Yleistä keskustelua opioideista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Blackened
Apteekki

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Blackened »

Monissa osavaltioissa oli alkumaksu jotain 0-250usd riippuen taloudellisesta tilanteesta ja klinikasta, sitten aika monessa näytti olevan 12usd/vko juoksevat kulut. Eli ei paha, ~50usd kuussa metkuhoidosta.
Cogito, ergo sum
soulmate
Lepakko

Post by soulmate »

Käytän opioideja itselleni arkojen asioiden läpikäymiseen. En tykkää yhtään esim nuokuista tai hae mitään mielihyvää tai euforiaa.

Pystyn opioideissa käsittelemään asioita, joiden kohtaaminen selväpäisessä olotilassa aiheuttaisi voimakasta ahdistusta. Opioideissa pystyn kohtaamaan sellasia asioita, ja läpikäymään ne järjellä, ja jos kyseessä on jokin ongelma, niin rationaalisesti kehittelemään ratkaisuja. Kokonaisuuksien hahmottaminen on opioideissa minulle helpompaa, joten elämän yleinen järjestely mielessä myös helpompaa. Selvinpäin kun takerrun yksityiskohtiin.

Kehon rentoutuminen ja lämpö ja puhtaat pehmoiset petivaatteet omassa sängyssäfyysisinä olosuhteina. Tälle on tarvetta harvoin, joten käytän opiaatteja myös todella harvoin. Bubrea tai oksikodonia tähän käytän.

Psykedeeleillä voisin toki myös tehdä saman, niiden usein pakottaessa kohtaamaan asiat. Opioideilla kuitenkin tällainen terapia kohdallani parempi vaihtoehto, kun ei joudu kohtaamaan voimakkaita negatiivisia tuntemuksia kuten ahdistusta ja pelkoa. Joskus myös bentsoannos+5-htp on hyvä vaihtoehto opideille tähän kontekstiin.

Muita, jotka käyttävät opioideja vastaavasti?
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

En oikein ymmärtänyt mitä ajoit takaa. Voisitko selventää ja konkretisoida mitä tarkoitat?
Cogito, ergo sum
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

soulmate wrote:

Muita, jotka käyttävät opioideja vastaavasti?
Itselleni opioidit ollut parhaimmillaan luovempi kokemus kuin vaik deelit tai piri. Pireis koko mieli on lähinnä yksi iso pilkunnussija kokemus. Taas deeleis asiat flowwaaaa ja vääääääääääntää niin paljon, ettå kokemuksen aikana on mahdotonta maadoittua. Opioidit auttaa mun out of box ajattelua toiminnassa itse sisällään. On helpomoi kokeilla eri näkökulmia ja aivot pystyy analysoimaan kokemusta tosi hyvin. Tämä on itellä se suurin nautinto. Toisaalta pystyyhän tämän muutenkin tekeen, mutta opiaateissa nautinnollisempaa tavallaan.
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

Pitää vielä kokeilla kunnon annoksella hydromorfonia. Mulle on kehittynyt ilmeisesti hirveä pysyvä kestotole; oli yli 50h edelliskerrasta kun snorklasin 0,5-1mg texiä.

Heitin räpylään 60mg oksikodonia; ei juuri nousuja, hyvä olo oli todella mieto takapiru jota ei koko aika edes huomannut, ja kesti todella lyhyen aikaa, jonkun 90min. Pitänee pistää reilusti Palladonia pumppuun.
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

Valosini wrote:Ps. Minulla on selvästi pistetty jotain ainetta olkavarteen, mitähän se on mahtanut olla? Siis intramuskulaarisesti, sillä olkavarressa on selvä pistojälki ja aristaa kun painaa sitä. Itse en ole mitään tökkinyt lihakseen ikinä.
Sinne se naloksoni on varmaan lyöty. Ellei pullota suonet ku kehonrakentajalla niin ei ne ensihoitajat (onneks) siinä ala hirveenä tökkii ja kaivelee neuloil vaan ruuttaa naloksonitöötit suoraan lihakseen - joko reiteen tai olkavarteen käsittääkseni yleensä. Itellä tuli viimeks suoraan laskimoon mut mun suoniin ei voi olla osumatta ees kolmen promillen kännis.
OpportuNisti
Psykonautti

Post by OpportuNisti »

Mikä on suurin kuosisi, josta olet selvinnyt? Mitä otit, millaisia määriä, käyttötapa jne. Tarkoitan nyt siis yksittäistä kuosia vuorokauden aikana, en yksittäistä kerta-annosta.

Itselläni taitaa olla yhden vuorokauden aikana 200mg tramadolia, 800mg oksikodonia IV, 100mg U-47700 IV, 3000mg pregabaliinia, 30mg etitsolaamia, 40mg alpratsolaamia, 40mg klonatsepaamia. Määrät muistan koska sen verran minulla oli hankittuna ja lopettaessa kaikki oli mennyt. Överithän siitä seurasi, luonnollisesti; heräsin naamaltani lattialta henkeä haukkoen, iho kalpeana.

Toinen lienee 1500mg heroiinia IV (eikä ollut mitään aivan kuraa), 600mg pregabaliinia, tuntematon määrä flubromatsolaaminestettä. Heräsin vessan lattialta silmäkulma auki, jälleen kerran henkeä haukkoen ja iho kalpeana.

Lienee selvää, että toleranssini olivat pilvissä noihin aikoihin. En tiedä mikä määrä olisi saanut polkaisemaan tyhjää, mutta jotain järjetöntä se olisi ollut. Edes nielty fentanyylilaastari (kaikkine mahdollisine buustereineen) ei siihen pystynyt. Ei pystynyt 80mg IV hydromorfoniakaan (kaikkine buustereineen). Toleranssiton tai pienen toleranssin omaava olisi kuollut jo yksiin vetoihin mitä vedin yllä mainittuja opioideja.

Varmasti löytyy rankempiakin tapauksia, ja niistä olisi mukava kuulla. Itse en enää harrasta moista järjettömyyttä.
"My name isch Bond, Jamesch Bond" - Schean Connery
OpportuNisti
Psykonautti

Post by OpportuNisti »

Suboxoneprinssi wrote:Pitää vielä kokeilla kunnon annoksella hydromorfonia. Mulle on kehittynyt ilmeisesti hirveä pysyvä kestotole; oli yli 50h edelliskerrasta kun snorklasin 0,5-1mg texiä.

Heitin räpylään 60mg oksikodonia; ei juuri nousuja, hyvä olo oli todella mieto takapiru jota ei koko aika edes huomannut, ja kesti todella lyhyen aikaa, jonkun 90min. Pitänee pistää reilusti Palladonia pumppuun.
Päivittäiskäyttäjällä 50 tuntia ei auta juuri mitään, sama vetää vaikka parin tunnin jälkeen. Jos puoliintumisaika on n. 37h (max 70h), niin 50 tunnissa bupren määrä veriplasmassa ei ole välttämättä edes puolittunut. Varsinkin kun päivityäiskäytössä bupre kumuloituu elimistössä, viimeisen annoksen lisäksi edelliset annokset vielä vaikuttavat elimistössä monta vuorokautta. Bupre sitoutuu reseptoreihin todella tiukasti. Jos haluat hydrosta tai muista täysagonisteista kunnolla irti, ole aivan vähintään viikko ilman buprea. Mieluiten 10 vuorokautta. Kestotolesi perustuu siis bupren blokkaamiseen.

Toisekseen hydromorfoni on helvetin vahva opioidi. Se pitää myös osata valmistaa oikein, jotta saat siitä mitään irti. Rakeet pitää saada aivan pulveriksi, siis aivan täysin pulveriksi. Morttelissa tämä onnistuu parhaiten, voipaperin välissä murskaaminen on vain hyvän aineen haaskaamista. Rakeet pulveroitua ja veden lisättyä liuosta kannattaa hämmennellä kärsivällisesti, itse hämmentelen viitisen minuuttia

Tuolla toleranssillasi en ottaisi 2-4mg enempää kerralla. Hydron vaikutus on sen verran lyhyehkö, että aina voi ottaa lisää. Itseasiassa mikrodosettelu (suosittelen 2-4mg, itse käytän 8-16mg mikä on aivan liikaa valtaosalle) tunnin-parin välein on mielestäni parasta. Sitä paitsi hydron rushi on yliarvostettu, parasta on se itse high.

8mg IV hydroa muuten vastaa reilua 106mg oksikodonia. Olehan varovainen ja nauti. Jos saat Palladonit fiksattua kunnolla niin luvassa on herkkua.

PS. Perustan ohjeeni ja kokemukseni arviolta 400-600mg hydromorfonin käsittelyyn ja käyttöön
zerk

Post by zerk »

^ Voipi olla, että bupren kohdalla menee sulla nyt asiat sekaisin. Ihanko vakavissasi väität, että bupre blokkaa siellä myy-reseptoria useita päiviä annoksen jälkeen? Ei se eliminaatio-puoliintumisaika ja sitoutuminen plasman proteiineihin sitä tarkoita.

Omalla kohdalla riitti buprenorfiinin kanssa ~15h odotus ja puski jo todella reipasta reflaa päälle, ja täysagonistit pelasivat oikein hyvin.
OpportuNisti
Psykonautti

Post by OpportuNisti »

Sinulla lienee todella nopea metabolia, kaikki on toki yksilöllistä. Omien kokemuksieni perusteella ei pitkäaikaisen päivittäiskäytön jälkeen viikkokaan meinaa riittää, että saisin täysagonisteista kaiken irti. Kymmenet kerrat olen tuhlannut oksikodonit ja hydromorfonit, kun olen hätäillyt ja odottanut vain 72h. Ja miten kestän ilman buprea viikon tai 10 päivää? Lyricat, bentsot, kodeiini tai tramadoli.

Minulla ilmeisesti lienee tavallista hitaampi metabolia.