Korvaushoito
-
Kasiko
- Apteekki
Re: Korvaushoito
Hieno juttu Personaes, kun sait vaihdettuu onnistuneesti.
Jotenki tuntuu, että ei bentso tolet noin äkkiä nouse. Voisko olla niin, että ei bentsot toimi samanlain bupren kans mitä metiksen? Itellä ei metiksestä oo ku jokunen käyttö kerta, niin en sen pohjalta osaa sanoa. Foorumeilta ja metadon hoito dokumenteista oon saanu sen käsityksen, että bentsot futaa metadonin kans tosi kovaa. Pari tuttua on myös sanonu, että tosi pienellä annoksellaki bentsoja sai kuosit metadon hoidon aikana, vaikka pelkiltään metadon piti vaan terveenä.
-
Personaes
- OD
Ehkä taidan hamuta annosta vielä 2mg lisää, tää 12 toimii ihan hyvin päivän, mutta illalla alkaa oleen aika väsynyt. Katsotaan mitä hoitaja huomenna sanoo...
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Bentseeni
- Lepakko
^ Koita vaa pysyä mahdollisimman low dosagessa mitä pystyt, kyllä se siinä totutellessa menee tuollakin annostuksella. Ei sit voi kokoajan ratsastaa aallonharjalla. Taino sinähän parhaiten tiedät mikä annos on sulle optimi, mutta sitä ajatellen että jos joskus haluat annoksen 0mg/vrk. Niin se on sitten helpompi homma 
-
Kasiko
- Apteekki
Mulla oli bupre hoidon alussa sillon kans tuo, ettei 16mg kantanu ja alko illalla se kylmäkuumahikiolo. Sitte tosiaan 2mg nosto riitti että kantaa aina seuraavaan doseen asti. Jännä miten pienestä se on kiinni.
Ja ei oo tarvinu sen jälkeen nostaa (vähä vajaa 2 votta hoidossa).
-
Personaes
- OD
Kyllä tää buprenorfiini voittaa metiksen k-hoito lääkkeenä 6-0. Suosittelen teille, jotka korvaushoitoon ootte menossa niin valitsemaan bupren.
Itellä annos 12mg ja tuntuu juuri sopivalta...
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Bentseeni
- Lepakko
Noni hyvä ettei tarvinu nostaa sitä parii milliiPersonaes wrote:Kyllä tää buprenorfiini voittaa metiksen k-hoito lääkkeenä 6-0. Suosittelen teille, jotka korvaushoitoon ootte menossa niin valitsemaan bupren.
-
Personaes
- OD
Pitää vielä vähän hehkuttaa tätä buprea. Tää on paljon parempi mitä metis. Metiksen vaikutus oli epätasainen, välillä olo oli tukalan hikinen kun aineen pitoisuudet oli huipussaan, välillä taas vähän nihkeä. Iltapäivällä tuli aina sellainen ärsyttävä hiki-paska-olo. Tää bupre, niin tän vaikutusta ei huomaa tippaakaan, ihankuin olis selvinpäin ilman mitään douppia, vie vaan opiaattien himon ja tuo normaalin olon. Ihan mahtava lääke.
Suosittelen lämpimästi valitsemaan buprenorfiinin korvaushoitolääkkeeksi, tätä ei voi edes verrata metikseen, niin ylivoimainen.
Suosittelen lämpimästi valitsemaan buprenorfiinin korvaushoitolääkkeeksi, tätä ei voi edes verrata metikseen, niin ylivoimainen.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
sxoxyvg
- OD
Kääntää vielä vähän enemmän sitä veistä haavassa, paikallinen Sovatek tarjoaa xonea vaan paksuna oleville naisille. Mitenhän tää hoitus..
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Bentseeni
- Lepakko
Eikös raskaana oleville naisille anneta aina ihan perus subutexia? Näin oon kuullut jokaisesta paikasta.sxoxyvg wrote:Kääntää vielä vähän enemmän sitä veistä haavassa, paikallinen Sovatek tarjoaa xonea vaan paksuna oleville naisille. Mitenhän tää hoitus..
-
mentalhell
- Kameleontti
Täällä ainakin saavat Suboxonea. Tiedä sit mite muissa kaupungeis on.Bentseeni wrote:Eikös raskaana oleville naisille anneta aina ihan perus subutexia? Näin oon kuullut jokaisesta paikasta.sxoxyvg wrote:Kääntää vielä vähän enemmän sitä veistä haavassa, paikallinen Sovatek tarjoaa xonea vaan paksuna oleville naisille. Mitenhän tää hoitus..
