Kinet vs. Konsut

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
ÄitisVarotti
Tuppisuu

Kinet vs. Konsut

Post by ÄitisVarotti »

Mä en löytäny ainakaa ketjua missä vertaltais medikinejä ja cconsertoja ainoastaan keskenään ihan kaikin puolin. Enkä ees pyyä anteeks jos tämmöne keskustelu jo on, koska haluun tän päivän ajatuksia ja tietoja.

Ite oon ADD diagnoosin omaava. Oli aikanaan 36mg konkat respalla, mut sivuvaikutukset oli kauhiat, nii psykiatri määräs 18mg, jotka taas ei hyövänny mittään.. Sit olinki 6v ilman respaa tähän vuoteen asti ja nyt sain vihdoin lääkityksen takas. Ny mennee Medikinet Cr 3×20mg/vrk, mut tykkään ennemmin iv:nä vetää. Parempaa ja halvempaa ko konsut + ei tarvi ostaa ylihintasta paskaa pirtsakkaa ja sen takia vielä matkustaa toiselle paikkakunnalle... Täällä pohjosessa ko ei monesti hyvään tavaraan törmää :roll:

Nyt oon vetäny joku 6h sitte hihaan 54 konsun ukon kans pökkiin ja päivällä 2×36mg + 1×54mg.. Perus paska fiilis ny päällä, sydän hakkaa tuhatta ja sataa (jos sydänlääke kohta auttais) ja uni ei tuu vaikka väsyttää ko pientä oravaa :down: Ei kai nuita konkkia vetelis muuten, mut paremman puutteessa... Typerä nainen :oops: Onneks aamu on kohta, nii alkaa olo helpottuu ko pääsee käy kylillä 👌

Onko tääl muute muita lappilaisia? Vaikket oiskaa, nii kertokaa paljon missäkin pyyetään, kummasta ja minkä kokosesta? Tääl Lapis semmoset hinnat, et mahtaa joillaki hirvittää, ko mitä lukenu joitakin juttuja tääl 😅 Kummasta tykkäätte enemmän, mite veättä, mite/millä kyhäättä? Kertokaa aivan kaikkea mahollista näistä kahesta lääkkeestä mitä tullee mieleen, arvostaisin kovasti, KIITOOS!! 🤗
Velho
LD50

Re: Kinet vs. Konsut

Post by Velho »

Ehdottomasti nopeavaikutteinen 20mg medikinet tabletti, ja kysymys oli? :foil:

Conut erottelemalla mut silti IVnä turhan liisteriä tuppaa olee ja kerran vähintään vetäny sellaset "horkat" et itkua väänsin ja 112 puhelimessa valmiina ja heräsin seuraavaksi lattialta ja kaikki uusiks :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Kinetit vie 100-0. Just viimeks kun 60mg kinei vedin IV. niin tänään tuli mieleen se hetki ku puuskuttaa euforiassa nousuissa. Nijn hirveet himot iski. Nyt sitten oonki menos hakee konui kun on hyvä linkki ja halvalla saa. Vituttaa kun yleensä tarvii keltaista 0.3 neulaa ja se on vitun vaikee saada läpi sitä konu limaa. Mut sisulla mennään.

Oon iha vitun sutinoissa kun söin 600mg lyricaa pitkästä aikaa. Hululiluuu vaan.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
dpi
Lepakko

Post by dpi »

NatiHero wrote: Mon 21 Feb 2022, 18:08 .. ja se on vitun vaikee saada läpi sitä konu limaa. Mut sisulla mennään.
:mrgreen: :mrgreen:

-/-

Mun mielestä kumpikin (depo) menee kivasti pureskeltuna, mutta aavistuksen ehkä kinet CR vie voiton, vain hitusen ylivoimalla.

Nopeevaikutteinen medikinet ehdottomasti paras,!
Keep It Unreal.
weedspeedman
Tuppisuu

Post by weedspeedman »

Molempia kokeiltu ihan lääkinnällisissä tarkoituksissa, mutta ei kyllä ole mun juttu ollenkaan, kumpikaan.

Oon näitä myös koittanu hupimielessä, mutta lähinnä nielemällä ku en vedä hihaan ja oon miettiny just tota et kun esim. konsut menee aika liisteriks jo ihan pureskellessa, että miten ihmees sen saa mistää neulast kulkee läpi :shock:

Medikinet, no siitäkin mulle tuli niin paska olo, ettei siitäkään mitään iloa tai hupia saa, mut jos konsuihin vertaa niin ehkä vähän nopeemmin vaikuttaa, en tiiä.

