en mä oikeen osaa ikinä kertoo ittestäni paljoo, sen mitä kysytään lähinnä mutta kirjotellaanhan ny jotain.
asun pohjois-suomessa ja oon ainaki täysikänen.....
töissä en käy ku ne vissiin mua jonnekki sairaseläkkeelle on laittamassa tai jotain.....
koulussa en peruskoulun jälkee oo käyny enkä käy, oli se sellasta helvettiä (ei mua siis kiusattu oo eikä mitään koulussa mutta kuitenki), autokouluun meneminenki tuntuu jo ahdistavalta ja en oo sinnekään vielä kerenny.
huumetausta:
joskus 12-13 vuotiaana jotain bentsoja syöny (tyhmyyttäni vaan kattonu että HEI! punasia kolmiolääkkeitä näähän menee päähän kaljan kans.)
tuota ei kuitenkaan enää kauaa jatkunu kun kuvaan tuli kannabis, maistoin sitä... OLIN KOUKUSSA
seuraava huume mitä kokeilin oli muistaakseni DXM, sekin oli aika hienoa ja sitä tulikin sitten vedettyä vähän turhan tiheään(nyt en ole siihen kyllä piiitkään aikaan koskenut)
seuraavaksi kokeilin sieniä, ja voisin sanoa että siitä elämäni vasta alkoi...ihmettelen vieläkin että miksen ole aiemmin tajunnut että jokin voi olla niin hienoa kun psykedeelit.
piriä taisin testata ennen sieniä kerran tai kahdesti, tai sitten en kertaakaan... en muista
ekstaasia kokeilin vähän myöhemmin.
nykyään meneekin sitten kaikkea mitä satutaan tarjoamaan (kokoajan joku ovella tai soittamassa) ja välillä venähtää kuosailut liian pitkäksi, kuitenkin mulla joku kontrolli on etten aina vedä itseäni niin pihalle etten tajua mitään ja örisen vaan, oikeestaan en oo ikinä niin sekasi vaan nautin huumeiden vaikutuksesta ja haluan muistaa sen olon vielä seuraavanakin päivänä, alkoholia tuli ennen nautittua vähän liikaakin mutta nyttemmin en juo itseäni känniin juuri koskaan, ehkä pullo tai 2 ihan seurajuomana.
joo tulipa kirjotettua pitkästi kuitenki..... kai tosta tekstistä saa jonkinlaisen kuvan musta.
kerrotakoon vielä että luonteeltani olen: Idealistin, Realistin ja Optimistin sekoitus. (vai oliko optimisti se mikä ajattelee positiivisesti :?: )
ainiin ja vielä se että opiaatteja en ole käyttäny juuri ollenkaan. kerran tai pari jotain tramaleita syöny. metadonia ois ollu tarjolla mutta en oikeen uskaltanu ostaa... ku kuulin vähä juttua että siihen voi muka jäähä koukkuun tai jotain......

työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään