Astraalimatkailu yms.

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Joniitti
Apteekki

Astraalimatkailu yms.

Post by Joniitti »

Varmaan aika moni foorumilainen perehtynyt tarkemmin jossain vaiheessa elämäänsä omien energia tasojen/kenttien/tietoisuuksien välillä pomppimiseen. Hirveän mielenkiintoinen aihe ja aika laaja.. .. ei nyt tule paljoakaan mitään avaavaa mieleen(8)), mutta keskustelua tälle foorumille aiheesta. Avain sanoja: Valveunet, psykedeelit, OBE, WILD, DILD, Tsakrat, eteeri, astraali, mentaali... joopajoo :lol:

Enpä oikein tiedä mihin osa alueeseen tämän voisi luokitella, trippikertomuksiin :)?
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

Ei paljoo nuo chakrat sun muut sano...mutta dxm jostain syystä tulee ensimmäisenä mieleen astraalimatkailusta..Nimimerkillä ulottuvuuksien läpäisijä ja jumalan oikea käsi... :shock:
2000-luvun sakilainen.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Chakrat ovat tuttuja ja jonkin verran nukkumaanmennessä on tullut meditoitua ja availtua chakroja ja muutakin meininkiä.
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

Shro wrote:Chakrat ovat tuttuja ja jonkin verran nukkumaanmennessä on tullut meditoitua ja availtua chakroja ja muutakin meininkiä.
Mitä luulette vaikuttaako ssri tai jotku masennus jne lääkkeet tällaiseen toimintaa kuinka paljon? :?:
2000-luvun sakilainen.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ayahuasca
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Ahab

Post by Ahab »

tRip wrote:Ayahuasca
Itse asiassa olen jo jonkun aikaa kelannut kirjoittavani jotain tähän topiciin mutta en ole jaksanut ennen tätä. On kiehtonut että miten Reiki -hoito vaikuttaisi ayahuasca istunnon aikana. Reiki hoidon pitäisi vaikuttaa chakroihin ja hoitaja pystyy valitsemaan mitä chakraa hän käsittelee. Arvasin että ayahuasca forumilla joku on varmasti jo kysynyt nämä samat kysymykset ja löytyhän sieltä juttua.

Ayahuasca, reiki and healing...first time please help!
Reiki and Entheogens - Interactions ?
Reiki and Ayahuasca?
reiki healing session vision
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Jännää se on kun illalla menee nukkumaan ja pitää tajunnan herkeillä, alkaa lukot päässä avautua. Pitää vaan treenailla lisää. Muutaman päivän ajan tosissaan koittanut, mutta aina tyssännyt siihen vaiheeseen kun piiippaus on päässä huipussaan ja tulee sellainen kräksähdys - pitäisi lähteä kävelylle, pään saan nostettua, mutta siitä tullaankin ryminällä takaisin :wink:. Noiden yritysten jälkeen ollut aivan tajuttoman hyvät euforiat!

Tuli muuten mieleen, että lsa päissäni sain sellaisia rusheja ja tulee aina jotenkin sama tunne noista. Aivankuin ne rushit olis vienyt noille taajuuksille :? ..
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

RiotStarter wrote:Ei paljoo nuo chakrat sun muut sano...mutta dxm jostain syystä tulee ensimmäisenä mieleen astraalimatkailusta..Nimimerkillä ulottuvuuksien läpäisijä ja jumalan oikea käsi... :shock:
DXM tuli tosiaan ensimmäisenä mieleen, se vie kyllä astraalimatkalle ja sen yli. En jaksanut tänään keitellä dexmipuuroa. Ehkä huomenna.
All things are equal, there are no special things.
Miasma
OD

Post by Miasma »

Tälläisiä on tullut jo useampaan otteeseen löysin jostain sille oikean ja hienolta kuulostavan nimenkin :lol: nimittäin hypnagogiset unihallusinaatiot.
Melko vittumainen vaiva jos totta puhutaan olen parikertaa herännyt siihen, kun olen luullut, että joku/jokin kuristaa minua kurkusta ja säpsähdin ylös ja kaulassa tuntui siltä, että sitä olisi kurisettu :shock: Vastaavia ois vaikka millä mitalla, mutta en tylsistytä teitä enempää näillä jorinoilla. Ja vielä piti maininta nuo unihalvaukset sekään ei ole yhtään kiva olotila :evil:

ps. Miniköhän edes oikealle aluelle? :roll:
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Viime unihalvaus jonka koin oli lähinnä hämmentävä, mielenkiintoinen ja hauska kun tajusin jatkuvasti mistä oli kyse.

Yleensä nukkumaanmennessä on kiva alkaa availemaan chakroja ja ohjaamaan energiaa niitten läpi. Jonka jälkeen voi sulkea hieman mieltä ja yrittää vajota astraalimaailmaan tai lucid unien maailmaan.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Mullakin joskus tullu noita kuristus unia kun oon pitäny kunnon kyykkämaratooneja. Tämä nyt tuskin liittyy tähän, tai ylipäänsä yhtään mihinkään.

Jatkakaa...
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

aivoruoska wrote:valveunet on hyvinkin tuttuja, tuli nähtyä niitä joskus ihan säännöllisesti.

alkoi siitä että näin jatkuvasti unta että tipuin jostain ja maahan osuessani sitten heräsin, tätä kun jatkui tarpeeksi kauan niin ei enää herännytkään valveille siinä törmäyksessä vaan tajusikin olevansa unessa.

tässä "siirtymä-vaiheessa" ei saa jäädä liiaksi kelaamaan sitä että tämähän on vaan unta tai herää kokonaan, pitää vaan pistää se taka-alalle ja ruveta tekemään jotain. lentäminen oli ihan vakiopuuhaa noissa valveunissa :)

jossain vaiheessa nuo sitten loppui nuo tippumis-unet ja sen jälkeen on muutaman kerran päässyt tuohon "siirtymä-vaiheeseen" mutta ei ole onnistunut pysymään siinä vaan on herännyt kokonaan.

pitäisi ruveta treenaamaan noita valveunia, asialle taisi olla joku suomenkielinen foorumikin?
Psykoottinen riehuminen onnistuu myös tuossa vaiheessa :D
2000-luvun sakilainen.
Miasma
OD

Post by Miasma »

aivoruoska wrote:Pitäisi ruveta treenaamaan noita valveunia, asialle taisi olla joku suomenkielinen foorumikin?
http://www.hoyhensaaret.info/
shishamon

Post by shishamon »

Unihalvauksia oon saanut aika monta kertaa jos se putoamisen tunne lasketaan myös unihalvauksiin? Viimeisin kerta oli suht pelottava: Heräsin kovaan pamaukseen, en pystynyt liikkumaan katsoakseni mistä on kyse. Sitten kuului kovenevaa ininää ja kovaäänistä hengitystä ihan sängyn vierestä ja aistin myös jonkin pahantahtoisen "olion" ja näin jossain silmän takanurkassa mustan hahmon liikkuvan. Pelotti ns. vitusti. Heräsin kunnolla vasta kun tiedostin mistä on kyse.

Oon onnistunut menemään aika syvälle johonkin toiseen todellisuuteen väsyneenä. Kannabis auttaa, mutta onnistuu se ilmankin. En osaa selittää tarkemmin mitä teen ja mitä tapahtuu.

Lucid-uni olis kiva kokea joskus, mut ei oo vielä onnannu.
Tyhmä Kansalainen
Lepakko

Post by Tyhmä Kansalainen »

Itse tunnen jotakin erittäin maagista luonnon lähellä. Sitä vain kun pääsee mettään niin tuntee olevansa kotona.. Siinä tunteessa on jotakin sanoinkuvailematonta ja yliluonnollista väkisinkin.
Tuntuu kuin olisi seinät ja katto, tuntisit koko tilan ja tiedostat itsesi siinä laatikossa... vaikkakin tunne ei tunnu ahdistavalta vaan pikemminkin rauhoittavana ja turvallisuutta tuovana. Tuntuu kuin mikään ei olisi tuntematonta ympärilläsi ja kuin tiedostaisit kaiken elävän ympärilläsi... eläimet jotka näkyvät, jotka eivät näy, jotka vain kuuluvat... ruohon ja kasvien hymyilevän ja olevan onnellisia. Tunnet miten kallio on järkähtämättömänä paikoillaan ylväänä... miten maailma on kamalan suuri kaikkine luomuksineen ja kasveineen ja sinä oletkin lopulta vain pieni kokonaisuus luonnossa... Miten työ, raha ja tressi... kaikki maallinen kadottaa merkityksensä ja ainoastaan luonnolla on merkitystä. Tai no ehkäpä tämä kuuluu sinne tietoisuuteen ja tajuntaan. :roll:
ainoastaan saman kaltaista kotoisuuden ja kuulumisen tunnetta... ikään kuin olisit tullut pitkältä matkalta kotiin olen kyennyt kokemaan vain metsän lisäksi taistelulajisalilla... josta päästäänkin chi energioihin ja aistimuksiin... niistä en edes yritä kertoa (ainakaan tällä hetkellä) tai kuvailla sillä jo pelkästään ympäristönsä tiedostaminen ja luontoon kuulumisen tunnetta on tarpeeksi hankalaa kuvailla... Ehkäpä helpoiten sitä kuivailee saunaesimerkillä... Kun päivä on mennyt hyvin putkeen, olet hyvällä tuulella ja istahdat ilta-aurinkoon saunan lauteilta viilentymään ja katsot miten aurinko kimmaltaa puiden välistä ja linnut visertää taustalla.... Sitä tuntee olonsa hyväksi kaikin tavoin ja tuntuu kuin olisi osa luontoa... eikä ainoastaan osa luontoa vaan pystyy aistimaan kaiken ruohon heilunnasta lähellä vaanivan kissan mielialaan ja turkin pehmeyteen saakka. Silloin muistaa miten hyvä katajaisella kansalla on olla täällä. 8)

Mutta sitten itse asiaan... enpä tiedä kuuluuko se yhtään sen enempää asiaan, mutta tulipas mieleen unihalvauksista sun muista.
Kun olen siinä tilassa, että olen heräimäisilläni unesta, mutta en ole vielä avannut silmiäni niin saatan kuulla kamalaa kolinaa tai ääniä, jotka aina katoavat siinä vaiheessa kun avaan silmäni. :shock: Joskus olen lukenut ilmiöstä enemmänkin, mutta siitä on jo aikaa enkä enää selityksiä (loogisia / "yliluonollisia") muista. Mahtaneekohan muilla vaultin väellä olla kokemuksia oudoista kolinoista / äänistä juuri herätessä toisesta todellisuudesta tähän todellisuuteen.
Miasma
OD

Post by Miasma »

Tyhmä Kansalainen wrote:Mahtaneekohan muilla vaultin väellä olla kokemuksia oudoista kolinoista / äänistä juuri herätessä toisesta todellisuudesta tähän todellisuuteen.
Minä ainakin olen muutaman kerran kuullut jotain ihme kolinaa, kun olen heräämässä sekä jokunen kerta, kun on ruvennut nukkumaan eikä saa unta, niin olen kuullut puhetta ja nähnyt erinäkäköisiä hallusinaatioiksihan niitä voisi kutsua, mutta onneksi olen aina tajunnut, että alitajunta tekee vaan tepposia. :roll:
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Nukahtamisvaiheessa kun pidin silmiäni väkisin auki ja tuijotin samaa tähteä taivaalla, tähti alkoi näyttää siltä kuin se etenisi kovaa vauhtia johonkin suuntaan ja silmät meni ihan kieroon :shock: