Itse olen tällä hetkellä vanhempieni luona ja kohta puoliin pitäisi vielä mummoa käydä moikkaamaassa.
Joulu ei kyllä ole juurikaan koskaan kiinnostanut, paitsi pentuna lahjat!
Tylsää on, ja tässä vaiheessa alkaa tuntumaan siltä jotta johonkin kuppilaan pitänee iltasella mennä, sain muutes aamulla parhaan joululahjan ikinä: telkkarin pentele meni ja pamahti basaks!
Oletteko te jouluihmisiä ja miten te perinteitä kunnioitatta, vai onko edes perinteitä? Hautaasmaalla olen kyllä joka joulu käynyt ja saunassa, tuossahan ne sitten taitavat ollakin.
Kaikesta huolimatta erittäin Rauhaisaa Joulua ja vielä parempaa vuotta 2006!
En kyllä tykkää joulusta. Ei saa käsittää väärin, olisihan se mukavaa rentoutua ja rauhoittua toisten ihmisten seurassa, mutta en todellakaan pidä sellaisesta jeesushurskastelusta tai kaupallisesta paskasta, mitä se monelle tarkoittaa. Eikö sitä voisi antaa kivoja lahjoja tärkeille ihmisille muuten vain ilman mitään tekosyypäivää? Eikö sitä voisi ihan oikeasti irroitella sen sijaan että keskittyisi kaikkeen typerään paskaan "perinteiseen" jouluaktiviteettiin, jota tehdään vain velvollisuudentunnosta?
eipä tuota joulua tullu vietettyä oikeen mitenkään, kävin jossain mummulassa syömässä ja viivyin sielläkin noin tunnin..... päihteitä meni joulun aikaan hiukka enemmän kun normaalisti.... kaveri ei etes tiennny että on jouluaatto ennenko kerrottiin sille ja hankittiin todistaja
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Tämä oli sitten viimeinen joulu jota juhlin millään tavalla. Joulun tunnelma on sellainen "kun olet korviasi myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni".
Tai no enhän minä joulua mitenkään juhli, mutta tästä eteenpäin aion pitää nimenomaisena periaatteena etten hanki joululahjaa kenellekään tai aktiivisesti osallistu mihinkään kenenkään typeriin joulutraditioihin. Voi ihmisten sukulaisparkoja, voi wannabe-anoppeja! Ihan sääliksi käy surkeita tuulipukuraukkoja.
Joulu meni perheen ja muutaman sukulaisen kanssa syödessä ja juodessa.
Ensimmäinen joulu koskaan kun tuli oltua vähän enempikin päissään
Joulusta on tullut liian kaupallinen ja vaikka pidän joulun tunnelmasta niin aina joulu alkaa liian aikaisin. En myöskään ostanut kenellekään lahjoja ja hieman hävetti kun itse sain niitä muilta... Joulu olisi paljon parempi ilman lahjoja
W10 wrote:Jouluna totuuskännit vanhempien luona. Hirveässä kunnossa olin ja varmasti hekin arvostivat kovasti avautumistani. :?
Juuri tuon takia en ikinä dokaa vanhempien läsnä ollessa..
Noh, ehkä pari konjakkia voin faijan kanssa ottaa, kuten tänäkin jouluna, mutta rankempi dokaaminen heidän "lähettyvillä" johtaa aina vitulliseen morkkikseen seuraavana aamuna..
Joululoma kotona. Ihanaa kun on niin paljon lunta! Ehkä hitusen liian kylmä tosin, brrrrr.
Kelalta tuli kiva "joulukortti":
Ette ole enää oikeutettu sosiaaliturvaan suomessa, palauttakaa Kela-korttinne välittömästi.
Että kiitti vitusti.. Lähetin valituskirjeen heti perään, toivottavasti homma korjaantuu, tällä hetkellä kun en ole minkään maan sosiaaliturvan piirissä!
HUUHAA wrote:sun pitää artemisia anoa turvapaikkaa suomesta, ku oot vähä niinku pakolainen tai jotain .. vitsti vitsi
Eihän tässä vissiin muu auta. Kaikkein hauskinta tässä onkin se että sillon kun olin lähdössä Englantiin opiskelemaan ja menin kelaan pyytelee niit opintotuki lippulappuja, niin päällimmäisenä oli pakolaiskaavake C35 (tai jotain sinne päin)
Nyt voisin vaan mystisesti kadota :ninja: *sublimoituu paikalta*
..You didn´t see anything...Right?!
onkohan muuten kovin hankala saada esim. kämppää ja jotain toimeentuloa jos muuttaa suomesta pois ???..., riippuu tietysti maasta mutta esim. englanti, amerikka, jamaica ,amsterdam
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
HUUHAA wrote:onkohan muuten kovin hankala saada esim. kämppää ja jotain toimeentuloa jos muuttaa suomesta pois ???..., riippuu tietysti maasta mutta esim. englanti, amerikka, jamaica ,amsterdam
Englannissa ainakin kohtuullisen helppoa löytää työtä, ilman minkäänlaista koulutustakin. Esim. kahviloissa, pubeissa ja baareissa, vaatekaupoissa jne.
Kämppiäkin tuntuu olevan aika paljon tarjolla, jos ei sitten ihan Lontoon keskustaan ole muuttamassa, sitten sen työpaikan/asunnon löytäminen voi olla vähän haasteellisempi juttu.
Mutta mitä aktiivisemmin itse haet töitä, niin sitä helpommin se löytyy.