-Miksi käytät kannabista?
-Miten käytät
-Milloin käytät (esmes. aamu/päivä/ilta, aktiviteetin jälkeen, ennen aktiviteettiä jne.)
-Minkalaista kannabista suosit
-Miten koet kannabiksen vaikuttavan elämääsi (risut & ruusut)
-Käytön historia, miten suhtautuminen on muuttunut
-Mitä ikinä mieleesi putkahtaa aiheen tiimoilta
Mullahan se alko perinteisesti; tunsin jonkun jolla sitä oli ja sit mentii porukalla imuttamaan sätkää ja kikateltiin holtittomasti tyhmille jutuille ja kuunneltiin Snoop Doggia ja Wiz Khalifaa. Siitä pikkuhiljaa käyttö kasvoi päivittäiseksi, kunnes kroppa ja mieli sanoi, että nyt riittää. Taukoja siinä välissä ja sit pikkuhiljaa taas lähin testailee uuelta pohjalta ja siitä sit oon opetellut eteenpäin askel askeleelta. Suhtautuminen on muuttunut täysin tänä aikana, samalla kun opin aina vaan enemmän siitä mitä tää kasvi on. Tuskin koskaan opin täysin, kannabiksella tuntuu olevan sellanen tietynlainen jännitysmomentti ja kontrastinen luonne. Välil on vaikee ennustaa, että mihin se vie. Aina esiin nousee uusia puolia sekä ulottuvuuksia. Selvä intentio maadottaa tosin.
Aluks mentii pitkää polttamalla ja paskottii keuhkot huolella. (</3 peltsi) Sit siirtyny enemmän höyryn ja syötävien/juotavien kannabistuotteiden maailmaan, polttamisen pysyessä siellä satunnaisessa marginaalissa. Tuorevihanneskäytön aloitin viime kesänä ja se oli jonkun sortin läpilyönti itelle. Tuntuu, että sillä saan kannabiksen potentiaalin parhaiten valjastettua. Koska intentionahan mulla tässä on, elämän ehostaminen niin näin saan kannabiksen integroitua jokapäiväiseen elämääni, ilman että se sotkee sen hienovaraisia rytmejä ja rutiineja. Pieni päihtymys silloin tällöin höyrytettynä/poltettuna/syötynä on vaan bonusta sen kaiken rinnalla. Koen, että päihtyminen kannabiksella lisää mulla esim. tarvetta nukkua enemmän, ja valmiiksi pitkäunisena ihmisenä tää ei vaan natsaa arkielämään erityisen hyvin. Usein käytön jälkeen on aina pientä tasapainon uudelleen hakua, joskus enemmän, joskus vähemmän, joskus ei laisinkaan. Kohtuudella sivuoireetkin usein pysyvät maltillisina, jotka on ihan handlattavissa.
Kannabis toimii hyvin mulla siihen mihin mä sitä käytänkin. Elämän ehostamiseen, rakentamiseen ja tukemiseen. Nuorempana kannabis oli IIIISO juttu ja se oli hetken aikaa tyyliin kaiken keskipisteessä, mut nykyään asia ei ole näin. Se osaa aika näpäkästi välil muistuttaa, et jos joku osaalue elämässä ei ookkaan ihan niin miten mä toivoisin sen olevan. Välillä se muistutus ei ole miellyttävä, eikä sen ehkä pidäkkään, näin oppitunti saadaan hyvin integroitua, oon huomannut. Välil kannabiksen pimeä puoli astuu esiin (ja sitä löytyy) ja antaa kunnon myllytyksen. Jännä et miten sitä oppii arvostamaan selväpäisyyttä kannabiksen kanssa.
En käytä päivittäin. Joskus tulee jaksoja, että saatan käyttää viikoittain pari-muutama kertaa per viikko. Joskus sit taas saattaa tulla kuukausienkin taukoja välissä. Koen et tää on ihan normaalia. Kausittain.
Käyttö sijoittuu nykyään lähes aina päivälle sekä suosin pirteitä ja mietoja lajikkeita. Indicaisempikin kukka valvottaa mulla, ilman kuitenkaan sitä sativaisempaa energiaa, joten mulla ei ole ns. iltalajikkeita ollenkaan. Se on päivä jos joku. Kannabis soveltuu hyvin mulla just johonkin urheiluaktiviteettehin ja muutenki ulkona olemiseen. Sekä sit palautumiseen ja kotona chillailuun. <3