Imovane (tsopikloni)
-
reeferass
- Psykonautti
-
Selket
- Karvakuono
Siis nyt ottaa päähän, olis ollu imovaneja vaikka miten paljo, mutta kaveri veti joku ilta kaikki huiviin x__x
Oli ottanu myös ties mitä lääkkeitä= luuli kolmannen osapuolen mahaa Windows Media Playeriksi ja näki portaita paikoissa, joissa EI ollu portaita.
Pöh.
Oli ottanu myös ties mitä lääkkeitä= luuli kolmannen osapuolen mahaa Windows Media Playeriksi ja näki portaita paikoissa, joissa EI ollu portaita.
Pöh.
This week dragged past me so slowly/ The days fell on their knees/ Maybe I'll take something to help me/ Hope someone takes after me.
-
LD50
- Apteekki
-
Fungus
- Psykonautti
-
MaZa1
- Karvakuono
Mummilt keikkasin tos joku aika sit paketin näit ja kyl niil tuli juhlittua ihan mukavasti..
Muisti meni lähes aina ja tuli sekoiltuu kaikellaist vaikka ei olis ees kuppia ottanu samal...
Pari ku nappas ni oli letkee olo ja istuin tos sohval ja kuuntelin musaa ja katoin et kello on 12, noh sit havahduin siihen et äite seiso huoneen ovel ja kysy et mitäs teet ja katoin kelloo ni se oli yli 1
sit vähä enemmän naamariin ja ehkä vähän kuppiakin ni se oli sit menoo eli ihan mukaviahan nuo, tosin maku oli aluks ihan hirvee mut siihenki tottu aika nopeestikkin
Muisti meni lähes aina ja tuli sekoiltuu kaikellaist vaikka ei olis ees kuppia ottanu samal...
Pari ku nappas ni oli letkee olo ja istuin tos sohval ja kuuntelin musaa ja katoin et kello on 12, noh sit havahduin siihen et äite seiso huoneen ovel ja kysy et mitäs teet ja katoin kelloo ni se oli yli 1
sit vähä enemmän naamariin ja ehkä vähän kuppiakin ni se oli sit menoo eli ihan mukaviahan nuo, tosin maku oli aluks ihan hirvee mut siihenki tottu aika nopeestikkin
-
spoon
- Tuppisuu
Normison toimii unilääkkeenä hyvin. Alkoholin kanssa taas tulee erittäin energinen, harmoninen ja sosiaalinen fiilis.
Viime viikonloppuna tuli otettua 40mg Normisonia ja juotua +10 bisseä. En muista milloin viimeksi olisi ollut yhtä positiiviset vibat. Fiilikset muistuttivat itseasiassa hieman piri-fiiliksiä paitsi että olo oli enemmän tasapainottunut ja tilanne hallinnassa.
Meitsi diggailee!
Viime viikonloppuna tuli otettua 40mg Normisonia ja juotua +10 bisseä. En muista milloin viimeksi olisi ollut yhtä positiiviset vibat. Fiilikset muistuttivat itseasiassa hieman piri-fiiliksiä paitsi että olo oli enemmän tasapainottunut ja tilanne hallinnassa.
Meitsi diggailee!
-
jonza
- Psykonautti
-
MaZa1
- Karvakuono
No siis emmää varsinaisesti keikannu vaan ku mummi joutu vanhainkotiin ja sen talo myytiin ni äite ilmeisesti otti sen lääkkeitä ja pisti tonne lääkekaappiin ja sielt otin mut ne oli mummin nimel etten mää ny sillai keikannu niit siltäjonza wrote:Vitun idiootti. Ei mummeilta keikkailla mitään. Häpeä!MaZa1 wrote:Mummilt keikkasin tos joku aika sit paketin näit nopeestikkin
-
yoshimura
- Psykonautti
Re: imovane
mäki löysin näitä kotoonta,, näit en ookkaa koskaa syöny, ainoostaan jotaa pameja. tekeeks näil mitää ilman alkoholia?
-
tRip
- Moderator
Tekeehän niillä..
Jotkut jopa saattavat nukahtaa jos tajuavat mennä napin nautittuaan nukkumaan
Jotkut jopa saattavat nukahtaa jos tajuavat mennä napin nautittuaan nukkumaan
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
w
- Psykonautti
Mä en oo ainakaan ikinä huomannu tota paskan makua suussa mitä kaikki luukuttaa. Olisko tupakoinnin takia makuaisti pilalla.. 
-
Jeshu
- OD
Re:
Samaa kamaa on.damienthorn wrote:Olen muuten 100% varma et noi normisonit mist joku kirjotteli on samoi kun tenoxit vaan nestemäisii...
Näkyy kyllä.muistaakseni tematsepaami ei edes näy seulois,mut en mee vannoo!
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Jeshu
- OD
Tekee hyvin tekee.yoshimura wrote:mäki löysin näitä kotoonta,, näit en ookkaa koskaa syöny, ainoostaan jotaa pameja. tekeeks näil mitää ilman alkoholia?
Tsopikloni on sukua bentsoille, mutta se ei ole varsinainen bentso. Vaikutus on rauhoittava ja estoja poistava niinkuin pameissakin, mutta hieman riehakkaammalla tavalla mitä nyt oman kokemukseni perusteella voin sanoa. Ajatuksen taso muuttuu vähän poikkeavaksi ja jotkut saavat hallusinaatioita. Alkoholin kanssa riehakkuus on tietenkin isompaa ja tapaturmariski kohoaa. Myös alttius tuoda esiin patoutuneita tunteita kasvaa, jos sellaisia sattuu olemaan, eli siis tarkoitan näitä ryynikänni-rähisijöitä. Alkoholin kanssa bentsot ja nuo ovat sekoilulinjaa, ilman vaikutus on puhtaampi ja kiva imho.
-
medicineman
- Lepakko
Juu, noita imovaneja & tsopinoxeja on tullut rouskittua jo yli kymmenen vuotta. 2:ks kun ottaa, niin kyllä niillä nukahtaa. Mut otappa viis, niin toimii hiukan kuin piri. Tekemistä riittää. 
Fear is the price of imagination.
-
mufa
- Tuppisuu
joo elikkäs tossa jussi-lauantaina tuli nakattua kolme 7,5mg imovanee hyvän jurrin päälle. alla oli just semmonen optimi humalatila ja hieman hyvää vauhtia oli tullut nautittua siin aiemin. kaupungissa poltettiin sit pari budisätkää puistossa ja sit alko hommat tapahtua;
motoriikka katos ihan täysin. en pystynyt käveleen, saati katsoa suoraan. kieli ei toiminut yhtään ja jokainen sana mihin sisältyy s-kirjain tuotti ongelmia. enempää muistikuvia ei illalta ole vaikka parikin tuntia siellä kaupungissa oltiin kuulemma pyöritty. olin tarjonnut kavereille röökit ja rullakebabit, nostanut 40e taksimatkaa varten ja taksin etupenkillä huutanut kaverille "NYT SIT VALVOTAA KOKO YÖ!" ja nukahtanut sit minuutin päästä.
eli johtopäätöksenä näillä pystyy boostaan ihan helvetin toimivasti jos nauttii tiedottomuudesta ja motoriikan katoamisesta. mutsin -87 ostetut raybanit kadotin tolla reissulla et se jäi vähä kalvaamaan. uusiks pitää ottaa ehkä jo tänään ko noita viel muutama on jäljel.
motoriikka katos ihan täysin. en pystynyt käveleen, saati katsoa suoraan. kieli ei toiminut yhtään ja jokainen sana mihin sisältyy s-kirjain tuotti ongelmia. enempää muistikuvia ei illalta ole vaikka parikin tuntia siellä kaupungissa oltiin kuulemma pyöritty. olin tarjonnut kavereille röökit ja rullakebabit, nostanut 40e taksimatkaa varten ja taksin etupenkillä huutanut kaverille "NYT SIT VALVOTAA KOKO YÖ!" ja nukahtanut sit minuutin päästä.
eli johtopäätöksenä näillä pystyy boostaan ihan helvetin toimivasti jos nauttii tiedottomuudesta ja motoriikan katoamisesta. mutsin -87 ostetut raybanit kadotin tolla reissulla et se jäi vähä kalvaamaan. uusiks pitää ottaa ehkä jo tänään ko noita viel muutama on jäljel.
"It's insane world, but I'm proud to be part of it."
-Bill Hicks
-Bill Hicks
-
Jeshu
- OD
Just tota se meno onmufa wrote:enempää muistikuvia ei illalta ole vaikka parikin tuntia siellä kaupungissa oltiin kuulemma pyöritty. olin tarjonnut kavereille röökit ja rullakebabit, nostanut 40e taksimatkaa varten ja taksin etupenkillä huutanut kaverille "NYT SIT VALVOTAA KOKO YÖ!" ja nukahtanut sit minuutin päästä.
-
mufa
- Tuppisuu
jep
eilen aika samanlainen, olin nukahtanut baariin melkee seisaalleen ja sit heitetty pihalle. aamulla herään turvallisesti tyttöystävän vierestä vaik mitään muistikuvaa millä ja missä vaiheessa itsensä sinne pamauttanut =D ny loppu kyl viihdekäyttö uniryynien kans
-Bill Hicks
-Bill Hicks
-
Fungus
- Psykonautti
Itse naureskelin omalle imovanen (viihde)käytölleni äsken, kun luin jotain, mitä olin kirjoittanut koneella pöhnässä. Muisti niistä vaan menee eikä muuta. Tai en ole ainakaan itse onnistunut vetämään niitä ilman, että muisti on jossain vaiheessa pettänyt täysin ja sitten on aamulla ihmetelty, että mitä on tullut tehtyä.
-
mufa
- Tuppisuu
joo kyllähä nuosta muisti menee näköjään joka kerralla, mut antaa hetkeks aikaa semmosen mukavan vastuuttoman ja sekavan olon. turvallisesti kotona/kaverilla noita pitäs hyödyntää et saa rauhasa nukahtaa varmalle paikalle sitFungus wrote:Itse naureskelin omalle imovanen (viihde)käytölleni äsken, kun luin jotain, mitä olin kirjoittanut koneella pöhnässä. Muisti niistä vaan menee eikä muuta. Tai en ole ainakaan itse onnistunut vetämään niitä ilman, että muisti on jossain vaiheessa pettänyt täysin ja sitten on aamulla ihmetelty, että mitä on tullut tehtyä.
-Bill Hicks
-Bill Hicks
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
(itenrelud) Piti just sanoo et kaikki jotka haukkuu imovaneja ei koskaan jätä syömättä niitä.
AD_HD @ synirc
-
Rauzi
- Psykonautti
Itselläni on vielä pari imovanea jäljellä. Aika karmeen makusta tavaraa kyllä on, eikä edes mielestäni auta nukkumiseen millään tavoin. :?
-
Allstar
- Tuppisuu
mulle ne kyl pamauttaa sellasen koomasyndrooman et huhuh =D maussa tosin oot oikeessa.Rauzi wrote:Itselläni on vielä pari imovanea jäljellä. Aika karmeen makusta tavaraa kyllä on, eikä edes mielestäni auta nukkumiseen millään tavoin. :?
"it's insane world but i'm proud to be part of it."
-Bill Hicks
-Bill Hicks
-
Rauzi
- Psykonautti
Noh.. jospa sitä kävis uusimassa reseptin ja alkais jauhaan noita ihan toden teolla, kuitenki kokemukset näyttää olevan sen verta mielenkiintosia porukalla.
vetäis vaikka nokkaansa jauhettuna jos ei muuta keksi
ois noita entisiä vielä 3 kipaletta jälellä 
-
medicineman
- Lepakko
Juu, kyl noi ainakin omassa viihdekäytössä on toiminu ihan kiwasti. Tätäkin näpytellessäni on 5 zopparia 20-minsaa sit otettuna. Ja aamul otin 4 kipaletta ja pesin kaks koneellsta pyykkiä & imuroin. 
Fear is the price of imagination.
-
Nappi-Nalle
- Psykonautti
Tuossa yksi ilta kun ei meinannut uni tulla, otin sitten yhden imovanen, 7,5mg. Meni tunti ja heräsin sohvalta joten siirryin sänkyyn.
Siinä makoillessa aloin katselemaan ympärilleni, ja jumalauta, näin visuaaleja! Pimeässä huoneessa näin vilahduksia ja välähdyksiä pitkin seiniä, välillä jotain ihmeellisiä, mutta erittäin yksinkertaisia kuvituksia. Olin hetken hyvin onnellinen, mutta hämmentynyt.
Oudointa oli se, että näin samoja asioita, joita muistan nähneeni kun olen ollut jotain kaksivuotias. Näky on kummallinen, katon ja seinän välissä on rako, josta paistaa kirkas valo. Kuin katto leijuisi tuon valon päällä. Sama näkyy huoneen nurkissa, kuitenkin himmeämpänä ja jotenkin erillä tavalla.. Huojuvammin mutta tasaisemmin.
Koin uskomattoman lämpimän tunteen, tunsin vanhempieni ja siskoni läsnäolon, näin vielä pari kirkkaampaa välähdystä kuin aiemmin ja sitten nukahdin.
Rauhallinen ja erittäin hyvä olo jatkui koko seuraavan päivän. Enpä ole vuosiin nukkunut yhtä hyvin. Nukuin kuin pieni lapsi.
En ole ennen saanut noin vahvoja tunteita ja kuvia lapsuudestani vaikka olen halunnut ja yrittänyt. Ja nyt, kun vähiten osasin odottaa..
Vaikeeta selittää tota..
Ja otin siis tasan yhden, runsaan nesteen kera. En koskaan olisi uskonut tuota, mutta kun itse koin
Omituisia noi imovanet, ne yllättää joka kerta!
Siinä makoillessa aloin katselemaan ympärilleni, ja jumalauta, näin visuaaleja! Pimeässä huoneessa näin vilahduksia ja välähdyksiä pitkin seiniä, välillä jotain ihmeellisiä, mutta erittäin yksinkertaisia kuvituksia. Olin hetken hyvin onnellinen, mutta hämmentynyt.
Oudointa oli se, että näin samoja asioita, joita muistan nähneeni kun olen ollut jotain kaksivuotias. Näky on kummallinen, katon ja seinän välissä on rako, josta paistaa kirkas valo. Kuin katto leijuisi tuon valon päällä. Sama näkyy huoneen nurkissa, kuitenkin himmeämpänä ja jotenkin erillä tavalla.. Huojuvammin mutta tasaisemmin.
Koin uskomattoman lämpimän tunteen, tunsin vanhempieni ja siskoni läsnäolon, näin vielä pari kirkkaampaa välähdystä kuin aiemmin ja sitten nukahdin.
Rauhallinen ja erittäin hyvä olo jatkui koko seuraavan päivän. Enpä ole vuosiin nukkunut yhtä hyvin. Nukuin kuin pieni lapsi.
En ole ennen saanut noin vahvoja tunteita ja kuvia lapsuudestani vaikka olen halunnut ja yrittänyt. Ja nyt, kun vähiten osasin odottaa..
Vaikeeta selittää tota..
Ja otin siis tasan yhden, runsaan nesteen kera. En koskaan olisi uskonut tuota, mutta kun itse koin
-
MinorShoe
- Karvakuono
Re:
mullekin imot on kuin elämän suola joskus!m wrote:mä olen käyttänyt yli vuoden Imoja. 1kpl illalla nukkumiseen, 1/2kpl ahistukseen päivällä.
Mulla meni se paha maku ohi jo n.kk.
Kaikki ihmettelee, että "miten sä voit niitä syödä?"
mä tykkään imoista, otan monesti kaljan kans ja myös ilman. kukaan muu ei niistä tykkää.
Antakaa mulle ne
outoja hippejä, ekstaasi trippejä
-
MinorShoe
- Karvakuono
imovaneja ei kyllä tarvi paljo ottaa että nuo hallut tulee, nimenomaan HÄMÄRÄSSÄ. kirkkaassa normaalivalaistussa selkeässä huoneessa kaikki on aivan normaalisti, mutta menepä sitten jonnekin vähänkin hämärempään paikkaan ja kattele ympärillesi! huhhuh. viis otettuani taas näin hämärässä niin paljon asioita ettei sitä voi järjellä käsittää. kaikki liikkui ja tanssi ja vilahteli ohiNappi-Nalle wrote:Tuossa yksi ilta kun ei meinannut uni tulla, otin sitten yhden imovanen, 7,5mg. Meni tunti ja heräsin sohvalta joten siirryin sänkyyn.
Rauhallinen ja erittäin hyvä olo jatkui koko seuraavan päivän. Enpä ole vuosiin nukkunut yhtä hyvin. Nukuin kuin pieni lapsi.![]()
Vaikeeta selittää tota..
Ja otin siis tasan yhden, runsaan nesteen kera. En koskaan olisi uskonut tuota, mutta kun itse koin![]()
outoja hippejä, ekstaasi trippejä
-
Nappi-Nalle
- Psykonautti
Sanompa vielä sen verran, että en halluja kokenut, vaan visuaaleja. Ei ole ennen yhdestä tullut..MinorShoe wrote:imovaneja ei kyllä tarvi paljo ottaa että nuo hallut tulee, nimenomaan HÄMÄRÄSSÄ. kirkkaassa normaalivalaistussa selkeässä huoneessa kaikki on aivan normaalisti, mutta menepä sitten jonnekin vähänkin hämärempään paikkaan ja kattele ympärillesi! huhhuh. viis otettuani taas näin hämärässä niin paljon asioita ettei sitä voi järjellä käsittää. kaikki liikkui ja tanssi ja vilahteli ohi
-
D.E.S
- Kameleontti
Koukuttaako nuo yleisesti ottaen miten helposti? Ystävä valitellut kun on jonkin aikaa, tarkkaaaikaa ei toedossa mutta viikon/kaksi nukkunut noilla, ei välttämättä ihan joka yö niin että ei pysty nukkumaan ilman. Illalla nukkumaan ja heräilee yöllä eikä saa nukuttua. Paskamaista toi lääkkeillä nukkuminen.
"Taste
-
deeli-sami
- Tuppisuu
En tykkää. Viimekerralla ei kolmee 7,5:ttä edes huomannut muuten kuin että kaikki safka muuttui taas kielenpäällä norsun ripladaatiks. Nukahtamiseen ihan ok, mut viihteeseen en oo ite saanu mitää