apua opa unikon tunnistamiseen?

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
osmoosi
Tuppisuu

apua opa unikon tunnistamiseen?

Post by osmoosi »

Eli tässä taannoin huomasin että meidän eteisessä on kovin tutun näköisiä kuivia kasveja,forumia selaillessani tuli mieleen että perkele,ovin ovat opa unikon näköisiä!
Eli voisiko joku mukava vahventaa,ovatko nämä,ah niin ihanasti päriseviä unikoita vai ei?

http://server7.pictiger.com/img/86066/o ... y-003-.php

http://server7.pictiger.com/img/86064/o ... y-001-.php

http://server7.pictiger.com/img/86065/other/.php
Thoxium

Post by Thoxium »

Hmm, siltä vaikuttaa et olis papaver somniferumia, mut kokeilemallahan se selviää varmasti ;)
osmoosi
Tuppisuu

Post by osmoosi »

Aattelin koittaa keittää 5 kotaa(onko sopiva?),mutta jos tuo ei olekaan kyseistä,niin voiko tuosta teen juonnista olla haittoja,siis jotain fyysisisä vaaroja?

Niin ja jos joku voisi hieman selittää tuosta opium teen valmistamisesta,etten tyrää noita,jos semmoisten neuvojen antaminen on tällä fooumilla sallittua,plinkissä ainakin kaikkien valmistus ohjeiden antaminen on kielletty.
tRip
Moderator

Post by tRip »

kyllä nuo nyt viittaisivat oopiumunikkoon, mutten mene sanomaan mitään varmaa..
1. Murskaa kodat hienoksi

2. Heitä viittä kotaa kohden noin 3dl vettä kattilaan

3. Lisää hieman sitruunahappoa keittoveteen niin alkaloidit irtoavat paremmin.

4. Keittele 1-2h, mielellään 2h hiljalleen. Nesteestä pitäisi tulla "likaisen" väristä ja sen pitäisi haiskahtaa ummehtuneelle.

5. Suodata mömmö ja purista mömmöstä viimeisetkin pisarat, "nauti litku".

Hyvistä kodista voi keittää, kahteen, jopa kolmeen kertaan toimivaa teetä.
nimimerkki
Psykonautti

Re: apua opa unikon tunnistamiseen?

Post by nimimerkki »

Muistuttaa aika paljon Papaver rhoeastakin.

http://tinyurl.com/yp3wdz

Kodan kruunu ei ainakaan sojoita ylöspäin, mutta se voi riippua ajankohdasta, koska kasvi on katkaistu.

Siementen väristäkään ei oikein voi päätellä mitään. Onko varsissa karvoja? Kuinka suuria kodat ovat?
osmoosi
Tuppisuu

Post by osmoosi »

Karvoja löytyy varsista,kai nuo keittelen jossain vaiheessa,ei kai siinä mitään menetäkkään,liatan jossain vaiheessa vielä tarkempia kuvia varresta ja vaikka kolikon kodan viereen vertailun vuoksi.
ITENRELUD
Psykonautti

Post by ITENRELUD »

Näyttää hirveen vanhoilta.
Unreeled itinerant, interlude, interrelate enrolled.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Vanhoilta kyllä näyttää. Tosin en tiedä vanheneeko noissa ne vaikuttavat aineet iän myötä.
Mä ainakin kokeilisin jos noista sais jotain.
Itse oon yrittänyt etsiä unikonsiemeniä että vois yrittää koittaa sitä unikonsiemen teetä mutta isoin määrä mitä oon paketissa löytänyt on 100g :( pitää varmaan joku päivä mennä sinne kauppaan rohkeasti ja ostaa 10 pakettia kerralla.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Usoda wrote:pitää varmaan joku päivä mennä sinne kauppaan rohkeasti ja ostaa 10 pakettia kerralla.
Kyllähän niitä tarvitaan noinkin paljon kun suurelle yleisölle sämpylöitä leivotaan.
-:- We're All Mad Here -:-
jonza
Psykonautti

Post by jonza »

Usoda wrote:Vanhoilta kyllä näyttää. Tosin en tiedä vanheneeko noissa ne vaikuttavat aineet iän myötä.
Mä ainakin kokeilisin jos noista sais jotain.
Itse oon yrittänyt etsiä unikonsiemeniä että vois yrittää koittaa sitä unikonsiemen teetä mutta isoin määrä mitä oon paketissa löytänyt on 100g :( pitää varmaan joku päivä mennä sinne kauppaan rohkeasti ja ostaa 10 pakettia kerralla.
Ei kannata. Niissä pikkupussukoissa on tietääkseni huuhdeltuja siemeniä, jotka taas on vielä enemmän onnenkauppaa kuin muut siemenet. Kyllä varmaan jostain 100km sisältä löytyy herkkukauppa, kauppahalli, maustekauppa, etninen ruokakauppa, tai vaikka mausteita myyvä torikauppias. Ei niitä kilohintaan myytäviä siemeniä oo niin vaikea löytää...
osmoosi
Tuppisuu

Post by osmoosi »

ITENRELUD wrote:Näyttää hirveen vanhoilta.

Noi on melkosen vanhoja,ties kuinkakauan seisonu tossa eteisessä,tietääkö kukaan varmuudella että "vanheneeko" noi,eli toimiiko nuo vielä?