Vaultin Vappu?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Maor
Kameleontti

Vaultin Vappu?

Post by Maor »

huomenna se sitten taas olisi päänsekoituspäivä ja haalaripellejä joka paikka tupaten täynnä.

Mitäs ihmiset meinasivat hommailla? Simaa juoda vaiko kenties jotain miestä/naista vahvempaa?

Tällä hetkellä minun ei tee kyllä yhtään mieli kuosaamaan, mutta saapa nähdä huomenna. Olut ja budhalinjalla varmaan mennään jos radalle lähtee. Sieniä voisi syödä jos eteen tulisi... No katsotaan mitä se huominen tuo tullessaan.
-:- We're All Mad Here -:-
tRip
Moderator

Post by tRip »

Toivonmukaan sieniä tulee popsittua..
Ja tuleepahan taas yksi ikävuosi lisää. Muuten vappu on kyllä melko turha.
frapathea

Post by frapathea »

Minä varmaan istun kotona ja teen kahvia... Ellei mua huomenna päivällä seulota, sit voisin minimaalisesti ns. pajauttaa! Kyllävain.

Jos joku tarvitsee naisseuraa niin olen vuokrattavissa :roll: :wink: :twisted: :lol: :shock: :shock: :shock:
Miasma
OD

Post by Miasma »

Jos sitä pari olutta joisi ja ehkä hieman Koskenkorvaa, niin siinäpä se taitaa sitten olla. Niin ja pitää kuunnella KOM-teatterin ja Agit Propin levyjä. Eiköhän se suurinpiirtein ole suunnitelmat siinä.

Ja vappumarssille tulee kanssa todennäköisesti lähdettyä.

Vappu on amatöörien ryyppyjuhla. :twisted:
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

FRAPATHEA! Minä Minä Minä!
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Hyi perkele. Tuli otettua vappu vähän ajoissa, Olin eilen aivan tutkalla. Säälittävät kännipajautukset ja laatta lensi hienosti omaan syliin ja kaverin autoon :oops: . Ei sovi kyllä alkoholi minulle.

Vappu selvinpäin, vaikka vuorostani siivoilen kaverien oksennuksia :) .
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Niin sitä pitää! :D

Muista Frapa et meikä oon listalla ekana! :wink:
Ahab

Post by Ahab »

Hieman ärsyttää. Pitäisi säätää sieniä, madmaa ja kukkaa kaikki huomena eri lähteistä ja osa entuudestaan tuntemattomien ihmisten kautta. Mutta ehkäpä se vaiva maksaa itsensä takaisin.
frapathea

Post by frapathea »

Maor kiinni veti :D Syödään vaikka sieniä :wink:
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Ihanaa! Minulla on kuivia suppilovahveroita kaapissa, ollaan sitten kunnolla maailmoissa :shock:
frapathea

Post by frapathea »

Palan painikkeeksi jotain noita särkylääkkeitä, kuinkas olisi esimerkiksi IBUMAX

Myös keittoa tietenkin, vaikkapa kalakeittoa, ja savuja. Luulen, että jos tehdään koivunlehdistä kokko niin siinä savuaa ihan hyvin.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Itse ajattelin kesäkeittoa, kun kesäkin on tulossa. Joo koivunlehtinuotio kuulostaa hyvältä, mitäpä jos sinne kombottaisi vaikka pajunlehtiä näin vapun kunniaksi? Luulisi ainakin päräyttävän. Ibumaxit tulee tarpeeseen, samaten laksatiivit jota ajattelin myös ottaa mukaan. :P

Kyllä kyllä, veikkaanpa että meillä tulee ikimuistoinen työläistenjuhla, jos ylipäätään muistetaan mitään, onhan tuossa kuitenkin aika hurja setti nautintoaineita!
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

No mitähän sitä nyt sitten tekisi... Rahaa löytyy 3,20€ ja varastot on tyhjät (ihan kun siellä jotain koskaan olisikaan). Kaveri lupasi pari kaljaa tarjota jos menen aamua istumaan jne., jos sitä illalla menisi vaikka kotiin nukkumaan kun ei toi vappu ole niin erikoinen juhla muutenkaan ja sää on noinkin perseestä.
frapathea

