Crack-kokaiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Velho
LD50

Crack-kokaiini

Post by Velho »

Elikkäs ajattelin perustaa topikin crack:in kokkaamisesta ja muutenkin yleishyödyllistä tavaraa ;)
Jakakaa omat reseptinne ja kokemuksenne tästä. Mutta mietin pitäisikö tämä kuotenkin laittaa kokaiini topiikin jatkeeksi/ala lajiksi...

Itse suosin metodia joka menee kutakuinkin näin
1. Sekoita haluamasi määrä kokaiinia leivinjauheeseen 1:3 on jo hyvää.
2.keitä vettä
3. Laita jauhe mixi esim shottilasiin
4. Lisää pari pisaraa vettä ja anna reagoida hetken.
5. Tee vesihaude keittämästäsi vedestä ja shottilasista
6. Laita vesihana kylmälle ja valumaan ja viilennä shottilasia tässä pari minuuttia.
Ja tadaa sinulla pitäisi olla crackia. Saattaa olla ettet saa sitä moonrockia kiinteänä kivenä vaan pieniä nippejä ja jauhetta mutta toimivaa tavaraa kuitenkin :mrgreen:
Ja nyt voit ladata kamasi esim.herska bongiin ja tulta perään ja piiitkä hengenveto bongista ja nauttia kuinka mailmasi kirkastuu ja sulla on aivan vitun mahtava olo :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
D.E.S
Kameleontti

Re: Crack-kokaiini

Post by D.E.S »

Iha jeba kyl, Mut pitäskö tuos 5 ja 6 kohan välissä olla joku "keitto"aika et kauan se on siinä vesihauteessa ennenku viilennetää shottilasi?
"Taste
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

Heti ku vesi alkaa kuplia mä oon yleensä lopettanu lämppäyksen siihen paikkaan. Ite suosin ammoniakkia mut jos ei oo saatavilla, emäs kuin emäs kelpaa - ideana kuitenkin saada freebase-kokaiini irtoamaan hydrokloridista.

Ite teen lusikassa:

1) Koksut lusikkaan
2) Pipetillä tai muuten varovasti kaataen ammoniakki- tai muuta emäsliuosta tippa kerrallaan, kunnes saostuminen lakkaa.
3) Kevyesti lämpöä hellalla, stenkulla tai tuikulla
4) Heti kun se alkaa silmämääräisesti kiehahtaa, joko kylmään vesihauteeseen, taikka paina lusikka rättiin, joka on kasteltu kylmällä vedellä läpimäräksi.
5) Ota metallinen tikku ja ala sillä "pyörittää" seosta. Yritä olla koskematta lusikan/shottilasin reunoihin liikaa. Öljymäistä, tahmeaa kokaiiniemästä pitäisi alkaa tarttua tikkuun (veitsi, avain, saksien terä tms). Jatka kunnes nätti möhkäle on koossa.
6) Ime pipetillä liuos veke, tai kaada varovaisesti vaikka suodatinpussiin, ja anna möhkäleen kuivua hetken. Kahvisuodatin on todettu meillä parhaaksi tähän.
7) Kivi piippuun, liekkiä perään, ja kellot soimaan. Oikein tehtynä, isolla dosella ja hyvällä kamalla olo lähentelee IV-kolaa.
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Ulkomailla ollessa tullut useamman kerran imettyä kivee, mutta enpä ole itse ajatellut koskaan tekeväni, millaista määrää pitäis olla kolaa päällä että esimerkiks tekisin yhden illan viihteeksi testiin itselleni joskus näillä tässä topikissa annetuilla ohjeilla?
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

rufftuff wrote:Ulkomailla ollessa tullut useamman kerran imettyä kivee, mutta enpä ole itse ajatellut koskaan tekeväni, millaista määrää pitäis olla kolaa päällä että esimerkiks tekisin yhden illan viihteeksi testiin itselleni joskus näillä tässä topikissa annetuilla ohjeilla?
No masentavahan se lopputulos voi olla jos pitoisuudet on alhaiset, mut kyllähä jostain 0,2g pystyy ihan hyvin tekee kräkkii. Sehän käytännös vaan puhdistaa kamas (ellet kuse hommaa), ja imeytyy paremmin keuhkoista.
bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

Pahimmassa tapauksessa "kola" on jotain tutkaria + puudutusainetta. Mä kyl tykkään kolasta hihaan, jos pistäminen ei oo ongelma niin miks tehä poltettavaa? Toisaalta kaikkeehan voi olla kiva kokeilla, itekkin saatan tehä ohjeen mukaan joku kerta, ihan selkeet :)

Edit. tosin suonillehan on aika paha, puuduttava vaikutuskin saattaa saada aikaan sen että menee ohi eikä huomaa. En tiiä, en kyl varsinaisesti voi suositella iv:nä kolaa. Mä vaan tykkään.
Takana loistava tulevaisuus.
Velho
LD50

Post by Velho »

I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag