Ihan mielenkiintoinen aine. . Syy miksi tein topicin varta vasten, koska tästä aineesta on hyvi vähän tietoa saatavilla.
Ja moni kokemus tuntuisi olevan luokkaa, 'ihan kuraa' t j s p..
Ymmärtääkseni a-PVP:n johdos, jota en ikäväkyllä ole edes testannut, jotta voisi verrata.
Melkolailla 'pärisemätöntä' PV:tä, vapottamalla miltei nuokuttavaa. Jännä, muttei ihan meigän jutttu.
tuntuisi olevan pääasiassa noradrenaliinin takaisinoton estäjä, joka selttäisi miksei pelkiltää ´n oikein tahdo sana juuri mitään.
Mutta 4f-eph:n kanssa mitä mainioin, 'maadoittamaan' hetkelliesti pv:mäiseen.. noh.. peeveemäiseen. Olotilaan. Rauhantilaan, missä on fokus taas kohdillaan.
Kombotustavaraa ehdottomasti, ja jos pelkiltään meinaa, niin vapottamalla toimii kyllä, muuten vähän.. piristeenä lähinnä toimiva. Rauhantila-piriste...
Doseista mahdoton sanoa, kun mulla on mun silmäpallo ja sormi ojossa dosettaas,, 0,1-0,2.. taitaa olla melko.. passeli.. (itsehän kiskoin 0,6 kerralla, mut se oon mä.. ei se liikaa ollut. Pelkiltään otettuna vaatii isommato doset kuin muihin stimuihin komboillessa.
Taas yksi chemi cv:hen lisätä