Selvä, näitä tarvii sitten vissiin hommata.Stickyicky wrote:Samaa mieltä. Nyt voin vastata omaan kysymykseeni näistä.Tattinen wrote:Moro kaikille vihreät nyrkkiraudat ovat todella hyviä en osaa tosta 220mg vahvuudesta sanoa mutta todella vahvoja ja tuntui ettei ois paljoa jos ollenkaan muuta kuin MDMA
Kyllä ovat todella vahvoja, en ole tämmösiin Suomessa törmännyt. Monet söivät puolikkaan vain illan aikana, yksi söi neljänneksen ja oli hyvissä. Itse söin illan aikana kokonaisen ja vaikutus oli kova, pitkä ja mämmimäinen.
5/5
Ekstaasi-info
-
kirkas
- Lepakko
Re: Ekstaasi-info
-
Isha
- Psykonautti
Puolikkaalla punaisella bugatilla oli ihana bileissä vaan tanssia ja tanssia. <3 Mukavan vahvoja, puolikas riitti ihan hyvin ainakin itselleni, kokonaisessa joku +200mg mämmiä. Siihen päälle vielä skidit piripommit niin kyllä tanssitti.
-
Paranoid
- Karvakuono
Tuli kokeiltua näitä. Ensimmäisen otin kokonaisena ja tunnin verran odotin ja tulos oli turhautuminen kun ei hirveesti mitään vaikutuksia kuulunut. Sen jälkeen murskasin toisen ja vedin. N. 15 minuutin päästä rupes nousemaankin sitte niin kovaa että ihan pelotti. Alla oli kyllä muutama laini piriä ja alkoholia. En tiedä oliko näillä mitään tekemistä minkään kanssa.Paranoid wrote:Onko kenelläkään kokemuksia punaisista herbalifeistä?
E: Ainiin ja nää maistuu pinnalta ihan salmiakille.
-
vauhtinoita
- Psykonautti
Paranoid wrote:Onko kenelläkään kokemuksia punaisista herbalifeistä?
Jeps, yhen heitin tauluun baarissa. Nous jotenki tosi hitaasti mut ihan jees fiilis sitten. Itelle just sopiva mieto, ei tanssittanu.
-
kirkas
- Lepakko
Keltasista Warner Bros naksuista kokemuksia vielä kellään? HKI ja Treel ainakin pyörii, 209mg väittävät, mistään kyllä ei löytynyt nopeella googlauksella huonoja arvioita/kokemuksia. Voi kun oiskin ~200mg. Taidan huomenna ottaa sen parinkympin riskin ja jos on sitä itteensä ja noin vahvoja niin kyllä kelpaa.
-
virtapiiri
- Lepakko
Vihreitä nyrkkirautoja tulossa.. \o/
Kandeeko startata millasella? Puolikas riittänee, oon ymmärtänyt tosta edeltä et on aika vahvoja?
Kandeeko startata millasella? Puolikas riittänee, oon ymmärtänyt tosta edeltä et on aika vahvoja?
I'm not crazy..
My reality is just different from yours..
-
Tattinen
- Karvakuono
Riippuu paljo oot essoja syöny ite starttasin kokonaisella ja ku kolahti meinasin purra hampaat paskaks noin lievästi sanottuna
kolme meni have fun.
-
virtapiiri
- Lepakko
Sounds good..
Muutama viikko sit meni noita pinkkejä etanoita jokusia ja kyllähän nekin ihan ookoosti potki, mut suht miedoilta vaikutti. Niitä ennen oli piiitkä tauko..
Mihkää liikenteeseen ei oo tarkotus lähteä, kiemurrella vaan kavereiden kesken kämpillä..
Muutama viikko sit meni noita pinkkejä etanoita jokusia ja kyllähän nekin ihan ookoosti potki, mut suht miedoilta vaikutti. Niitä ennen oli piiitkä tauko..
Mihkää liikenteeseen ei oo tarkotus lähteä, kiemurrella vaan kavereiden kesken kämpillä..
I'm not crazy..
-
Tattinen
- Karvakuono
Juu jos paljon jengii ketkä näillä viettää iltaa ja suht kokemattomia ni puolikas alkuun.. En jaksa uskoo et ois jotain paskoja kopioita jo liikkeellä 
-
virtapiiri
- Lepakko
Joo essoja ei taida juuri olla tolla porukalla lähihistoriassa alla, piriä, kolaa ja jotain jarruja lähinnä tiheemmässä käytössä..
edit. Ja kiitos Tattinen <3
edit. Ja kiitos Tattinen <3
I'm not crazy..
-
virtapiiri
- Lepakko
Essot ja laattaaminen..
Muutama viikko sitten näin ei käynyt, tänä viikonloppuna samoja etanoita meni (niit nyrkkirautoja saa vast ens viikonlopuks.. pöh..) ja nousujen loppupuolella suht yhtäkkiä iski oksetus.
Laattasin ja olo oli heti sen jälkeen jälleen mitä mainioin ja meno jatkui siitä mihin jäi.
Voikohan tuota estää jotenkin?
Piriä meni tällä kertaa myös varsin mukavasti siihen kylkeen, viimeksi meni hyvin vähän. Voiko noi sit vaan yhteisvaikuttaa noin?
Muutama viikko sitten näin ei käynyt, tänä viikonloppuna samoja etanoita meni (niit nyrkkirautoja saa vast ens viikonlopuks.. pöh..) ja nousujen loppupuolella suht yhtäkkiä iski oksetus.
Laattasin ja olo oli heti sen jälkeen jälleen mitä mainioin ja meno jatkui siitä mihin jäi.
Piriä meni tällä kertaa myös varsin mukavasti siihen kylkeen, viimeksi meni hyvin vähän. Voiko noi sit vaan yhteisvaikuttaa noin?
I'm not crazy..
-
Dexma
- Moderator
Se on aika perusefekti, että se laatta lentää. Kait jollain inkiväärillä voi vähän estää kaikkia bodyload tyylisiä laattarefleksejä, mutta enemmän väitän sen olevan yksilöllinen ja toleranssiriippuvainen juttu. Eli isolla tolella vähemmän lentää laatta. TOISAALTA. Itselläni esim kokemus deeleistä ja varsinkin fenetyliamiineista on se, että aina toleranssin kohdalla niin sivuvaikutukset lisääntyy ja ne hyvät olot vähenee, vaikka annokset suurenee. Oikeastaan muistan yhden 2C-I trippini, kun aikoinaan kun käytin deelejä sen kolmisen kertaa viikossa ja silloin saatoin ottaa samaan komboon tryptamiineja, fenyjä ja ehkä äsidiä vielä, että sain kaikki toimimaan niin muistan kuinka otin 50mg 2C-Iitä ja se lähti toimimaan niinkuin aina, mutta ns värit ei tulleet enään pintaan eikä juurikaan kehossakaan tuntunut hyvältä. Pakki meni sen sijaan sekaisin ja ripulille. Vatsalihakset sattui ja päätä särki ja olin hereillä yli kellon ympäri...virtapiiri wrote:
Mämmin kohdalla itellä homma menee niin, että oon ekstra yliherkkä nykyään mämmin sivuoireille. Puhdasta mämmiä niin 80mg saattaa pistää mut laattaamaan koko yön ja voimakkaan pahoin voinnin. Ennen pystyin helposti veteleen 200 mgeetäkin mämmiä kerralla ilman suurempaa sivuoiretta. Joskus stimuilla oon saanut vähän vähennettyä bodyloadeja mut siinäkin vaihdellen. Ennen kaikki mämmin negatiiviset sivuoireet meni bentsoilla ja opiaateilla. Oikeastaan opiaattien käyttö lähtikin mulla siitä, kun aloin sillä poistaan niin usein deelien ja mämmin bodyloadeja. Jos lähti ottaan happoo niin piti olla subuu tai jotain vastaavaa mukana.
Ja se oksennushan vain puhistaa kehosta niitä liiallisii kemikaaleja ja se auttaa aina juurikin siihen bodyloadiin. Monesti paras olo iskee deeleissäkin just siinä kohtaa, kun on oksentanut ja alkaa kattoon kun värit peittoavat pöntön sateenkaareksi.
-
virtapiiri
- Lepakko
Kiitokset Dexma <3
Eli toi on vaan sellanen "deal with it" jos douppaat MDMA:lla.. Ompa pyllystä..
Noh, onneks tota miestä ei häirinny mun vessaan säntääminen.. Nauro vaan, ku vessasta oli kuulunu "yök! yökyök! kikakika tirsk"
Ja OT:na. Mua naurattaa aina vaan uudestaan toi sun allekirjoitus..
Eli toi on vaan sellanen "deal with it" jos douppaat MDMA:lla.. Ompa pyllystä..
Noh, onneks tota miestä ei häirinny mun vessaan säntääminen.. Nauro vaan, ku vessasta oli kuulunu "yök! yökyök! kikakika tirsk"
Ja OT:na. Mua naurattaa aina vaan uudestaan toi sun allekirjoitus..
I'm not crazy..
-
Petri6
- OD
Deeleistä ei varsinaisesti ole niin paljoa kokemuksia, että niitä uskaltaisin kommentoida, mutta mämmissä tosiaan oksentaminen (jos se jää siihen yhteen kahteen kertaan) vaan parantaa huomattavasti oloa.Dexma wrote: Ja se oksennushan vain puhistaa kehosta niitä liiallisii kemikaaleja ja se auttaa aina juurikin siihen bodyloadiin. Monesti paras olo iskee deeleissäkin just siinä kohtaa, kun on oksentanut ja alkaa kattoon kun värit peittoavat pöntön sateenkaareksi.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
virtapiiri
- Lepakko
Hmm..
Ei tullu nyrkkirautoja, vaan tollasia vaaleen violetteja B kirjaimen mallisia..
Onko näistä jollain ideaa? En oikein osannut pillreportsistakaan ettiä, ku en tiä mihin toi B viittaa..
Onko näistä jollain ideaa? En oikein osannut pillreportsistakaan ettiä, ku en tiä mihin toi B viittaa..
I'm not crazy..
-
kirkas
- Lepakko
Eli ei oo niitä vaaleenpunasia bentleyita? mitä on nyt kanssa, entiä niistä kyllä mitään muuta kun ulkonäön.virtapiiri wrote:Hmm..
-
bol
- Kameleontti
Informaatiota vaaleanpunaisista sydämmistä kiitos?
. Pillreports ei paljastanut mitään relevanttia..
Painaa 0,3g ja sydämmen toisella puolella vasemmalla pieni uurre.
Painaa 0,3g ja sydämmen toisella puolella vasemmalla pieni uurre.
-
virtapiiri
- Lepakko
Aa joo, tuolla bentleyllä hain, ni joo sellasia ne oli.
Kiitoksia..
Oli kyl hyviä.. <3
Kiitoksia..
Oli kyl hyviä.. <3
I'm not crazy..
-
poppers
- Psykonautti
Nää oli tosi kovia. Veikkaisin jotain 200mg+ mämmiä. Yhden vedin illan aikana puolikkaina (1/2 ja ~45min päästä toinen puolikas) ja olin aika mutkalla. Kokemusta ja toleransseja löytyy, silti yllätti noiden voimakkuus.Idealisti wrote:Kokemuksia kellään oranssin värisistä, neliön mallisista Nespresso Kazaar tableteista?
Pillreports ei antanut ulosantia.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa
-
kirkas
- Lepakko
Eli oli violetteja bentleyita mitä söit (tai jotkut sanoo partymaskeiks)? Hyviä eli mämmiä sisälsi ja tarpeeks?virtapiiri wrote:Aa joo, tuolla bentleyllä hain, ni joo sellasia ne oli.
Kiitoksia..
Oli kyl hyviä.. <3
En oo kuullu keltään muualta kokemuksia noista, niitä ois nyt tampereella ja kyllä sen verran jo taukoo et pikimmiten tekis mieli mämminaksuja ottaa, mut mietityttää vaan edelleen et onko noi sen arvosia, jos yhdellä ei pärjää niin ei tarvi edes ostaa..
-
virtapiiri
- Lepakko
Joo just noita partymaskeja mulla on.
En tiiä oonko jotenki kovin herkkä, vai onko noi vaan niin tuhteja, et joudun ite starttaamaan neljänneksellä. Puolikas kajahtaa kajuuttaan jo liiankin lujaa.
Boostailen sit tunnin päästä toisella neljänneksellä ja jokusen tunnin päästä voin heittää lopun puolikkaan tauluun.
1-1,5 on ollu mulla passeli määrä illalle. Riippuen mihin aikaan starttaa ja notkuuko kämpillä, vai onko liikenteessä.
Ai näitä on näilläkin leveyksillä jo. Ite oon Treelta saanu vaanniitä etanoita.
En tiiä oonko jotenki kovin herkkä, vai onko noi vaan niin tuhteja, et joudun ite starttaamaan neljänneksellä. Puolikas kajahtaa kajuuttaan jo liiankin lujaa.
Boostailen sit tunnin päästä toisella neljänneksellä ja jokusen tunnin päästä voin heittää lopun puolikkaan tauluun.
1-1,5 on ollu mulla passeli määrä illalle. Riippuen mihin aikaan starttaa ja notkuuko kämpillä, vai onko liikenteessä.
I'm not crazy..
-
kirkas
- Lepakko
Ok selvä juttu, taidan pari käydä hommaamassa vielä ja ehkä sitten testiinkin tänään. Itsellä kanssa ~100-120mg annos on jo todella kova yleensä, nyt on taukookin sopivasti et pitääköhän sitä puolikkaalla koittaa aluks ja jos ei tarpeeks loput tauluun.virtapiiri wrote:Joo just noita partymaskeja mulla on.
Kirjotan infoo jos näitä nyt haen ja koitan.
-
virtapiiri
- Lepakko
Joo infoa ihmeessä..
Ite en osaa noita pitoisuuksia arvioida yhtään. Etanoita tarvi illaksi 2-3 et arvioisin nää tuplat vahvemmiksi ja suht puhtaaksi mämmiksi.
Mut olis kyl kiva kuulla muidenkin kokemuksia näistä.
Ite en osaa noita pitoisuuksia arvioida yhtään. Etanoita tarvi illaksi 2-3 et arvioisin nää tuplat vahvemmiksi ja suht puhtaaksi mämmiksi.
Mut olis kyl kiva kuulla muidenkin kokemuksia näistä.
I'm not crazy..
-
kirkas
- Lepakko
Joo näihin violetteihin partymaskeihin ei kannata MDMA:ta haluavien pistää rahojaan. 1:n otin tuodda 3 tuntia sitten, ihan hyvä meisinki (ganjaa mennyt jonninverran ja muutama bisse kyllä myös). Mutta tosiaan, nousuista jo huomas ettei lähde, aika kyllä hidastui ja monet mdma:lla olevat efektit, mutta juurikaan mitään euforiaa en tuntenut ja eikä empaattisuudesta voida pahemmin puhua. Jotain sinne päin, muttei MDMA:ta.
-
virtapiiri
- Lepakko
Mitähän sinne päin se vois sit olla?
Itellä tuli kyllä just noita kaikkia ja hullun pienellä dosella..
Mä en juo alkoholia ja hatsiakin menee vaan nukkumaan yrittäessä, et mä näitä yleensä vedän sellasenaan, tahi pirin kera..
Itellä tuli kyllä just noita kaikkia ja hullun pienellä dosella..
Mä en juo alkoholia ja hatsiakin menee vaan nukkumaan yrittäessä, et mä näitä yleensä vedän sellasenaan, tahi pirin kera..
I'm not crazy..
-
kirkas
- Lepakko
Jotain MDxx kemikaalia varmaankin ? Samanlaisia vaikutuksia muttei kuitenkaan MDMA:ta sen tiedän aivan saletin varmasti. Ja noitahan löytyy..
-
mentalhell
- Kameleontti
Tääl pyöri sinisiä bentleytä, partymaskeja whatever. Itel oli olantsapiihi ni ei tullu ku nousut mut mitä muitte kokemuksee perustan ni ne oli jotai 150 - 200mg niittejä. Monet oli yhestä aivan pihalla. Violeteista en tiedä, diapamin sinisiä oli noi, hyvin printattuja ja ainaki se 150mg sisälti eikä selkeesti muutaku sitä ite MDxx.
-
Shitface
- Lepakko
Tulipahan tuossa kotikulmilla syyslomalla pyöriessä vastaan aika tykkejä essoja. Pinkkejä kurpitsoja olivat, keskiviikkona söin about puolikkaan ja oli aika jeesit olot jo siitä. No, eilen tuli sitten otettua kaverin kanssa puolitoista per lärvi ja pärisivät meikällä ihan helvetin huolella, olo oli mitä euforisin, silmät aivan lautasina ja leuatki kävi nii et oksat pois. Melkein samanlaiset fiilikset kuin sillon kun otti mämmiä ekaa kertaa, ah <3
"Ei tää rikollisenkaan elämä saatana mitään ruusuilla tanssimista ole!"
-
rlsmooth
- Apteekki
Joo, nuo ^ on kyllä hyviä..
-
Tattinen
- Karvakuono
Ihme ettei jengille osunu enempää niitä nyrkkirautoja vastaan oli todella vahvoja ite piti kokonaisen startin jälkeen mennä melkee pariks tunniks löhöilee ku iski niin kovaa mitä mulla ei todellakaan tuu ns perusnaksuista about 80-120mg
ei niistä kannata ittensä kipeeks maksaa mut jos on tosi rajalliset lähteet ja pyydetään enemmän kun yleensä ni mun mielestä kannattaa