Tääl on tosiaan raskaana olevat ainoita jotka saa bupree ja nekin vaan raskauden ajan, muuten metadonia.. onneks en oo enää korvaushoidos.. 3,5 vuotta elin siinä metadoni pöllyssä. 65 mg oli annos, nyt jos ottasin sen verran niin nuokkusin vuorokauden. Eihän se mikään iso annos sillee ole jos miettii mite isoja joillaki on mut kyl seki iha melkone on jos ajattelee että Dolmed kipulääkkeet on 5 milligrammasia. Eli samaku oisi saanu 13 sellasta joka päivä.
Bupresta ei paljo ollu apua metadoni refloissa, liian mieto aine oli et ois jeesannu. Pahimmat kolotukset vaan loppu mut melkee vesivedotki ois pärissy enemmän.
10 milligrammaa oli vika annos ja se jälkee kolme viikkoa kesti reflat, purjo lens, paska oli vettä, uni oli ainoastaa lääkkeitte ansiota, kolotti pirusti välil, hiki valu mut paleli, ja ties mitä.. piri, bentsoje ja viina voimal kestin ne.
Enää en hommaa itteäni opparikoukkuun. Tai ei mun ees tee jarruja juurikaa mieli, buprea otan välil mut maks. 2 pv putkee, eihäse ees toimi sen useampana päivänä joten ei kiinnosta putkee alkaa vetääkkään ku ei sano mitään.
Piriin ku sais samanlaiset fiilikset viel ku Subutexii, sellaset et kyl sitä joskus voi ottaa mut ei oo mikää pakko saaha, jos sattuu joskus ottaa ni ottaa mut jos vaikeasti joutuu säätää tai ei saa ni ei haittaa että jää ilman. Piriä taas tekee nii paljo mieli välistä että vois tehä melkee mitä vaa et saa kunno pirifiksit.
Amfetamiinin käyttöhän oli myös syy mun korvaushoidon lopettamiselle, pitkään ne sitä touhuu katto mut lopulta vihels pelin poikki ku piri vei miestä 100 - 0 ja korvaushoidossa oleminen oli ihan turhaa ku käytti amfee, miten siinä hoitaa itteesä ja elämääsä kuntoo ku pore näkyy seulas jatkuvasti ja aika rankalla kädellä potilas kiskoo amfee eikä kykene näyttää että pystyy lopettaa sen muutaku sillee et yks puhas seula ja taas amfepäissää viilettää menee..
-
mentalhell
- Kameleontti
Niin ja tuol ylempänä kehuttiin buprenorfiinia korvaushoitolääkkeenä vrt. metadoni. Metadoni on tosiaan aika paskaa.. aamuks ehti tulla aina pienet reflatki. Ja se pisti hikoiluttaa ihan hulluna ja keräs nestettä. Lisäks se aiheutti aika kovaa väsymystä ja nokkosihottumaa.
Ekat kuukaudet korvaushoidos se tuntu tosi hyvältä lääkkeeltä mut sitteku siihe tottu ni aina heräs aamul pienii refloihi, sellasii ärsyttävii et ne häiritsi mut ei ollu kunnol kipee. Annokse nosto ei auttanu ku maks. kk ajaks. Kaikki potilaat valitti samaa.
En enää jaksais joka aamu herätä jarru refloihin. Kaikenlisäks se aiheutti ihme mässyjä niiku paukuis ois ollu ja tuntu passivoiva paljon, jotenki oli niin hitaal et sitä nukku vaikutukse aikana tosi usei päiväunia yms.
Päihteenä metadoni on ihan pätevää kamaa (Lähes yhtä hyvät rushit kuin esim. oksikodonista, pitemmät ja vähemmän intensiiviset mutta voimakkaat kyllä ja notkut on kunnon notkut että tosissaan sitten nuokutaan.) mut korvaushoitolääkkeenä se pitäs olla vaan ja ainoastaan jos buprenorfiini ei auta/riitä pitämään potilaan oireita aisoissa. Täällä hommat hoidetaan vaan erilailla ja metadoni on ainut vaihtoehto ellet oo raskaana oleva muija.
Ekat kuukaudet korvaushoidos se tuntu tosi hyvältä lääkkeeltä mut sitteku siihe tottu ni aina heräs aamul pienii refloihi, sellasii ärsyttävii et ne häiritsi mut ei ollu kunnol kipee. Annokse nosto ei auttanu ku maks. kk ajaks. Kaikki potilaat valitti samaa.
En enää jaksais joka aamu herätä jarru refloihin. Kaikenlisäks se aiheutti ihme mässyjä niiku paukuis ois ollu ja tuntu passivoiva paljon, jotenki oli niin hitaal et sitä nukku vaikutukse aikana tosi usei päiväunia yms.
Päihteenä metadoni on ihan pätevää kamaa (Lähes yhtä hyvät rushit kuin esim. oksikodonista, pitemmät ja vähemmän intensiiviset mutta voimakkaat kyllä ja notkut on kunnon notkut että tosissaan sitten nuokutaan.) mut korvaushoitolääkkeenä se pitäs olla vaan ja ainoastaan jos buprenorfiini ei auta/riitä pitämään potilaan oireita aisoissa. Täällä hommat hoidetaan vaan erilailla ja metadoni on ainut vaihtoehto ellet oo raskaana oleva muija.
-
VoX
- Karvakuono
Onko kellään kokemuksia Turun korvaushoidosta/katkosta? Alan olla lopen väsynyt, jarrut (hepo ja oxy lähinnä) alkaa viemään todella pahaan paikkaan pään sisällä.
Ideoita miten tätä vyyhtiä alkaisi purkamaan? Päivittäiskäyttöä n. 40 - 160mg oxy, tai n.40 - 120mg herska. Tiedän että "google görgh, lue ketju etcetc".. mutta lähinnä tiedustelen jos omakohtaisia kokemuksia turusta..
edit: En piikitä.
Ideoita miten tätä vyyhtiä alkaisi purkamaan? Päivittäiskäyttöä n. 40 - 160mg oxy, tai n.40 - 120mg herska. Tiedän että "google görgh, lue ketju etcetc".. mutta lähinnä tiedustelen jos omakohtaisia kokemuksia turusta..
-
Personaes
- OD
Ootko minkä ikänen ja kauanko oot käyttänyt?VoX wrote:Onko kellään kokemuksia Turun korvaushoidosta/katkosta? Alan olla lopen väsynyt, jarrut (hepo ja oxy lähinnä) alkaa viemään todella pahaan paikkaan pään sisällä.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
VoX
- Karvakuono
Personaes wrote:Ootko minkä ikänen ja kauanko oot käyttänyt?VoX wrote:Onko kellään kokemuksia Turun korvaushoidosta/katkosta? Alan olla lopen väsynyt, jarrut (hepo ja oxy lähinnä) alkaa viemään todella pahaan paikkaan pään sisällä.
Panacodit ja tramalit kipuun 'bout viitisen vuotta, puolitoista vuotta nyt puhdasta viihde (vaikkei se enää siltä tunnu) oxy/heroiini linjaa. Ikää on 27. Pilveä poltan nykyään lähinnä unen saantiin, ja ilman paukkendaaleja maistuu ruoka ku ruoka kaurapuurolta ilman voisilmää.. joten kaikki ei ihan kohdillaan silläkään saralla. Marin ja mun suhde kaipais parisuhdeterapiaa, en löydä enää spiritualistis-eksistentiaalista funkkista
Teen paljon keikkaa, ja silloin vedän nykyään useimmiten rauhoittavan tai kaks, paitsi jos mennään jazzilinjalle (tai joudun apinoimaan rummuissa) joka ei täysin oo mun 'forte', niin riskeeraan haiman holilla.
Nää painaa aivan vitusti mieltä.. siis todella. Joka päivästä tullut kauhee kamppailu.. vaikka kuinka sitä kamaa ois. En suoraan sanottuna halua enää käyttää.
Tai oikeastaan haluan, mutta samalla fiiliksellä kun kouluaikoina perjantaina dokaamaan, you know?
Sori jos poukkoilee ajatukset, taas pari valvottua yötä takana.
-
Kasiko
- Apteekki
Mulla ei turun kh:sta oo tarkkaa tieto , mutta semmonen tuli Vox tuosta sun viestistä mieleen , että tuota pilveä ei kaikissa kh paikoissa hyväksytä ollenkaan. Joissakin paikoissa ylläpitö/haittoja vähentävässä korvaushoidossa saatetaan hyväksyä , mutta useissa paikoissa on nykyään vain tuo kuntouttava korvaushoito ja siinä ei saa pilveä polttaa.
-
Musta8
- Lepakko
Mites teillä muilla hoitolaisilla nykyään menee? 
Ite narahin nyt pitkästä aikaa Lyrican oheikäytöstä. Lähtee kotilääkkeet kuukaudeksi veke mutta toi nyt on pientä. Kunhan ei jää lääkkeet saamatta. Annos on se sama 70mg mikä on ollut jo reilun yli vuoden verran. Nostoa ei vielä tarvitse miettiä koska lääke kantaa hyvin, harmillista vain että en saa lääkkestä mitään enään irti. Noh mutta eipähän tarvi kipeänä olla
Mitään buustereita en lääkkeen lisäksi tarvi auttamaan kantamista koska tosiaan kantaa yksinään helvetin hyvin. Joskus aamulla vähän vilua mutta ei joka päivä.
EDIT: Uteliaisuuttani mietin et mites sulla SadPanda menee nykyään hoidossa? Vai ootko vielä hoidossa? : )))
Ite narahin nyt pitkästä aikaa Lyrican oheikäytöstä. Lähtee kotilääkkeet kuukaudeksi veke mutta toi nyt on pientä. Kunhan ei jää lääkkeet saamatta. Annos on se sama 70mg mikä on ollut jo reilun yli vuoden verran. Nostoa ei vielä tarvitse miettiä koska lääke kantaa hyvin, harmillista vain että en saa lääkkestä mitään enään irti. Noh mutta eipähän tarvi kipeänä olla
Mitään buustereita en lääkkeen lisäksi tarvi auttamaan kantamista koska tosiaan kantaa yksinään helvetin hyvin. Joskus aamulla vähän vilua mutta ei joka päivä.
EDIT: Uteliaisuuttani mietin et mites sulla SadPanda menee nykyään hoidossa? Vai ootko vielä hoidossa? : )))
Hi..!
-
Kasiko
- Apteekki
Mullakin kiinnostais kuulla miten muilla hoito menny?
Itellä on menny aika tasasesti jo pitkän aikaa , eikä oo ollu enää paljon houkutuksiakaan.
Pari kertaa ois haluttanu pilveä poltella , kun on jossain kavereita ollu näkemässä.
Kuitenki ollu polttamatta , kun saattaa niin pitkään sitte näkyä jo yhdetkin kunnon pajarit.
Muuten on aika rauhallista ollu ja hiljalleen oppii elämään ja toimimaan sosiaalisissa tilanteissa ,
vaikka hoidon alussa se tuntu täysin mahdottomalta.
Oon kyllä tyytyväinen tähän korvaushoitoon.
Itellä on menny aika tasasesti jo pitkän aikaa , eikä oo ollu enää paljon houkutuksiakaan.
Pari kertaa ois haluttanu pilveä poltella , kun on jossain kavereita ollu näkemässä.
Kuitenki ollu polttamatta , kun saattaa niin pitkään sitte näkyä jo yhdetkin kunnon pajarit.
Muuten on aika rauhallista ollu ja hiljalleen oppii elämään ja toimimaan sosiaalisissa tilanteissa ,
vaikka hoidon alussa se tuntu täysin mahdottomalta.
Oon kyllä tyytyväinen tähän korvaushoitoon.
-
Musta8
- Lepakko
Itsellä mennyt tässä tosi pitkään tasaisesti ja hyvin. Työt pitäisi alkaa tässä jossain kohtaa ja alkoholin käyttö on vähentynyt kesän jälkeen huomattavasti. Saattaa olla kuukaudessa että juon yhtenä päivänä. Kesällä meni päivittäin. Lyricaa sillontällön harvakseltaan viihteilyyn. Kultusen kanssa kohta vuosi yhteiseloa ylä- ja alamäkineen. Olo vieläkin kun vastarakastuneella.
Toivottasti muillakin menee yhtä hyvin kun mulla!!
Toivottasti muillakin menee yhtä hyvin kun mulla!!
Hi..!
-
Kasiko
- Apteekki
Osaisko joku kertoa , että kuinka pitkäksi aikaa kotilääkkeet otetaan pois oheiskäytöstä?
Ensimmäinen oheiskäyttö rike 1,5 vuoden aikana. Amfetamiini kyseessä.
-
Petri6
- OD
Riippuu tosi paljon paikasta, jossain vain kahdeksi viikoksi, jossain kuukaudeksi ja jos tänä aikana kärähtää uudelleen, niin sitten voi joutua jopa keräämään ne takaisin aivan alusta asti.Kasiko wrote:Osaisko joku kertoa , että kuinka pitkäksi aikaa kotilääkkeet otetaan pois oheiskäytöstä?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
SadPanda
- LD50
TODELLA HYVIN MENNYT HOITO!
Perkele yksi kotipäivä blakkarissa mut perkele menin eilen ja tänä aamuna syömään noita "boostereita" eli gaboja joku 4000mg +++. Ni otettiin just tänä aamun laaja seula!
Täällä on sillee et ku alotat hoidon ni siitä 6kk raittiuttta saat ekan kotipäivän. sitte 3kk raittiutta nii saat toisen. perkele mä oisin saanu enskuun alussa toisen,,, mutta todennäköisesti noi gabat näkyy siellä eli käry kävi. ENSIMMÄINEN VIRHE JA VITTU JOIDENKI GABOJEN TAKIA PERKELE! Nyt tuntus siltä et sehä olis sama ottaa nyt kaikkae lisää mitä vaan keksii. ku kuitenki tulee rike. PERKELEE ETTÄ HARMITTTAA:! Et emt. oon aina kerran kuusa ottanu boostereit lyricoita tai gaboja. Nyt ku kärsin rangaistukset tuosta nii en saatana ala boostailee enää... Mut nii. Elämä jatkuuu ja hoito jatkuu,
Perkele yksi kotipäivä blakkarissa mut perkele menin eilen ja tänä aamuna syömään noita "boostereita" eli gaboja joku 4000mg +++. Ni otettiin just tänä aamun laaja seula!
Täällä on sillee et ku alotat hoidon ni siitä 6kk raittiuttta saat ekan kotipäivän. sitte 3kk raittiutta nii saat toisen. perkele mä oisin saanu enskuun alussa toisen,,, mutta todennäköisesti noi gabat näkyy siellä eli käry kävi. ENSIMMÄINEN VIRHE JA VITTU JOIDENKI GABOJEN TAKIA PERKELE! Nyt tuntus siltä et sehä olis sama ottaa nyt kaikkae lisää mitä vaan keksii. ku kuitenki tulee rike. PERKELEE ETTÄ HARMITTTAA:! Et emt. oon aina kerran kuusa ottanu boostereit lyricoita tai gaboja. Nyt ku kärsin rangaistukset tuosta nii en saatana ala boostailee enää... Mut nii. Elämä jatkuuu ja hoito jatkuu,
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Personaes
- OD
Hyvin panda postattu. "TODELLA HYVIN MENNYT HOITO", mitä nyt eilen vähän retkahdin ja menetin kaikki kotiannokset.
No ei, miten ne tuolla teillä noita jatkuvia laajoja seuloja ottelee? Täällä ei oteta koskaan.
No ei, miten ne tuolla teillä noita jatkuvia laajoja seuloja ottelee? Täällä ei oteta koskaan.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Petri6
- OD
Eikai siellä laajassa seulassakaan nyt aivan kaikkea testata, mitä vaan on mahdollista testata? Tulee vähän saatanan kalliiksi.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
kirkas
- Lepakko
Jep, luulisin ettei noita ees testata vaikka onkin laajaseula. Mutta jos käry käy niin alat oppiin tavoille. Mulla oli jatkuvaa taiteilemista kannabiksen kanssa korvaushoidossa, oppi kikat ja vesitykset meni läpi about aina, mutta ei kuitenkaan aina, joten käryjä tuli ja hankalaks meni hoito. Oisin luultavasti kuivilla jos tohon yrttiin ei oltais puututtu, mutta kun puututaan. Sen takia sit lopetin hoidon inasen kesken ja päivittäiskäyttöö edelleen, mutta himmailtu on annokset tosi pieneks taas..Petri6 wrote:Eikai siellä laajassa seulassakaan nyt aivan kaikkea testata, mitä vaan on mahdollista testata? Tulee vähän saatanan kalliiksi.
Meni aika offtopiciks loppu mut menköön
-
SadPanda
- LD50
MÄ en pidä retkahduksena noit boostereit. mut siis en mä myös ole niistä tekemässä itelle ongelmaa. Ja siis kyllähän tää ON MENNY HYVIN verrattuna aiempaan hoitoon. Siis mulla on ihana oma koti, 6.5kk vanha kissanpentu.... Ja asunto pysyy aina siistinä ja ei oo tullu enää tehtyy rikoksia.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Kasiko
- Apteekki
Nykyään se laajaseula on laajentunu entisestään, siinä on jotain 250 eri ainetta.kirkas wrote:Jep, luulisin ettei noita ees testata vaikka onkin laajaseula. Mutta jos käry käy niin alat oppiin tavoille. Mulla oli jatkuvaa taiteilemista kannabiksen kanssa korvaushoidossa, oppi kikat ja vesitykset meni läpi about aina, mutta ei kuitenkaan aina, joten käryjä tuli ja hankalaks meni hoito. Oisin luultavasti kuivilla jos tohon yrttiin ei oltais puututtu, mutta kun puututaan. Sen takia sit lopetin hoidon inasen kesken ja päivittäiskäyttöö edelleen, mutta himmailtu on annokset tosi pieneks taas..Petri6 wrote:Eikai siellä laajassa seulassakaan nyt aivan kaikkea testata, mitä vaan on mahdollista testata? Tulee vähän saatanan kalliiksi.
Meni aika offtopiciks loppu mut menköön.
Viittiskö joku lähettää vaikka yksityisviestinä jonkulaisen ohjeen tuohon seulan vesitykseen , että paljoko täytyy kitata sittä vettä ja kuinka aikasin alottaa se juominen?
-
Mushru
- Moderator
^ Ei se ole mikään salaisuus, tsekkaa tää. Ei se vesi siinä riitä.. Muutenkin kandee huomioida ton olemassaolo. 
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Petri6
- OD
Nyt kyllä vaatii jonkinlaista lähdettä tälle, laboratoriossa täytyy testata erikseen noista joka ainoa aine ja sitten vielä ottaa huomioon potilaan kaikki käyttämät lääkkeet sekä niiden aiheuttamat mahdolliset väärät positiiviset ja jokainen positiivinen kun pitää vielä erikseen varmistaa. Hatusta heitettynä veikkaisin tuollaisen testin maksavan sadoista tuhansiin euroihin. Tästä syystä esim. pregabaliiniakin testataan äärimmäisen harvoin, vaikka tiedettäisiin henkilön sitä hoidon aikana käyttäneen. Tämä ei siis tarkoita sitä, etteikö noin montaa ainetta teoriassa saataisi testeissä näkymään vaan sitä, että kymmenien/satojen korvauhoitolaisten huumetestaamiseen ei käytetä eikä ikinä tulla käyttämäänkään noin paljoa terveydenhuollon rahoja, kun subunistitkin lykätään metishoitoon ihan kustannussyistä.Kasiko wrote:Nykyään se laajaseula on laajentunu entisestään, siinä on jotain 250 eri ainetta.kirkas wrote:Jep, luulisin ettei noita ees testata vaikka onkin laajaseula. Mutta jos käry käy niin alat oppiin tavoille. Mulla oli jatkuvaa taiteilemista kannabiksen kanssa korvaushoidossa, oppi kikat ja vesitykset meni läpi about aina, mutta ei kuitenkaan aina, joten käryjä tuli ja hankalaks meni hoito. Oisin luultavasti kuivilla jos tohon yrttiin ei oltais puututtu, mutta kun puututaan. Sen takia sit lopetin hoidon inasen kesken ja päivittäiskäyttöö edelleen, mutta himmailtu on annokset tosi pieneks taas..Petri6 wrote:Eikai siellä laajassa seulassakaan nyt aivan kaikkea testata, mitä vaan on mahdollista testata? Tulee vähän saatanan kalliiksi.
Meni aika offtopiciks loppu mut menköön.
Viittiskö joku lähettää vaikka yksityisviestinä jonkulaisen ohjeen tuohon seulan vesitykseen , että paljoko täytyy kitata sittä vettä ja kuinka aikasin alottaa se juominen?
-
renttuni
- Apteekki
Mulla on laajassa seulassa seulottu myös gabapentiini, pregabaliini ja mitä lie. DXM näkyi myös siinä.
-
Personaes
- OD
Aika paljon pitää kitata. Vesimäärää on vaikea sanoa, usea litra, mutta itellä oli sellainen ohje, että ainakin kolme kertaa pitää käydä ennen seulaa kusasemassa "täysi tankillinen" pönttöön, niin sen jälkeen kusi on vesikirkasta eikä näytä seulassa mitään. Eli 3-4krt vaan kuset täyden tankillisen kusta ja meet sit seulaan niin takuulla on "puhdas".Viittiskö joku lähettää vaikka yksityisviestinä jonkulaisen ohjeen tuohon seulan vesitykseen , että paljoko täytyy kitata sittä vettä ja kuinka aikasin alottaa se juominen?
Ja joo, en usko itekkään että ne testailee mitään satoja eri aineita missään seuloissa.
Kerros panda noista boostereista lisää, oon kuullut että marzine boostais metistä, mutta boostaako buprea? Entä ataraxit?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe