varsinaisten vainotusten lisäksi toinen huono puoli on että luulee vaikutuksen olevan jo ohi mutta oikeasti on vielä ihan pihalla pitkän aikaa ja ikävät laskut varmasti ajavat redosettamaan aika helposti.
edit: Niin joo... MDPV ollaan muuten kohta kieltämässä koko EU:n alueella.