Suosittelen kokeilemaan ultra enchanted indoa. 1g riittää jo antamaan melko voimakkaat vaikutukset, sanoisin et voimakkaampaa kuin kodeiini tai tramadoli. Mut tosiaan terapeuttiseen käytötön riittäis varmaan 500mg. Parasta kratomia sanoisin. Full Spectrum Extracti vaati tuplamääräisen annostuksen ja tuntui jotenkin likaiselta ja enemmän nauseaa aiheuttavalta. UEI:ssä hyvä kun ei tarvii kuin yks lusikallinen ottaa vaan.Poliklinikka wrote:Oon käyttäny Kratomia noin pari kk lääkinnällisesti masennukseen. Korkeintaan kuuden päivän putki tullu käytettyä ja sitten muutaman päivän odottelu, että uudet tulee. On tullut kokeiltua melkein kaikki laadut läpi. Thaimaalainen, Indonesialainen, Malesialainen, Maeng Da a.k.a "Pimp's Grade", 25x extracti, kapselit ja Enhanced Kratom. Yleensä jauheena, mutta myös lehtenä.
Thai hieman stimuloivempaa, ku muut. Maeng Da voimakkaampaa ku muut lehdet joo. Enhanced kratom toimii parhaiten pienimmällä annostuksella, lukuunottamatta extracteja. Normi extractista jää paha maku suuhun ja pettymys, huonoa tavaraa on. Full Spectrum Extracteja en oo käyttäny.
Seuraavaksi ajattelin testata tabletteja, mutta ne on aika kalliita. Kuitenki niin "Enhanced" on mun valinta noista. Niin käytän noita silleen, että Grindatun lehden keitän. Jauhe menee useimmiten kuppiin ja mikroon, joskus lusikalla suuhun. Tuo extracti ei liukene veteen vaan tippuu kupin pohjalle.
Kratom
-
C0H0
Re: Kratom
-
Hippisaukko
- Apteekki
Nyt on kratom testattu. Tykkään kyllä aivan pöhkönä.
Tää on tosi omanlainen ja uniikki juttu.
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
-
zero
- Kameleontti
loistava lääke buranan kanssa kombotettuna kipeenä kun on. 
-
SadPanda
- LD50
Muistan joskus 7v sitten ku kokeilin tätä. Merkki oli joku maeng da kratom tms 
20g pussin liottelin ja join teenä.. Tuli sellainen oikein energinen ja euforinen olo!!
Jotenkin empatogeenimäinen kodeiinin kaltainen euforinen stimu/oppari.
Tuolloin toi toimi en usko et nykysillä päihdetottumuksilla enää sanosi yhtikäs mithä.
20g pussin liottelin ja join teenä.. Tuli sellainen oikein energinen ja euforinen olo!!
Jotenkin empatogeenimäinen kodeiinin kaltainen euforinen stimu/oppari.
Tuolloin toi toimi en usko et nykysillä päihdetottumuksilla enää sanosi yhtikäs mithä.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Team-aita
- Karvakuono
Tänää tuli paketti, mutta lähettivät kapseneina 60x, vaikka tilasin jauhona 30x ?!
Todella mukava olo yhden kapselin jälkeen. Lämmin opiaattimainen olo kehossa, mutta mieli on virkeä ja aijjaii taidan tykätä tästä...todella iloinen olo myös
Menee kyllä tilaukseen enemmänkin 
Todella mukava olo yhden kapselin jälkeen. Lämmin opiaattimainen olo kehossa, mutta mieli on virkeä ja aijjaii taidan tykätä tästä...todella iloinen olo myös
-
5-meo-EMT
- Psykonautti
Kaikki kratom kokeilut on mulla päätynyt totaaliseen tipahtamiseen ja 12h+ uniin pienemmällä ja isommalla annoksella. Toimi paremmin unilääkkeenä ku tenoxit ja melatoniinit ja ketipinorit sun muut 
You know the mind has a thousand eyes..
-
gaia
- Kameleontti
-
Petri6
- OD
Joo, about kymmenen vuotta sitten.gaia wrote:Eikös Kratomkin joutunut jokin aika sitten jollekin listalle?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
barturi
- Karvakuono
Joudunko mä hirveään kuseen jos tilaan tätä ja jään kiinni? Mun meinaan pitäisi keksiä jostain jotain millä saan parannettua keskittymistä opiskeluja varten, enkä nyt saa mistään mitään vahvoja stimulantteja, koska olen irrottautunut täysin piireistä, joissa huumeita käytetään. Tai pitääkö mun ruveta juomaan kaljaa? Tosin se ei kauheasti paranna keskittymistä.
-
Dexma
- Moderator
Ei tääkään sitä sun keskittymistä paranna.
Sakot saatat saada jos jäät kiinni tullis tästä.
Sakot saatat saada jos jäät kiinni tullis tästä.
-
outo-olio
- Psykonautti
Oli muuten ensimmäinen "hidas" mitä testasin, silloin sai vielä aivan laillisesi tilatakin
Se tuosta keitelty "tee" oli kyllä aika härskin makuista, hunajalla siitä kyllä sai aivan juotavaa.
Se tuosta keitelty "tee" oli kyllä aika härskin makuista, hunajalla siitä kyllä sai aivan juotavaa.
-
Petri6
- OD
No niin, pistetäänpäs nyt sitten vaikkapa tähän topikkiin stooria siitä, miten olin tuossa joku aika sitten ekaa kertaa melkein seitsemään vuoteen ilman subua tai voimakkaampia opioideja. Lähdettiin hyvän ystävän kanssa ex tempore -pitkälle viikonloppumatkalle erääseen viehättävään keskieurooppalaiseen kaupunkiin. Lähtö oli lauantaina ja tällöin nokitin 2mg subua ja heitin 6mg kielen alle juuri ennen lentoasemaa (normipäiväannos n. 3-4mg nokitettuna). Tarkoitus oli alunperin palata jo maanantai-iltana ja joka tapauksessa hankkia konia paikan päältä ASAP. No vitut sitten onnistuttu hankkimaan konia tai mitään muutakaan opioidia. Oiskohan ollut maanantaina aamupäivällä kun löydettiin head shoppi ja kerroin sitten myyjälle (joka oli todella ystävällinen ja avulias), että olen opioidiviekkareissa, että mitä Kratom-tuotetta hän suosittelisi. Hän päätyi suosittelemaan jauheella täytettyjä kapseleita (en muista oliko ekstraktijauhetta vai tavallista, veikkaan että ekstraktia), koska annosta on kuulemma helpoin kontrolloida + paras hinta/määrä -suhde. Suositteli kokeilemaan neljällä kapselilla ensin (pakkauksessa oli merkintänä 1-2). Noh heti kun pääsin liikkeen ovesta ulos, heitin kuusi kapselia lärviin ja tarjosin opioideja käyttämättömälle seuralaisellenikin 4-5 kapselia (hänkään ei niistä vaikutuksia tuntenut(. Puoli tuntia myöhemmin heitin vielä viisi kapselia lärviin. En tuntenut pienintäkään apua opiodirefloihin. Myöhemmin samana päivänä sitten trippailimme ns. tryffeleillä ja ne sitten toimivatkin ja helvetin lujaa toimivatkin. Tripin jälkeen oli jäänyt vielä 7 kpl kapseleitä, jotka siinä vaiheessa heitin lärviin, mutta eihän niistä apua ollut.
Paluulento oli siirtynyt siinä päivää myöhäisemmäksi tiistai illaksi kustannussyistä. Tiistaina aamupäivällä tuli haettua paikallisesta LIDL:istä yhteensä 60mg Imodiumia, ja heitettyä se lärviin. Auttoi opioidiviekkareihin paljon tuota Kratomia paremmin (en toki voi kenellekään suositella, merkittävä sydänkohtauksen riski noin isoilla annoksilla).
Muuten mukana oli lätkä kymppipameja (itsellä femman pameihin voimassa oleva respa) ja lätkä 300mg Lyricoja (näihin olen myös kokussa about annoksella 900mg/pvä), jotka toki tekivät myös olosta huomattavasti siedettävämpää.
Paluulento oli siirtynyt siinä päivää myöhäisemmäksi tiistai illaksi kustannussyistä. Tiistaina aamupäivällä tuli haettua paikallisesta LIDL:istä yhteensä 60mg Imodiumia, ja heitettyä se lärviin. Auttoi opioidiviekkareihin paljon tuota Kratomia paremmin (en toki voi kenellekään suositella, merkittävä sydänkohtauksen riski noin isoilla annoksilla).
Muuten mukana oli lätkä kymppipameja (itsellä femman pameihin voimassa oleva respa) ja lätkä 300mg Lyricoja (näihin olen myös kokussa about annoksella 900mg/pvä), jotka toki tekivät myös olosta huomattavasti siedettävämpää.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
dpi
- Lepakko
Kuulostaa hienoltaPetri6 wrote: Sat 18 Jun 2022, 11:05 No niin, pistetäänpäs nyt sitten vaikkapa tähän topikkiin stooria siitä, miten olin tuossa joku aika sitten ekaa kertaa melkein seitsemään vuoteen ilman subua tai voimakkaampia opioideja.
Kyllä itse kokisin että Kratom on melko potentti ”opioidi”, johtuen osin siitäkin, ettei pelkästään kutkuta opioidireseptoreihin vaan vaikuttaa moneen muuhunkin järjestelmään (pahoittelen mutu-tietoutta).
