Bentsoja suoneen?!

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Hitler
Apteekki

Re: Bentsoja suoneen?!

Post by Hitler »

Kerran testasin dormareita näin. Yritin tuolloin korjata blehoja coltilla.
Jätin ne kuorimatta esteettisistä syistä.

Bentsot on jäänyt nyt. Mennyt parempiin suihin ja suoniin. Kaikkein helpoin on olla ilman bentsoja ja piikkiä. Sitä teki kaiken näköstä välttääkseen tylsyyttä joskus, huono lääke tylsyyteen ne pillerit. Tulee vaan tylsempää ja ideoitten suosta välillä yllättävän syvä.
pirun hyvä nuolla kuorena
poppers
Psykonautti

Post by poppers »

Hyi ei. Tän mä opin jo ennen kuin aloin edes käyttää mitään. Ainoot mitä oon suoneen lykänny on temesta, kun se nyt on ainoita vesiliukoisia ja buprerefloissa kätevä, lisäks saa sen pakottavan tarpeen piikittää pois. Noi dormarit on sit toinen minkä ehk jotenkin ymmärrän. Mut kuitenkin: bentsot parhaita lääkkeitä, huonoja päihteitä. :up:
tajunta laajenee kunnes se hajoaa
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Puhtaita bentsopulvereita voi Pharma-grade Propyleeniglykoliin liuotettuna hihattaa, kunhan laimentaa ensin vedellä. PG on streriiliä, mut ei tos hommassa oo silti järkeä, kun ei se hetken humahdus ole nautinnollista. Tai no jotkut tykkää.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

poppers wrote:Hyi ei. Tän mä opin jo ennen kuin aloin edes käyttää mitään. Ainoot mitä oon suoneen lykänny on temesta, kun se nyt on ainoita vesiliukoisia ja buprerefloissa kätevä, lisäks saa sen pakottavan tarpeen piikittää pois. Noi dormarit on sit toinen minkä ehk jotenkin ymmärrän. Mut kuitenkin: bentsot parhaita lääkkeitä, huonoja päihteitä. :up:
Ei muuten ole vesiliukoista loratsepaami.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

eNZYMe wrote:Puhtaita bentsopulvereita voi Pharma-grade Propyleeniglykoliin liuotettuna hihattaa, kunhan laimentaa ensin vedellä. PG on streriiliä, mut ei tos hommassa oo silti järkeä, kun ei se hetken humahdus ole nautinnollista. Tai no jotkut tykkää.
Oon saanu suoneen etizolamia, klonatsolaamia, pyratsolaamia, midatsolaamia. Noista midatsolaami oli selkeästi paras ja etitsolaamikin melko miellyttävä; sen sijaan noi anksiolyytit tuntui aika turhalta rätkästä. Vaikutus vaan alko heti, eipä siinä mainittavaa "rushia" ollu.
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Joo todella turhaahan se on iv ottaa bentsoja pois lukien midatsolaami ja triatsolaami + ampulli tavarat tietty.
Alproa tuli kesällä kerran pg liuoksessa laitettua hihaan , eipä ollu eroa paljo oraaliseen.

Nyt tuli kuitenkin tämmönen homma mieleen , että toimiskohan temesta etanoli/pg liuokseen tehtynä potentoimaan opiaatteja IV käytössä?
Eli siis jos ne väsäis samoihin vetoihin , tässä tapauksessa fentanyyli + loratsepaami.
Lähinnä siis kiinnostais tietää voimistaako se temesta sitä IV rushia tuossa kombossa.
Vai onko parempi vaan syödä/kielen alle?
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

En kyllä keksi bentsoa jota mielelläni rännäisin, tosin olen junnuna rännännyt mm. Tenoxeja ja Diapameja... :doh: Midatsolaamista en ole saanut mitään irti, paitsi sairaalassa nestemäisenä. Samoin sairaalassa nestemäinen loratsepaami ja diatsepaami olivat ihan rentouttavia. Näitä sain tuntemattomien nappien (luultavasti neuroleptejä) aiheuttamaan dystoniaan, joka oli aivan helvetin pelottava, kivulias ja ahdistava kokemus.

Jossain määrin Z-drugsit voi laittaa bentsojen alle, joten tsolpideemi on kyllä muikeaa. Joskin aika inhottavan paksua tavaraa tuutata.
Cogito, ergo sum
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

Suboxoneprinssi wrote:
eNZYMe wrote:Puhtaita bentsopulvereita voi Pharma-grade Propyleeniglykoliin liuotettuna hihattaa, kunhan laimentaa ensin vedellä. PG on streriiliä, mut ei tos hommassa oo silti järkeä, kun ei se hetken humahdus ole nautinnollista. Tai no jotkut tykkää.
Oon saanu suoneen etizolamia, klonatsolaamia, pyratsolaamia, midatsolaamia. Noista midatsolaami oli selkeästi paras ja etitsolaamikin melko miellyttävä; sen sijaan noi anksiolyytit tuntui aika turhalta rätkästä. Vaikutus vaan alko heti, eipä siinä mainittavaa "rushia" ollu.
Asia vahvistettu myös alpratsolaamilla; 5mg alpratsolaamia räpylään pisti kyllä tuhannen sekaisin (kun ei ollut mitään monsteritolea) mutta minkäännäköistä rushia siitä ei tullut, vaikutus vaan alkoi heti. Anksiolyyttiset bentsot ovat tylsää hihatavaraa. Jos on pakko tökkiä bentsoja, niin suosikaa sedatiivisia, hypnoottisia, raskaita sellasisia.