Miksi pidät stimulanteista?

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
STRN
Psykonautti

Re: Miksi pidät stimulanteista?

Post by STRN »

Tuli joskus nautittua joku 2 vuotta putkeen joka viikonloppu mdma:ta ja vauhtia. Siitä seuras kaikki maholliset mielenterveysongelmat, unettomuus ja jatkuva aineen himo. Välillä sitä tulee vaan jatkettua liian pitkään ja kokoajan ottamassa niitä laineja lisää että saa mahdollisimman sekavan olon aikaiseksi. Ei hyvä.

Vuosien aikana oon koittanut vähentää käyttöä ja nykyään mdma:ta tulee otettua korkeintaan kerran kuukaudessa ja välillä ollut sen puoli vuotta taukoa. Vauhtia tulee otettua nykyään kerran viikossa, mutta joulukuussa sain pidettyy itteni täysin selvinpäin kofeiinia ja nikotiinia lukuunottamatta 25 päivää.

Nyt taas lipsunu siihen viikonloppukäytöön. Päätin, että otan tänään vain yhden vauhtipommin ja sen laskettua otan milligramma xanoria ja menen nukkumaan.

Jonain viikonloppuina menee enemmän vauhtia ja muitakin kemikaaleja ja luonnontuotteita, jotka on aiheuttanut huolestuttavia seuraamuksia. Toisinaan pystyn hillitä itseäni ja käyttämään kohtuudella. Silti se jokaviikonloppuinen kuosaaminen oli se sitten vaikka vaan muutama kalja ja yks pommi, niin tulee morkkis että tuli otettua. Jos sais joskus pidettyä aina sen kuukauden tauon kaikesta kamasta niin olisin tyytyväinen. Sais palauduttua kunnolla siitä sekoilusta.
Ahdistaa jo nyt valmiiksi toi vauhdin otto et mitä seuraamuksia siitä tulee vaikka oon ottanut millin rivaa ja pari kaljaa...

Sekavasti ja rönsyillen kirjoitettu viesti. Pitäis ehkä miettiä kunnolla millaisia viestejä kirjoittaa, että olis vähän helpommin luettava, kuin yhteen pötköön suollettu asia. :D

Jos on niin vaikeeta käyttää kamaa nii pitäis varmaan hankkia apua. Annetaanko apua tällaisen viihteellisen ja ongelmallisen käytön välissä tasapainoittelevalle käyttäjälle?
4:20pm
Korkeanautti
Tuppisuu

Post by Korkeanautti »

Yellow notepad edition:

Pros
- Tuntee elävänsä
- Tuntuu, että oma sinä itse pääsee eloon
- Pussayh hommat aina paljon helpompia
- Viina maistuu paremmalta
- Elämä yleisesti

Cons
- Vie vitusti liikaa voimia toipua tavallisessa elämässä, koska:
- Valvot yleensä sen 3 vrk putkeen
- Palaudut elämään vasta viikon jälkeen, varsinkin jos oot päälle 30v
- Vaikea lopettaa sillä hetkellä, kun pitäis tajuta rueta lepäilee
We all like a bit of the good life - some the money, some the drugs, other the sex game, the glamour, or the fame.

Don't take life seriously.
- Allekirjoittaja
kuistilla
Tuppisuu

Post by kuistilla »

Korkeanautti wrote: Tue 01 Feb 2022, 23:18 Yellow notepad edition:

Pros
- Tuntee elävänsä
- Tuntuu, että oma sinä itse pääsee eloon
- Pussayh hommat aina paljon helpompia
- Viina maistuu paremmalta
- Elämä yleisesti

Cons
- Vie vitusti liikaa voimia toipua tavallisessa elämässä, koska:
- Valvot yleensä sen 3 vrk putkeen
- Palaudut elämään vasta viikon jälkeen, varsinkin jos oot päälle 30v
- Vaikea lopettaa sillä hetkellä, kun pitäis tajuta rueta lepäilee
Aika hyvin :D top 2/6000000

Kestää hetki aivojen (1-4vrk) toipua pelkästään ensimmäisistä A/META vedoista/nokista/pommista. Tai kynnys laskee... Huomaa kyllä putken jälkeen että on rahaa mennyt,sosiaalisia kontakteja piloille,riitaa perheen kanssa,ongelmia bisneksissä heti laskujen aikana jo,nukkuneena huokaisee helpotuksesta että kaikki men avoimien mielien amfetamiini -vetojen Piikkiin :cheers: :)
Itse tykkään aloittaa 0,05-0.3g vedoilla a/m, ja jatkaa tunnnin - 3 välein uudestaan tykittelyä,jopa 7vrk. mut siinä se raja. enempää ei kestää enää.
RubyWolf
Tuppisuu

Post by RubyWolf »

Eipä nuo enää onneksi maistu kun hyvin harvoin. Essoja ei enää ollenkaan, ikinä, yäks.

Nuorempana tuli viihdekäytettyä amfea. Nyt kun on ottanut enää kerran vuoteen ja hyvin vähän kerrallaan silloinkin, huomaa miten rankasti se vaikuttaa jälkeenpäin ja vie potentiaalin ja motivaation ihmisestä pitkäksi aikaa. Ei kuukaudessa palaudu mistään monen vuoden jokaviikonloppuisesta vetämisestä, kyllä se vie paljon pidempään. Sen huomaa varmasti vasta näin kun sen on lopettanut lähes kokonaan, mitä se tekee. Ei huomaa siinä sumussa missä viikot viettää vetämisten välissä.

Mutta sillon kun tykkäsin vetää niin se teki sosiaaliseksi, ihmisrakkaammaksi :D Oli hauska touhuta kaikkea, fillaroida ja kuunnella musaa, piirrellä, shoppailla.

Tosiaan itellä piti lähteä pysyvästi kaveripiiristä missä käytin amfee, ei puhettakaan että olisin ilman jos sitä olisi nenän edessä muut kiskomassa vähän väliä.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Touchet wrote: Fri 23 Mar 2012, 22:15 Kaikilla nisteillä on ADHD.
Mun oli pakko kirjoittaa tähän liittyen kun sattumalta osui toi viesti silmään.

Toni aikanaan luettuani aloin funtsiin tota. Ja tarkkailee jengiä miten ne oikeasti käyttäytyy ja ajattelee, mihin pystyy keskittyy ja mihin ei, miks niin on?

Oon alkanu hieman välillä viljellä keskustelussa tota sanontaa. Mut lisään siihen perään et se on mun mielestä useilla hyvin tietynlainen adhd oirehdinta. Sellainen mikä muodostuu etenkin rankassa, pitkä aikaisessa vetämisessä. Se elämäntyyli on täynnä tiettyjä juttuja jotka toistuu ihmisestä ja porukasta toiseen, ehkä hieman erilaista, mutta selvästi tietyt jutut oppii elämällä sellasta hc piriveturi elämää, aivot sopeutuu siihen. Eihän se ole normaalia säätää jotain vitun tietokonetta 10h putkeen ja pysähtyy silloinkin vaan ku vetää uudet töötit. Mut siinä tilassa se varmaan auttaa aivoja handlaan sen mitä ne joutuu käsitellä.

Tajuuko kukaan mitä yritän ajaa takaa?
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Pikkupiru
Tuppisuu

Post by Pikkupiru »

oon pikkuse yli kaks vuotta viihdekäyttäny vauhtia, koska jaksaa valvoo, rentouttaa ja on selvä olo😊
antti1987
Tuppisuu

Post by antti1987 »

stimut on ollut aina lähellä sydäntä. eka kerran kun vedin hihat se oli rakkautta ensi vedoista. nykyään oon ilman amfea mutta kerran kuukaudessa fiilistelen concertan kans
StimulanttiAntti :doh: