Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)
-
jakoavain
Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)
Viimeisen 3vk, tämä sivusto on suorastaan ahdistanut minua.
Välillä on aiemminkin tullut fiilis, että voisi vain lopettaa fooruminselailun, joskus tulee jopa fiilistä, että vois lopettaa kaiken päihteilyn. (alkoholit, nikotiini mukaanlukien)
Kokemuksia ei edes ole melkein mistään mitään, vain asioista ottanut näin "fakta" puolelta enemmänkin kiinni. Himotus on kyllä kova.
Jos tuo akustisenkitaran soitto onnistuisi, niin voisi suunnistaa ens kesällä pakolaiseks suomesta, kohti maailmaa kaverin kanssa ja elää herroiksi kokemuksien antimilla ja katusoitolla. Sitä haavetta kelaillessa.. taidanpa hörppiä kaljan...
Välillä on aiemminkin tullut fiilis, että voisi vain lopettaa fooruminselailun, joskus tulee jopa fiilistä, että vois lopettaa kaiken päihteilyn. (alkoholit, nikotiini mukaanlukien)
Kokemuksia ei edes ole melkein mistään mitään, vain asioista ottanut näin "fakta" puolelta enemmänkin kiinni. Himotus on kyllä kova.
Jos tuo akustisenkitaran soitto onnistuisi, niin voisi suunnistaa ens kesällä pakolaiseks suomesta, kohti maailmaa kaverin kanssa ja elää herroiksi kokemuksien antimilla ja katusoitolla. Sitä haavetta kelaillessa.. taidanpa hörppiä kaljan...
-
Thoxium
Re: Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)
tehny mieli lopettaa jotain muita asioita. huumeitahan vedän, kun mitään ongelmia tuonnut.
-
Usoda
- LD50
Eipä vielä lopetustahtoa itselläni ole mutta en päihteilekkään niin usein että siihen kyllästyisi (tai siitä aiheutuisi mitään huomattavia haittoja). Foorumia luen päivittäin mutta kirjoittelen silloin tällöin, joskus vaan on enemmän sanottavaa ja joskus taas ei.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
frapathea
Joo mullon tullu huonoja viboja tästä foorumista. Veikkaan etten ole hirmu haluttu tänne. Ajatus päihteistä on niin vaihtelevaa. Joskus ahdistaa ja joskus kiehtoo, ja joskus molempia. Joskus ei kiinnosta.
-
Ahab
Välillä on sellanen fiilis että kaikki on jo sanottu ja kokeiltu. Ei niinkään halua lopettaa kumpaakaan mutta pyrkiä kohtuuteen. Muutamiin vaulttilaisin olen tutustunut vähän enemmän irl ja heidän kanssaan juhliminen ja miitit ovat osoittautuneet parhaimmaksi anniksi, ei niinkään se mitä täällä jupistaan.
Noi sekoilu/läppä/hörhöily topicit alkaa olla liian isossa osassa vaultin arkea ja kaikki junnaa paikallaan. Pitäis skarppaa ja alkaa tekeen jotain FAQeja ja muuta asiatiedon kasaamista niin tälläkin olisi joku tarkoitus.
Noi sekoilu/läppä/hörhöily topicit alkaa olla liian isossa osassa vaultin arkea ja kaikki junnaa paikallaan. Pitäis skarppaa ja alkaa tekeen jotain FAQeja ja muuta asiatiedon kasaamista niin tälläkin olisi joku tarkoitus.
-
jakoavain
Indeed! Tuntuu että tää foorumi on saavuttanut korkeimman mahdollisen huipun tuon häröilyn osuudelta.
Asidyylin parhaat postaukset on jo nähty ja kuultu
Joten en enään jaksa lueskella yhtäkään häröilytopiccia kunnolla.
Vois tehdä jotain radikaalia.
Asidyylin parhaat postaukset on jo nähty ja kuultu
Vois tehdä jotain radikaalia.
-
Ahab
Psykedeelien oma foorumi vois olla se mitä haetaan. Mutta luulen että aika ei ole vielä kypsä.jakoavain wrote:Vois tehdä jotain radikaalia.
-
Aukikco
- OD
Kannattaa opetella.jakoavain wrote:Jos tuo akustisenkitaran soitto onnistuisi, niin voisi suunnistaa ens kesällä pakolaiseks suomesta, kohti maailmaa kaverin kanssa ja elää herroiksi kokemuksien antimilla ja katusoitolla. Sitä haavetta kelaillessa..
Elätin itseni tuossa vuoden ajan pääosin katusoitolla. Varsin palkitsevaa ja avartavaa touhua. Jatkan yhäkin, mutta tällä hetkellä en ainakaan kovin säännöllisesti.
-
LD50
- Apteekki
Kyllä tekee mieli kokoajan. Heti kun lääkis alkaa (jos pääsen), niin ei minua täällä enää nähdä. Se on se pikku potku tähän elämään, että ei tarvitse hakea hyvää oloa opiaateista vaan saan ostaa saatanan kalliin ja nopean auton ja saan kiksini siitä.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Lymykonna
- Kameleontti
Suomessa?Aukikco wrote: Elätin itseni tuossa vuoden ajan pääosin katusoitolla. Varsin palkitsevaa ja avartavaa touhua. Jatkan yhäkin, mutta tällä hetkellä en ainakaan kovin säännöllisesti.
-
Aukikco
- OD
Suomessapa Suomessa.Lymykonna wrote:Suomessa?
-
Ahab
Lainaan tuolta Taikasieniforumin yhdistäminen vaulttiin? -ketjusta kun se keskustelu on jo aika loppuun käyty.
Mutta joo pisimmän korren tuo tuhkakuppi näyttää vetävän. Tätä SCHIZOTOXICATED.. Did you found yourself at ECSTACY? eli Mikä on kuosi? -ketjua olen eniten kauhistellut. 118 sivua omasta kuosista avautumista. Vaultin suosituin ketju. Onko se kiehtovaa? Tarpeellista? Terapeuttista kirjoittajalleen?
Antoisat kertomukset maailman räjäyttävistä tripeistä on asia erikseen.
Kakkosena tulee Nyt soi: -ketju. 115 sivua. Tuossa Biisi suosituksia foorumilaisille ketjussa tuntuu olevan edes joku laatuvaatimus mutta mikä tarve on raportoida omaa soittolistaansa.
No tuollaisia vartenhan Tuhkakuppi on mutta överi on silti överi.
Tarvitseeko lehteä painaa jos ei ole mitään uutisia?
Vähän on kyllä kärjistettyä kommentia. On täälä imo kummasti enemmän henkeä kuin jossain apothecassa. Kai sinuakin tänne joku vetää kun jaksat kuitenkin vielä valittaa.jakoavain wrote:Itse en edes halua että psyvaultin ihmisiä siellä olisi tätä enempää.
En halua että siitä tulee samanlainen hengetön tuhkakuppi.
Mutta joo pisimmän korren tuo tuhkakuppi näyttää vetävän. Tätä SCHIZOTOXICATED.. Did you found yourself at ECSTACY? eli Mikä on kuosi? -ketjua olen eniten kauhistellut. 118 sivua omasta kuosista avautumista. Vaultin suosituin ketju. Onko se kiehtovaa? Tarpeellista? Terapeuttista kirjoittajalleen?
Kakkosena tulee Nyt soi: -ketju. 115 sivua. Tuossa Biisi suosituksia foorumilaisille ketjussa tuntuu olevan edes joku laatuvaatimus mutta mikä tarve on raportoida omaa soittolistaansa.
No tuollaisia vartenhan Tuhkakuppi on mutta överi on silti överi.
Tarvitseeko lehteä painaa jos ei ole mitään uutisia?
-
Lymykonna
- Kameleontti
Jos se ei olisi kivaa niin olisiko siinä ketjussa 118 sivua? Eihän siitä varmaan mitään erityistä hyötyä ole kenellekkään, mutta... se on olemassa.Ahab wrote: Mutta joo pisimmän korren tuo tuhkakuppi näyttää vetävän. Tätä SCHIZOTOXICATED.. Did you found yourself at ECSTACY? eli Mikä on kuosi? -ketjua olen eniten kauhistellut. 118 sivua omasta kuosista avautumista. Vaultin suosituin ketju. Onko se kiehtovaa? Tarpeellista? Terapeuttista kirjoittajalleen?
Sinäänsä kiinnostava ilmiö kyllä.
-
tRip
- Moderator
Päihteilyä tuskin olen lopettamassa, ainakaan kokonaan..
Mutta tämän vaultin selailu jostain syystä on ruvennut suunnattomasti vain ahdistamaan.
Eikä sekään paranna tilannetta, että on tullut avauduttua tänne ties mitä kummallisuuksia, joka näin jälkeenpäin ajateltuna suoraansanottuna hieman hävettää..
Toisaalta vaultin kautta olen tutustunut moniin uusiin, samanhenkisiin ihmisiin.
Se on ollut parasta vaultin antia, kuten myös se vapaa ilmapiiri mikä täällä vallitsee.
Sen kuitenkin sanon, ettei ainakaan minun panostuksellani ole tämä vaultti parempaan suuntaan mennyt.
Vajoan maan alle.
Mutta tämän vaultin selailu jostain syystä on ruvennut suunnattomasti vain ahdistamaan.
Eikä sekään paranna tilannetta, että on tullut avauduttua tänne ties mitä kummallisuuksia, joka näin jälkeenpäin ajateltuna suoraansanottuna hieman hävettää..
Toisaalta vaultin kautta olen tutustunut moniin uusiin, samanhenkisiin ihmisiin.
Se on ollut parasta vaultin antia, kuten myös se vapaa ilmapiiri mikä täällä vallitsee.
Sen kuitenkin sanon, ettei ainakaan minun panostuksellani ole tämä vaultti parempaan suuntaan mennyt.
Vajoan maan alle.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Lymykonna
- Kameleontti
Hei, älä häpeä. Menneille asioille ei voi mitään ja toivoisin, että kaikki täällä ainakin tietävät miten eri tilat vaikuttavat ihmisiin - ei se ole niin vakavaa.tRip wrote: Eikä sekään paranna tilannetta, että on tullut avauduttua tänne ties mitä kummallisuuksia, joka näin jälkeenpäin ajateltuna suoraansanottuna hieman hävettää..
.
-
sublime
- Rotta
Ei. Mä rakastan kaikenmaailman hörhöjä häröilytopicceja täällä, olennainen osa vaulttia
Ne, joita ei Tuhkakuppi kiinnosta, voivat olla sitä lukematta. Yleisesti ottaen sanoisin kuitenkin, että päihdefoorumina tämä on hyvinkin asiallinen, ei suinkaan pelkästään sitä häröilyä, vaan myös hyödyllistä tietoa ja kaikenlaisia valaisevia juttuja. Vault on ihan omanlainen yhteisönsä, valovuosia muista vastaavista, kaukana hengettömästä. Imho.
Toki olen ehkä vähän puolueellinen, mutta ei mulla oo tästä paikasta juurikaan pahaa sanottavaa. Tosin foorumia tulee välillä selattua aktiivisemmin, välillä epäaktiivisemmin, mutta vähintäänki ircci ja vaultin henki pysyy matkassa mukana, eikä mulle näillä näkymin ole mitään tarvetta irrottautua tästä yhteisöstä.
Päihteilystä en osaa sanoa. Harva asia on ikuinen, ja jos onkin, kehitys on väistämätöntä ja välttämätöntä, mutta tällä hetkellä en ole aikeissa siihenkään puuttua.
