Petri6 wrote:Black7343 wrote:Mulle on tulossa tämmöistä, Fentanyyli 20ML/10mg 4-FIBF.
Voisko joku suomentaa mitä tuo loppu meinaa,myyjä sanoi että,se on todella vahvaa. Suihkeena. En löytäny tietoa mistä tuo lyhenne on. Ehkäpä täällä joku osaa kertoa

Myyjä sanoi myös,että bupretolet ei meinaa mitään.
Se tuli itsekki huomattua,edellisten satsien aikaan.
En sitten tiedä miten tuo loppuosa pitäisi ymmärtää, itse ainakin ymmärsin tuon niin, että tuota samaa kamaa on jo käytetty ilman, että on selvillä, mikä analogi on kyseessä.
Unohdin mainita,että ennen oli eri myyjä

ja se fenta toimi aivan eri tavalla. Eka suihkausella euforiaa huomattavasti enemmän,pitempi puoliintumisaika.
Pääsi tämmöinen seikka unohtuu mainita. Mutta,ei pidetä pitkiä vihoja
Kumpikin myyjä painottaa sivullaan ,että kyseessä on aineet joitten kanssa pitää olla todella varovainen ja lisäksi yksityisviesteillä kyselivät ikää,kokemusta näistä. Kumpinki ohjeisti suihkausten määrän ja MIN. VÄLIAJAN. ja myös sen,että kaikki eivät saa suurta euforian tunnetta eli turha alkaa pumppailla lisää,koska siinä on juuri se miina,mihin moni valitettavasti on mennyt.
Tosiaan,en suosittele näitä koettamaan,jos kokeilette,ni etsikään mahdollisimman tarkkaan tietoa,ettei satu mitään peruuttamatonta. Analogeja löytyy näköjää todella paljon.
Sitte sitä viinaa ei ainakaan 2vrk, olen itse sitä mieltä ja muita troppeja kans kannattaa välttää jos näitä kokeilee.
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.