mauser1911 wrote:frapathea wrote:mauser1911 wrote:
jos oot oikeesti tota mieltä, et oo voinut kuulla hyviä biisejä.. yks heikki vastaa sataa pikku geetä..

emt. kauheeta piriuhoomista tuntuu pääosin olevan. vitun naurettavaa. jou itä-helsinki yhyy on poliitikkojen vika et oon laiska saamaton pirinisti joka osaa vaan laittaa tietokoneella paskat jousitaustat ja räpätä siihen päälle turhuuksia!!!11
mielipiteensä kullakin.. mut mitä oon täällä lueskellu, ni kyllä sullekin tuntuu toi pirkka maistuvan..
ja mua oikeesti ärsyttää toi sun asenne: yhyy oon laiska, saamaton jne jne jne.. etkö voi hyväksyä ihmisiä semmosina kun ne on???? onko mun sun mielestä pakko käyttää 1/3 tästä mun ainoasta elämästä johkin työssäkäyntiin, missä mua VITUTTAIS koko helvetin ajan???? en oo mutu arvostellut sitä (mikä on oikeesti mun mielestä IHAN VITUN TYHMÄÄ) et jengi painaa jossain vitun metallipajalla duunia 8-16... siis eiks kaikki voitas olla/tehdä miten halutaan? ei meillä oo kuiteskaan ku yks elämä.. eläkä nyt PLIIS alota tästä mitään sotaa.. EI KAIKKI AJATTELE ASIOISTA SAMOIN KUIN SINÄ. eikä todellakaan niinkuin minä

Kyllä mulle piri ikävä kyllä on maistunu ja maistuis vieläkin mutta se ei ole onneks saanu viel mua räppäämään paskasti siitä miten vitun RANCCAA on ku sossu ei anna tarpeeks rahaa siitä et istun perseelläni enkä edes yritä.
Tää on kyl jo aika läpikäyty aihe ja menee nyt suuresti offtopicin puolelle... Mut mua kiinnostais vaan tietää että miten sä kuvittelet et mikään pyöris jos kukaan ei tekis mitään. Mun puolesta on ihan yhdentekevää, jos ihminen haluu olla tekemättä mitään kenenkään hyväksi, mutta siinä kohtaa ei tulis myöskään vaatia, että kukaan tekis sun hyväks mitään. Joskus ihmisellä on sellainen elämäntilanne, että tarvitsee apua, ok, apua sitä tarvitseville. Mut valitettavasti joskus pitää tehä asioita, jotka vituttaa. Jos ei ole kykeneväinen tekemään nine-to-five tyyliin duunia "jossain vitun metallipajalla" niin varmasti silti löytyy JOTAIN hyödyllistä tehtävää. Ja jos ei ole valmis tekemään itse yhtään mitään rahansa ja elämänsä eteen, niin siinä kohtaa mun mielestä ei ole enää mitään järkeä edes vinetä, ettei ole tarpeeks rahaa tai jotain tollasta paskaa.
Ihan sama, mun puolesta ihminen kiskokoot vaikka mitä vaikka kuinka paljon jos pystyy itse rahoittamaan sen vahingoittamatta muita, valitettavasti mun suvaitsevaisuus ei yllä niin pitkälle että näkisin oikeutettuna ryöstelyn ym. ihan vaan siks ettei HUVITA tehdä duunia. Mä vaan en kestä nistejä, jotka ei ole valmiita tekemään mitään toisten eteen. Ei minkään suhteen. Odotetaan muilta jatkuvasti palveluksia ja sit ei itse tehdä mitään kun ei huvita. Ei muakaan huvita. Ihan sama se mulle on, jos ihminen haluu elää irrallaan yhteiskunnasta. Ei tee mitään sen eteen eikä myöskään vaadi siltä mitään. Et tervemenoa vaan mettään syömään jänistä. Siel ei vaan voi pelaa xboxii, voi voi =)
Mut miks kenenkään pitäis kustantaa sitä, et jotakuta ei huvita tehdä mitään? Luuletko, että ketään muuta ei välillä vituta lähteä duuniin? Tai ylipäätään vituta? Miks mä en saa olla hyväksymättä ihmisiä, jotka vituttaa mua suuresti? Mikset sä sit hyväksy sitä? Se on sentää jotenkin edes oikeutettua. Musta on vaan vitun säälittävää vikistä tollai. Vittu mun mies on suljetulla, sil on jatkuvasti 3-4 lääkettä päällekkäin, sille sanotaan jatkuvasti ettei se o työkykyinen, ja arvaa mikä on sen yleisin puheenaihe lääkärille? Et se haluis töihin, huolehtia omasta elämästään ja musta. Et se kaikesta "yhyy en pysty tykee töitä" -itkusta, aika harvassa on ne ihmiset jotka ei kykene minkäänlaiseen työntekoon, ja yleensä ne ei myöskään pysty muutenkaan elämään itsenäisesti ja normaalisti. Jos et kykene tekemään kaheksaa tuntia töitä päivässä, ni vittu kai sä nyt pystyisit edes jonkinlaiseen osa-aikaiseen duuniin?! Jos on niin paskana, ettei voi tehä mitään, niin siin kohtaa imo siinä kohtaa olis paikka joltain osastolta ihan kohdallaan. Myöntäisit edes et oot laiska ja saamaton, ihan vitun säälittävää tollanen ihme selittely ja puolustelu.
Kuten sanoin, joskus ihminen tarvii apua, mut silloin mun mielestä tulis aktiivisesti osallistua tilanteen parantamiseen, eikä jäädä siihen istumaan, että katos, tehkööt muut kaiken mun puolesta, mua ei huvitaaaaaa.
Ja mitä tulee suomiräppiin edelleen: mua vituttaa siinä suunnattomasti mm. just toi vitun itähelsinki-paska, saatananmoinen uho ja egottelu, ihme vikinä, paska asenne, kapinointi kapinoinnin vuoks, joo, kyttä on varmaan tosi paska ku pisti sut maahan ku riehuit piripäissäs puukon kanssa julkisella paikalla herra mr cool ice suomi__räppäri. Sit syytetään "vitun porvarisikoja" siitä et ne sattuu olemaan hyvätuloisia, voivoi ääliö, voisit sinäki olla jos jotain tekisit. Ja ihan varmasti valtaosa näistä porvarisikojen lynkkaajista olis ite heti ihan mehuissaan kierimässä rahakylvyssä jos vaan tilaisuus tulis. Paskaa. Paskaa paskaa paskaa. Harvoin edes mitenkään musiikillisesti hyvin väännettyä tavaraa, mut tottakai sian vinkuminenki kuulostaa kivalta jos on tuhonnu 89% aivoistaan kiskomalla itteensä kaiken mömmön, mitä on käsiinsä saanu. Oon avoin sille että joskus tulee eteen joku oikeesti hyvä suomiräppipätkä, mut toistaseks se on pysyny melko hyvin piilossa multa. Enkä puhu hyvyydestä välttämättä edes oman makuni mukaista, vaan että sitä vois jotenkin edes arvostaa vaikkei olis just se oma juttu. Mä arvostan esim. monia poplaulajia ja -sävellyksiä sekä heviartisteja ihan teknisten seikkojen takia, vaikkeivät ne mua henkilökohtasesti miellyttäiskään.