eli ajattelin tässä nyt vähän vuodattaa fiiliksiä, ja samalla kysyä että kuinka moni täällä kärsii vainoharhailusta ihan naurettavistakin syistä? eli siis en tarkoita semmoista "jäiköhän se vesihana nyt auki"- vainoilua, vaan esim. "otin tatuoinnin.. entä jos sain HIVin samalla?"- vainoilua. aika moni varmasti liittävät tuon vesihana ja tatuointi vainoilun samaan kategoriaan, mutta omasta mielestäni ne kumminkin kuuluvat täysin eri luokkiin. mitenköhän tuollaisesta naurettavuudesta voisi päästä eroon? mielellään pysyvästi. olen suunnitellut suippomadonlakkien syömistä ensi syksynä, ja päivänsini siemeniä nyt keväällä. mutta en tiedä onko se hirveän kannattavaa tämän vainoiluni takia. mitään muita psyykkisiä ongelmia minulla ei kumminkaan ole. kannabista käytän usein, dxm:ää muutamia kertoja, kodeiiniä kerran, kratomia kolme kertaa ja zolpideemiä noin kymmenen kertaa zolpidem sandoz muodossa, unilääkkeenä (noin viisi kertaa niistä oli kokeilua jos saisi toivottuja visuaalisia vaikutuksia, ja tulihan niitä hieman
vainoharhaisuus
-
gaia
- Kameleontti
vainoharhaisuus
iltaa/yötä!
eli ajattelin tässä nyt vähän vuodattaa fiiliksiä, ja samalla kysyä että kuinka moni täällä kärsii vainoharhailusta ihan naurettavistakin syistä? eli siis en tarkoita semmoista "jäiköhän se vesihana nyt auki"- vainoilua, vaan esim. "otin tatuoinnin.. entä jos sain HIVin samalla?"- vainoilua. aika moni varmasti liittävät tuon vesihana ja tatuointi vainoilun samaan kategoriaan, mutta omasta mielestäni ne kumminkin kuuluvat täysin eri luokkiin. mitenköhän tuollaisesta naurettavuudesta voisi päästä eroon? mielellään pysyvästi. olen suunnitellut suippomadonlakkien syömistä ensi syksynä, ja päivänsini siemeniä nyt keväällä. mutta en tiedä onko se hirveän kannattavaa tämän vainoiluni takia. mitään muita psyykkisiä ongelmia minulla ei kumminkaan ole. kannabista käytän usein, dxm:ää muutamia kertoja, kodeiiniä kerran, kratomia kolme kertaa ja zolpideemiä noin kymmenen kertaa zolpidem sandoz muodossa, unilääkkeenä (noin viisi kertaa niistä oli kokeilua jos saisi toivottuja visuaalisia vaikutuksia, ja tulihan niitä hieman
). kaikki neuvo on tervetullutta!
-
Lännen nopein
- Apteekki
Sienet voivat auttaa jos tajuat kuinka naurettavaa on vainoilla asiosta joille et kuitenkaan mahda mitään. Taikka sitten koet aivan helvetillisen tripin megevainoilla. Valitse paikka jossa ei tarvitse vainottaa tai kuumotella etukäteen ja käy ensin vaikka lekurintarkastuksella, jossa hän toteaa sinut täysin terveeksi nuorukaiseksi, niin ei pitäisi vainotella, että kestääkö elimistö. Jos muuten olet mieleltäsi vahva kannattaa kyllä kokeilla, sillä pahatrippikin voi olla varsin positiivinen ja opettavainen kokemus.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
tRip
- Moderator
-
Ayrenum
- Lepakko
Ehkäpä se, että psykedeeleissä ei tule sinulle tRip vainoharhoja, liittyy siihen, että usein psykedeeleissä asiat näkee enemmän niin kuin ne ovat, kuin subjektiivisesta näkökulmasta. En tarkoita, että nekään mahdollistaisivat täysin objektiivista näkemystä, mutta enemmän, kuitenkin. Kokemukseni mukaan ns. vaikeiden, raskaiden asioiden kohtaaminen yllättäen on helpompaa deeleissä selvänä kuin ilman, vaikka olen pitkään päin vastoin luullut.
Tosiaankin, vainoja voi käsitellä mm. Lännen nopeimman mainitsemalla tavalla, eli tiedostamalla, ettei niille kuitenkaan välttämättä voi mitään. Jos verhojeni takana vaanii mörköjä, ne vaanivat siellä riippumatta siitä tiedostanko minä niiden olemassaoloa. Jos ne aikovat käydä kimppuuni, ne tekevät sen riippumatta siitä, huomaanko niitä, joten parempi vain hyväksyä että siellä saattavat olla, ja jatkaa elämää.
Myöskin nauraminen, omien vainoiluidensa pilkkaaminen auttaa. Ylipäätään omien rajoittuneisuuksiensa asettaminen humoristiseen valoon auttaa niiden käsittelyssä huomattavan paljon.
Vainottaminen toteuttaa itseään, ja se on päätös: Mitä enemmän päättää antaa vainoilulle tilaa, sitä enemmän vainottaa. Tämä on itseään ruokkiva luuppi, jonka saa katkaistua oikeastaan vain tiedostamalla, ettei siitä ole mitään hyötyä, ja toisaalta olemalla itselleen lempeä, tiedostamalla että epävarmuus on inhimillistä.
Vaikka vainoilun kohde olisi todennäköinenkin (kai tatuoinnista oikeastikin VOI saada HIV:n), niin on hyvä säilyttää suhteellisuudentaju: Jotain toki voi tapahtua, mutta todennäköistä se ei ole, ja jos onkin, niin vainoilu ei tee sitä yhtään epätodennäköisemmäksi. Parempi vain elää, koska kun lakkaa pelkäämästä, alkaa elää täysillä, ja kun alkaa elää täysillä, lopettaa kuoleman pelkäämisen, ja kun lopettaa kuoleman pelkäämisen, voi nauttia elämästään tässä ja nyt.
Tosiaankin, vainoja voi käsitellä mm. Lännen nopeimman mainitsemalla tavalla, eli tiedostamalla, ettei niille kuitenkaan välttämättä voi mitään. Jos verhojeni takana vaanii mörköjä, ne vaanivat siellä riippumatta siitä tiedostanko minä niiden olemassaoloa. Jos ne aikovat käydä kimppuuni, ne tekevät sen riippumatta siitä, huomaanko niitä, joten parempi vain hyväksyä että siellä saattavat olla, ja jatkaa elämää.
Myöskin nauraminen, omien vainoiluidensa pilkkaaminen auttaa. Ylipäätään omien rajoittuneisuuksiensa asettaminen humoristiseen valoon auttaa niiden käsittelyssä huomattavan paljon.
Vainottaminen toteuttaa itseään, ja se on päätös: Mitä enemmän päättää antaa vainoilulle tilaa, sitä enemmän vainottaa. Tämä on itseään ruokkiva luuppi, jonka saa katkaistua oikeastaan vain tiedostamalla, ettei siitä ole mitään hyötyä, ja toisaalta olemalla itselleen lempeä, tiedostamalla että epävarmuus on inhimillistä.
Vaikka vainoilun kohde olisi todennäköinenkin (kai tatuoinnista oikeastikin VOI saada HIV:n), niin on hyvä säilyttää suhteellisuudentaju: Jotain toki voi tapahtua, mutta todennäköistä se ei ole, ja jos onkin, niin vainoilu ei tee sitä yhtään epätodennäköisemmäksi. Parempi vain elää, koska kun lakkaa pelkäämästä, alkaa elää täysillä, ja kun alkaa elää täysillä, lopettaa kuoleman pelkäämisen, ja kun lopettaa kuoleman pelkäämisen, voi nauttia elämästään tässä ja nyt.
olet oikeassa.
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
Itselläni oli yhdessä vaiheessa päihteily vainotuksen aihe... "Mitä jos poliisit saavat vihiä, mitä jos ne ratsaa kämpän?" jne.
Sitten aloin miettimään, että mulla kasvaa kunnollinen puutarha kotona kaikkia ihan herkullisia hedelmiä ja siinä sivussa myöskin muutama köynnös ja pari erikoisempaakin koisoa... niitä vaikuttavia aineita ei tavan testeissä tarkkailla edes ja vaikka tarkkailtaisiinkin niin ne lähtee noin kolmessa päivässä pois elimistöstä.. Siltikin vainoilin niitä poliiseja kunnes aloin miettimään muutamaa asiaa.
Ensimmäinen asia on, että mistä poliisit tänne osaisivat tulla? Ainoa paikka jossa puhun päihteilystäni on vaultti ja sienifoorumi. Kaverit eivät tiedä eikä täällä käy koskaan ketään jotenka kukaan ei voi epäillä osan kasvieni tarkoitusperiä... Lisäkseni ne kasvit ovat joko "normaaleja" huonekasveja tai vähän vaatimattomampia eivätkä suorastaan huuda "olen päihdyttävä!"
Toinen seikka on tosissaan se, että käytän sellaisia kasveja joita ei normaalisti huumeseuloissa testata... olen siis "puhdas".
Kolmantena aloin miettimään teon vakavuutta... Ketä voi paskankaan vertaa kiinnostaa mikäli minä yksin kotonani otan lääkekasvia hieman yli lääkeannostuksen?
Sehän on kuin ottaisi kaksi aspiriinia yhden sijaan.
Neljäntenä tietenkin työpaikka asiat... Työpaikkani ei mene alta vaikka käyttäisinkin mitä tahansa... eli pieni h merkintä poliisien kirjoissa ei vaikuta ammatti alallani paljoakaan mitään... Onhan niitä murhamiehiäkin esimerkiksi raksaäijinä tai puuseppinä.
Eli mikäli "käry kävisi" niin sehän olisi oikeasti ihan naurettava asia... Poliisit itse käyttävät kahvia piristeenä... nehän helkutti vetelevät kasveja työaikanakin!
Minä sentään en käytä "päihteitä" kuin kotonani...
Elämäni ei muuttuisi kiinnijäätyäni kuin korkeintaan sakkojen verran köyhemmäksi.
Pienen pohdinnan jälkeen ja perusteltuani itselleni miksi on typerää vainotella virkavaltaa, niin olen oppinut jopa arvostamaan poliiseja ja heidän työtään...
Mulla ei ole mitään pelättävää eikä myöskään mitään salattavaa enää nykyisin. Hyvästi kuumoittelut.
Ensimmäinen asia on, että mistä poliisit tänne osaisivat tulla? Ainoa paikka jossa puhun päihteilystäni on vaultti ja sienifoorumi. Kaverit eivät tiedä eikä täällä käy koskaan ketään jotenka kukaan ei voi epäillä osan kasvieni tarkoitusperiä... Lisäkseni ne kasvit ovat joko "normaaleja" huonekasveja tai vähän vaatimattomampia eivätkä suorastaan huuda "olen päihdyttävä!"
Toinen seikka on tosissaan se, että käytän sellaisia kasveja joita ei normaalisti huumeseuloissa testata... olen siis "puhdas".
Kolmantena aloin miettimään teon vakavuutta... Ketä voi paskankaan vertaa kiinnostaa mikäli minä yksin kotonani otan lääkekasvia hieman yli lääkeannostuksen?
Neljäntenä tietenkin työpaikka asiat... Työpaikkani ei mene alta vaikka käyttäisinkin mitä tahansa... eli pieni h merkintä poliisien kirjoissa ei vaikuta ammatti alallani paljoakaan mitään... Onhan niitä murhamiehiäkin esimerkiksi raksaäijinä tai puuseppinä.
Eli mikäli "käry kävisi" niin sehän olisi oikeasti ihan naurettava asia... Poliisit itse käyttävät kahvia piristeenä... nehän helkutti vetelevät kasveja työaikanakin!
Elämäni ei muuttuisi kiinnijäätyäni kuin korkeintaan sakkojen verran köyhemmäksi.
Pienen pohdinnan jälkeen ja perusteltuani itselleni miksi on typerää vainotella virkavaltaa, niin olen oppinut jopa arvostamaan poliiseja ja heidän työtään...
-
Usoda
- LD50
Enemmän kärsin ujoudesta kun vainoharhaisuudesta. Poliisit tietty ahdistaa jos sattuu niitä jossain näkemään, ja joskus DXM:ää hakiessa hieman vainottaa että jos apteekkitäti tajuaa mutta olen jo oppinut olemaan ajattelematta sen enempiä.
Mulle kaikista eniten vainoilua ja kuumotuksia vastaan auttaa yleensä se jos osaa ruveta ajattelemaan sitä asiaa mitä on tekemässä mahdollisimman normaalina rutiinijuttuna.
Mulle kaikista eniten vainoilua ja kuumotuksia vastaan auttaa yleensä se jos osaa ruveta ajattelemaan sitä asiaa mitä on tekemässä mahdollisimman normaalina rutiinijuttuna.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Lasipallo
- Kameleontti
Vainoharhaisuutta on ollut niin kauan kuin muistan ja se on joka hetki esillä, vaikka kyllä varsin hyvin tiedostan vainoharhaisuuteni, enkä siitä paljoa jaksa välittää, niin se on silti olemassa. Tiedostan kyllä, että vainot ei toteudu ja naurankin niille jos tuntuu siltä, harhaisuus on silti olemassa. Pyrin kyllä aina kaikki harhat, mitkä jaksaa ja pystyy.
Psykedeeleissä vainoharhaisuus ei tunnu olevan korostunutta, vaan melkolailla normaalilla tasolla. Ainostaan vainoharhoista tulevat oireet saattavat korostua välillä ikävästikkin, jännitys jne.
En tiedä onko tuosta kyllä juuri mitään haittaa minulle, lähinnä pidän sitä korostuneena varovaisuutena ja suojeluvaistona.
Psykedeeleissä vainoharhaisuus ei tunnu olevan korostunutta, vaan melkolailla normaalilla tasolla. Ainostaan vainoharhoista tulevat oireet saattavat korostua välillä ikävästikkin, jännitys jne.
En tiedä onko tuosta kyllä juuri mitään haittaa minulle, lähinnä pidän sitä korostuneena varovaisuutena ja suojeluvaistona.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Ayrenum
- Lepakko
Entä jos oireetkaan eivät sinänsä korostu, vaan ne vain havaitsee selkeämmin? Sama, kuin että usein pilvessä olevat ihmiset luulevat verbaalisen ulosantinsa olevan täysin järjetöntä vaikka useimmiten mitään normaalista poikkeavaa ei ole havaittavissa, tämä on enemmänkin seurausta siitä että ihmiset puhuvat ylipäätään aika paljon tyhjiä ja tulevat sitten paukuissa tietoiseksi siitä.Lasipallo wrote:Ainostaan vainoharhoista tulevat oireet saattavat korostua välillä ikävästikkin, jännitys jne.
Mielestäni vainoharhaisuudesta ei sinänsä ole haittaa kun sen tiedostaa, ja voihan olla että kun maailmantilanne tässä vuosien kuluessa muuttuu, niin joskus vielä tarvitsemme tarkkaavaisuutta ja varuillaanoloa. Tiedä sitten.
olet oikeassa.
-
gaia
- Kameleontti
itselläni on sellaista etten esim. luota siihen että jokin asia tapahtuu minkä pitäisi tapahtua. kuten jos kaverini sanoo ettei ole ollut erään henkilön kanssa missään tekemisissä useaan kuukauteen, mutta silti mieleni harhautuu siihen etten usko mitä hän puhuu. en sitten tiedä meneekö tuo enemmän luottamus puolelle, mutta välillä kovasti ärsyttää tuo etten kertakaikkiaan pysty uskoa jotain asiaa vaikka se olisikin totta. varsinkin edesmenneessä suhteessani se oli useasti esillä. tyttöystävääni kumminkin luotin kaikinpuolin, mutta silti aina jokin asia mitä hän sanoi ei vaan painunut minun korvienväliin totuutena, vaan valheena. tuollainen kyllä toki vaikuttaa enemmän luottamuspuolen ongelmalta, mutta. itse olen myös huomannut sen että pilvessä ollessani en vainoile juuri ollenkaan, jossei nyt perus pilvi vainoja lasketa mukaan. esim."missä mun lompakko on?? aa, se oliki mun taskussa". sitä olen lähinnä tässä juuri pähkäillyt että miten nuo överiksi menevät vainoilut tulevat esille jos tässä lähiaikoina koitan jonkunsortin psykedeeliä. mutta kun mietin näin muita kokeilujani, niin missään vaiheessa en ole juurikaan vainoillut vaikutuksen aikana. nooh, dxm:stä sain järkyttävän vainoilu aallon joka jatkui ainakin viikon käytön jälkeen. päässä vain pyöri että olinkohan nyt varmasti ollut syömättä mitään sopimattomia lääkkeitä ennenkuin käytin dxm:ää, tai että vaikuttikohan viinakrapula pahasti maksaani. (olin siis krapulassa kun dxm:ää käytin. ja todellisuudessa en ollut nauttinut mitään lääkkeitä moneen viikkoon ennen dxm:än nauttimista). mutta tälläistä tännepäin 
-
Ayrenum
- Lepakko
-
tRip
- Moderator
Menee nyt hieman offtopicia, mutta menköön..Ayrenum wrote:Entä jos oireetkaan eivät sinänsä korostu, vaan ne vain havaitsee selkeämmin? Sama, kuin että usein pilvessä olevat ihmiset luulevat verbaalisen ulosantinsa olevan täysin järjetöntä vaikka useimmiten mitään normaalista poikkeavaa ei ole havaittavissa, tämä on enemmänkin seurausta siitä että ihmiset puhuvat ylipäätään aika paljon tyhjiä ja tulevat sitten paukuissa tietoiseksi siitä.
Monesti olen miettinyt, miksi psykedeeleissä ja usein myös pilvessä ajatusten pukeminen sanoiksi on niin ylivoimaisen vaikeaa..
("ei sitä voi selittää")
Johtuuko se yksinkertaisesti siitä, että aivot raksuttavat niin paljon enemmän ja nopeammin dataa, ettei sitä saa puettua yksinkertaisiin lauseisiin..
Tai jotenkin se asia on mielessä niin monimutkaisten verkostojen takana, että sanallisesti ilmaistuna se ei vastaisi sitä kuvaa mikä se mielessä on.
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
Tulipas tässä mieleen eräs toinenkin piirre, jota voisi vainoharhaksi sanoa... Siitä en ole parantunut enkä oikeastaan tee sen eteen mitään. Vainoharhaisuus voi myöskin olla hyväksi tietyssä määrin.
Oma vainoharhani on että en välitä ihmisten seurasta.
Osoitteeni on salainen kuten myöskin puhelimeni on salainen. Turistien kameroille (kuten myöskään tuttujen) en ole joutunut... pahimmassa tilanteessa kuvattua on saatu niskani tai käteni joka on kasvojen edessä.
kavereiden seurassa kävelen aina askeleen muiden jäljessä.. Tällöin näen koko porukan ja tiedän hyvin missä mikäkin menee. Myöskin kerron erittäin huonosti asioistani kavereilleni (pysyttelen mielummin vähän etäisempänä kaikille), ketään en koskaan pyydä kylään enkä mielelläni anna tarkkaa osoitetta. Samaten tietenkin uuteen ihmiseen tutustuessani olen erittäin epäluuloinen hänen tarkoitusperiään kohtaan ja muutenkin katkaisen ystävyyden helposti pienimmästäkin syystä.
Nuorena olin ihan avoin ja rehellinen... Vanhemmiten elämä on kolhinut sen verran, että ihmisiin en tippaakaan luota vaan erakoksi kovasti on tullut muututtua... kuljen mielummin siellä missä ihmisiä ei ole ja myöskin kun öiseen aikaan tulee paljon liikuttua niin kuljen mahdollisimman paljon metsien poikki jotta saan olla omassa rauhassani... äkkiä kaupungin läpi ja pimeyteen turvaan...
Oikeastaan ainoa tapa miten pidän vapaaehtoisesti ihmisiin yhteyttä on nämä muutamat foorumit, joita seurailen.
Vainoharhaisuudeksi tuota voisi sanoa, mutta ottaen huomioon menneisyyteni niin olen pikemminkin ylpeä vainoharhaisuudestani kuin haluaisin siitä eroon... muutaman kerran kirjaimellisesti vainoharhaisuuteni on pelastanut henkeni, jotenka katson sen kannattavaksi. Onhan se toisinaan rasittavaakin, mutta toisaalta liikkumaton öinen kaupungin laita tai vaikkapa hiekkatie peltoineen ja metsineen on ihailtava näky. Jokapäiväiset rutiinit, moraalimaailma ym velvollisuudet joita ihminen on tehnyt itselleen alkaa näyttämään naurettavalta silmissäni.
Kaikki muoti, kauneusihanteet sun muut roskat joissa joskus yritti kenties roikkua on menettänyt merkityksensä ja muuttunut merkityksettömäksi.
Täten myöskin kun voidaan sanoa, että olen ymmärtänyt mitä "oravanpyörällä" tarkoitetaan niin minussa on saatatnut ilmeentyä tietyntyyppistä kansalaistottelemattomuuttakin... mitä se ikinä tarkoittaneekaan.
Ehkäpä olen työpaikalla se, joka ensimmäisenä ajattelee tunteella ja vasta sitten että onko jokin asia varmasti laillista... Tehdään asiat mielummin niin kuin parhaalta tuntuu.
Oma vainoharhani on että en välitä ihmisten seurasta.
Osoitteeni on salainen kuten myöskin puhelimeni on salainen. Turistien kameroille (kuten myöskään tuttujen) en ole joutunut... pahimmassa tilanteessa kuvattua on saatu niskani tai käteni joka on kasvojen edessä.
kavereiden seurassa kävelen aina askeleen muiden jäljessä.. Tällöin näen koko porukan ja tiedän hyvin missä mikäkin menee. Myöskin kerron erittäin huonosti asioistani kavereilleni (pysyttelen mielummin vähän etäisempänä kaikille), ketään en koskaan pyydä kylään enkä mielelläni anna tarkkaa osoitetta. Samaten tietenkin uuteen ihmiseen tutustuessani olen erittäin epäluuloinen hänen tarkoitusperiään kohtaan ja muutenkin katkaisen ystävyyden helposti pienimmästäkin syystä.
Nuorena olin ihan avoin ja rehellinen... Vanhemmiten elämä on kolhinut sen verran, että ihmisiin en tippaakaan luota vaan erakoksi kovasti on tullut muututtua... kuljen mielummin siellä missä ihmisiä ei ole ja myöskin kun öiseen aikaan tulee paljon liikuttua niin kuljen mahdollisimman paljon metsien poikki jotta saan olla omassa rauhassani... äkkiä kaupungin läpi ja pimeyteen turvaan...
Oikeastaan ainoa tapa miten pidän vapaaehtoisesti ihmisiin yhteyttä on nämä muutamat foorumit, joita seurailen.
Vainoharhaisuudeksi tuota voisi sanoa, mutta ottaen huomioon menneisyyteni niin olen pikemminkin ylpeä vainoharhaisuudestani kuin haluaisin siitä eroon... muutaman kerran kirjaimellisesti vainoharhaisuuteni on pelastanut henkeni, jotenka katson sen kannattavaksi. Onhan se toisinaan rasittavaakin, mutta toisaalta liikkumaton öinen kaupungin laita tai vaikkapa hiekkatie peltoineen ja metsineen on ihailtava näky. Jokapäiväiset rutiinit, moraalimaailma ym velvollisuudet joita ihminen on tehnyt itselleen alkaa näyttämään naurettavalta silmissäni.
Täten myöskin kun voidaan sanoa, että olen ymmärtänyt mitä "oravanpyörällä" tarkoitetaan niin minussa on saatatnut ilmeentyä tietyntyyppistä kansalaistottelemattomuuttakin... mitä se ikinä tarkoittaneekaan.
-
Lasipallo
- Kameleontti
Sanoisin, että kyse on aikalailla korostumisesta/vahvistumisesta, mutta enhän minä varma voi olla. Havaitsen kyllä nuo oireet normaalistikkin varsin hyvin, psykedeeleillä pienimmätkin.Ayrenum wrote:Entä jos oireetkaan eivät sinänsä korostu, vaan ne vain havaitsee selkeämmin?Lasipallo wrote:Ainostaan vainoharhoista tulevat oireet saattavat korostua välillä ikävästikkin, jännitys jne.
Itseluottamus ja tuntemus on myöskin minulla melko heikkoa, että se varmasti tuo osansa "vainoharhaisuuteeni".
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Ayrenum
- Lepakko
Minusta taas tuntuu, että tripeilla tulee usein sanallisia kiteytyksiä asioista, joita on pitkään miettinyt, jotenkin verbaalinen ymmärrys pelaa tripillä paljon normaalia paremmin ja luovemmin. Tähän ynnätään sitten vielä se, että myös kaikenlainen muu ymmärrys ja kokemuksen syvyys lisääntyy. Käy.tRip wrote:Monesti olen miettinyt, miksi psykedeeleissä ja usein myös pilvessä ajatusten pukeminen sanoiksi on niin ylivoimaisen vaikeaa..
Tyhmä Kansalainen, oletko koskaan miettinyt, että entä jos vedät puoleesi juuri sitä mitä pelkäät?
olet oikeassa.
-
growy
- Kameleontti
Re: vainoharhaisuus
Tripeillä ei tuu koskaan vainoiltua,paitsi savuissa ja selvänä
Savuissa yleensä säikähdän joitain ihmisiä ja ajattelen et ne soittaa kytät koska näytän epäillyttävältä
Selvänä kun esim puhun pihalla jonkun kaverin kanssa Huumeista,niin alkaa vainottaan että joku tyyppi on kuuntelemassa lähellä..
enää tuo ongelma ei ole niin iso ongelma,silloin tällöin vain.. :?
Savuissa yleensä säikähdän joitain ihmisiä ja ajattelen et ne soittaa kytät koska näytän epäillyttävältä
Selvänä kun esim puhun pihalla jonkun kaverin kanssa Huumeista,niin alkaa vainottaan että joku tyyppi on kuuntelemassa lähellä..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
tRip
- Moderator
Nyt on sellanen tunne, että olen vainoharhoissani keksinyt olemattoman biisin, jota nyt kuummeisesti etsin.
e:ärsyttävää, tulen hulluksi, helkkarin tietokone.. :evil:
e:ärsyttävää, tulen hulluksi, helkkarin tietokone.. :evil:
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Kärsin jonkinasteisista vainoharhoista. Nytkin mielessä pyörii ajatus, että eräs ystäväni olisi minusta seksuaalisesti kiinnostunut ja haluaisi käyttää minua seksuaalisesti hyväksi.
Aarrgghhh...
On se vittumaista, kun epäilee jopa rakkaimpia ihmisiä koko elämässä.
Aarrgghhh...
On se vittumaista, kun epäilee jopa rakkaimpia ihmisiä koko elämässä.
-
Ivy
- Psykonautti
Minulla on ollut parina viime vuotena pahimpia vainoharhoja.. en tiedä johtuuko se sienien syömisestä.
Lääkkeet kummasti poistavat näitä vainoharhoja.. Esim. odotan, että vieras ihminen tekisi kohta jotain hassua tai pelottavaa, että avomiehellä on salasuhde jonkun kanssa, että kohta tulee joku ovesta sisälle kotiin.. näitä riittää..
Risperidon ainakin poistanut nuo täysin päästä. Mutta sitten kärsii kaikki muu.. ei ole ideoita, ei tee mieli tehdä juuri mitään.
Välillä sienitripin jälkeen on jäänyt muutama asia pyörimään päähän, ilman että se jatkuisi mihinkään.. looppaa ja looppaa ilman järkevää selitystä.. esim. onko ovi kiinni, on. onko ovi kiinni, on. Typerää
. Olenko seko, lääkäri?
Lääkkeet kummasti poistavat näitä vainoharhoja.. Esim. odotan, että vieras ihminen tekisi kohta jotain hassua tai pelottavaa, että avomiehellä on salasuhde jonkun kanssa, että kohta tulee joku ovesta sisälle kotiin.. näitä riittää..
Risperidon ainakin poistanut nuo täysin päästä. Mutta sitten kärsii kaikki muu.. ei ole ideoita, ei tee mieli tehdä juuri mitään.
Välillä sienitripin jälkeen on jäänyt muutama asia pyörimään päähän, ilman että se jatkuisi mihinkään.. looppaa ja looppaa ilman järkevää selitystä.. esim. onko ovi kiinni, on. onko ovi kiinni, on. Typerää
-Process-SP
-
mauseri
- LD50
jos olet, olen minäkin..Ivy wrote:Minulla on ollut parina viime vuotena pahimpia vainoharhoja.. en tiedä johtuuko se sienien syömisestä.
Välillä sienitripin jälkeen on jäänyt muutama asia pyörimään päähän, ilman että se jatkuisi mihinkään.. looppaa ja looppaa ilman järkevää selitystä.. esim. onko ovi kiinni, on. onko ovi kiinni, on. Typerää. Olenko seko, lääkäri?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
W10
- Kameleontti
Minä voin toimia henkilökohtaisena lääkärinä. Tai siis toimin jo. Eikö? Salasuhteita ei ole, kuin bändin poikien kanssa lievää homostelua treenissä, mutta ei mitään eritteiden vaihtoa, jos piereskelyä ei lasketa.Ivy wrote:Minulla on ollut parina viime vuotena pahimpia vainoharhoja.. en tiedä johtuuko se sienien syömisestä.
Välillä sienitripin jälkeen on jäänyt muutama asia pyörimään päähän, ilman että se jatkuisi mihinkään.. looppaa ja looppaa ilman järkevää selitystä.. esim. onko ovi kiinni, on. onko ovi kiinni, on. Typerää. Olenko seko, lääkäri?
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Uke
- LD50
Vainoharhasuus on välillä hyvästä. Itse olen huomannut, että kuumottelen nykyään millon mitäkin (esim. millon joku kaveri kääntää takkinsa ja menee ns. toiseen piiriin jne.) Ikävähän se on miettiä, mutta on hyvä olla varuillaan. Sen on oppinu alamaailman piireistä.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Eilen tuli jonkinverran vainoteltua. Tarkkailin kokoajan ympäristöäni, puolustauduin kuvitteellisilta tarkkailijoiltani pistämällä verhot ja ovet kiinni ym.
Piti tutkia koko kämppä, ettei mitään epätavallista näkyisi.
Piti tutkia koko kämppä, ettei mitään epätavallista näkyisi.
-
Sub-Zero
- Karvakuono
Mullakin kai jossain määrin ollut vainoharhaisuutta.. Ei nyt mitään sellaista että luulen että joku seuraa / vakoilee / tarkkailee mua, lähinnä sellaista että tuntuu välillä että ihmiset "liittoutuu" mua vastaan ja juonii jotain / puhuu paskaa mun selän takana ja siitä ne vainoharhat sitten lähtee.. Esim. töissä jos välillä tulee jotain pientä riitaa eikä kukaan ole mun puolella asiassa, niin saatan luulla että työkaverit "liittoutuu" ja yrittää sillä tavalla savustaa mut firmasta ulos.
Ja sen takia mä en välttämättä edes yritä olla ystävällinen näille (muutamille) ihmisille tai yritä kaveeraa niiden kanssa..
..:: Cold as ice ::..
-
King Ink
- LD50
Mie vainoilen säännöllisesti sitä, että äiti käy penkomassa mun huoneen,
ja löytää huumeet sieltä. Vainoilen sitä myös sillon kun miulla ei oo huumeita,
et se löytää jotain minkä oon unohtanu itsekin.
Vois jestas, ku pääsis muuttaa omaan asuntoon. Ei tarviis mitään enää kuumottaa.
ja löytää huumeet sieltä. Vainoilen sitä myös sillon kun miulla ei oo huumeita,
et se löytää jotain minkä oon unohtanu itsekin.
Vois jestas, ku pääsis muuttaa omaan asuntoon. Ei tarviis mitään enää kuumottaa.
-
hir
- Psykonautti
Miks vainottaa.

“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”