tuo itseäkin epäilyttää kun annos laskee riittävän alas.renttuni wrote:Mulla vieroitus kesti tuon noin neljä kuukautta. Mulla oli ensin annostus 10mg/vrk. Sitten lopussa eli noin 8viikon ajan laskettiin annostusta 1mg/vko. Yllättävän helposti meni tuo annoksen lasku, vasta kun annos oli 4mg, alkoi tuntua pahalta. Ja huomasi että sitä väsyi ja toimintakyky laski. Jos mahdollista, pyydä silloin että tahtia hidastetaan jolloin elimistöllä ja mielellä on aikaa tottua. Itse en älynnyt, eikä hoitaja ehdottanut, vaikka myöhemmin sanoi että oli huomannut minussa muutoksen kun annos oli enää noin vähän.Vortex wrote:Nyt on takana ~10 vuotta tämän paskan kera elämää. Näistä vuosista 6-7 viimeistä on päivittäistä, annostuksen ollessa 4-16mg, nasaali.Kasiko wrote:Onko täällä ketään , jotka lopettanee pitkän bupren käytön hiljalleen. Siis isolla annoksella päivttäiskäyttäjiä useamman vuoden.? Kiinnostaa kuulla miten on onnistunu? Minkä verran ootte tiputtanu esim aina kuukaudessa?
Viimeisen vuoden olen pyrkinyt annoksen pitämistä maksimissaa kahdeksassa ja vieroitus alkaa tulevana maanantaina.
Kirjoitan tästä ajasta vielä tarkemmin hieman paremmalla ajallla.
Nyt suunniteltu vieroitusjakso on noin 4:n kuukauden mittainen, eli se kysyy melko lujaa tahtoa ja itsekuria.
Annos tasataan pariksi viikoksi, jonka jälkeen sitä pudotetaan muutaman viikon välein.
Sanomatta lie selvää, ettei tästä ole ikuisuuksiin saanut irti yhtään mitään irti. Käyttö ainoastaan palauttaa toimintakyvyn ja elinkelpoisen tilan.
Olen työssäkäyvä, teen kahta duunia ja päätoimisessa ammatissani olen ollut saman työnantajan palveluksessa kohta 18-vuotta.
Motivaatio on korkealla, usko itseeni luja vaikka toisinaan sitä miettii MITEN mieli jaksaa ja motivoituu kun aine jää pois...
Itellä nyt vähän riistäytynyt taas bupren kanssa..
Ja miten pääkoppa motivoituu mistään kun annos alhaalla tai nollissa.
Omalta kohdaltani luulen, ettei tuon jälkee ole tähän enää syytä koskea, mutta mutta. Kyllähän se muistijälki ollee ikuinen.