Tutkipa asiaa vähän enemmän. Vitun dorka postaus.Freshii wrote: No itsellä ei ole ikinä tullut mitään oireita siitä, kun oon lennosta oxyistä subuun vaihtanut ja sen kolmisen vuotta sitä tein. Myöskään frendeillä ei ole oireita niistä vaihdoista tullut. En tiedä miksi, muttei yksinkertaisesti ole mitään tullut. Ei tutkimustulokset koske jokaista ihmistä maailmassa! Suhtaudunkin tohon tutkimukseen skeptisesti, koska en oo tosissaan ikinä kuullut siitä, että bupre aiheuttaisi mitään huonoa oloa, jos siihen vaihtaa muista oppareista "liian aikaisin", eikä kenellekään omalle tutullekaan ole niin käynyt,,
Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
zerk
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
poppers
- Psykonautti
Lähteny vähän tosissaan taas lapasesta, en mä taida pystyy handlaa tätä käyttöä järkevästi, ku aina vahingos lähtee putki päälle. En mä silti oo valmis viel lopettaan... Ehkä.
Kasvaaks teillä muilla toleranssit bupren haittavaikutuksiin? Ku musta tuntuu, et mitä isommaks tolet kasvaa ja näin vaikutukset vähenee, niin sitä enemmän haittavaikutukset tulee esille. Ei mulla normaalisti subu aiheuta nauseaa, kutinaa ym, mutta nyt sitten alkanu noitki tulee. Jännää. Tietenkin varmasti haittavaikutukset kasvaa annosten mukana.
Kasvaaks teillä muilla toleranssit bupren haittavaikutuksiin? Ku musta tuntuu, et mitä isommaks tolet kasvaa ja näin vaikutukset vähenee, niin sitä enemmän haittavaikutukset tulee esille. Ei mulla normaalisti subu aiheuta nauseaa, kutinaa ym, mutta nyt sitten alkanu noitki tulee. Jännää. Tietenkin varmasti haittavaikutukset kasvaa annosten mukana.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa
-
Whirl
- Psykonautti
Mul oli kans jossai vaihees käyttöä noita, silloku justii rupes lipee päivittäisee. rupes tulee justii kutinaa vitusti mitä ei tullu silloku se oli viel jossai määri viihdekäyttöä. Nää oireet kyl loppu sitku alko menee päivittäis joka toinen päivä rykimiseks.poppers wrote:Lähteny vähän tosissaan taas lapasesta, en mä taida pystyy handlaa tätä käyttöä järkevästi, ku aina vahingos lähtee putki päälle. En mä silti oo valmis viel lopettaan... Ehkä.
Emt onko bupres ees mtn viihdekäyttöä olemas? (varmasti joillaki onnistuu) muistan ku vuosii sit täälläki jengi varotteli että älä ala leikkii bupren kans vaa pysyttäytyä muissa oppareissa tai kokonaa pois. Noh ainaki ite vahvistin säännön ja lipeshä se käsistä
-
poppers
- Psykonautti
^Pohdin eilen kans tota, et voiko bupree oikeesti viihdekäyttää? Itse kyl saan tästä eniten irtikin sillon, kun menee "lääkkeenä"... Niin kauan ku homma on luisunu taas totaalisen käsistä.
-
zerk
Mun mielestä bupren käyttö pysyy hitosti helpommin hanskassa kuin täysagonistien. Oxyn tai morfiinin kanssa homma lähtee välittömästi lapasesta.
-
Kisu
- Psykonautti
Riippuu varmasti ihan ihmisestä, eritoten siitä, mitä aineilta hakee. Itsellä kun päivittäiskäytössä oli vielä kodeiini, niin siihen käytettyä rahamäärää lukuunottamatta arki oli melkeinpä joka suhteessa vähemmän hukassa. Oopiumiin vaihdettua ei mennyt montaakaan kuukautta kun piti alkaa annosta nostamaan, että sai samat efektit kuin aiemmin ja tätä nykyä ei mikään määrä enää päihdytä. Kodeiinia pystyi käyttämään sen 250mg kerran päivässä saaden aina yhtä hyvät fiilarit, annosta ei tarvinnut kertaakaan nostaa. Tästä syystä (toki myös osaltaan kodeiinin mietoudesta johtuen) "vieroitusoireetkin" olivat pelkkä vitsi verrattuna siihen mitä nykyään joutuu kestämään, kun päivittäistä oopiumiannostaan ei saakaan. Sekä oopiumin, että buprenorfiinin suurin ongelma mielestäni onkin niiden julmetun pitkä puoliintumisaika. Jatkuvassa käytössäkin (jos tätä nyt mitenkään voi sanoa käytön hanskaamiseksi) itse näkisin nuo vahvat täysagonistit, kuten oxy, morfiini ja jopa heroiini, vähemmän petollisina kuin bupre ja oopiumi, koska jälkimmäisiä ei tarvitse käyttää edes päivittäin fyysisen riippuvuuden synnyttämiseksi.
-
Don
- Lepakko
Pitäisi lopettaa tämän veto. Hieman funtsinut, että tammikuusta lähtien lopettaisin käytön viimeistään, silloin tuleekin 1,5v päivittäistä käyttöä täyteen. Väliin mahtunut kolmen ja viiden viikon tauot, josta viimeksi mainittu päättyi lokakuun alussa. Tolet laskeneet mukavasti, enkä ole niitä nostanut. Lisäksi ei tule boostailtua enää muilla aineilla oloja. Tällä hetkellä menee 0,5-1mg päivässä. Mikäli saan lyrican taas reseptille, lopetus helpottuu huomattavasti, jopa ilman mitään ongelmia. Ainakin lyrica-kuurin ajaksi.
-
poppers
- Psykonautti
Panettaako teitä muita refloissa..?
Mulla ihan törkee panetus päällä, vois koko ajan vaa... Mut se kyl rentouttaa sit kivasti ja saa ajatuksia pois.
Mut joo, tosi hirveetä huomata, et mun reflat vaan pahenee koko ajan, vaikka näennäisesti yritän pitää homman hanskassa. Ennen 3. päivä oli pahin, mut nyt huomaan jo ekana päivänä ja kolmantena olot on jo aika kamalat. Mut silti en osaa (ja kai haluakaan jollain tapaa) tehdä asialle mitään. Ennen kestin refloja 5. päivää, enää en ees voi ajatella tollasta. Tää on kyl salakavala aine. Silti en kadu, koska oon saanut itseni takaisin tän avulla, vaikkakin sit menettänytkin osan riippuvuudelle. En mä vaan keksi mitään muuta mun elämälle, ennemmin kamoissa ku selvänä.
Mut joo, tosi hirveetä huomata, et mun reflat vaan pahenee koko ajan, vaikka näennäisesti yritän pitää homman hanskassa. Ennen 3. päivä oli pahin, mut nyt huomaan jo ekana päivänä ja kolmantena olot on jo aika kamalat. Mut silti en osaa (ja kai haluakaan jollain tapaa) tehdä asialle mitään. Ennen kestin refloja 5. päivää, enää en ees voi ajatella tollasta. Tää on kyl salakavala aine. Silti en kadu, koska oon saanut itseni takaisin tän avulla, vaikkakin sit menettänytkin osan riippuvuudelle. En mä vaan keksi mitään muuta mun elämälle, ennemmin kamoissa ku selvänä.
-
Mushru
- Moderator
Mua ainakin panettaa opparirefloissa (ei mulla nimenomaan buprest ikinä oo ollu refloja, mut kelasin et oisko tää sit yleisesti oppareistpoppers wrote:Panettaako teitä muita refloissa..? Mulla ihan törkee panetus päällä, vois koko ajan vaa... Mut se kyl rentouttaa sit kivasti ja saa ajatuksia pois.
johtuen varmasti et opparit itellä vaimentaa sitä libidoo roimasti niin sitten kun on kropassa ko. aineen vajausta niin huhhuh panettaa huolella..
Mut joo. En kannusta käyttämään mut jos ei oikeesti OLE motivaatiota lopettaa niin se on epätodennäköstä onnistua siinä.
Aina vaan kannattaa pitää huolta annoskoosta ettei kasva liian isoksi niin silloin moni asia säilyy helpompana.
Ite ainakin lopetan vasta oppareiden käytön kun on 100% motivaatio siihen, sekä elämä muutenkin handus niin on psyykkisesti vähemmän vaikeeta. Kuitenkin tällä hetkellä jeesaa niin moneen asiaan, pitämään pään kasassa ja jaksamaan.
Mut joku päivä viel opin pitään pään kasas muutenkin, sitten voi alkaa tsiigaamaan elämää ilman riippuvuutta (hope so). ^^
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Dexma
- Moderator
Joo siis jatkuva orgasmi tulva siihen ahistukseen ja jumitteluun...poppers wrote:Panettaako teitä muita refloissa..?
Paaaaljon enemmän kuin teininä tyylillä
-
Petri6
- OD
Joo, toisaalta siinä vaiheessa kun opioidiriippuvuus on vasta kehittymässä, niin bupren pitkä puoliintumisaika tekee sen, että fyysiseen koukkuun jää helpommin. Mutta siinä vaiheessa kun on jo koukussa, niin bupre on helppo laskea johonkin ylläpitoannokseen (esim. itselläni 2mg päivässä nasaalisesti), koska mikään annos ei enää tuo oloja. Täysagonistien kanssa taas tulee vedettyä niin paljon kuin uskaltaa niin kauan että ne loppuvat ja sitten tulee taas palattua tuohon subuun.zerk wrote:Mun mielestä bupren käyttö pysyy hitosti helpommin hanskassa kuin täysagonistien. Oxyn tai morfiinin kanssa homma lähtee välittömästi lapasesta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
kirkas
- Lepakko
Ei tästä paskasta kyllä helpolla eroon pääse. Kyllä se tiputus meni, mutta nyt kun hoidon lopettanut ja työttömänä ns. liikaa aikaa niin prkl tästä tuntuu olevan kohtuu mahdotonta päästä irti.
Tietenkin se on päästä ja päätöksistä kiinni, mutta pienessä koukussa tuntuu vaan olevan helpompaa. Nyt kun annos on tällä hetkellä ettei vaikuta pahasti raha-asioihin eli sotke muuta elämää sen kummemmin, paitsi et joka päivä on saatava se annos bupree eli aina näitä joutuu muutaman texin hommata ja niillä mennä aika pitkään. Tosin noi texit on hankalia mun mielestä lopetuksen suhteen, koska annosta on mahdotona ottaa tarkasti ja helpommin sitä sit ottaa enempi kun vähempi..
Temgesicit kun sais niin ainakin luulis olevan helpompaa tiputtaminen hammasta purren, kun tietää annoksen olevan 0.4mg tai 0.2mg varmasti. Ainoo vaan et pimeenä näitä en saa kun niin järjettömillä hinnoilla et ei kiitos ja kukaan lääkäri tuskin määrää näitä mulle enään.
Joku sais mielellään ryöstää apteekin tossa ja sattumoisin tulisin minuutin perästä kun vorot on kiireessä tiputellu 10 laatikkoo 0.4:sia, semmonen päiväuni sais täyttyä
Tietenkin se on päästä ja päätöksistä kiinni, mutta pienessä koukussa tuntuu vaan olevan helpompaa. Nyt kun annos on tällä hetkellä ettei vaikuta pahasti raha-asioihin eli sotke muuta elämää sen kummemmin, paitsi et joka päivä on saatava se annos bupree eli aina näitä joutuu muutaman texin hommata ja niillä mennä aika pitkään. Tosin noi texit on hankalia mun mielestä lopetuksen suhteen, koska annosta on mahdotona ottaa tarkasti ja helpommin sitä sit ottaa enempi kun vähempi..
Temgesicit kun sais niin ainakin luulis olevan helpompaa tiputtaminen hammasta purren, kun tietää annoksen olevan 0.4mg tai 0.2mg varmasti. Ainoo vaan et pimeenä näitä en saa kun niin järjettömillä hinnoilla et ei kiitos ja kukaan lääkäri tuskin määrää näitä mulle enään.
Joku sais mielellään ryöstää apteekin tossa ja sattumoisin tulisin minuutin perästä kun vorot on kiireessä tiputellu 10 laatikkoo 0.4:sia, semmonen päiväuni sais täyttyä
-
Petri6
- OD
Eikö tos tilantees sit aine kannattais vaihtaa (depot)tramadoliin? Niistäkin tosin pyydetään naurettavia summia nykyään, mut jos kuitenkin vetää just texiä eikä xonee niin ei se ehkä olis kynnyskysymys?kirkas wrote:Tietenkin se on päästä ja päätöksistä kiinni, mutta pienessä koukussa tuntuu vaan olevan helpompaa. Nyt kun annos on tällä hetkellä ettei vaikuta pahasti raha-asioihin eli sotke muuta elämää sen kummemmin, paitsi et joka päivä on saatava se annos bupree eli aina näitä joutuu muutaman texin hommata ja niillä mennä aika pitkään. Tosin noi texit on hankalia mun mielestä lopetuksen suhteen, koska annosta on mahdotona ottaa tarkasti ja helpommin sitä sit ottaa enempi kun vähempi..
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Bentseeni
- Lepakko
^ Itekin oon vaihtanut depot tramaliin, mitä tuolla toisessa ketjussa sanoinkin. Se vois olla kirkkaalle kanssa ihan suositeltava vaihtoehto. Mulla sitä on nyt menny 0-150mg/vrk. Mutta tosiaan sitä tulee oikeestaan "pakon" edessä otettua, mielummin ottaisin päivittäin sen 0.2mg temgesicin kun vaikka 400mg depot ramia. Tramal vie unet, toisin kun bupre tuo unet tai vie unet, sen voi itse valita. Ite oon kumminki onnellisessa asemassa tossa et päiksee vaihtanu 2mg rivan -> 150mg tradolaniin, kun on respa noille rivoille. En tiiä mitä noista tramaleista katukaupassa nyhdetään mutta joku 150mg/2e tuntuis jo tosi pahalle. Sen verran kakspiippunen lääke. Toisaalta niin on subutex myös, perkeleen kaks teränen miekka, sillä kun humauttaa alas niin pääsee etiäpäin, mutta kun nostat niin se terä on sun otsassa. 
-
kuumottelija
- Lepakko
^^^^ Oxyn kanssa vetänyt samalla buprea, sai vain paljon "diipimmät" olot... Muttei mennyt överiksi mitenkään niin, että vaikuttaisi erityisen haitalliseltra kombolta.
^^^^Ja joo, haittavaikutukset kuten oksetus, "muurahaiset ihon alla" (se kuuluisa kutina), kylmä, jne kyllä tulevat kuuluisan "kuherruskuukauden" jälkeen, näin sanon omasta kokemuksesta.
Äärimmäinen panetus kuuluu mulla sekä darraan että refloihin
^^^^Ja joo, haittavaikutukset kuten oksetus, "muurahaiset ihon alla" (se kuuluisa kutina), kylmä, jne kyllä tulevat kuuluisan "kuherruskuukauden" jälkeen, näin sanon omasta kokemuksesta.
Äärimmäinen panetus kuuluu mulla sekä darraan että refloihin
-
kirkas
- Lepakko
Niin en oikein tiedä, ei tramadoli ainakaan halvemmaks itselle tulis, aika halvalla tuota texiä nyt saa. Se on sitten eri asia oisko siitä hyötyä kun miedompi. Ainakin koittaa vois jos sais järkihintaan levyn jotain 200mg:ta.Petri6 wrote:Eikö tos tilantees sit aine kannattais vaihtaa (depot)tramadoliin? Niistäkin tosin pyydetään naurettavia summia nykyään, mut jos kuitenkin vetää just texiä eikä xonee niin ei se ehkä olis kynnyskysymys?kirkas wrote:Tietenkin se on päästä ja päätöksistä kiinni, mutta pienessä koukussa tuntuu vaan olevan helpompaa. Nyt kun annos on tällä hetkellä ettei vaikuta pahasti raha-asioihin eli sotke muuta elämää sen kummemmin, paitsi et joka päivä on saatava se annos bupree eli aina näitä joutuu muutaman texin hommata ja niillä mennä aika pitkään. Tosin noi texit on hankalia mun mielestä lopetuksen suhteen, koska annosta on mahdotona ottaa tarkasti ja helpommin sitä sit ottaa enempi kun vähempi..
Ehkäpä koitan tässä jossain vaiheessa, eipä siinä mitään häviäkkään.
-
KarstaFari
Jees... En ois uskonu että ajan itseäni enää koskaan tähän tilanteeseen.. Mutta tässä sitä vittu taas ollaan: REFLOISSA SAATANA (:D)
Tiette varmaan tunteen.. Koitatte nukkua, jalat kramppaa, ei tiedä onko kylmä vai kuuma, niin levottomat jalat että kirjaimellisesti pyörit 360 astetta vain sängyssä kymmenen sekunnin välein.. Mut siis, tässä pitää nyt vaan kärsiä nämä olot. En aio subua lopettaa kokonaan, sitä mä en halua, se on kuitenkin se mun juttu... Jos vaan vähän rauhallisemmin sit enskuussa tai vuonna...

Tiette varmaan tunteen.. Koitatte nukkua, jalat kramppaa, ei tiedä onko kylmä vai kuuma, niin levottomat jalat että kirjaimellisesti pyörit 360 astetta vain sängyssä kymmenen sekunnin välein.. Mut siis, tässä pitää nyt vaan kärsiä nämä olot. En aio subua lopettaa kokonaan, sitä mä en halua, se on kuitenkin se mun juttu... Jos vaan vähän rauhallisemmin sit enskuussa tai vuonna...
-
Asystole
- Lepakko
Viime lauantaina otin pitkähköksi venähtäneen tauon jälkeen subua ja parhaiten sitä oloa voisi kuvailla lyhyesti ja ytimekkäästi näin: HYI HELVETTI.
Pahoinvointia, hikoilua, lisää hikoilua, vielä ihan helvetisti lisää hikoilua, kutinaa, huimausta, näköhäiriöitä, kylmän ja kuuman vuorottelua, tärinää (etenkin jaloissa)... Muistinkohan mainita kaiken? Mistään hyvänolon tunteesta ei tietoakaan, lähinnä siinä vaan naama valkoisena odotteli että loppuis jo. Illan kruunasi aivan saakelinmoinen kusilukko, pahempi kuin koskaan ennen.
No sit seuraavat lainit vedin maanantaina (vaikka ajattelin kyllä ton lauantain jälkeen etten enää ikinä koske tähän paskaan). Olo oli jees. Jees! Tosi jees! Hikoilua oli edelleen eikä kusikaan kulkenut, mutta muutoin olo varsin miellyttävä.
En nyt muuta syytä tuolle lauantain ololle keksi kuin sen, etten ollut koko päivässä syönyt mitään ja se oli kumminkin jo myöhäis iltapäivää / alkuiltaa kun tuli ne lainit kärsään imuroitua. Niin tai näin, ihan hirveetä se oli.
Vähän sellanen viha-rakkaus-suhde mulla tähän aineeseen. Periaatteessa mä saan kodesta paljon paremmat olot kuin subusta, mut subu vaan on, noh, subu. Kun se kolahtaa, se KOLAHTAA. Mut jotenkin kohdallani se tuntuu olevan enemmän tai vähemmän tuuripeliä milloin se kolahus osuu kohdalle. Miksi näin - en tiedä.
Pahoinvointia, hikoilua, lisää hikoilua, vielä ihan helvetisti lisää hikoilua, kutinaa, huimausta, näköhäiriöitä, kylmän ja kuuman vuorottelua, tärinää (etenkin jaloissa)... Muistinkohan mainita kaiken? Mistään hyvänolon tunteesta ei tietoakaan, lähinnä siinä vaan naama valkoisena odotteli että loppuis jo. Illan kruunasi aivan saakelinmoinen kusilukko, pahempi kuin koskaan ennen.
No sit seuraavat lainit vedin maanantaina (vaikka ajattelin kyllä ton lauantain jälkeen etten enää ikinä koske tähän paskaan). Olo oli jees. Jees! Tosi jees! Hikoilua oli edelleen eikä kusikaan kulkenut, mutta muutoin olo varsin miellyttävä.
En nyt muuta syytä tuolle lauantain ololle keksi kuin sen, etten ollut koko päivässä syönyt mitään ja se oli kumminkin jo myöhäis iltapäivää / alkuiltaa kun tuli ne lainit kärsään imuroitua. Niin tai näin, ihan hirveetä se oli.
Vähän sellanen viha-rakkaus-suhde mulla tähän aineeseen. Periaatteessa mä saan kodesta paljon paremmat olot kuin subusta, mut subu vaan on, noh, subu. Kun se kolahtaa, se KOLAHTAA. Mut jotenkin kohdallani se tuntuu olevan enemmän tai vähemmän tuuripeliä milloin se kolahus osuu kohdalle. Miksi näin - en tiedä.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain
-
poppers
- Psykonautti
Sama homma täällä... Tosin hoidin reflat pois. Tässä kuussa piti ostaa hitosti, mut taidanpa sen sijaan yrittää vaivihkaa vähentää käyttöä. Rahatilanne nimittäin määrää niin. Nyt kun tilanne on viel oikeesti mennyt siihen, ettei mitään oloja tule, pidän vaan reflat poissa, niin on hyvä pistää stoppi. Kärsimystä on edessä... mut niin se pitää kärsiä, jos haluaa joskus pitää hauskaakin. Ja laskut pitää maksaa, oon eläny nyt vähä liikaaki velaksi oloja. Musta tuntuu, et on tulossa aika kamalia päiviä...KarstaFari wrote:Jees... En ois uskonu että ajan itseäni enää koskaan tähän tilanteeseen.. Mutta tässä sitä vittu taas ollaan: REFLOISSA SAATANA (:D)
Ai niin! "Kiva" et en ole yksin reflapanetuksen kanssa...
-
Kisu
- Psykonautti
Tämähän on kuin omasta kynästä, aine vaan on eri. On kyllä jo puoli vuotta tullut väännettyä tuon vähentelyn kanssa, aika heikoin tuloksin. Nyt toivon todella saavani otettua itseäni niskasta kiinni ja pärjääväni pienemmällä annoksella ainakin sen pari viikkoa, sitten on mahdollisesti suunnitelmissa pienet illanistujaiset ja krapulahelpotukseksi suon itselleni näin kätevästi etukäteen jo hieman isomman opiaattiannoksen. Nuokut taitavat olla vähän turhan epärealistinen toive näillä toleilla, mutta ehkä jotain pientä rentoutumista uskaltaa sentään odottaa. Olisi jo oikeasti syytä saada tähän käyttöön jotain järkeä, viime vuosina on nuo onnistumisen kokemukset jääneet sen verran vähälle, että en kovin monta kertaa jaksaisi itseeni enää pettyä.poppers wrote:Sama homma täällä... Tosin hoidin reflat pois. Tässä kuussa piti ostaa hitosti, mut taidanpa sen sijaan yrittää vaivihkaa vähentää käyttöä. Rahatilanne nimittäin määrää niin. Nyt kun tilanne on viel oikeesti mennyt siihen, ettei mitään oloja tule, pidän vaan reflat poissa, niin on hyvä pistää stoppi. Kärsimystä on edessä... mut niin se pitää kärsiä, jos haluaa joskus pitää hauskaakin. Ja laskut pitää maksaa, oon eläny nyt vähä liikaaki velaksi oloja. Musta tuntuu, et on tulossa aika kamalia päiviä...Mut jos sais sillee, et jouluaattona subu vaikka tuntuski joltai, nii ois aika kiva.
Ja uuden vuoden lupaus vois olla et yrittäis vaikka lopetella tätä päivittäiskäyttöä.
Ai niin! "Kiva" et en ole yksin reflapanetuksen kanssa...Ja Mushru kiitos paljon vastauksesta, lämmitti mieltä jotenkin. Olen itse kelaillut ihan noita samoja asioita ja sun viesti vielä vahvisti noita mietteitä!:)
Päivittäiskäytön lopettaminen ei omalla kohdalla hirveästi nappaa, sen verran hyvin nuo opparit kuitenkin lääkitsevät mieltä, mutta jos saisi edes annoksen pysymään pääsääntöisesti niissä mitoissa, että sitä voi tosiaan lääkinnällisenä perustella. Järjellä ajateltuna ei pitäisi olla niin vaikeaa, kun mikään määrä ei omalla kohdalla tunnu enää päihdyttävän. Silti sitä on vaan ollut aina pakko vetää hevosannoksia, yrittäen turhaan jahdata lohikäärmettä.
Muistelen lukeneeni, että opioidit vaikuttavat hormonitoimintaan, miehillä ainakin alentaen merkittävästi kehon testosteronitasoja. Tämän valossa olisikin sitten ihan luonnollista olla refloissa jatkuvassa kiihotustilassa, viekkareissa olotila kun tuppaa olemaan joka suhteessa päinvastainen kuin vaikutuksen alaisena.
-
princeps
- Psykonautti
AUTTAKAA. Mun on pakko lopettaa subu kokonaan. Annettava buprepuhtaat seulat joka viikko. Mitä teen?! Palelee, himot ihan kauheat. EN KESTÄ TÄTÄ. Mun pää hajoaa.
"Ei varaa kokkelii, mut pirii riitti hiluja"
-
Huiko
- LD50
Kuinka nopeasti sun kusarit alkaa?
1) Jos aiot lopettaa, hanki vaikka Rivoja & lyryjä. Noi ei välttämättä edes näy testeissä, mutten anna mitään vakuutusta. Niitä silloin kun pitää mennä johonkin tai olla jossain. Muutoin kestät niin kuin nainen ne kuumeilus, kipus, & psyykkiset. Kuuma suihku auttaa. ...Ja ehkä myös tämä.
2) Jos aiot huijata lopettaneesi, tsekkaa Seulat- ja MITÄ TEHDÄ JOS EPÄILET ETTEIVÄT SEULASI TULE OLEMAAN PUHTAAT- topikit.
3) Jos aiot kertoa heille että suksivat helvettiin, etkä todellakaan tule koskaan julkisesti itseäsi nöyryyttämään laskemalla virtsasi kuppiin toisten tuijotellessa genitaalejasi... Rispekt. Se on silloin kannanotto nöyryytystä vastaan, ei välttämättä lopettamista. Lopettaa voit kun motivaatio löytyy itseltäsi. Tosin, jos otat sen elämäsi ohjeeksi että lisää kamaa koneeseen, Muista myös että kaikki valintasi vaikuttavat tulevaisuuteesi.
1) Jos aiot lopettaa, hanki vaikka Rivoja & lyryjä. Noi ei välttämättä edes näy testeissä, mutten anna mitään vakuutusta. Niitä silloin kun pitää mennä johonkin tai olla jossain. Muutoin kestät niin kuin nainen ne kuumeilus, kipus, & psyykkiset. Kuuma suihku auttaa. ...Ja ehkä myös tämä.
2) Jos aiot huijata lopettaneesi, tsekkaa Seulat- ja MITÄ TEHDÄ JOS EPÄILET ETTEIVÄT SEULASI TULE OLEMAAN PUHTAAT- topikit.
3) Jos aiot kertoa heille että suksivat helvettiin, etkä todellakaan tule koskaan julkisesti itseäsi nöyryyttämään laskemalla virtsasi kuppiin toisten tuijotellessa genitaalejasi... Rispekt. Se on silloin kannanotto nöyryytystä vastaan, ei välttämättä lopettamista. Lopettaa voit kun motivaatio löytyy itseltäsi. Tosin, jos otat sen elämäsi ohjeeksi että lisää kamaa koneeseen, Muista myös että kaikki valintasi vaikuttavat tulevaisuuteesi.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Petri6
- OD
Tässä ei sit kauaa tosiaan mennytkään. Miten noihin testeihin päädyit?princeps wrote:AUTTAKAA. Mun on pakko lopettaa subu kokonaan. Annettava buprepuhtaat seulat joka viikko. Mitä teen?! Palelee, himot ihan kauheat. EN KESTÄ TÄTÄ. Mun pää hajoaa.
-
princeps
- Psykonautti
Alkanut jo. Kaksi kertaa positiiviset, viime kerralla nega. Mulla on lyryjä sekä rivoja, ja niitä on mennytkin, että pystyn olemaan. Lyrica ei näy, riva näkyy bentson, mutta se ei ei haittaa, koska mulla on resepti. Palelu, ja jalkakivut on pahinta. Tramal auttaa suht hyvin jalkakipuihin. Lyricat vie palelun ja pystyn jotenki syömään. Laihtunu oon 47 kiloon.Huiko wrote:Kuinka nopeasti sun kusarit alkaa?
1) Jos aiot lopettaa, hanki vaikka Rivoja & lyryjä. Noi ei välttämättä edes näy testeissä, mutten anna mitään vakuutusta. Niitä silloin kun pitää mennä johonkin tai olla jossain. Muutoin kestät niin kuin nainen ne kuumeilus, kipus, & psyykkiset. Kuuma suihku auttaa...
Mieliala vaihtuu koko ajan. Saatan alkaa itkeä ihan yht äkkiä vaan jostain. Masentaa, mutta tiedän, että se on vaan tätä vierotusta. Kuumassa suihkussa oonki paljon ollut. Pitäis kestää, kun nainen, mutta kun oon niin heikko. Oon ihan luuseri.
Juu ei, vituttaa, ahdistaa, mulla on paha olla! Mulla takana hoitojakso psyk puolelta aikoja sitten, joten kun apua hain pahaan olooni, niin samantien pyydettiin kusarit, jossa sitten bupre+. Nyt on pakko lopettaa "urani" kannalta, koska mua alettiin pelottelemaan kaikella mahdollisella.Petri6 wrote:Tässä ei sit kauaa tosiaan mennytkään. Miten noihin testeihin päädyit?
-
Petri6
- OD
Siis jollet itse ole jollekin sairaanhoitoalalle valmistunut, niin voit haistattaa suoraan paskat noiden uhkailuille (niin minäkin joskus tein), niillä on kuitenkin erittäin tiukka vaitiolovelvollisuus. Ei siinä, jos haluat lopettaa ja uskot lopettamisen olevan positiivinen juttu sinulle, niin lopeta ihmeessä, mutta älä tee sitä jonkun hoitajan uhkailun takia.princeps wrote:Juu ei, vituttaa, ahdistaa, mulla on paha olla! Mulla takana hoitojakso psyk puolelta aikoja sitten, joten kun apua hain pahaan olooni, niin samantien pyydettiin kusarit, jossa sitten bupre+. Nyt on pakko lopettaa "urani" kannalta, koska mua alettiin pelottelemaan kaikella mahdollisella.Petri6 wrote:Tässä ei sit kauaa tosiaan mennytkään. Miten noihin testeihin päädyit?
Jos taas eväävät psykiatrisen hoidon päihteiden takia, niin sitten menet päihdepuolelle, siellä kai saat asiallisempaa ja ymmärtäväisempää hoitoakin.
-
princeps
- Psykonautti
Juttuhan on niin, että olen siis nimenomann sosiaali-ja terveysalalla, en tässä nyt kommentoi, että millä puolella tai mikä ammattini on. Tämä tässä onkin ongelma. Olen nimenomaan päihdepuolella avohoidossa juuri noiden kusareiden ja lopettamisen takia. Mut se vitun hoitajan (anteeksi kielenkäyttöni) uhkaili mua niin, että sain aivan järjettömän paniikkikohtauksen. Itkin, tärisin ja ne kellä on ollu joskus paniikkikohtaus tietävät, mitä se on.Petri6 wrote:Siis jollet itse ole jollekin sairaanhoitoalalle valmistunut, niin voit haistattaa suoraan paskat noiden uhkailuille (niin minäkin joskus tein), niillä on kuitenkin erittäin tiukka vaitiolovelvollisuus. Ei siinä, jos haluat lopettaa ja uskot lopettamisen olevan positiivinen juttu sinulle, niin lopeta ihmeessä, mutta älä tee sitä jonkun hoitajan uhkailun takia.
Jos taas eväävät psykiatrisen hoidon päihteiden takia, niin sitten menet päihdepuolelle, siellä kai saat asiallisempaa ja ymmärtäväisempää hoitoakin.
Mun on pakko saada puhtaat seulat yksinkertaisesti. Olen psyykkisesti tällä hetkellä ihan romuna, samoin fyysisesti reflojen takia.
-
sxoxyvg
- OD
Otan osaa, paska juttu. Naurettavaa paskaa toi pelottelu, joka viikonloppu näkee hoitsuja kapakoissa tuhannen mutkalla mut herrajumala jos jotain muuta näkyy... Tsempit sinne. Ja jätä se tramadoli pois ellei sul sitä respalla ole.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
princeps
- Psykonautti
Jep, näkisitpä tai tietäistipä muiden lääkäreiden menon. Ylilääkärit (EN YLEISTÄ, muutaman tiedän) on niitä kunnon juoppoja. En halua mustamaalata tai pilata meidän alaa, mutta onhan tää ihan perseestä. Sitte, kun en tiedä, onko se totta mitä mulle "uhkaillaan".sxoxyvg wrote:Otan osaa, paska juttu. Naurettavaa paskaa toi pelottelu, joka viikonloppu näkee hoitsuja kapakoissa tuhannen mutkalla mut herrajumala jos jotain muuta näkyy... Tsempit sinne. Ja jätä se tramadoli pois ellei sul sitä respalla ole.
Mul on onneksi tramadoli respalla, niin se ei haittaa vaikka näkyykin + testissä.
-
taudis
- Lepakko
Mikä vittu siinä on ku joka ikinen buprenorfiinivalmiste nokitettuna pistää koko ylähengitystiejärjestelmän niin saatanan tukkoon ja täyteen limaa ja räkää kuin ei mikään muu. Testasin ekaa kertaa temgesicciä (btw eka kerta kun sain mitään mainittavia positiivisia, viihdekäyttöön soveltuvia vaikutuksia buprenorfiinista) ja jo yksi ainoa madafakin 0,20 mg nappi riittää jos takaaman sen, että jos mielin nukkua tulevana yönä, niin joudun tekemään sen terveessä 70 asteen kulmassa viiden jättiläisläskin tyynyn kannattelemana. Sama homma aina, kun oon yrittäny kiskoa texiä tai xonea. Liisteröi meitsin limakalvot ihan huolella vähintään seuraavaksi 36 tunniksi.
Olen kyllä nenäontelooni niin montaa erilaista sinne kuulumatonta pulveriä ja pilleriä tunkenut, ettei laskuissa pysy perässä, mutta vain ja ainoastaan bupre-valmisteet saa nenän tukkoon, ja tekeekin siinä aivan erinomaista työtä.
On a positive note, toimi tosiaan bupre ekaa kertaa silleen douppauskäytön kannalta mukavasti, ja kyseessä tosiaan pelkkä 1 x 0,2 mg teemu, ja tuntuu kuin ois ottanu jonkun vajaan millin texiä. Eihän tuo määrä nyt mainittavia oloja saa aikaan, mutta ero vastaavaan määrään esim. texiä on merkittävä. Eli allekirjoitan myös sen väitteen, että temgesic ainakin tuntuu toimivan paremmin mg per mg verrattuna muihin buprevalmisteisiin. Se, miten positiivista se nyt oikeen on on vähän tulkinnanvarainen juttu kun opioidien kanssa pelleillystä on kuitenkin kyse, eikä tämä ole mulla reseptillä. Mutta on sitä bupreakin tässä nyt jos yli vuoden päivät yritetty saamaan toimimaan halutulla tavalla, ja nyt löytyi hommaan sopiva valmiste niin kai sitä nyt saa iloinen olla.
Olen kyllä nenäontelooni niin montaa erilaista sinne kuulumatonta pulveriä ja pilleriä tunkenut, ettei laskuissa pysy perässä, mutta vain ja ainoastaan bupre-valmisteet saa nenän tukkoon, ja tekeekin siinä aivan erinomaista työtä.
On a positive note, toimi tosiaan bupre ekaa kertaa silleen douppauskäytön kannalta mukavasti, ja kyseessä tosiaan pelkkä 1 x 0,2 mg teemu, ja tuntuu kuin ois ottanu jonkun vajaan millin texiä. Eihän tuo määrä nyt mainittavia oloja saa aikaan, mutta ero vastaavaan määrään esim. texiä on merkittävä. Eli allekirjoitan myös sen väitteen, että temgesic ainakin tuntuu toimivan paremmin mg per mg verrattuna muihin buprevalmisteisiin. Se, miten positiivista se nyt oikeen on on vähän tulkinnanvarainen juttu kun opioidien kanssa pelleillystä on kuitenkin kyse, eikä tämä ole mulla reseptillä. Mutta on sitä bupreakin tässä nyt jos yli vuoden päivät yritetty saamaan toimimaan halutulla tavalla, ja nyt löytyi hommaan sopiva valmiste niin kai sitä nyt saa iloinen olla.
Come up with your own damn quotes.
-
Freshii
- Psykonautti
Mulla on ihan sama juttu buprevalmisteiden kanssa! Nenä menee tukkoon ja paksua limaa saa niistää pois vaikka kuinka paljon. Verrattuna esim. oksikodoniin, josta ei limaa tule.. Pystyn sentään nukkumaan ihan normiasennossa buprea otettuani, mut aamulla on ihan tukossa ja sitä räkää on vaikka muille jakaa.taudis wrote:Mikä vittu siinä on ku joka ikinen buprenorfiinivalmiste nokitettuna pistää koko ylähengitystiejärjestelmän niin saatanan tukkoon ja täyteen limaa ja räkää kuin ei mikään muu. Testasin ekaa kertaa temgesicciä (btw eka kerta kun sain mitään mainittavia positiivisia, viihdekäyttöön soveltuvia vaikutuksia buprenorfiinista) ja jo yksi ainoa madafakin 0,20 mg nappi riittää jos takaaman sen, että jos mielin nukkua tulevana yönä, niin joudun tekemään sen terveessä 70 asteen kulmassa viiden jättiläisläskin tyynyn kannattelemana. Sama homma aina, kun oon yrittäny kiskoa texiä tai xonea. Liisteröi meitsin limakalvot ihan huolella vähintään seuraavaksi 36 tunniksi.