Standup tyypit, podcastit sun muut
-
sxoxyvg
- OD
Standup tyypit, podcastit sun muut
Kaikki varmaa tuntee Hedbergit ja Hicksit mut oisko jotain vinkkejä elossa olevist standup-kaiffareista? Tyylinä meikään iskee aiemmin mainittujen lisäks Doug Stanhope sun muut jotka valittaa oikeista asioista deittailun ja muun paskan sijaan. Haluun takas ton tunnin minkä käytin just netflixis Aziz Ansarin "komedia"-spessuun.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Patterson
- Lepakko
Re: Standup tyypit, podcastit sun muut
http://www.ustream.tv/joerogan - Joe Rogan
Ei herran standup-setit oo ollenkaan tuttuja, mutta podcastia seurailen ja usein on erittäin asiallista kuunneltavaa. Vieraita on ihan laidasta laitaan molekyylibiologeista vapariukkoihin ja aiheet usein vähän vieraan mukaan - suosittelen. Tarkasta lähetysaikataulusta ei oo mitään hajua, mutta ainakin Twitterissä aina ilmoittelee milloin on livelähetystä saatavilla.
Ei herran standup-setit oo ollenkaan tuttuja, mutta podcastia seurailen ja usein on erittäin asiallista kuunneltavaa. Vieraita on ihan laidasta laitaan molekyylibiologeista vapariukkoihin ja aiheet usein vähän vieraan mukaan - suosittelen. Tarkasta lähetysaikataulusta ei oo mitään hajua, mutta ainakin Twitterissä aina ilmoittelee milloin on livelähetystä saatavilla.
Saatana elää ja voi hyvin.
-
RisThor
- Psykonautti
Re: Standup tyypit, podcastit sun muut
Standup sankareista parhaita on kyllä Dave Chappelle, Martin Lawrence, Louis CK ja Jim Jeffries.
Podcasteja en ihan hirveesti oo tsekkaillu, mut No agenda on aika mainitsemisen arvonen setti.
Podcasteja en ihan hirveesti oo tsekkaillu, mut No agenda on aika mainitsemisen arvonen setti.
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.