Sanoisin itse että ostamanne kapselit olivat ehkä sitten vain jotenkin huonolaatuisia?
Usein myös kuumaan/lämpöiseen veteen sekoittaminen parantaa toimivuutta (ei fakta, ainoastaan omaa kokemusta).
Kratom antanut kyllä yksiä parhaita opparimaisia olotiloja..
Sääli että buprekoukku. Sillointällöin Kratomia tulee suomessakin vastaan. Harva laillinen toimittaa sitä edes suomeen lähettelee, koska suomen tulli poimii yrtin kuin yrtin ja luokittaa sen vähintäänkin takavarikoitavaksi. Oman kokemuksen mukaan.
Keep It Unreal.
-
Petri6
- OD
Mitä itse lukenut joskus jenkkipalstoilta, niin Kratom voi olla ihan pätevä apu pienimuotoisen addiktion (esim. joku 30mg oksikodonia/pvä) lopettamisessa, mutta näillä omilla monsteritoleilla (esim. tota oksikodonia meni ton matkan jälkeen kuosatessa melkein gramma vuorokauteen) ja käytön pituudella niin en nyt odottanutkaan, että se refloja kokonaan veisi pois tms. mutta yllättävää oli, ettei se tuntunut auttavan niihin yhtään vaikka koko paketin rouski menemään yhdessä päivässä. Myöskin sellaisen ohjeen olen joskus lukenut, että jos Kratomia tilailee, niin sitä ei kannata tehdä Head Shopista vaan Kratomiin erikoistuneesta puljusta, eli laatu saattaa tosiaan heitellä paljonkin.dpi wrote: Sat 18 Jun 2022, 12:54Kuulostaa hienoltaPetri6 wrote: Sat 18 Jun 2022, 11:05 No niin, pistetäänpäs nyt sitten vaikkapa tähän topikkiin stooria siitä, miten olin tuossa joku aika sitten ekaa kertaa melkein seitsemään vuoteen ilman subua tai voimakkaampia opioideja.
Kyllä itse kokisin että Kratom on melko potentti ”opioidi”, johtuen osin siitäkin, ettei pelkästään kutkuta opioidireseptoreihin vaan vaikuttaa moneen muuhunkin järjestelmään (pahoittelen mutu-tietoutta).
Sanoisin itse että ostamanne kapselit olivat ehkä sitten vain jotenkin huonolaatuisia?
Toisaalta tosiaan tuolla olisi ollut tarjolla monia eri lajikkeita ihan Kratom lehteä, ekstrakteja sekä myös nestemäistä konsentraattia. Kyseisen mestan työntekijä (tai käsittääkseni myös omistaja) oli myös erittäin avulias ja tietotaitoinen, joten uskoisin, että olisi suositellut jotain muuta valmistetta jos olisi ollut epäilystäkään kapselien laadusta.
Tuli myös kokeiltua kannabista viekkareihin Coffee Shopissa (yleensä en siis polta ollenkaan, kun normaalisti pistää vaan ahdistamaan), selitin miksi siellä olen ja myyjä sitten kaivoi pussin kukkaa (oli vielä sellaisessa vittumaisessa pienessä kolabägissä, joka sai vaan enemmän haluamaan ns. "oikeita" huumeita) ja raakispaukkujen jälkeen se noin kymmenen minuuttia kun ei oikein muuta tehnyt kuin hihitellyt ja koitti pysyä pystyssä niin auttoi, mutta sen jälkeen vain vitutti olla sekä paukuissa että refloissa.
Tragikoomisinta oli, että jos reissuun lähtemistä olisi suunniteltu kauemmin kuin 15 minuuttia, niin olisi määränpäässä ollut tyyliin oksikodonia odottomassa melkeinpä apteekkiin kuin apteekkiin sisään kävelemällä.
No oli tässä hyvätkin puolensa, kun esimerkiksi seuralainen myöhemmin kertoi, että hän on myös ruvennut tarkemmin miettimään omaa päihteiden käyttöään (lähinnä alkoholi) nähdessään kuinka paskana olin, vaikka viekkarit olivat tyyliin vasta aluillaan. Onneksi on myös subukoukku, kun siinä ne reflat on melkeinpä 90 % psyykkisiä (siis tietysti on ne ihan fyysisetkin vieroitusoireet, mutta se kuinka niihin suhtautuu oikeasti vaikuttaa aivan helvetisti niiden intensiteettiin).
