Eli pistäkää linkkiä netistä löytyvään kuvaan joka on mielestänne kaunein hamppukuva. Kun vastaat, niin laita kyseessä oleva kuva
"Luonnossa kasvanutta ei voita mikään!"
Toi Purple #1 on kyllä helvetin hieno ja innostuin heti että totahan täytyy päästä koittaa kasvattamaan. Toi violetti on niin psykedeelinen väri. Mutta en antaisi kauneimman pokaalia pelkästään sen perusteella että on exoottisen erikoisen näköinen. Liian helppoa.
Ahab wrote:Toi Purple #1 on kyllä helvetin hieno ja innostuin heti että totahan täytyy päästä koittaa kasvattamaan. Toi violetti on niin psykedeelinen väri. Mutta en antaisi kauneimman pokaalia pelkästään sen perusteella että on exoottisen erikoisen näköinen. Liian helppoa.
No niinpä et jos toi Purple#1 ois vihree ni sehän ois ku mikä tahansa muu hamppu. Tiedä vaikka ois heittäny violettia ruokaväriä hydroon. Tai enpä tiedä toimiiko sellainen värjäys hampun kanssa.
Enpä mä nyt niin helposti oo saanu, kolme vuotta odotusta ennen kuin ekan kerran kokeilin (siitä kun alkoi kiinnostamaan). Ja sen jälkeen vuosi lisää, ja siitäkin on nyt vuosi. Mutta eikaitäsä. Offtopic.
Enpä mä nyt niin helposti oo saanu, kolme vuotta odotusta ennen kuin ekan kerran kokeilin (siitä kun alkoi kiinnostamaan). Ja sen jälkeen vuosi lisää, ja siitäkin on nyt vuosi. Mutta eikaitäsä. Offtopic.
Ei vitsi, missä oikein asut? Kyl savuja on ihan joka paikassa, ja suht helposti saatavillakin, uskoisin ainakin. EIhän nykypäivänä kukaan edes tunne ketään, joka ei tuntisi ketään joka polttaa pilveä. Siitä vaan sitten kysäsemään tjsp?
D.E.S wrote:Ei vitsi, missä oikein asut? Kyl savuja on ihan joka paikassa, ja suht helposti saatavillakin, uskoisin ainakin. EIhän nykypäivänä kukaan edes tunne ketään, joka ei tuntisi ketään joka polttaa pilveä. Siitä vaan sitten kysäsemään tjsp?
Kyllä mä tiedän että on joka paikassa, ja tämä on aika iso kaupunkikin. Tunnen muutaman tyypin joka polttelee, mutta en tunne niin hyvin (ei ole numeroa eikä muutakaan eikä tule törmäiltyä missään) tai asuvat kaukana. Ja oon niin epäsosiaalinen että harvoin tulee tutustuttua uusiin ihmisiin. Seliseli. Mutta edelleen hieman offtopic tämä.. Lisää kauniita hamppuja!