Hyviä muistoja kesälomastasi?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
kissankorva
Apteekki

Hyviä muistoja kesälomastasi?

Post by kissankorva »

Tänne topikkiin voi kirjoitella omia hyviä kesäloma muistoja, haikeita, iloisia, surullisia, ihan mitä vain.
Alottanen itse.

Noh, taas on se kesäloma vierähtänyt ja edessä taas muutto toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ammattia.. Koulu arki ja synkkä syksy edessä.

Ihan kyynel meinaa herahtaa silmille kun muistelee kuinka hieno kesä itselläni oli ja meni, meni todella nopeasti. Vaikka kesä ei ollut sään kannalta yhtä hyvä kuin viimme vuonna, mahtui omaan kesääni paljon positiivista että negatiivistakin.
Lapsuudesta tuntemani eräs ystävä on muuttamassa pois kotikaupungista ja jättämässä lapsuuden kaveri piirini ja oloni on kutauinkin erittäin haikea. Ensi kesän Jazzeilla onneksi menen hänen luokseen kylään. =)

Kesääni mahtui paljon paljon positiivista energiaa, sosiaalisuutta ja syvää iloa. Nautin päivä päivältä lapsuuden kavereideni kanssa ja pidimme hauskaa, niinkuin nuorina. Muutama kaverinikin ihastui pilveen tarjottuani sitä heille.

Kesään mahtui myös hyviä trippejä että myös hieman huonompiakin, opin paljon uusia asioitani itsestä ja muista ihmisistä. Kesääni mahtui hyviä hetkiä kavereideni kanssa nautiskellessa pilveä ja alkoholia, mitä en ennen niin paljon heidän kanssaan harrastanut.
Opin tuntemaan kavereistani myös aivan uusia puolia, vaikka olin tuntenut heidät syntämästä lähtien.

.... Kesääni mahtui myös huonompiakin hetkiä, surua, ahdistusta, pelkoa, ja pettymystä itseäni kohtaan. Epäonnea oli kutakuinkin liikenteessä. Nämä asiat jätettäköön kertomatta fiiliksien kannalta, HALUAN olla nyt vain positiivinen ja nauttia viimeisistä hetkistä.

Minulla on ollut loistava kesä monin puolin ja tällä hetkellä erittäin haikea olo, mutta hyvä näinkin vaihteeksi! On varmasti hyvä vaihtaa välillä ympäristöä ja totuttautua opiskelun arkeen ja uusiin ihmissuhteisiin. On hyvä kulkea hieman tuntemattomampaakin polkua.

Minä kiitän, toivottovasti joku jaksoi lukea sekavat mietelmäni.
Kaikkia virheitä en ole käynyt / korjannut läpi olotilan takiani.

-KK
spasm
OD

Re: Hyviä muistoja kesälomastasi?

Post by spasm »

aww, kuulostaa kivalta :)

Itse panostan syksyyn enemmän ;)
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hieno oli kesä.. Ehkä palaan muisteloihin myöhemmin.

Pitkän 'päivän' jälkeen sitä kaipaa pimeyttä ja lepoa.. Rauhoittumista. Syksyä odotellessa..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

hirveen paljoo muistoja ei ehkä ole, mul oli heinäkuu vapaata ja sain mahdutettuu kolmet festarit (konemetsä, ilosaari, faces) ja yhet psykebileet kuukaudelle.
aika hyvän määrän douppaamista ollu, päihteitä ilman ei oo yhtäkää päivää mahtunu toho kesää, toisaalt ei niit muutenkaan oo jos kannabis lasketaan mut nyt kesäl lähestulkoo joka päivä o sisältäny kannabiksen lisäks muita päihteitä.

hienoja hetkiä kesältä:
elämäni visuaalisin kemikaalitrippi (bromo-dragonfly bileissä ja jatkettuna helsingin yössä)
elämäni paras naksu
ekaa kertaa salviaa
ekaa kertaa mdma:ta

oon saanu lomalla kans jotain aikaseks;
paluu facesista sunnuntai aamulla (piti olla iltaan asti mut sain onneks säädettyy kyydin pois kun ei ois pää kestäny enempää)
samantien pakkaamaan tavaroita, ylihuomenna muutto. Ruumis pettää, vatsasta solisluuhun asti hirveetä polttoa ja kärsimystä sisäelimissä, kuume nousee 38asteeseen, pari yötä liskonunia hirveessä kylmässähiessä ja elämäni pahimmassa tärinässä.
onneks ei tarvinnu muuttaa kun kahen talon päähän ja x-mimmifrendiltä sain paketin panacodeja, elikkä muuttoa ei ois tapahtunu ilman kodeiinia, oisin varmaan kuollu kipuun:)
sitte tiistaina siis se muutto ja keskiviikkona alko taas työt. oli pakko jättää eka päivä väliin.

mut tosi nätti kesä ollu, toivottavasti muillakin:)
when the going gets weird, the weird turn pro.
Miasma
OD

Post by Miasma »

Syksy saisi jo tulla. Ei tätä hellettä kestä enää hetkeäkään.
Kesä meni ihan omalla painollaan ei mitään erikoista sitä samaa vanhaa päihteitä, jumitusta ja hyttysiä.

Syksyn sateita odotellessa.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Tämä kesä on kyllä mennyt niin mukavissa merkeissä että paljon parempaa ei voisi toivoa. Alkukesä meni opiskelun ja työn parissa, mut loput sit puhtaasti lomaillen :)

Kaiken todennäköisyyden ja maailmankaikkeuden tasapainon säilymisen kannalta tämä tarkoittanee sitä että kannattaa kohta alkaa varautumaan siihen että elämä alkaa potkimaan päähän, ja big time :<

Mut sitä odotellessa... 8)
Assumption is the mother of all fuckups.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Mulla mitään lomaa ole ollut...

Aika päihteetön oli kesä muuten.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Nummirock oli kyllä jotain loistavuutta. Viinan voimalla jyräten, mutta hauskin reissu EVER.
"Taste
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

Kesä oli täynnä vauhtia ja vaarallisia tilanteita, hauskin vuosiin (: Jotenkin vanhojen ystävien kanssa välit tiivistyneet entisestään ja festareilla ym rymytessä tuli tutustuttua moniin uusiin tyyppeihinkin. Ilosaari oli kesän ehdoton kohokohta, mahtava porukka ja mieletön fiilis sateesta huolimatta. Sekä sopivasti mökkeilyä ynnä muuta chillailua metsässä ja mummolassa.. Ei valittamista.

Mutta ihanaa että kohta on syksy, rakastan pimeitä ja viileitä syysiltoja!
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Mukavaa oli. Vauttimiitissä tuli käytyä, sekä myös USAssa muutama viikko. Ihan tarpeeksi touhuamista minulle. :)
Mutta syksy on edessä ja kohta taas on ulkonakin pimeää. <3
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Lämmöllä muistelen alkukesää, tuota kovien huumeiden ja viinan aikakautta.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Kesän alku meni päihteillessä,keskikesä tutustuessa uusiin naamoihin,ja loppukesä päihteillen ja nukkuen.
Paras muisto tästä kesästä saattappi olla trippaaminen korkealla kalliolla josta näkee järven ja peltoa kauempana.Oikein kunnon suomalainen maisema..aaah,sinne taas ens kesänä.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Ahh joskus aikoja sitten muistan sen kun kavereitteni kanssa istuttiin tramppiksella ja puhuttiin kaikennäköstä. Siinä vierähti helposti tunti jos parikin. Voi niitä aikoja! :love:
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mulla parhaat muistoista on aina kavereiden kanssa jossain istues bissee juodes + musiikkivehkeet, iha vaa paskaa jauhaes. Festarit on jees myös, mut sellanen rauhallisempi istuskelu nappaa eniten.
zerk

Post by zerk »

Oli aika tylsä kesä - huono vointi, leikkaus yms. MUTTA. Loppukesästä pääsin irti opiaateista ja tapasin Dexman sekä Feyan.

Kyllä sanoisin, että kauniita muistoja joita on toivottavasti myös lisää edessäpäin!
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

MäMMi. Muuta en sitte muistakkaan :doh:
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

King Ink wrote:Mulla parhaat muistoista on aina kavereiden kanssa jossain istues bissee juodes + musiikkivehkeet, iha vaa paskaa jauhaes. Festarit on jees myös, mut sellanen rauhallisempi istuskelu nappaa eniten.
Tää kyl :)

Sais vaan olla jopa enemmänki tollasta... Liian usein kesäsin hyvinä hetkinä on vaan jotain ihme säätöö.
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Alku kesä oli kyllä hienoa aikaa, oli rahaa oli päihteitä ja pääs viettään kunnolla aikaa kavereiden kans.
Hemmo
Karvakuono

Post by Hemmo »

Poltellessa ja ryypätessähän se meni, oikeastaan melkein joka päivä. Kivaa oli, mutta näkyi se myös lompakossakin :D
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

kai vielä on luvallista muistella viime kesää.............

Parhaat muistot viime kesälomasta on ihan ehdottomasti Ilosaarirock :)) bändit missasin kyllä kaikki, lukuunottamatta Aphex twiniä, loppu aika tuli vietettyä enemmännja vähemmän sekaisin, pelkästään alkoholista. jos vaan vois ajassa mennä takaisin, AAAHHH!!! :love:
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Feya
OD

Post by Feya »

Nää kylmät, lumiset päivät pistää kyllä todella haikailemaan viime kesän perään.. Se oli ehdottomasti elämäni paras kesä.

Virnuiltiin mämmipäissä parvekkeella, aurinko paistoi ja poliisit tiuski.
Aamuyöllä lähdettiin vaeltaan peltojen halki, kylmänä ja väsyneenä, mutta naku-uinti auringonnousun aikaan oli sen kaiken arvoista.
Kylmää kaljaa hörpittiin viikosta toiseen, mutta vaikka kuinka yritit niin et saanu mua tarpeeks känniin.
Meiän piti hypätä parvekkeelta alas mexeissä, käsiraudoilla toisissamme kiinni - nistien romantiikkaa.

Sinä kesänä mä rakastuin. :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mä toteutin, monta unelmaa kesällä.

Tein lapsuuden unelmani ja valloitin suomen korkeimman vuoren, kävin kalassa norjan vuonoilla, ja lapin tuntureiden keskellä purossa nappasin taimenia.

Aloitin myös tekeen ensimmäisen askeleen unelmieni ammattia kohden ja irtauduin käytännössä kaikesta paskasta mikä mua masensi tosi paljon sitä ennen. Aloitin monta asiaa elämässä alusta ja muutin pois kaupungista joka oli kotini ennen.

Myös, unelma siitä, että kaunis tyttö ja ihana ihminen alkaisi pörräileen mun kanssa tätä elämää toteutui. Huhuh. Oikeasti. Kerrankin tapasin sellaisen ihmisen jonka kanssa tuntunut tosi hyvältä. Tosi pitkän aikaa jo. Unelmoin koko talven siitä, että tämä tyttö vastais niihin tunteisiin mitä mulla oli sitä kohtaan, ja itsekkin uskaltaisin hypätä sellaiseen tilanteeseen elämässä josta olin unelmoinut.

ja no.
huhhuh. On se kyllä ollut aika upeeta matkaa. Kohta melkein vuoden sen ihmisen kanssa viettänyt aikaa erilailla eri vaiheissa. Se ihminen on jopa kutsunut kohta mua kohta puoli vuotta jo poikaystäväkseen. Edelleen kaikki tuntuu hyvältä ja se ihminen tuntuu mulle kaikista tärkeimmältä.

Oikeasti. Elämäni paras kesä. Ja jos saan viettää sen ihmisen kanssa seuraavan kesän, ja sitä seuraavan, niin ne varmasti on jokainen parempi kuin edellinen. Oikeasti. Se ihminen on jotain tosi ihmeellistä tässä mun elämässä, sellainen jokapäivänen ihme. Ei tartte kuin ajatella sitä ihmistä, hänen hymyä, kauniita rintoja ja sileää ihoa hänen vatsan päällä ja koko keho menee kylmän väreille. Jotenkin. Tosi. upeaa.

Mäkin rakastuin ja tosi pahasti kesällä 2011.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mullakin viime kesä oli jotain jota vieläkin miettii todella lämmöllä. :love: Ennen kuin koulu loppu, (siis ihan viime tipassa) mua odotti kotona sellanen yllätys mikä meinas flipauttaa mut järjiltäni. Mietin monta päivää olinko mä seonnut, ja miten mä voisin varmistua kokevani AITOA todellisuutta.

Oli niin satumainen olo etten osannut ku epäillä siis järkeäni. Sitten pelkäsin valtavasti menettäväni tuon todellisuuteni samalla toivoen etten ikinä heräisi tästä illuusiosta. Olin niin varautunut viettämään kesäni sydän verillä että muutos tuohon tilaan oli niin yht´äkkinen kun tuo päivä tapahtui. Uskon olleeni tuota ennen jollain asteella masentunut.

Olen edelleenkin sanomattoman onnellinen, mutta tuolloin olin vielä niin flipannut etten voinut ajatella kuin kuinka saisin tuon taru-olennon ymmärtämään ja näkemään että olen vain häntä varten sekä teen kaikkeni hänen vuokseen. (Joo, tiedän kuinka naivilta tämä kaikki kuulostaa, mutta nyt olen vain rehellinen äijäilemättä.)

Kesä meni liian nopeasti ja jouduin takaisin kouluun. Edelleenkin kun joudun olemaan päivisin erossa rakkaastani, mietin lähes jatkuvasti kuinkahan hänellä menee juuri nyt ja mitähän mahtaa tehdä. En kuitenkaan soittele tai viestittele jatkuvasti, vaan vain oikeasta syystä silloin kuin on pakko. Luulen ettei kukaan jaksaisi jos koko ajan pitäisi pehmoilla puhelimelle. :oops:

On pelottavaa olla jatkuvasti näin rakastunut, ja uskon asiaan vaikuttavan oma ymmärrykseni (tai sen puute) ja/tai mielenterveyteni. Rakastumisen tunteenhan pitäisi olla ohi jo parissa kuukaudessa, mutta sydämmeni ryöppyää onnea aina kun vain ajattelenkin rakastani.

On kuulkaa tällä tasolla ensimmäinen kerta, kun tunnen näin. Vähän hävettääkin olla pohjimmiltaan näin onnellinen, kun moni (tai ehkä kukaan?) ei ole, eikä ehkä koskaan tule yhtä hurahtaneeksi. Voin verrata tunnetta ja onneani vain Lottovoittoon, paitsi että vaihtaisin henkilökohtaisesti miljoonat tähän.

Tämä olkoon samalla rakkaudentunnustus sinulle rakkaani, joka vielä vuoteeseen jäät. Luet tämän varmaan kun olen jo lähtenyt, mutta koita saada kaikesta huolimatta tehtyä päivästäsi paras mahdollinen. En sano tätä tarpeeksi usein sinulle mutta: Rakastan sinua koko sydämmelläni. :love:

Koko kesä oli täynnä tuoksua, väriä ja lämpöä. Kesälläkin on upeaa olla rakastunut.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

kesällä meni lujaa, mutta sieltä tarttui mukaan myös elämäni rakkaus :)
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

2010 kesä oli vitun kova, rakkaan kans kiskottiin essoja molemmat joku 40kpl ja vireenii kans aika reippaasti.. Muutenki oli hirveä hauska kesä. Paras koskaa.

Haettii vääril respoil monta tuhatta bentsoa, subbaria ja muuta kamaa oli yllinkyllin kokoaja. Ritsailtiin auton takapenkki täyteen lonkeropäkkejä, pyörittiin vähä ympäri suomee..

Huhhuh good oldddd timess.

(Nyt asiat on päin vittua.)
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Mä rakastuin myös viime kesänä :love:
Feya
OD

Post by Feya »

Olio wrote:Mä rakastuin myös viime kesänä :love:
No onpas meitä monta. :D Toivottavasti teiän kaikkien rakkaus sen kuin kasvaa ja kehittyy.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Sumua. Ilkeitä portsareita. Jatkuvaa repeilyä. Masennusta. Duunia metsässä kaatosateessa yksin. Rakkautta ilman vastarakkautta. Vastarakkautta ilman vastarakkautta. Maanisuutta. Randomrankalaispillua välimeren rannalla, kelasin samalla suomen rakkautta. Paljon ihmisiä jota en muista, semmosia jota en tuu muistaan ja pari semmosta jota en ikinä unohda. Laskuissa pikkuvauvan itkua ja käsivarsiin tumpattuja röökejä.

Emmä rupee erotteleen hyviä ja huonoja muistoja. Oon elossa, keuhkot hengittää ja veri juoksee.
pirun hyvä nuolla kuorena
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Paras muisto on varmaan se että tuli ainaki oltua selvinpäin oikeastaan koko kesä.
Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.

Ajelin enduroa kovasti paljon. Ja kunto kohosi siinä sivussa. Nyt on ollu rassi tuolla telakan puolella hetken. Meni motivaatio siihen mutta.
Kesällä ajelin kovasti enduroa :) selvinpäin olin. Reissasin pari retkureissua. Tuli käytyä Englannissa asti. Se oli kiva matka.
Mitähän sitä ens kesänä?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.