kuumottelija wrote:- Mitä nämä numerot (#3, #4) oikein tarkoittavat, miten ne eroavat? Kuvittelisin niiden liittyvän laatuun - onko siis #1 ja #2 myös?
#3 on ruskeaa, lähinnä Afganistanista tulevaa. Se on freebasea ja usein mm. kofeiinilla potkittua. Palaa/vapottuu hyvin, ei fiksaannu veteen. #4 on heroiinihydrokloridia, valkoista suolaa eli vesiliukoista ja siten sopivaa nokkaan tai ränniin.
#1 ja #2 on synteesin välivaiheita eikä noita muotoja käytetä.
- Mikä oikein on heroiinin hinta Suomen perukoilla? Kuvittelisin melkoisen korkeaksi; kukaan ei ole koskaan maininnut siitä mitään, enkä oikein löytänyt mitään täältäkään.
150-250€ per g kai tuo yleensä maksaa.
- Sopiiko lähtökohtaisesti kaikki laadut nokitettavaksi? Kuvittelisin (jälleen), ettei terva ainakaan - tosin jotenkin sellainen mielikuva, että on laaduista "alhaisin", vähän kuten crack ja freebase vs puhdas kokaiini.
Sopii. #3 nousee hitaammin ja vähemmän tehokkaasti nenästä, mut toimii silti. Black tar varmaan ei, mut siihen tuskin Suomessa törmää (?). Voi olla kuulemma yllättävän stydiä koska siinä on matalammista heroiinipitoisuuksista huolimatta suurempia määriä 6-monoasetyylimorfiinia - ja se nimenomaan tekee heroiinista (joka on itsessään inaktiivinen aihiolääke - metabolisoituu 6-monoasetyylimorfiinin ja 3-MAM:in kautta morfiiniksi) euforisemman ja vahvemman kuin morfiini, nopeamman aivo-veriesteen läpäisemisen lisäksi.
Tosta koksusta OT sen verran, että putsi freebase on "puhtaampaa" kuin "puhdas kokaiini" jolla luultavasti tarkoitit kokaiini HClää - nimenomaan freebase on kokaiinia siinä puhtaassa muodossaan. Lisäämällä siihen suolahappoa tehdään sit kokaiinihydrokloridia - grammassa putsia HCl on jotain suunnilleen 0,9g kokaiinia.
- Bupreannokseni satunnaiskäytettynä on se 0.5-1.5 mg/laini (pienemmät buustit erikseen jos tarvitsee, samoin kipulääkitys erikseen). Mitä tämä olisi herskana/voiko verrata? Kuitenkin heroiinin vieroituslääke..
Aika vaikee verrata, kuitenkin vahvuudeltaan ja nuokuttavuudeltaan niin erilainen aine, plus se yksinkertainen fakta et herskan puhtaus voi heitellä niin vitusti.
- Miten hemmetissä se foliolta polttaminen oikein tehdään? Miksei voi väsätä "jointtia"?
Netti on pullollaan ohjeita, mutta:
1) Tee foliosta sellainen kouru, ränni. Jotkut tykkää isommasta, jotkut pienemmästä. Rypistä yks pää et saat pidettyy siinä kiinni.
2) Suuhun joku tötterö/pilli. Herskat pellille.
3) Varovasti liekkiä alle - kun kama alkaa kuplia ja savuta, kallistele foliota että se valuu edestakas, ettei jää paikalleen (ja kärähdä kiinni). Seuraa savua imien tötteröä jumalattomalla raivolla.
Helpompi kahden ihmisen tehdä, kuin yhden, ja vaatii aika paljon harjoittelua ja hyvän tekniikan että on sen arvoista. Hyvät nousut saa, jos toimii. On kyl yllättävän vaikee saada se kunnolla vapotettua ja kaikki höyryt keuhkoihin.
Mun mielestä ihan hyvin voi laittaa jointtiinkin - toimii ainakin ihan riittävän hyvin mulle, kun pellitystekniikka ei vieläkään oo se paras vaikka aika paljon kokemusta. Ite oon huomannu että ei oo ehkä parasta laittaa sitä pitkin jointtia, vaan pistää ennen tippiä tiukan röökipallon, ja sen eteen sit kaikki polakat. Kun jointti on puolivälissä tai vähän yli, imemällä kovaa pitäs saada aikaan riittävä lämpö, et herska alkaa vapottua ennen kuin jointin tulipesä ehtii kohdalle. Tällä tavalla vapottuu suurempi määrä kerralla kuin pikkuhiljaa jointin seassa, eli pärähtää vähän paremmin, tulee ehkä jopa nousut. Toisena hyötynä koko jointti ei maistu karhun perseelle, vaan ainoastaan vikat 20-30% - heroiini on ihan
vitun hirveän makuista. Eri asia tietysti jos monta polttajaa, mut yksin mä teen noin.
Suosittelen n00beja etupäässä käyttämään #3 herskaa joko nokkaan tai sitten vaikka tuolla jointtitavalla (ite oon ainakin todennu ihan hyväks), jos ei aio tykittää tai pluggaa. Kokeilkaa ihmees myös pellittää, mut voi olla et parempia tuloksia saa noilla metodeilla. Pluggaaminen on tokaks paras IV:n jälkeen.