Olen opioidiriippuvainen, käytän bupreborfiinia pääsäänyöisesti. Viimeaikoina heroiiniä olen köyttänyt kymmenisen grammaa, ja aina lyhyimä bingeinä.Kisu wrote:Olkoonpa sitten vaikka minä, joka väitän ettei noita äkkinäisiä viekkareita (onko precipitated withdrawalille jokin virallinen suomenkielinen vastine?) tosiaankaan voi saada ilman opiaattiriippuvuutta. Oletan, että tuo bingesi ei kuitenkaan ollut ensimmäinen kerta kun oppareita käytit ja mitä todennäköisemmin olit jossakin vaiheessa sitä ennen kokenut jo ainakin kertaalleen fyysisen riippuvuuden. Kun kerran on koukussa ollut oppariin, on tuo viisi päivää, gramma päivässä -tyyliin vetäminen enemmän kuin tarpeeksi saadaksesi kehosi ainakin lievästi riippuvaiseksi aineesta. Miksipä muuten olisitkaan tuota buprea alkanut ottamaan heti putken päätyttyä?
Tarkoitin sitä, että monesti väitetään, että ellen ole heroiiniriippuvainen, en voi saada PW:tä heroiinin päälle käytetysyä bupresta. Tuo on paskapuhetta, ei kyse ole siitä olenko heroiiniriippuvainen, vaan siitä että opioidireseptorit ovat saturoituneet vuorokausia heroiinista, ja kun otan buprea joka syrjäyttää heroiinin, niin syntyy äkilliset heroiinireflat.
Totta se, että tavallaan heroiiniin syntyy heti fyysinen riippuvuus, koska jo parin päivän käytöllä saa selkeät reflat. Toisin kuin osittaisagonistilla.
Tuo herskailu muuten nosti toleranssit pilviin. Eilen meni 320mg oksikodnonia ja sain vain pienet nuokut.
PS. #1 ja #2 heroiinia ei käyyännössä ole olemassa, tai nnäiyä termejä ei käytetä. #3 on emäsmuodossa oleva heroiinibase, vaatii happoa muuttuakseen suolaksi. Yleensä happoa ja vettä, lämmitys ja fiksit valmiina. Voi myös poltta sellaisenaan. #4 on suolamuodossa, yleensä hcl, valmis käytettäväksi sellaisenaan snortattavaksi, poltettavaksi, injekyoitavaksi. Sitten on "black tar" joka on epätäydellisen synteesin tuotos, joka sisältää julmetusti epäpuhtauksia, mutta sisältää suhtessa enemmän 6-MAM ja 3-MAM -alkaloideja jotka ovat huomattavasti potentimpia kuin diasetyylimorfiini = heroiini. Black taria lähinnä poltetaan.