Huomasitko, että sanoin "oksikodoni potenssiin X + MDMA" kun vertasin rushia muihin, en sanonut missään vaiheessa että parempi kuin MDMA. Tarkoitus oli kuvastaa rushin intensiteettiä.Friidu wrote:Ja blackened vertasit, että parempi ku mdma rush, niin siitä oon eri mieltä. Vaikka oonki hitaiden ystävä, niin hyvät Mdma nousut tai siis sen pahimman nousun (josta en niin tykkää) jälkeinen serotoniini-virta on ehkä silti parasta mitä oon kokenu. Se kestää pidempään kuin opiaattien rushit ja sen tuntee koko kropassa, tosiaankin virtana..käsissä.. ja jaloissa tuntuu keveys, kuin olisi ilmassa.. wau, se on niin siisti tunne! Opiaateista saan sen sijaan hyvä olon, pehmeyden, lämmön ja tyytyväisyyden..tyytyväisyyden ihan omissa oloissani ja yksin, ei tarvi muita ihmisiä. Kun taas mdman kanssa juuriki toisten ihmisten seura tuntuu hyvältä ja en vetäis sitä ikinä yksin, kun se läheisyys jas seura on silloin niin tärkeetä! tai ei ehkä läheisyys niin kovasti, mä en sillai niin halaile kaikkii, niinku jotku. Ja sitä tulee otettua tosi harvoin, tietty..että pysyy taika yllä. Opiaattien taika pysyy jokseenkin yllä tiheässäki käytössä..jos liikaa harventaa meinaa tulla jopa pahoinvointii joskus.. ainaki mulle. Se ei oo nii tyydyttävä, kun sitä ei fyysisesti tarvi.. get my point?
Luepas viestini uudestaan. Ehkä se "potenssiin X + MDMA" hämäsi. Tarkoitin rushi että on kuin oxy potenssiin X (=joku numero) PLUS MDMA.
Emme vain ymmärtämeet tosiamme...