Ekstaasi-info

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
-lalalaa-

Post by -lalalaa- »

No tulipa taas todistettua, että ensin tosiaan laitetaan se hyvä erä liikenteeseen ja sen jälkeen samalla kuvalla täyttä paskaa.

Eli sinisiä paksuja mitsuja 014-alueelta.
Uusi erä on vaaleampi kuin aiempi (valkoisia pilkkuja tod paljon).
Testasin uudet pelkästään testerillä ja tulos oli pelkkää tummanviolettia.
Kaverit jotka näitä popsivat menivät todella sekaisin, puhuivat mitä sattuu ja näkivät omiansa.
Eli kaiketi taas MDxx + mcpp.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Niinhän se menee. Bisnestä.
h.s.t.

Re: Ekstaasi info

Post by h.s.t. »

Kun tuli vastaan, ni poistin pari kirsikkakuvioista. En oikeestaan oo essoja koskaan harrastanu, mut ajattelin nyt tyyppäillä, ku on huomenna juhlapäiväkin. Oiskohan ne sit samoja ku mistä junky tuol ylempänä kirjotti, mene ja tiedä. Jos joku on pk-seudulla syöny viime aikoina tuollasia, ni kertoo ihmeessä et mitä sano...
junky
Psykonautti

Post by junky »

h.s.t. wrote:Kun tuli vastaan, ni poistin pari kirsikkakuvioista. En oikeestaan oo essoja koskaan harrastanu, mut ajattelin nyt tyyppäillä, ku on huomenna juhlapäiväkin. Oiskohan ne sit samoja ku mistä junky tuol ylempänä kirjotti, mene ja tiedä. Jos joku on pk-seudulla syöny viime aikoina tuollasia, ni kertoo ihmeessä et mitä sano...
Tykkäsitkö? Sattuikohan sama erä.. mene ja tiedä.
Mulla noi kyllä oli erittäin viihdyttäviä.
i know a girl who cries when she practices violin
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Tuskinpa oli samoja, aika laimeita olivat.
Mutta oli ihan mukavaa ku kaks söin. Tais niissä vähän olla MDMA:ta, ainaki samankaltaisia 'oireita' tuli...
[Silppuri]
Psykonautti

Post by [Silppuri] »

Damissa jos pääsette valikoimaan niin valkoiset hymynaamat on aika räjäyttävää. Puolikaskin jo.
Life is noise. Find the melodies.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

jos tulee vastaan pk seudulla valkosia suht paksuja niittejä jossa aika heikko printti ja toisel puolel jakouurre, vois olla soihtu tai tulppaani tai vastaava niin suosittelen, kivat nousut :)
when the going gets weird, the weird turn pro.
Kana
Tuppisuu

Post by Kana »

joo noista tulppaaneista oon kuullu ja on jopa puolikas nii toi puolikaski kuulema jo nousee ja kokonainen menis yli :D
Kana
Tuppisuu

Post by Kana »

eilen tuli haettua 2 kirsikkaa ja aika kalliita oli kyl :/
koira
Tuppisuu

Post by koira »

onko kukaan kokeillu tampereen seudulla valkosia naksuja joissa jokin kukan kuva? entä valkosia euroja?
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Eurot on kuulemma hyviä. Sisältää varmaan jotain tutkimuskemikaalia, kun noita popsineilla tuli aika intensiiviseltä kuulostavia halluja. En siis itse oo kokeillu näitä, että suhtaudutaanpa sitten varauksella tähän infoon...
yhyh
Tuppisuu

Post by yhyh »

korolli wrote:Eurot on kuulemma hyviä. Sisältää varmaan jotain tutkimuskemikaalia, kun noita popsineilla tuli aika intensiiviseltä kuulostavia halluja. En siis itse oo kokeillu näitä, että suhtaudutaanpa sitten varauksella tähän infoon...
Valkoset eurot on levotonta paskaa. Miten kukaan voi sanoa naksua hyväksi josta tuli intensiivisiä halluja. Hävetkää saatana. Joojoo kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiinsä, mutta tuo on jotenki totaalisen perseestä "hehkuttaa" naksua, jolla ei ole mitään tekemistä MDxx olojen kanssa. IMO.

Täällä päin väittivät, että olisi valkosia euroja olisi kaksi erää liikkeellä, mutta itse veikkaisin tätä myyntikikaksi, tiedä sitten. Itse en koskisi valkoisiin euroihin vaikka maksettaisiin.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Et siis ole kokeillut, mutta toteat siltikin että täysin paskoja?

Kyllä niissä varmaan MDxx:kin oli (tähän voi sitten suhtautua erittäin suurella varauksella), ei kaalinakkuloita yleensä kehuta hyviksi.
yhyh
Tuppisuu

Post by yhyh »

korolli wrote:Et siis ole kokeillut, mutta toteat siltikin että täysin paskoja?
Aivan. Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä? Onko se nyt niin mahdottomuus, että olisin seurannut vierestä+kuullut kokemuksia näistä napeista?
korolli wrote: Kyllä niissä varmaan MDxx:kin oli (tähän voi sitten suhtautua erittäin suurella varauksella), ei kaalinakkuloita yleensä kehuta hyviksi.
Joops saattaahan niistä löytyä siksi kirjoitinkin MDxx oloista ja voihan tuo tarina kahdesta erästä olla totta. Henkilökohtaisesti minua vituttaa aivan suunnattomasti, kun suurin osa jengistä on sillä asenteella, että naksu on jees kunhan toimii ei niin väliä mikä toimii.

Omasta puolesta lopetan offtopicin tähän.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

yhyh wrote:
korolli wrote:Et siis ole kokeillut, mutta toteat siltikin että täysin paskoja?
Aivan. Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä? Onko se nyt niin mahdottomuus, että olisin seurannut vierestä+kuullut kokemuksia näistä napeista?
Se tässä on ihmeellistä että jotta voisit näin väittää, niin mielestäni se vähän niinkuin edellyttäisi että jotain niistä napeista tietäisitkin. Tosin ymmärrän kyllä kantasi.
tumnus

Post by tumnus »

Onko kukaan törmännyt lähiaikoina sinisen värisiin apila nipsuihin. tältä näyttävät http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=7767

Haluaisin kuulla kokemuksia että kannattaako ostaa?
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

tumnus wrote:Onko kukaan törmännyt lähiaikoina sinisen värisiin apila nipsuihin. tältä näyttävät http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=7767

Talvella törmäsin sinisiin apiloihin, mutta en muista oliko tuon näkösiä. Ei taida kyllä samoja olla kuitenkaan, mutta aivan helvetin hyviä olivat. Mitään bilenapsuja eivät olleet, ei huvittanut edes liikkua kun oli vaan yksinkertaisesti niin hyvä olo. Puolikaskin olisi riittänyt.
PsyLandMan
Tuppisuu

Post by PsyLandMan »

Dalph wrote:
tumnus wrote:Onko kukaan törmännyt lähiaikoina sinisen värisiin apila nipsuihin. tältä näyttävät http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=7767

Talvella törmäsin sinisiin apiloihin, mutta en muista oliko tuon näkösiä. Ei taida kyllä samoja olla kuitenkaan, mutta aivan helvetin hyviä olivat. Mitään bilenapsuja eivät olleet, ei huvittanut edes liikkua kun oli vaan yksinkertaisesti niin hyvä olo. Puolikaskin olisi riittänyt.
Puhut Dalph ilmeisesti niistä apiloista, joissa leima oli pieni ja sisään painettu. HC tavaraa!

Sitten päästäänkin noihin uudempiin sinisiin, joissa leima iso ja koholla. Itselläni ristiriitaisia kokemuksia jälkimmäisistä. Ensimmäisen kerran kun niitä kokeilin, niin otin yhden, eikä juurikaan sanonut. Vähän tämän jälkeen päätinkin aloittaa kahdella ja siinä meinas jo tukka päästä lähtee. Eli vissiin paremmasta erästä? Mene ja tiedä.

Edit: Kaveri jutteli, että jos näkyy valkosia dollareita (Onkohan noita euroja meinannut?), niin varoitti ja teki harvinaisen selväksi, ettei missään nimessä kannata edes harkita. Tyyppi oli jo soittamassa ambulanssia itelleen, ku luuli kuolevansa (tarkat kuvaukset olotiloista viittasivat johonkin voimakkaaseen psykedeelien ja paskan sekamelskaan, kenties just jotain tutkaria) Eli ei ainakaan kuuleman perusteella minkäännäköstä yhteyttä aineeseen, jota madmaksikin kutsutaan.
Kannattaa tajuta mitä tekee, muuten tekee mitä tajuaa.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Joo ei niissä mitään madmaa olekaan. Halluja ne kaverit hehkutti, mutta nyt kun kyselin niistä uudestaan, niin eivät tule toista kertaa samoja naksuja syömään. Sori vaan kun sanoin niitä hyviksi.
mauiwaui

Post by mauiwaui »

Onko kukaan kokeillut valkoisia naksuja joissa joku "kiinalainen" horoskooppimerkki ?

Tai onko tietoa mitä sisältävät koska pillreportsista ei löydy kuin jotain puolankielisiä juttuja...

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=7501

Tuossa olisi kuvaa.

Tarvisi nopeaa tietoa kun time tunneliin tarkoitus olisi mennä 8)
Villa
Karvakuono

Post by Villa »

Pääsin alkukesästä testailee just kuvailemiasi tuotteita. Muistaakseni ei erityisen vahvoja... Mut sillon oli muunkinlaisia ni saatan sekoittaa. Kerro ihmees paljonko valehtelin... :lol:
takanen

Post by takanen »

suhteellisen huonoja naksuja nuo horoskoopit olivat.. 2kpl söin ja laimeat efektit. Itse en ainakaan niiden avulla siellä time tunnelissa pärjäis :?
made
Karvakuono

Post by made »

Huomenna tulis vihreitä neli apiloita...kokemuksia? Itse otin vihreän neli apilan shponglen keikalla mutta kun oli kombottanut hbwr kanssa niin...Itseäni alkoi vähän heikottaa mutta kyllä sen kurissa piti. Mutta todellakin kun siinä olitiin pienellä tripillä niin vaikea naksun tehoa muistaa. Mutenkaan ei ole hirveästi kokemusta essoista kun oon enemmän ganja miehiä.

Huomenna eka vapaa viikonloppu mies muistiin...

Btw: Onko kukaan kombottanut 2b-c ja essoja?
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

made wrote: Btw: Onko kukaan kombottanut 2b-c ja essoja?
ainakin mdma:n kanssa toimii niin uskois että namien kanssa myös.
when the going gets weird, the weird turn pro.
Kukkanen85

Post by Kukkanen85 »

Noista kiinalaisista merkeistä tulee lähinnä vaan hallusinoiva ja seko vaikutus. Itse mm. näin kokoajan kavereita ja moikkailin niille, vaikka ne ei todellakaa ollu mun frendejä :lol: , puhuin puiden kanssa ja ne vastaili mulle, olin töissä mielestäni vaikka olin reivibileissä, aloin höpöttelee jotain duunijuttuja, tie kiemurteli edessäni käärmeen tapaan jne...tanssifiilistä ja euforisoivaa vaikutusta ei tullut paljoa yhtään.

Menin sit rykäsee ton kiinalaisnippelin jälkee tulppaanin, tanssin puoliks alasti ja vähä nolottaa :lol: Tosin muisti ikävä kyllä meni. Alkoholia olin siis juonut myös näiden yhteydessä. Eli näissä tulppaaneissa tosi euforisoiva vaikutus!
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Joo, ainakin tampereen seudulla ollu kiinalaisia kuvioita joista kyllä vetää aika sekavaks, mut ei millään muotoa hyviä nipsuja. Onneksi tuli otettua rauhallisessa paikassa jossa pysty vaan makoileen sohvalla, ei tosiaan mitään bileniittejä nämäkään. :? Saatana mihin on kadonnu ne vanhat hyvät niitit josta lenteli yli 5h ja nousuissa tärisi vaan ku oli niin hyvä olot?
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
PsyLandMan
Tuppisuu

Post by PsyLandMan »

Itse kyllä tykkäsin niistä kiinalaisista, hiukan ehkä jäi yhdellä miedoksi, mutta kahdella pääsi jo pitkälle ja tuli erittäin madmainen olo! Porukka hali ja avautui. :D Tampereella päin siis tuollaista.

Edit: Ei bilekäyttöön, aika chillejä.
Kannattaa tajuta mitä tekee, muuten tekee mitä tajuaa.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Mites tuon nipsusysteemin kannalta, kun uusivuosi luulis olevan nipsuille vähä niinku sesonkiaikaa, niin tuleeko uudeksivuodeksi yleensä HYVIÄ niittejä, vaiko vain paskaa ja paljon koska kysyntä on korkealla?
Vituttaa meinaan jos uusivuosi menee reisille sen takia et syö paskan esson :x
"Taste
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

kerro mulle :(
"Taste
r0x0r

Post by r0x0r »

Kellään mitään infoa sinisistä neliapiloista/rautaristeistä? :)

EDIT: Oops, luinki pari sivua taakseppäin ja siellä jotain pientä tietoa oli.
Jos porukalla enemmän kokemuksia ni mielellään lukisin. :shock: