En tajua festareiden päälle... Jos olisi rahaa niin kävisin kyllä porissa pappojen seassa tsiigaamassa gilberto gilin, sly and the family stonen ja steely danin mutta jatsienhan liput on törkeen hintasia mun budjetin mukaan.
En oikein välitä noista festareista, ei vaan ole minun juttuni. Jos joku pakottaisi pistoolilla uhaten, niin Tuska ja Sauna olisivat ne minne saataisin mennä.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?" "Life is a joke and death is the punchline."
Provinssiin ja Konemetsään nyt ainaki oon meinannu mennä. Heh, tajusin tässä just et Provinssiinhan on pari viikkoa enää eikä oo lipuista tietookaan! Että jääpi taas nähtäväks... Kovasti kyllä olis pakko päästä Scott Weiland vähintään näkemään, ja tietty sen meininginki takia jo
Ilosaari olis toki kiva myös, ja Pori Jazz, ja monet muut. Jos olis sitä kahisevaa.
Ilosaaressa sen verta kova esiintyjälista että täytyy ängetä mukaan mikäli vielä ehtii. Toinen mustseepakkokäydä festari on luonnollisesti konemetsä.
Olisi kiva jos jaksettaisiin väsätä ilosaaressa tai konemetsässä jonkunmoinen miitti vaulttiväen kesken niin pääsisi ihan henk koht näkemään teitä ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Polvitaipeet ristiin ja piippu kiertämään siinä sivussa toki
korolli wrote:Olisi kiva jos jaksettaisiin väsätä ilosaaressa tai konemetsässä jonkunmoinen miitti vaulttiväen kesken niin pääsisi ihan henk koht näkemään teitä ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Polvitaipeet ristiin ja piippu kiertämään siinä sivussa toki
Konemetsään, konemetsään. Jotenkin tuntuu "luonnollisemmalta"
Ostin sinne muuten lipun tänään.
Poutaankin olen menossa, ilmainen sisäänpääsy!
Sauna, Ruisrock, Provinssirock, Konemetsä ja Pouta.
Siinä on tod.näköisesti lopullinen lista
Last edited by jakoavain on Thu 31 May 2007, 18:06, edited 1 time in total.
Konemetsään, Metallican keikalle ja Pori Jazzeille.
Mut tunnistaa siitä, että paistan tofua pekonikääreessä, kolmas silmä otsassa..?
EDIT: Ja tietenkin Down By The Laituriin. Paras festari ikinä. Oon kai kerran ollu ite "festari aluella", mut joka vuos koko Turku menee ihan Fear and Loathnig tasolle ja kaikkialla muualla on kivempaa.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.