bol wrote:Kellertävän vihreät Louis Vuittonit, jotka ovat ulkonäöltään identtisiä violetteihin Louis Vuittoneihin toimivat oikein mukavasti. Puolikkaalla tuli jo mukavia tuntemuksia ja tanssijalka vipatti. Kun heitti toisen puolikkaan naamaan, niin sitten menikin halailuksi. Yksi riittää noin neljäksi tunniksi oikein mukavasti.
Komppaan tätä täysin!
Puolikas sai mut jo huohottamaan onnellisena ja euforisoituneena. Kun heitti toisenkin puolikkaan naamariin, niin johan alkoi tanssilattia vapista kauhusta allani!

Mitä ootte muuten mieltä, kannattaako se toinen puolikas boostata melkein heti perään (tunnin sisällä) vai saako sillä uudet nousut aikaiseksi, jos sen boostaa sitten joskus 4 tuntia myöhemmin?
Mä nappasin ekan puolikkaan muistaakseni 22:30 ja toisen ennen puolta yötä. Olo tuli illan aikana vähän sekavaksi ja välillä menetin otteeni ympäröivään todellisuuteen. En muista tapahtuiko se jo kokonaisen naksun jälkeen vai vasta sitten, kun aamuyöstä 3-4 aikaan tankattiin koneistoon vielä 0,22 puhdasta mämmiä
Tanssiminen muuttui aivan hillittömäksi ja sydän oli täynnä hyvää oloa. Kaverini, joka oli ottanut saman setin, kävi halailevaksi ja raukeaksi ja kömpi chill loungeen. Mä puolestani tanssin jossain hillittömässä transsissa kolme tuntia kuin mikäkin duracel-pupu. En oo varmaan koskaan reivannut niin. Onneks kaverit kävi juottamassa mua välillä ja raahas ulos tupakalle. Muuten en ois tajunnut lähteä tanssilattialta varmaan koko yönä

Muistakaa oikeasti pitää niitä cool downeja ja pitäkää kaverit mukana <3 Stay safe!
Ainiin hei! Meille iski pieniä hallusinaatioita, mikä oikeastaan teki koko combosta vieläkin hauskemman. Kaveri sanoi, että naamat muuttuivat pelkiksi mustavalkoisiksi ruudukoiksi ja itse taas katselin puhelinta kulmat kurtussa ja ihmettelin, miksi kirjaimet leijuvat ilmassa sen päällä. Vähän jo meinas kuumottaa, kun vielä aamuseitsemältä en saanut puhelimen näytöstä tai teksteistä
yhtään mitään selvää. Huhhuh. En olisi uskonut, että pääsen koskaan näkemään jollain matamilla halluja. Olikohan noihin halluihin syynä joku epäpuhtaus noissa Vuittoneissa vai pelkästään suhteellisen stydi määrä mämmiä? Tolet on mulla kuitenkin aika pienet.