Hirvee hedari tulee molemmista itselle, sekä tykyttelyy, hikoiluu ja muuta shittii.. Jonka takia mun kohdalla lekuri vaihto nää sitten elvanseen, joka taas musta on näistä adhd:n hoitoon käytettävistä stimuista ehkä paras. Ei mitään ikävii sivuoireita tai hedarii enää ja aivotkin futaa semi hyvin tällä :D

Niin, et oikeestaan tää oli ihan turha vastaus, kun oma kokema ko. pimpuloihin on lähinnä paska :P

Mut oon kuullu, et jotkut tykkää :D Medikinetin rakenne ainaki siin cr:ssä on varmaan helpompi kyhäillä vedettäväks vs. concertta.
JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON »

Kinetit vie 100-0. Ei vaan tahdo enää 40mg iv sanoo mitää
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Concertoissa on patentoitu kapselirakenne. Ensimmäinen dose on kuoressa. Kapseli ei itsessään sula, vaan se pusertaa sisuksistaan metyylifenidaattia tumman osuuden turvotessa. Tämän mekanismin pitäisi käytännössä toimia kolmivaiheisesti. Kapseleiden kärjessä ja sen pinnalla oleva valkoinen osuus on stydeintä. Keltainen osuus sisältää absorptiota hidastavia apuaineita.

Image

Medikinet CR:ssä sen sijaan on normi gelatiinikapseli, jonka sisässä on kahdenlaisia pellettejä. Näistä puolet (vaalea osuus) on tavanomaista metyylifenidaattia ja toinen puoli (värikäs osuus) sidottuna hitaasti sulavaan massaan. Pelletit voi jauhaa, jolloin koko annos vaikuttaa hieman nopeammin.

Kumpaakaan en missään nimessä edes yrittäisi väsätä suoneen vedettäväksi. Nuo apuaineet tekevät näistä mahdollisesti jopa katuhuumeita haitallisempia.

Oikein käytettynä nämä siis vaikuttavat eri tavoin johtuen annoksen jaottelusta ja eroavaisuudesta lääkkeen mekaanisissa ominaisuuksissa. Concerta on kolmivaiheinen ja Medikinet CR kaksivaiheinen.

Väärin käytettynä nämä vaikuttavat tavoin, joita ei voida ennustaa. Ja lopulta ne laskut eivät enää väisty edes uusilla nousuilla.

Allekirjoittaneella on mittavaa kokemusta näiden (sekä IR-muodon) kuurittamisesta ja nykyään pidän silloin tehtyjä juttuja hieman noloina. Omien (ja kavereiden) kokemusten pohjalta pidän fenidaatteja amfetamiineja ongelmallisempina. Jälkimmäiset yhdisteet eivät ole koskaan vaikuttaneet toimintatapoihini, itsehillintääni ja hyvinvointiini yhtä negatiivisesti kuin fenidaattiputket.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
dpi
Lepakko

Post by dpi »

Touchet wrote: Sat 31 Dec 2022, 19:41
Allekirjoittaneella on mittavaa kokemusta näiden (sekä IR-muodon) kuurittamisesta ja nykyään pidän silloin tehtyjä juttuja hieman noloina. Omien (ja kavereiden) kokemusten pohjalta pidän fenidaatteja amfetamiineja ongelmallisempina. Jälkimmäiset yhdisteet eivät ole koskaan vaikuttaneet toimintatapoihini, itsehillintääni ja hyvinvointiini yhtä negatiivisesti kuin fenidaattiputket.
Hyvinkin samaa mieltä.

Fenidaatit ovat lääkkeenä mielestäni hyvinkin pulmallisia.

Silti jos jonkin fenidaatin joutusi valitsemaan niin pieni annos nopeavaikutteista (1/2 - 1/4 osa nappia) sopisi parhaiten -tarvittaessa- lääkityksenä (mutta ei silti ikinä tarvittaessa pysyisi kauaakaan).

Amfetamiinit ovat rehellisempiä imo.
Keep It Unreal.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Kinettien I.V käyttäjät hoi! Oletteko huomannu et medikinet tööttien nousu on aika pitkä? Siis esim: mul on sellainen rutiini stimulantti vetojen jälkeen fiilistellä nousuja samalla kun huuhtelen värkit puhtaaksi verestä hanan alla. Eli hanasta vettä, imen neulan läpi pumppuun ja ammun viemäriin ja tätä toistan kunnes ei näy verta koneissa. Sit nakkaan ne palautus boksiin, että en uudelleen käyttöä varten, tälläinen tapa vaan jäi mdpv ajoilta. Jotenkin se on mukavaa puuhastelua kun nautin nousuista. Ja ne nousee ne vedot koko ton ajan ja välillä vielä hetken sen jälkeenkin. Eli n. 1min tasasta nousua kunnes huipussaan.

Tää pitkä nousu on kaikkein selvemmin läsnä nimenomaan medikineteillä, metyylifenidaatti kyl muutenkin nousee vähän aikaa, mut esim Concerta on paljon nopeammin huipussa.

Tässä varmaan vaikuttaa se et konu nousut on paljon "likasemmat" verrattuna kinetti nousuun. Lisäksi kun pistän nilkkaan pieneen suoneen niin sillä aineella menee hetki päästä aivoihin.

Mut tiedättekö mitä tarkoitan? Osaako joku valaista mistä johtuu? Nautin kyllä suuresti pitkistä iv nousuista Aaahhh.!
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Todellakin jos iv-käyttöä verrataan niin kinetit hakkaa consut mennen tullen. Mutta itellä ainakin se että kineistä tulee pahemmat laskutkin ja on kohta otettava lisää. Kinejen väsääminen myös helpompaa. Tai eihän niitä edes tarvi väsätä, kapselin sisältö vaan klikkiin ja vähä sekottaa.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

renttuni wrote: Wed 19 Jul 2023, 23:45. Tai eihän niitä edes tarvi väsätä, kapselin sisältö vaan klikkiin ja vähä sekottaa.
Kyl mä ainakin murskaan ne pallerot morttelissa jauhoksi, ennenkuin sekoitan veteen. Yks kaveri ei ikinä murskaa niitä, sit ihmettelee, miks ei vedot toimi.

Pitää tulla hehkuttaa kinettejä tänne taas, pn ne concertaan verrattuna aivan helvetin paljon parempi kaikella mittapuulla. Nii helppoa väsää, ei ole liisteriä, IMP kun painaa männän pohjaan nii kinetit tekee paljon miellyttävämmän nousun / vaikutuksen. Cleanimmän tuntunen olo.

Aaaah teki eilen gutaa lyödä 1ml ruiskulla 60mg metyylifenidaatti töötit. Se oikeasti tuntuu ihan erilaiselta ne nousut, kun kaman saa verenkiertoon niin vitu nopeasti.

Heittäsköhän toi frendi kun sr herää vielä yhdet kinet :twisted: pitää kysyä kun se herää, himottaisi kyllä vielä yhdet kunnon nousut.

Oon juonu muuten shotteina snadisti viinaa, sitä suuremmalla syyllä maistus vedot.
Velho
LD50

Post by Velho »

Ite joskus erottelin näistä metyylifenidaatin erixeen semmosta 60-70% metyylifenidaatti hilettä ni se oli jo iha oma juttunsa vetää sitä ja IPAa hyödyntämällä onnistuu :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mä oon nyt vetänyt niitä consujen kuoria iv, ja ne kolahtaa paremmin kuin ite consu väsättynä. En tiedä miksi. Ällöttää vaan sitä litkua tuupata itseen, siis sitä kuorilitkua. Oon murskannut noin kymmenet 18mg consun kuoret, vettä sekaan ja fiman läpi pumppuun. Hyvin toimii.

Consujen väsäämisestä sen verran, että on tärkeintä ettei sitä tummaa osaa tule murustakaan sekaan, muuten menee liisteriksi. Myös tarpeeksi kuuma vesi on tärkeää ja että sitä on riittävästi.
Timitutkari
Tuppisuu

Post by Timitutkari »

Miun mielestä kinet on parempia kuin konut. Kinuista tulee yleensä sama olo joka kerta kun taas konut on vähä arvaamattomia. Ei tiiä yhtään millon tulee vaa vainarit, millon hyvät nousut ja millon tuleekin vaa se vitun jumi. :foil:
Kineteistä tulee melkein aina se hyvä olo käyttötavasta riippumatta ja onhan ne muutenki helpompia väsätäkkin. Konujen nokitus on iha perseestä vaikka kuinka hyvin väsäis nii aina valuu liisteriä nokasta ja sitä löytyy sit joka paikasta. En oo ikinä edes meinannu rätkiä hihaa sitä limapaskaa. :|

Metyylifenidaatti lähtee käsistä äkkiä ku menee hihahommiks, saa olla puolen tunnin välein olla iskemäs uudet ja sit kun ne loppuu nii tekis mitä vaan että saa uudet ja laskut on vitun vittumaiset. Siks tykkään enemmän amfetamiineista koska ne vaikuttaa pitempään ja tasaisemmin.

Parhaimmat metyylifenidaatti valmisteet joita oon ottanu on Equasymit, nopeat Medikinetit ja sit Medikinet CR.