Kiina & päihteet/lääkeaineet (melko kiireellinen)

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
oxycontin
Psykonautti

Kiina & päihteet/lääkeaineet (melko kiireellinen)

Post by oxycontin »

Eli olen menossa kiinaan lomailemaan ja samassa tuli mieleen, että mitä tuliaisia sieltä voisi tuoda laillisesti (tavallisen krääsän lisäksi)?
Kun kaveri pyysi tuomaan steroideja joiden englannin kielinen nimi on methandrostenolone. Ovat kuulemma siellä reseptivapaita, joten pitäisi saada tuoda omaan käyttöön pieni määrä. Samaa puhu efedriinistä, jota pitäisi saada kaiken mailman Ma huang valmisteista. Entä löytyyköhän sieltä sellaisia kapseleita/pillereitä joissa on dmx:ää ilman mitään haitta-aineita? Entä reseptivapaita opiaateja (esim. kodeiini)? Tai jotain muuta, mitä kannattaisi tuoda? Miten dmt heinät ja mao-i:t?
Kun ei mitään hirveetä riskiä viittisi tullin kanssa ottaa. :?
Silkkihän siellä on halpaa ja kaikki pikku krääsä, tai no, kaikkihan siellä on halpaa. :roll:
benelux fat
Kameleontti

Re: Kiina & päihteet/lääkeaineet (melko kiireellinen)

Post by benelux fat »

oxycontin wrote:Eli olen menossa kiinaan lomailemaan ja samassa tuli mieleen, että mitä tuliaisia sieltä voisi tuoda laillisesti (tavallisen krääsän lisäksi)?
Jos aine/kasvi on kiellettyä suomessa niin myös sen tuominen tänne on laitonta. Tullille ei kelpaa selitykseksi että "mutku tää oli laillista kiinassa!?"
Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head »

Kiinassa on vissiin aika monet rc:t laillisia. Ja niitä pitäisi saada sieltä aika helposti. Happy 5 nimistä pilleriä kans vissiin kaupataan kaikkialla Aasiassa. Jotain bentsoa se muistaakseni sisältää.

edit: Noni. Nyt löysin tosta Happy 5:stä enemmän tietoa. Se sisältää nitazepamia. Tässä vielä pari kuvaa ja niiden alla lisää tietoa siitä: http://www.bluelight.ru/gallery/showpho ... =allfields
http://www.bluelight.ru/gallery/showpho ... =allfields

Mutta en sitten ole yhtään varma saako tota just sieltä kiinasta ainakaan laillisesti ilman reseptiä. Ketamiinia sieltä saa kans vissiin aika isoja määriä halvalla.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Siellä lienee aika moni substanssi yhä laillinen, mutta Kiina on viimeisiä paikkoja maailmassa jossa alkaisin sekoilemaan minkään huumeksien kanssa.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Ei sitten kannata pahemmin häröillä siellä, maa jossa et halua jäädä kiinni käytöstä, varo varsinkin laittomia markkinoita. Ja jos hankitkin siellä huumeita, niin pyri säilyttämään niitä hotellihuoneesi/asuntosi ulkopuolella, kuten kaikkialla tuollapäin. En tiedä miten ottavat rahaa vastaan Kiinassa.

Ketamiini on ehkä ensimmäinen mikä tulee mieleen, mutta sekin on luokiteltu luokkaan kaksi, eli laittomille markkinolle joutuu menemään tuon takia.

Myös se, minne päin kiinaa menet on olennaista tuossa, etelässä voisit saada käsiisi paremmin kannabistuotteita, metaa ja opiaatteja

"Happy 5" on nimetatsepaamia, pitkävaikutteista bentsodiatsepiinia, joka nautitaan sublinguaalisesti. Saatavilla 3mg ja 5mg vahvuisina, lääkenimiä ovat Ermin ja Hypnon.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Eikös siellä noita RC:tä saa ihan laillisesti? Siellähän niitä valmistelevat. Hyvää matkaa vaan.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
oxycontin
Psykonautti

Post by oxycontin »

No täällä sitä nyt ollaan! Joo elikkä en täällä tosiaankaan mitään isoja annoksia meinaa ottaa tai mitään laittomia päihteitä ostaa, kun eikös täälläkin vielä sitä kuolemaantuomitsemista huumerikoksissa käytetä? :(
Mutta mimmoisesta liikkeestä niitä kannattaisi kysyä, kun ei oikeen tekisi mieli kävellä kadulla ja kysellä että missäs niitä mahdollisesti myydään. ja siis pelkästään täällä laillisia lääkeaineita aion nauttia. paikasta joku kyseli, niin pääkaupungissa ollaan.
eikös suomeen saa tuoda kuukauden annoksen itsehoitotuotteita ja reseptivapaita lääkkeitä? siis eu:n ulkopuolelta. eu:sta minusta saa tuoda 3kk annoksen. tai siis näin minä tullin sivuilta ymmärsin. ja jos mä vaikka apteekista ostan ja on näyttää kuitit nii luulisi nyt sillä selviävän :roll:
niin ja ihan kiinalaisten keskuudessa elän tämän lyhyen tovin, eikä tässä nyt mikään hirveä hinku ole niitä huumeita ostaa. Taidan tässä ottaa rennosti ja katsoa miten tilanteet kehittyy (tänään on tarkoitus mennä iltaa istumaan) ja jos voisi sitten tikulla koettaa jäätä kysymällä jotain puolihuolimatonta :? ei ehkä paras sanavalinta, kun olen valvonut reippaasti yli vuorokauden :) ja apteekkiin voisi mennä käymään pienoisen yskän verukkeella sitä efeä ja dmx:ää katsomaan (ja mahd. myös jotain kodeiinia tai jotain).
tRip
Moderator

Post by tRip »

Olisi kiva tietää mitä siellä loppujen lopuksi sitten kokeilit... 8)
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

kiinassa ei vissiin paljokaan tarvi huumeita löytyä hallusta ni se on elinkautinen vankeus kiinalaisessa vankilassa... tai kuolemantuomio.

enpä menis kiinassa minkään huumeiden kanssa solkkaamaan... pari tv dokumenttia kattonu asiasta ja kauheet traumat on jääny kiinasta :wink:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

En kyllä kiinassa rupeis sekoilee, kuumottaa kaikki noi aasian maat. Suomi vois pyytää sua takas sieltä, ja ne vastais et joo me luovutettiin se jo, ihan hyvässä kunnossa oli :twisted:

Mulla ainakin sellanen kuva että hyvällä tsägällä vedät jostain huumeista sen 10vuotta. Kiinan vankilassa ei varmaan pahemmin pleikkaria pelailla :roll: