mikä ei nappaa?
-
tila saha
- Lepakko
mikä ei nappaa?
paljon on läppää että mikä on kivaa ja mitä halutaan tyyppaa..
itse en tykkää kokeilemistani hitaista, tramal ja subu. sitä on niin raato. kuvottava veltto olo. eikä oksentaminenkaan oo mun juttu... oopium asia erikseen, uskon. aion kokeilla.
itse en tykkää kokeilemistani hitaista, tramal ja subu. sitä on niin raato. kuvottava veltto olo. eikä oksentaminenkaan oo mun juttu... oopium asia erikseen, uskon. aion kokeilla.
vittumäpoltanpäiväkodin!
-
Lymykonna
- Kameleontti
Re: mikä ei nappaa?
Paskoja aineita on enemmän kuin hyviä.
-
Thoxium
Olen tykännyt kaikista mitä tullut kokeiltua tähän asti, jos olisi pakko jättää joku pois niin alkoholi. Lisää testailuja luvassa lähiaikoina.
-
LD50
- Apteekki
Vauhti ja kovemmanluokan psykedeelit. Enää ei psyket, koska aiheuttavat vain kovanluokan pelkotilan harhoineen.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Hampputukka
- Lepakko
Yhdyn tähän. Oikein puistattaa kun miettii minkälainen on yleistunnelma keskellä humalaista ihmislaumaa. Alkoholi ei todellakaan nappaa. Eilen oli kyl pakko ottaa pari kulausta janoonKalastaja wrote:Etanoli ahdistaa jo muiden käyttämänä.
back to basics rootbwoy
-
[Silppuri]
- Psykonautti
Aimo annos tulossa vaihtoehtopäihteitä M:stä koska olisi tarkoitus löytää vastine juuri tuolle oravanpyörän tukipalikalle, holille. Ei boostaa enää edes sosiaalisuutta kuten joskus ennen, ja se typerä ja alituinen väärinkäyttö varsinkin täällä Suomessa... Hyi
Life is noise. Find the melodies.
-
MetsänNeito
- Apteekki
Alkoholi ei nappaa, eikä mikään impattava (poikkeus: poppers) taikka yhtikäs mikään rännättynä. :S
Muuten kyllä en keksi mitään mikä ei menisi.
Tai no, polleen en meinannut koskaan koskea mutta se ei johdu siitä etteikö nappaisi vaan luulen nappaavan liikaa.
Muuten kyllä en keksi mitään mikä ei menisi.
Tai no, polleen en meinannut koskaan koskea mutta se ei johdu siitä etteikö nappaisi vaan luulen nappaavan liikaa.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
Thoxium
DXM ei nappaa enää yhtään, nyt ei haittaa vaikka Resilar menisikin jossain vaiheessa reseptin taakse.
-
Overdosering
- Karvakuono
Nopeat, impattavat(poikkeuksena eetteri mitä pitää testata) ja osa deeleistä tuntuu
ei niin houkuttavalta.
Nopeita en oo kyllä ikinä testannu, mutta mitä nyt kavereiden menoa katsellu niin Nääh.
Minä vaan tykkään hyytyä johonkin ja olla, en tehdä.
ei niin houkuttavalta.
Nopeita en oo kyllä ikinä testannu, mutta mitä nyt kavereiden menoa katsellu niin Nääh.
Minä vaan tykkään hyytyä johonkin ja olla, en tehdä.
-
Miasma
- OD
Nopeat eivät kiinnosta. On mukavampaa vaan olla ja kuunnella musiikkia, hetkeksi pakoon maailman hektisyyttä.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
"Life is a joke and death is the punchline."
-
frapathea
Mua ei varmaan muu kiinnostakaan kuin assosiatiivit... Tai jotain... Testaamistani inhoan bentsoja (lääkkeinä kyllä muttei päihteenä) ja alkoholia ainakin, enkä deksimiäkään isossa arvossa pidä
-
growy
- Kameleontti
Subu ei nappaa,Alkoholi saa jäädä pois nyt heti pian. paska "aine" se on.
En myöskään rännittää aio.
Enkä impata(muutaku poppersia ja eetteriä
)
En myöskään rännittää aio.
Enkä impata(muutaku poppersia ja eetteriä
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Touchet
- Moderator
Hmm... No toi...
[Pari minuuttia jälkeenpäin:]
No oikeastaan en tiedä. Väärinkäyttö, ehkä. Se on väärin.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
The road of excess leads to the palace of wisdom... for we never know what is enough until we know what is more than enough.Touchet wrote:Hmm... No toi...
- William Blake
...
A Brief Intro: After many years of using and abusing a wide variety of drugs, it has come to the attention of this author that there are three types of drug users:
1) Experimental drug users who like to take very precise doses and (lord help us) record the effects, and come up wth meaningless psychobabble about k-space and setting, and metaprogramming and such. If it floats your boat, fine, but I've never met a psychonaut who was actually fun to be around while taking drugs. Control freaks. . .and they favor psychedelic type drugs, but make far too big a deal about high doses, and need terms like ego-disintegration to make getting fucked up sound like an intellectual pursuit.
2) Recreational drug users. These folks take a little bit of everything, unlike the EDU's. Drugs are just for having fun, and while the RDU will occasionally lapse into mystical shit while on acid, an RDU will invariably forget to write in the lab notebook in favor of frolicking in a field of dandelions, playing hacky-sack, or some such. Probably the most fun drug user to be around, short-term. . .but also risky, because an RDU, like the teenager at the keg party, is often unaware when they cross over the line from somewaht fucked up to out of control. RDU's often take too much of whatever is going which is goood but hasn't done this often enough to adjust. Nonetheless, an RDU usually sticks to pot, coke (snorted), the occasional opiate. . a psychedelic here and there. Basically likes the smorgasbord, but only eats it on weekends and special occasions.
3) And then there's the people for whom this newsgroup exists: The Hard Drug User [Trumpets rise]?. The primary philosophy of the HDU is "The road of excess leads to the palace of wisdom." otherwise known is "lets get fucked up". Bang meth, as phreex says. The question why would someone do that much of substance X is meaningless to an HDU. You do excessive amounts of a substance because, when you're dealing with Hard Drugs, the more you do, the more fucked up you are, and that is a Good Thing. Fuck the lab notebook; I can barely cook a shot, I certainly have no urge to record my impressions. Its a bilevel plateau system: NotFuckEDUp?/FuckEDUp?. OD'ing? heh. Any HDU worth their salt walks that line like bird on a wire whilst singin like a drunk in a midnight choir; the RDU's worry about od'ing. HDU's worry about having enough to cop a buzz, and still leaving some for the next day. EDU's care about mapping the psychic landscape; HDU's care more about mapping new places to score and convenient places to do drugs when your on the go. Anyways, I'd wager whoever got all shocked over taking what they considered to be the GHB equivalent of two litres of vodka (and many folks would see nothing wrong with that) is an EDU. And to them, I say. . .welcome to ADH. Home of the hard drug users. Enjoy your stay, but we recommend losing the lab notebooks; they make many of us, who have very bitter memories of the Men in White Coats, quite anxious.
http://adhpage.tripod.com/faq.htm
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
Usoda
- LD50
LSAta ei oo vähään aikaan tehny mieli, turhan kamalat nauseat. 
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Touchet
- Moderator
Tuo kolmosryhmähän on ainoa, joka käyttää huumeita oikein. Mutta mutta, keinotekoinen jaottelu. Mulla on ainakin kaikki käyttämäni huumeet ihan täysillä päässä, ja kovempaa vaan menee. Mikä on ihan hyvä vaan, koska eihän kehityksessä ole minkäänlaisia nopeusrajoituksia (ja ainoa suunta on kauemmas). Olisi väärin vetää kamaa tuntematta minkäänlaista tarvetta mennä vitun pihalle. Voin rehellisesti myöntää olevani vieläkin ihan sekaisin siitä kahdeksan vuotta sitten vedetystä jointista. Olen jopa ylpeä nöyryydestäni.CharlieBigPpotato wrote:The road of excess leads to the palace of wisdom... for we never know what is enough until we know what is more than enough.Touchet wrote:Hmm... No toi...
- William Blake
...
"The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible." --Arthur C. Clarke
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
-
Nappi-Nalle
- Psykonautti
Vauhti. Kerta riitti, se ei kelpaa mulle.
tai sitten mä en kelpaa sille
tai sitten mä en kelpaa sille
-
Awttu
- Lepakko