A-PhPp ( PV8 )

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
SadPanda
LD50

A-PhPp ( PV8 )

Post by SadPanda »

Eli se pv8 ( A-PHPP ) on imo. paras näistä ihme kirjaimist ja nro yhdistelmistä kaikista paras toimivuudeltaan,
Annoskoot ovat hieman isommat mitä esim mdpv ja a.pvp;lä, nousut taas iv.nä muistutaa enemän mdpv nousuja mitä a-pvp nousuja. Eli ei niin rajut ku a.pvp:llä ja toisaalta kun töötit ottaa niin se koko kuosi on lähempänä mdpv:tä mitä a.pvp:tä elikkä ainut yhtenäisyys pv8:lla on a-pvp:seen se kesto. elikkä ei kestä hirveen pitkään ninku ei apvp.. Toi pv8:kin näyttää oman luonteensa vasta 2valvotun yön jälkeen. Ensimmäisillä tööteillä huomaa aina miten paljo tuosta tulee sivuoireita. Sydämen tykytystä ja hieman nauseaa. Mutta tasuritku ottaa nin jotenkin jo tottuu siihen eikä ne oo niin paljo esillä. Ompas sekavaa tekstiä. oon ni gabois ja bupreis et vaikee pysyy samassa aiheessa..

Ainiin sehä mulla piti sanoa että tämä "pv8" A-PhPp ei vainota oikeastaan yhtään. Hieaman stmoothimpi versio siis mutta pelittää kyllä mikä on siinäänsä ihme kun ajattelin ettei pv:lle tule ikinä mitn samantyylistä muokkausta :D oon niin mielissään. Tosiaan kaveri veteli nokkaan jotain 50-100mg ja ite otan ekat töötit aina jonku 20-30mg ku ne on ne vaikeammat jostain kumman syystä. sitku redosetan nostan hieman annosta 5-10mg ja tulee ihanat hönkäykset ja se olo on NIIN KIIMANEN, niin saatanan kiimanen että huhuh. Nyt dexma muuten tajusin sen seksihuumejutun mistä joskus mainitsit. Se on just niin etku keskittyy olennaiseen ja sillä hetkellä siihen juttuun eikä tee 29483298 asiaa yhtäaikaa. Laskuja ei tuu oikeastaan ollenkaan mikä on myös jännä juttu :D Taino vähä voi ahistaa se valvominen ja sit jos ei oo tankannu nestettä niin pää menee vähä pipiks. Ja keho huutaa lisää. Voi sitten sitä kautta alkaa se paniikkikohtaus. Mitähän muuta piti mainita tästä substanssista. Ei näy seulassa, (laajassa labra seulassa kylläkin) voi vetää IV. ihan huoletta. Ohikin voi vetää mutta en suosittele. aina riski heittää tutkareit lihakseen muutenki. Kokeilin kerran syödä tätä pommilla mutta tavallaan se koko tän idea hävis ku kuitenki oon niin helvetillinen NOUSUHIMOILIJA.

Kaikin puolin pv8 on sulattanut ja lämmittänyt minun mieleni ja kehoni. Mitä mieltä itse olet?

Tiivistettynä: Tämä on loistava korvike mdpv.lle. miksei a-pvp;lle. Ja ehkä tää on jostai noiden kahden välimaastosta. Mutta ihme ja kumma tää antaa euforiaa ja ei vainota oikeastaan ollenkaan. Monta floppia on näissä pv korvikkeissa tullu vastaan mutta tämä ei sitä todellakana ole. Kannattaa tilaa luotto vendorilta että tietää että on juurikin oikea aine. Kannattaa myös aina tehdä se allergia testi ja alottaa mahdollisimman PIENELLÄ määrällä. Kuitenkin on niin uusi substanssi ja tuntuu mitä lukenut nin vaihtelevan isosti annoskoot eri ihmisillä ja myös osalla toimii paremmin ja osalla vitu huonosti. Suosittelen kokeilemaan 10-15mg starttia. jos ei sano mitään niin sitten hetken päästä 30mg. sen pitäis jo tuntua hyvin. Olen mä tätä testannut isommillakin määrilä lähes jopa 0.1 kerralla mutta sillon on olluki jo tole tähän. Aika rajut nousut tällä saa aikaan ko lähtee kikkailee. MYÖS SAIN JO YHDEN EPILEPSIAKOHTAUKSEN että. NI. Kannattaa ottaa varovaisesti!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
SadPanda
LD50

Re: A-PhPp ( PV8 )

Post by SadPanda »

Ja sori jo etukäteen tuplapostaus. Varoitan tämän aine on nyt parin vkon aktiivisella käytöllä syövyttänyt tyyliin lihaksia tms ja mätäpaiseita suonet ei toimi enää ollenkaan kämmensenkä turvoksissa oikeassa kädessä infektio ja sit öööh ooon antibioottikuurilla, Aivan helvetillistä myrkkyä. huhhuh. suonet tälllä saa paskaksi en ole törmännyt mihinkä muuhun kamaan mikä näin nopeeta pistää paskaks vainssit. jännä. ja sitte tuo että vaikkei sitä varmasti mene ohi ja puhtaat neulat yms niin tulee tulehduksia yms. skeidaa,.
jm8k
Karvakuono

Post by jm8k »

Joo suonet pistää paskaksi. Muuten ihan kiva stimu. Oma juttunsa verrattuna muihin ja tosiaan vasta parin päivän jälkeenhän se aine luonteensa alkaa näyttämään.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Joooh. Verenmyrkytyksestä (kaiketi) selvittiin 2vkon rajulla iv antibiootilla ja nyt sit viime keskiviikkona pääsi pois sairaalasta ja jatkuu viel 2. Vkon verran suun kautta kefexin 750mg 3x/vrk, Ja mä alan vahvasti uskoa että tässä aineessa onjotain todella vialla kun jo toinen ihminen tässä pikkukaupungissa saman kuukauden sisåän JUURIKIN saman bakteerin takia sairaalahoidossa kun verenmyrkytys ja täysin sama bakteeri verenkierrossa elikäs stafylokokki AUREIUS. Okei jo toi tulee likasista neuloista mutta silti mä epäilen jotenkin et tän aineen kohdalla juurikin ohilyönnit yma neulat kontaminoituu jote kin nopeesti tms :O Kuumottavaa khyl.

Ajattelin nyt ilmoittaa tämänkin että kannattaa skippaa varanvuoksi tämän rännäilyt. Tästä on tullut tän pikkukaupungin suosituin kama ja jätkät jamuijat järestään sörkkii tätä itteensä. Seon aivan hirvittävän näköistä kun suonta ei löydy ja pakko saada snagut aisää vaikka piikkipystyssä jänteessä ja valtimossa. Yäk. Jotenkin narkoottinen. Voihan se olla etku tää supistaa suonet nii nopeet ja pistää verenkierro yms huonoksi et jengi joutuu tekee useammin itteensä reikiä rja yksinkertaisesti pistää pään niin sekasi että se hygienia unohtuu.kumma vaan et esim mdov.n kohdalla tätä ei taasoo käyny thttavapiireissä.

Hmm kuka näistä kaavoista tietää enemmän? Eikö tämä ole juurikin a-pvp analogi eikä mdpv analogi?!? Koska tiedän tästä samasta kylästä 2 muuta tyttöä joilla on tullut sama bakteeri a.pvp liikakäytöstä ja molemmat oli hengityskoneissa yms toine joutui opettelemaan kävelemäön uudelleen ja kyseessä oli sillonki aureius pöpö. Eli voisiko olla että toi saa sen esim ohilyönneistä helpommin verenkiertoon pääsemään kuin muut aineet esim toksisuuden vuoksi. Kun aika outoa että saman kaman käyttäjät (@-phpp)aka. PV8 nistejä nyt 1kk sisään 2henkilöä saman verenmyrkytysbakteerin sepsikse takia sairaalassa. Hienoa petri6 että olit infonnut ulkom.foorumilla asiasta! Asiasta kukkaruukkuunn. Its2 pääsin takas korvaushoitoon 1.6 eli mut otetaan suoraan osastolla kesäkuun ekalla vkolla ja aloitetaan suboxone 16mg korvaushoito. Tulivat siihen lopputulokseen että nyt paras ratkasu, subukoukussaha täa edelleee ollaan. Mut olkaaham varovaisia tämän substanssinkanssa!
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Järkytvää jos sitä toho tahtiin siellä päi menee. Tai ku aika oksettavat sivuvaikutukset sääkin tästä kuvailit, hyvä niin, ei toivottavasti tuu kenenkää mielee lähtee kokeileen ko. paskaa. Sano ny viel, et se on hinnaltaan tyyliin ilmasta!? Sehä puuttus enää...

Hyvä ku pääset takas hoitoon. Tuntuuko siltä, et tällä kertaa tiiät vielä paremmin mihin se johtaa, jos sää lähet kikkaileen? Kaikki vituiks on kyl välillä kiva asenne ja si mennää tyylillä, mut Tiiät jo itekki kui nopeeta mennää tosi lujaa päin helvettiä sillä tyylillä. Toivon sulle kaikkee hyvää ja valtavasti voimavaroja ja hitto kaikkee ton hoidon suhteen.

Vaikutat hyvältä jäbältä, älä tapa ittees. Mää meinasin viimeks jokune vuosis sit, mut päätinki soittaa yhelle hyvälle ystävälle. No nykyään ollaa avoliitossa ja muijalla kh jo alkanut ja itellä pitäs alkaa n. 6vk:n päästä. Mää löydän itteeni jonkinverran sun vanhemmista sekoilujutuistas ja samaistun peven kohalla aika täysillä. Mää voisin pitää itteeni jonkinnäkösenä esimerkkinä, et kyl kusipääki pystyy muuttuun. Niitä voimia sulle!

Oon pilves, sivunotena, en tie oikeen onks täs pointtia kunnol esillä.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Joo elikkä suosittelen kaikkia pv8 vetäneiden hakeutumaan verikokeisiin.
eile tuli vedettyä (älkää ees kysykö, ) tiedän tyhmää!? Aivokuollutta... noh nyt ollaan vuorostaa sis.taut.osastolla :x
Sidney

Post by Sidney »

SadPanda wrote:Joo elikkä suosittelen kaikkia pv8 vetäneiden hakeutumaan verikokeisiin.
eile tuli vedettyä (älkää ees kysykö, ) tiedän tyhmää!? Aivokuollutta... noh nyt ollaan vuorostaa sis.taut.osastolla :x
Mitäs tälläkertaa? Verenmyrkytys taas vaiko?
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Noh kouristelujen takia mä tänne jouduin mut totesivat et aika pahan näköset noi tulehtuneet pistokohdat että jää tänne tarkkailuun. Lämpöilyä on ollu mikä johtuneet refloista. Tänään kylkuulemma tulis puhelu jos siellä veressä joku pöpö taas vaihteeksi kasvais.on se kuumottanu mua ku vittu ne sano viel et tommone uusiutuu helvetin iisisti. Yleensäkki se viimeeks oli saanu alkunsa mätäpaiseesta. Ja voitteko kuvitella. Täällä on nyt tältä samalta kaupungilta ollu saman jutun takia 3muuta mun lisäks.tällä hetkellä oltiin viemässä leikkaukseen yhtä friendiä. Sillä kämmenselkä 3nyrkin kokonen. Näytti vitun pahalta! :shock:

Edit: Huh onneks sain orggis subutexiä tänne reilun 1mg kokoset nokat <3 Ihana lämpö alkaa vallata kehon. Loppuu se saatana ahina reflapaska mikä on ajanut mut ennenki takas stimuihin ja piikkiin.