-
dpi
- Lepakko
Joo, no tollasilla toleilla en oikeastaan ihmettele ettei toimi yhtään.Petri6 wrote: Sat 18 Jun 2022, 14:13Mitä itse lukenut joskus jenkkipalstoilta, niin Kratom voi olla ihan pätevä apu pienimuotoisen addiktion (esim. joku 30mg oksikodonia/pvä) lopettamisessa, mutta näillä omilla monsteritoleilla (esim. tota oksikodonia meni ton matkan jälkeen kuosatessa melkein gramma vuorokauteen) ja käytön pituudella niin en nyt odottanutkaan, että se refloja kokonaan veisi pois tms. mutta yllättävää oli, ettei se tuntunut auttavan niihin yhtään vaikka koko paketin rouski menemään yhdessä päivässä. Myöskin sellaisen ohjeen olen joskus lukenut, että jos Kratomia tilailee, niin sitä ei kannata tehdä Head Shopista vaan Kratomiin erikoistuneesta puljusta, eli laatu saattaa tosiaan heitellä paljonkin.dpi wrote: Sat 18 Jun 2022, 12:54Kuulostaa hienoltaPetri6 wrote: Sat 18 Jun 2022, 11:05 No niin, pistetäänpäs nyt sitten vaikkapa tähän topikkiin stooria siitä, miten olin tuossa joku aika sitten ekaa kertaa melkein seitsemään vuoteen ilman subua tai voimakkaampia opioideja.
Toisaalta tosiaan tuolla olisi ollut tarjolla monia eri lajikkeita ihan Kratom lehteä, ekstrakteja sekä myös nestemäistä konsentraattia. Kyseisen mestan työntekijä (tai käsittääkseni myös omistaja) oli myös erittäin avulias ja tietotaitoinen, joten uskoisin, että olisi suositellut jotain muuta valmistetta jos olisi ollut epäilystäkään kapselien laadusta.
Tuli myös kokeiltua kannabista viekkareihin Coffee Shopissa (yleensä en siis polta ollenkaan, kun normaalisti pistää vaan ahdistamaan), selitin miksi siellä olen ja myyjä sitten kaivoi pussin kukkaa (oli vielä sellaisessa vittumaisessa pienessä kolabägissä, joka sai vaan enemmän haluamaan ns. "oikeita" huumeita) ja raakispaukkujen jälkeen se noin kymmenen minuuttia kun ei oikein muuta tehnyt kuin hihitellyt ja koitti pysyä pystyssä niin auttoi, mutta sen jälkeen vain vitutti olla sekä paukuissa että refloissa.
Tragikoomisinta oli, että jos reissuun lähtemistä olisi suunniteltu kauemmin kuin 15 minuuttia, niin olisi määränpäässä ollut tyyliin oksikodonia odottomassa melkeinpä apteekkiin kuin apteekkiin sisään kävelemällä.
No oli tässä hyvätkin puolensa, kun esimerkiksi seuralainen myöhemmin kertoi, että hän on myös ruvennut tarkemmin miettimään omaa päihteiden käyttöään (lähinnä alkoholi) nähdessään kuinka paskana olin, vaikka viekkarit olivat tyyliin vasta aluillaan. Onneksi on myös subukoukku, kun siinä ne reflat on melkeinpä 90 % psyykkisiä (siis tietysti on ne ihan fyysisetkin vieroitusoireet, mutta se kuinka niihin suhtautuu oikeasti vaikuttaa aivan helvetisti niiden intensiteettiin).
Yksi kaveri joka oxya vielä nykyisinkin käyttää, ettei kratomista oikein ollut mihinkään.
Mun kokemukset ajoittuu opparimatkan alkuvaiheille. Jolloin jo pelkkä kodeiinikin oli hubaa.
..
Tosta subukoukusta en oikeen osaa sanoa mitään, itseä se kuumottaa ihan vaan sen takia kun on toisaalta voimakas opioidi, toisaalta vajaa ”puolikas” opioidi.
Monesti henkiset reflat on ne pahimmat oli oppari mikä hyvänsä.. itseasiassa en buprerefloja ole toistaiseksi edes ikinä kokeillut.. (kokenut).
Mutta mm. Bluelightissa on tarinaa että Kratomista olisi apua bupresta vieroittautuessa, kuten myös imodiumista jne..
Sinänsä ihan kunnioitettavaa uskaltaa tehdä reissu vakavasti riippuvaisena…
Itsellä jonkinkaltainen samanlainen kokemus hatsista (kolan päälle ulkomailla).. alkuun tosi hihii, mutta lopuksi oikeastaan vitutti olla pilvessä, kun ei voinut oikein nauttia enää mistään kun alkoholikin tuntui myrkyltä
Muttajoo, nyt meni jo offtopicin puolelle^^
(Hatsia en itse suosi refloissa - tai muussakaan. Helposti vie kaiken hyvän kaikesta muusta, ja jäljelle jää pelkkä se saako hatsista sen tärkeimmän mielihyvän vai ei).
Keep It Unreal.