TH-PVP

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
tRip
Moderator

TH-PVP

Post by tRip »

Tutkimusmatkailu näemmä jatkuu näin wanhallakin iällä.

Ihan mielenkiintoinen aine. . Syy miksi tein topicin varta vasten, koska tästä aineesta on hyvi vähän tietoa saatavilla.
Ja moni kokemus tuntuisi olevan luokkaa, 'ihan kuraa' t j s p..

Ymmärtääkseni a-PVP:n johdos, jota en ikäväkyllä ole edes testannut, jotta voisi verrata.

Melkolailla 'pärisemätöntä' PV:tä, vapottamalla miltei nuokuttavaa. Jännä, muttei ihan meigän jutttu.
tuntuisi olevan pääasiassa noradrenaliinin takaisinoton estäjä, joka selttäisi miksei pelkiltää ´n oikein tahdo sana juuri mitään.

Mutta 4f-eph:n kanssa mitä mainioin, 'maadoittamaan' hetkelliesti pv:mäiseen.. noh.. peeveemäiseen. Olotilaan. Rauhantilaan, missä on fokus taas kohdillaan.

Kombotustavaraa ehdottomasti, ja jos pelkiltään meinaa, niin vapottamalla toimii kyllä, muuten vähän.. piristeenä lähinnä toimiva. Rauhantila-piriste...

Doseista mahdoton sanoa, kun mulla on mun silmäpallo ja sormi ojossa dosettaas,, 0,1-0,2.. taitaa olla melko.. passeli.. (itsehän kiskoin 0,6 kerralla, mut se oon mä.. ei se liikaa ollut. Pelkiltään otettuna vaatii isommato doset kuin muihin stimuihin komboillessa.

Taas yksi chemi cv:hen lisätä 8) :foil:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
ferox
OD

Re: TH-PVP

Post by ferox »

Tämä on rakenteellisesti hyvin samankaltainen kuin naphyrone, joka on tiettävästi melko toksista. Tällä aineella saattaa myös olla potentiaalisesti karsinogeenisiä aineenvaihduntatuotteita.

Yleisesti ottaen, jos ei parempaa tietoa ole saatavilla, on parempi välttää näitä mömmöjä jotka sisältää naftaleeni-/tetraliiniryhmiä.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tänx tiedosta ferox :) .

Jos sulla ois heittää ees jotain tutkimustietoa aiheesta, arvostaisin kovasti.

Muutenkaan vaikuttanut kovin lupaavalta, mut suht terveeltä aineelta kumminkin tuntui. (okei, ihan bullshittiä kait et sen vois muka jotenkin kehossaan tuntea onko toksista jne.) Kumminkin mä elän tätä taustaa vasten, ja... (lause ei tule jatkumaan).

Kiitos kun kerroit. Tulipa kokeiltua kun sattui eteeni.

**

edit. Mitä muuten noin yleisestiottaen tarkoitetaan kun puhutaan aineen olevan 'toksinen'?
Elämä tuo eteen kumminkin paljonkin toksiineja (toksisia aineita, onko sama asia?), mut jostain kummasta syystä keho on aika toleranttinen tiettyyn pisteeseen sietämään näitä toksiineja, kunnes tulee se et... herkistyy jollekin toksiinille/toksiselle aineelle ja alkaa ilmetä ongelmia/vaivoja yms.

Sinällään tää yllätti mut, koska mä yleensä aika huolella otan selvää asioista ennenkuin kokeilen.. sekä juttelen ihmisten kanssa kenellä on oleellista tietoa selittää näitä asioita. Enkä ainakaan törmännyt missäänvaiheessa suoranaisesti toksisiin vaikutuksiin.

Hyvä siis että nyt on tämäkin näkökulma kuultu/huomioitu.. Jatkan tutkailujani&selvitän mistä tässä on kyse.. Että ymmärrän itsekin, että mikä tekee tästä aineesta toksisen.
ferox wrote:
Yleisesti ottaen, jos ei parempaa tietoa ole saatavilla, on parempi välttää näitä mömmöjä jotka sisältää naftaleeni-/tetraliiniryhmiä.
Eipä sitä oikein voi muutakuin elää ja toimia sen tiedon valossa mitä on kulloinkin saatavilla.

Sen myönnän etttä melko vähäinen tietämys näistä asioista farmakologisella/tieteellisellä tasolla..
Mulla se on tää mun elämä ja keho, jonka olen uhrannut eri chemeille, ja niiden vaikutuksille.. Tiedän, että tää chemien kanssa leikkiminen on aika hasardia puuhaa, tyhmä en kumminkaan ole. Mut.. parhaalla viisaudella koitan tietty pysytellä seiffeissä chemeissä.
Yhdistäen siihen (omiin tuntemuksiini) parhaani mukaan sen tieteellisen tiedon jonka vain onnistun saamaan käsiini.

Yhtälailla.. Lääkkeiden kohdalla.. Monikaan tunnu ymmärtävän, että loppuviimein, koekaniineja olemme me ihmiset.
Se että jokin aine on farmaseuttinen lääke, ei takaa, ettäkö se olisi yhtään sen enempää turvallinen kuin joku ns.'tutkari'.
Keep it unreal.

ferox
OD

Post by ferox »

tRip wrote:Jos sulla ois heittää ees jotain tutkimustietoa aiheesta, arvostaisin kovasti.
Tästä ei näytä olevan tutkimustietoa olemassa. Mutta juuri siksi olisi parempi välttää tunnettujen karsinogeenien rakenteellisia analogeja.
tRip wrote:Mitä muuten noin yleisestiottaen tarkoitetaan kun puhutaan aineen olevan 'toksinen'?
Edellämainitun lisäksi jossain (muistaakseni Bluelight) aikoinaan spekuloitiin siitä, että naphyrone, joka on voimakas SNDRI, luultavasti vaurioittaa hermosoluja ja saattaa aiheuttaa serotoniinsyndrooman. Mutta en tähän hätään löydä sellaista keskustelua, joku viisaampi valaiskoon puhunko nyt ihan omiani.
tRip wrote:Se että jokin aine on farmaseuttinen lääke, ei takaa, ettäkö se olisi yhtään sen enempää turvallinen kuin joku ns.'tutkari'.
Minusta tämä on suorastaan haitallista misinformaatiota. Kyllä farmaseuttisista lääkkeistä tavallisesti tunnetaan ainakin yleisimmät sekä akuutit vaarat. Tutkareista tiedetään hyvin vähän tai ei mitään.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
tRip
Moderator

Post by tRip »

ferox wrote:
tRip wrote:Mitä muuten noin yleisestiottaen tarkoitetaan kun puhutaan aineen olevan 'toksinen'?
Edellämainitun lisäksi jossain (muistaakseni Bluelight) aikoinaan spekuloitiin siitä, että naphyrone, joka on voimakas SNDRI, luultavasti vaurioittaa hermosoluja ja saattaa aiheuttaa serotoniinsyndrooman. Mutta en tähän hätään löydä sellaista keskustelua, joku viisaampi valaiskoon puhunko nyt ihan omiani.
No mitään serotonergisia vaikutuksia en kyllä huomannut TH-PVP:l. Mutta joo.. ei mulla tähän lisättävää
ferox wrote:
tRip wrote:Se että jokin aine on farmaseuttinen lääke, ei takaa, ettäkö se olisi yhtään sen enempää turvallinen kuin joku ns.'tutkari'.
Minusta tämä on suorastaan haitallista misinformaatiota. Kyllä farmaseuttisista lääkkeistä tavallisesti tunnetaan ainakin yleisimmät sekä akuutit vaarat. Tutkareista tiedetään hyvin vähän tai ei mitään.
Tota.
Oot omalta osaltas ihan oikeassa joo.

Mut kun puhutaan tutkareista. Pitäisi määritellä mihin sen rajan vetää. Mikä on tutkari, ja mikä looginen analogi?
esim. 4fluorot-amfe/fenidaatti. Niiden rakenteellinen selkeys ja yhteys itse aineeseen (metyylifenidaatti/amfe) on niin ilmeinen, että on melko helppoa ennustaa niiden haittoja. Älä nyt väärin ymmärrä tätäkään. '

Minä olen tässä se koekaniini.

Mut jopa mä ymmärrän ton logiikan tietyssä aineissa sen verran hyvin et uskallan rinnastaa sen farmaseuttiseen chemiin.
Tuntematta olevani tutkarinarkkkari.

PV:t on mulle mysteerejä.
MDPV:kin vain legendaarinen, mutten tunne näiden kastia niin kovin hyvin, jotta osaisin keskustella niiden haitoista elimistölle.

Ehkä wammasesti selitetty joo.
Mut..

Nyt en kykene parempaan.
Keep it unreal.

Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 »

Olen testaillu pari vuorokautta tätä nyt ja minusta ihan mukava aine, tosin saa kyllä dosettaa usein. Kokeilin myös texin kera ja hyvä kombo. Ei tämä A-PVP :tä ohita,ainakaan minun ostoslistalla. :up:
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kyl ite kans diggailen. Varsinkin fenidaattien kanssa synergiassa toimii todella hyvin yhteen. :)

Ei mikään lemppari-aine, mut kyl mainitsemisen arvonen ja ansaitsee ainakin jonkun statuksen, vaikkei mikään niin ihmeellinen, hehkutuksen arvoinen, kokeilemisen arvoinen nyt vähintäänkin.
Mä en osaa ottaa kantaa toksisuuteen, mut ei tää must tunnu mitenkään myrkyltäkään, enkä sen vuoks jätä käyttämättä, et kuumottais joku toksinen mahis. Kaikes on toksisuuden mahis. Tutkaireiden kans pelatessa.
Keep it unreal.