Ps. Viime yönä ajattelin spuulata ketkupussin väsäämällä siinä kolavedot, enkä odottanut sen kummempia. No sehän perhana imaisi hetkeksi k-holeen, ja istuin siis vessassa pöntöllä, missä ei tulisi normaalisti mieleenkään ottaa ketkuvetoja...
Ketku-kola jOu..
Tosin lainereina itse muinoin laineillut… mystinen ja klassikko kombinaatio.
Alleria wrote: Sat 09 Mar 2024, 20:06
Mitäs tää keula toimii booffattuna? Kokemuksia?
Mitä tarkoittaa booffattuna?
Ikinä kuullutkaan mut kuulostaa jotenkin siltä että pakko kokeilla.
Edit: Eli siis ihan plugattuna Googlen mukaan. Salettii toimii iha hyvin. Kokaiini on kumminkin tavallaan hyvin omanlaisensa aine, jonka käyttötapa vaikuttaa paljon siihen millasen olon se tekee. Vertaa nokittelua ja jutteluu ja luultavasti ihan hyvä meno fiilis. Kun taas iv. On sohvaan upottavaa euforiaa, eikä sovellu IMO bileisiin. Peppuun on lähempänä varmaan jälkimmäistä, mut kesymmät nousut.
Voi tuntua härölle kun suoli, peräaukko jne puutuu kunnolla
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34
NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää
Taas pääsi nauttii tästä laatu stimusta. Vieläpä erittäin putsina. Ihan kreisin pienet lainit futas ihan älyttömän kovaa. Ja oon joku mutantti, lainit riittää mulle n. 2h aika tarkasti, että alkaa tehdä mieli uusia. Selvään päähän, ei alkoholia joka voisi selittää, mutta ei. Myös IV annostelu tuntuu vaikuttavan selvästi tuntuen vajaa tunnin. Tietenkin rushi kestää lyhyesti, mutta mulla jää hyvä ja euforinen olo pitkään vielä alkurytinän jälkeen. Hyvin outoa, en oo kuullut vastaavaa.
Kellään mitään ajatusta siitä mikä tekee ton, että vaikuttaa poikkeuksellisen pitkään?
Edit: P. S. Oon kyl erittäin tykästyny tähän. Ja nyt saan jatkamatonta 70e/g. Sehän jo mahdollistaa sen, että tää on ihan mahdollista käyttää jo, satunnaisesti ja 1g riittää yön yli, jos tarjoaa niin parempi varata enemmän, 2g riittää salettiin ja sitä voi käyttää aika huolettomasti silloin. Ja ohan se vitusti kivempaa kun ei koko ajan tarvitse tiirata pussiin, että riittäkö tää.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34
NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää