En nyt puhu yhdistelmistä, jotka olisivat kiellettyjä vaarallisuutensa vuoksi, vaan koska ne sotivat täysin jonkinlaista kirjoittamatonta etikettiä ja hyviä tapoja vastaan.
Jos on päihde-komboja jotka ovat keskenään suorastaan täydellisiä, niin varmasti on myös niitä jotka kertakaikkiaan eivät sovi yhteen. Puristien mielestä ne ovat brutaaleja, vapaamielisempienkin mielestä vähintään rohkeita yhdistelmiä.
Hyvä esimerkki on esimerkiksi kultivoituneiden pilvenpolttajien taipumus pitää tupakkaan miksaamista moukkamaisena.
Lisää esimerkkejänne kaivataan. Oletteko päihtymisenne suhteen kulinaristeja vai kaikiruokaisia vulgaareja sikoja jotka pelaavat CS:ää?
Kielletyt kombot
-
Asidyyli
- LD50
Kielletyt kombot
Last edited by Asidyyli on Sun 02 Sep 2007, 20:38, edited 1 time in total.
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
Re: Kielletyt kombot (kultanen paavi avaruusautolla ajelee)
5-MeO-DMT+ketamiini ei tuntunut oikein hyvältä kombolta, eikä DPT+ketamiinikaan, eli ehkä pysyttelen vaan fenyylietyyliamiini+ketamiini-komboissa, joista ainakin 2C-E+keta on loistava.
Haluaisin joskus kokeilla komboa ketamiini+deliriantti, ja komboa deeli+deliriantti. DXM+syklitsiini oli ainakin kova kombo joskus nuoruudessa.
Haluaisin joskus kokeilla komboa ketamiini+deliriantti, ja komboa deeli+deliriantti. DXM+syklitsiini oli ainakin kova kombo joskus nuoruudessa.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
tRip
- Moderator
Kodeiinia ja pilveä en lähtisi enää ottamaan keskenään.. Raiskaavat toisensa.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
viva
- Karvakuono
Kova humala ja deelit vahan nihkea. Vaikka itse kylla harrastasn joskus extreme mielessa mutta en suosittelis kenellekkaan.
-
Sun, Black But Shining
- Karvakuono
Tämä jos joku on kielletty hedelmä
Ayahuasca yhdistettynä jonkin Suomi-Ruotsi-jääkiekko-ottelun intomieliseen toljottamiseen televisiosta on varmaan brutaalein mahdollinen kuvitelma. Toisaalta sekin kokemus saattaisi opettaa monelle jotain niistä tunteista ja ajatusmalleista, joiden kanssa tuollaisissa penkkiurheiluharrasteissa pelataan.
Kosmoksen Valtias on todellakin arvoituksellinen
-
RiotStarter
- Apteekki
Sieniä ja piippu kädessä juoppojen sekaan käveleen syksyisenä iltana.Kauheat traumat melkein 
2000-luvun sakilainen.
-
sxoxyvg
- OD
Alkoholi+psykedeelit = no no.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Lännen nopein
- Apteekki
En itse olisi sitä enään paremmin osannut sanoa, jopa CS:sää myötenAsidyyli wrote:vai kaikiruokaisia vulgaareja sikoja jotka pelaavat CS:ää?
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
Asidyyli
- LD50
Hmm. Tästä olen eri mieltä. Minusta kodeiini ja kannabis ovat olleet silloin tällöin kokeiltuna loistava toisiaan täydentävä yhdistelmä, jonka myötä olen jopa onnistunut saamaan kodeiinista valveunia. Joskus taas on tuntunut että kumpikaan ei ptki yhtään, kyse on kai ollut vain liian miedoista annoksista molempia. Molemmat substanssit ovat sellaisia että vajarit on vittumaiset ja kombossa vittumaisemmat.tRip wrote:Kodeiinia ja pilveä en lähtisi enää ottamaan keskenään.. Raiskaavat toisensa.
Alkoholia moni tuntuu ymmärrettävästi paheksuvan komboissa (etenkin deelien kanssa). Niin teen itsekin, mutta riippuu toki aina tilanteessa. Taisi sitä alkoholia tuon ym. kodeiini-pilvi -yhdistelmänkin kanssa mennä, mutta kuten opiaattien kanssa minulla aina: vain mausteeksi!
-
Lymykonna
- Kameleontti
Minulla taas tuntui boostaavan.aivoruoska wrote: kratom pilas sienien psykedeelisyyden