Annoskoot ovat hieman isommat mitä esim mdpv ja a.pvp;lä, nousut taas iv.nä muistutaa enemän mdpv nousuja mitä a-pvp nousuja. Eli ei niin rajut ku a.pvp:llä ja toisaalta kun töötit ottaa niin se koko kuosi on lähempänä mdpv:tä mitä a.pvp:tä elikkä ainut yhtenäisyys pv8:lla on a-pvp:seen se kesto. elikkä ei kestä hirveen pitkään ninku ei apvp.. Toi pv8:kin näyttää oman luonteensa vasta 2valvotun yön jälkeen. Ensimmäisillä tööteillä huomaa aina miten paljo tuosta tulee sivuoireita. Sydämen tykytystä ja hieman nauseaa. Mutta tasuritku ottaa nin jotenkin jo tottuu siihen eikä ne oo niin paljo esillä. Ompas sekavaa tekstiä. oon ni gabois ja bupreis et vaikee pysyy samassa aiheessa..
Ainiin sehä mulla piti sanoa että tämä "pv8" A-PhPp ei vainota oikeastaan yhtään. Hieaman stmoothimpi versio siis mutta pelittää kyllä mikä on siinäänsä ihme kun ajattelin ettei pv:lle tule ikinä mitn samantyylistä muokkausta
Kaikin puolin pv8 on sulattanut ja lämmittänyt minun mieleni ja kehoni. Mitä mieltä itse olet?
Tiivistettynä: Tämä on loistava korvike mdpv.lle. miksei a-pvp;lle. Ja ehkä tää on jostai noiden kahden välimaastosta. Mutta ihme ja kumma tää antaa euforiaa ja ei vainota oikeastaan ollenkaan. Monta floppia on näissä pv korvikkeissa tullu vastaan mutta tämä ei sitä todellakana ole. Kannattaa tilaa luotto vendorilta että tietää että on juurikin oikea aine. Kannattaa myös aina tehdä se allergia testi ja alottaa mahdollisimman PIENELLÄ määrällä. Kuitenkin on niin uusi substanssi ja tuntuu mitä lukenut nin vaihtelevan isosti annoskoot eri ihmisillä ja myös osalla toimii paremmin ja osalla vitu huonosti. Suosittelen kokeilemaan 10-15mg starttia. jos ei sano mitään niin sitten hetken päästä 30mg. sen pitäis jo tuntua hyvin. Olen mä tätä testannut isommillakin määrilä lähes jopa 0.1 kerralla mutta sillon on olluki jo tole tähän. Aika rajut nousut tällä saa aikaan ko lähtee kikkailee. MYÖS SAIN JO YHDEN EPILEPSIAKOHTAUKSEN että. NI. Kannattaa ottaa varovaisesti!