Ja pakko vielä sanoa että vaikka kuinka mun kirjotustyyli antaisi suuntaa antavaa mm ja sillee että moni lluulee tietävänsä munki tilanteen ihan täysin.. Elikkä sama ku mä alkasin pätemään / arvostelemaan jonku muun elämää sen kirjotusten perusteella(yleensä ei ole tapana) yleensä on tapana olla ystävällinen kaikile... Mut eikai voikai sitä sitte olla loppupeleissä niin katkera tuosta korvaushoidosta. Mutta seki on valintoja . Jos näkee että se korvaushoito on ainut vaihtoehto tai sitte parempi vaihtoehto ni eikö nyt yhet potkut sen eteen ota että helpottaa. Ehkä ei olisi tarkoitettu että opiaattiriippuvainen olisi töissä? sitä paitsi on aloja missä tuo opiaattien vetäminen tuskin olisi muutenkaan sallittua oli koukussa tai ei.. Mua ärsyttää tommonen katkeruus. En mä ite ollu koskaa katkera kellekkää kh:ssa olevalle (esim ne vuodet mitkä salasin käyttöä lähimmäisiltä ja reflailin kotona ja kiukuttelin ja yritin olla normaalisti. sekin esti mua menemästä hoitoon ja oli siinä vaika mitä muutaki. En mä silti kovin helposti ala arvostelemaan muiden valintoja ja niiden elämää
elämä on valintoja. TUskipa se täällä vittuilu/ päteminen kovin paljo loppupeleissä lohdutta. Juuri sain potkut työharjottelupaikasta ku menin puhumaan korvaushoidosta siellä. Että kyllä mä ymmärrän niitäki jotka on töissä ja ei sen takia pysty menemään kh. Mutta silti jotaki rajaa..
Mulla on sairalreissuja nyt 0 sen jälkeen ku alotin hoidon. Että eiköhän tämä ole juurikin meikälle hyvä paikka..Tai no ei mulla ole tarvetta siitä päteä tai olu tarkotus hehkuttaa kuosia. Ja nytkun vaihtuit tuo haittojavähentävä nii kyllä se on silti vaatinut vitunmoista ravaamista tuolla että se oli mahdollista. 4v mä olen kohta ollut korvaushoidon piirissä. Ja niin. TOsiaanki kannattaa miettiä sitä että onko loppupeleissä edes valmis koko hoitoon. Ei se pelkästään riitä että olet pohjalla ja työtön että pääset hoitoon... ja edelleen jotenki vaan tuntuu että ihmisten katkeruudella ei ole mitään rajaa. Ei auta valittaa ku kuitenkin ne suurin osa niistä valinnoista on semmosia että ei joko ole valmis sitoutumaan päivittäiseen käyntiin tai kokee etät se olis jotenki väärin että heti pitäs saada kotiin lääkkeet ja niin. ja missään vaiheessa ei ole kyllä kukaan sanonut mulle että mä olen menetetty tapaus.-> mun mielestä hoitohenkilökunta ei sais koskaan ajatella siten kenestäkään. Itse olen ehkä ajatellut niin mutta huomannut että kyllä tässä on vielä mahollisuus..