Post by frapathea »

Joo. Toivotaan vaan, ettei tule liian kovia jälkimaininkeja :(

Näin realistisia jos ollaan niin ellei joku ilmaannu tyhjästä ja käske minua johonkin, niin himassa ollaan kun minua ei atm bileet innosta, eivätkä bileet innostu minusta.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

No jälkimaininkeihin varaudutaan metrisellä koivuhalolla, kyllä minä sinut sillä untenmaille saan jos tarvetta on. Banaaninkuoria voisi kanssa poltella laskuihin.
frapathea

Post by frapathea »

Ja sitten mummon kukkapenkistä vähän petunioita siemenkotateetä varten :shock:
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Luen lisää ihmisen fysiologiaa ja kuolen vähän lisää sisältäpäin. :lol:
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Taitaa tulla semmoset kännit ettei oo vuoteen vastaavii lätränny. Se on se porukka katos missä juhlii ni niitte säännöillä mennään O_o
Assumption is the mother of all fuckups.
spasm
OD

Post by spasm »

Huomenna pitäisi LSA:t ottaa, mutta tämäniltainen yagetrippi taisi viedä kaikki mentaaliset mehut. En tiedä. Vieläkin vähän tripauttaa, pitäisi stoori kirjoittaa joskus.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kuules rakas Frapa, kiinnostaa todellakin nämä petuniat, monta kertaa aiemmin on ollut mahdollista näitä testailla mutta enpä ole uskaltanut, kyseessä kuitenkin on huomattavan vahva päihdeaine :shock:
...että jos vain napisee niin varaa näitä mukaan!
frapathea

Post by frapathea »

Juu, ja ajattelin myös polkupyöräkaiverteisia magnesium-tabletteja sekä beroccaa. Lisää vauhtia elämään!
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

No jospa minä sitten tuon muutaman multitabsin siihen kylkiäisiksi. Nyt alkaa meillä olemaan niin rajut setit tiedossa että heikompia hirvittää!
frapathea

Post by frapathea »

Joo, voidaan sitten ylpeinä kirjoittaan "kovin kuosi missä olet ollut" -topicciin!

Jos minä vielä marjamehua tuon. Tässä on vappu kasassa.

Mutta maor, haluatko vuokrata minut 0e/h? :wink:
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

Budia olis tarkoitus maistella näin vapun aaton kunniaksi... Siinä sivussa tietenkin metyylifenidaattia depot muodossa. Kun eihän sitä liian jumiin sovi mennä vappuna ihmisten seurassa :o

Niin voi katsos helposti käydä, kun taukoakin on tässä ollut :lol:

Alkoholin suhteen aionkin pitää nyt ensimmäistä kertaa moniin vuosiin täysin raittiin vapun. Reilut 2vko tässä muutenkin kokonaan ilman sitä myrkkyä ollut. Ja aion olla vastaisuudessakin...

Eli klara vappen!!! :wink:
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

No tottakai!! Johan aikaisemmin jo lupasin :wink:
sublime
Rotta

Post by sublime »

Meitsille tulee melko perusvappu. Stadiin alkoa nauttimaan, alkuillasta ainakin, lopusta nyt ei vielä voi mtn mennä sanomaan.... :roll: :wink:
viva
Karvakuono

vappu ja takku

Post by viva »

Teree

En kyllä oikein tiiä vielä. Saa selvitä huomen illalla kuukden jälkeen :) Tuntuu vaan tällä hetkellä 5päivän ryyppäämisen jälkeen että sydän tykyttää miten sattuu ja aivoinfarkti tulossa. Vaikka harvemmimpa noita parikymppisillä :P

jee :twisted:
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Vapunaika kuluu dxm:n, kodeiinin ja alkoholin parissa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Voisi lukea kotona vaikka informaation luonteesta, ja sen mittaamisen vaikeudesta. Maanantaisin ei edes paikallinen ole auki.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Hyvää vappua vaultti! Synttäreitä pitäis juhlistaa, vaan on viä suunnitelmat ihan auki. Polttoo jos sais viä hieman haalittua, niin eiköhän se siittä sitten omalla painollaan..
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.