</emotionally engaged rant>
Tämä on mulle sydämen asia!
Toki olen ehkä vähän puolueellinen, mutta ei mulla oo tästä paikasta juurikaan pahaa sanottavaa. Tosin foorumia tulee välillä selattua aktiivisemmin, välillä epäaktiivisemmin, mutta vähintäänki ircci ja vaultin henki pysyy matkassa mukana, eikä mulle näillä näkymin ole mitään tarvetta irrottautua tästä yhteisöstä.
Päihteilystä en osaa sanoa. Harva asia on ikuinen, ja jos onkin, kehitys on väistämätöntä ja välttämätöntä, mutta tällä hetkellä en ole aikeissa siihenkään puuttua.
</emotionally engaged rant>
Tämä on mulle sydämen asia!
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
lanttu
- Apteekki
no siis foorumin käytön joskus kelasin lopettavani mut en lopettanut ja päihteilyn suhteen ei kyl tee mieli koska kannabistakin jo 5v tullu poltettua ja tuskin sitä lopeta koskaan mutta kaikki muut huumeet oon kelannu nyt lopettaa kokonaan vaikka koskaan ei ole ollut ongelmaa koska käyttö on ollut aina pelkkää viihde käyttöä ja satunnaista esim festareilla vaan etc
wtf
-
Kalastaja
Samaa mieltä.Ahab wrote:Välillä on sellanen fiilis että kaikki on jo sanottu ja kokeiltu. Ei niinkään halua lopettaa kumpaakaan mutta pyrkiä kohtuuteen. Muutamiin vaulttilaisin olen tutustunut vähän enemmän irl ja heidän kanssaan juhliminen ja miitit ovat osoittautuneet parhaimmaksi anniksi, ei niinkään se mitä täällä jupistaan.
Tuhkakupin jutut eivät sinällään minua häiritse, ehkä enemmänkin se, että ne tuntuvat syövän keskustelua ja keskustelijoita muualta. Tulee vähän hörhö fiilis koko foorumille.
Taas täysin samaa mieltä.Ahab wrote:Psykedeelien oma foorumi vois olla se mitä haetaan. Mutta luulen että aika ei ole vielä kypsä.jakoavain wrote:Vois tehdä jotain radikaalia.
Tein oman ketjun tästä. Sinne voisi jatkaa tästä aiheesta.
viewtopic.php?f=11&t=1298&p=35870#p35870
-
Ayrenum
- Lepakko
Pidin pitkästä aikaa pitkän tauon tänne kirjoittamisesta, ja ainakin puolet tuosta ajasta olin myös lukematta. Teki hyvää.
Joskus sitä miettii että lopettaisi kokonaan, kun tämä on niin addiktoivaa. Mutta sitten palaakin siihen havaintoon, että se antaa huomattavasti enemmän kuin ottaa. Siksi kai sitä mitään tekee aktiivisesti.
Joskus sitä miettii että lopettaisi kokonaan, kun tämä on niin addiktoivaa. Mutta sitten palaakin siihen havaintoon, että se antaa huomattavasti enemmän kuin ottaa. Siksi kai sitä mitään tekee aktiivisesti.
olet oikeassa.
-
Asidyyli
- LD50
Kyllä tekee toisinaan mieli. Ainakin tänne kirjoittaminen. Ehkei päihteily.
Yrittänytkin olen. Mutta jokin tänne vetää.
Mutta huomattu on... kun on viisi vuotta menty samaa rataa niin kyllä siinä alkaa kyllästyä, ja tuntuu että kaikki on jo sanottu. Kaikki foorumit alkavat lopulta toistaa itseään ja syntyy optinen illuusio tason laskemisesta vanhoihin nostalgisiin uutuuden viehätyksen "kulta-aikoihin" verrattuna.
Kuten päihteidenkin kanssa.
(Tästä joskus lisää...)
Mitä olen sanonut - Mitään en kadu, en häpeä. Mielestäni.
Yrittänytkin olen. Mutta jokin tänne vetää.
Mutta huomattu on... kun on viisi vuotta menty samaa rataa niin kyllä siinä alkaa kyllästyä, ja tuntuu että kaikki on jo sanottu. Kaikki foorumit alkavat lopulta toistaa itseään ja syntyy optinen illuusio tason laskemisesta vanhoihin nostalgisiin uutuuden viehätyksen "kulta-aikoihin" verrattuna.
Kuten päihteidenkin kanssa.
(Tästä joskus lisää...)
Mitä olen sanonut - Mitään en kadu, en häpeä. Mielestäni.
-
psyke
- Lepakko
Noh, psyvaultin irc -kanavalla en ole käynyt enää pitkään aikaan enkä tätäkään foorumia ole hirveästi seurannut. Enimmäkseen tutkailen tattifoorumia nykyisin.
Psyvault on kasvanut suureksi. Itse pidin paljon enemmän sekä irc-kanavasta että itse foorumista aikaisemmin kuin täällä oli vähemmän väkeä ja intiimimpi tunnelma. Nykyään psyvaultin irc-kanava on täynnä aivan outoja tyyppejä ja osa vanhoista on kai häipynyt. (esim. W10)
Täytyy kyllä sanoa että into irccaamiseen on muutenkin hävinnyt kokonaan, pitää tulla käymään kannulla sitte kun jaksaa taas...
Mitä päihteilyyn tulee niin vastaus on ehdoton kyllä. Itse asiassa olen päivä päivältä enemmän taipuvainen siihen että lopettaisin polttelun kokonaan. Nyt puolitoista kuukautta aikaa edellisestä kerrasta enkä nykyään edes ajattele asiaa juurikaan. Ainoat psykoaktiivit mistä en halua luopua ovat sienet ja ayahuasca.
Psyvault on kasvanut suureksi. Itse pidin paljon enemmän sekä irc-kanavasta että itse foorumista aikaisemmin kuin täällä oli vähemmän väkeä ja intiimimpi tunnelma. Nykyään psyvaultin irc-kanava on täynnä aivan outoja tyyppejä ja osa vanhoista on kai häipynyt. (esim. W10)
Täytyy kyllä sanoa että into irccaamiseen on muutenkin hävinnyt kokonaan, pitää tulla käymään kannulla sitte kun jaksaa taas...
Mitä päihteilyyn tulee niin vastaus on ehdoton kyllä. Itse asiassa olen päivä päivältä enemmän taipuvainen siihen että lopettaisin polttelun kokonaan. Nyt puolitoista kuukautta aikaa edellisestä kerrasta enkä nykyään edes ajattele asiaa juurikaan. Ainoat psykoaktiivit mistä en halua luopua ovat sienet ja ayahuasca.
-
jakoavain
Se just että tuo tuhkakuppi imee tästä kyllä jotain.. Ja onse vähän outoa lukea eka muumeista sarjakuvia ja sen jälkeen yrittää syventyä toisen rankkaan avautumiseen mielensäsyövereistä 
Jokin mikä minua tänne vetää, onse ettei minua "unohdettaisi" ja mahdollisesti pääsisin näkemään ihmisiä IRL.
Jotkut tyypit mulla onkin mesen/puh. välityksellä ihan "säännöllisesti" yhteydessä. Kyllä täällä on paljon hyvääkin, mutta oon pitänyt nyt tällästä pientä taukoa ja tälläkin hetkellä on tasan 3topiccia mitkä tsekkaan aina välillä (:
Sen tiedän että tähän taas innostuu uudestaan, pitää pitkän tauon niin kaikki oma ja ennenluettu katoaa, toivottavasti. Edes hieman syvemmälle.
Mutta sekin kyllä on, että toistoa ja toistoa tämä kaikki on.
Sieni ja tämä on kyllä parhaimmat forumit yrteistä. I like. (:
Sillä isolla ihmismäärälläkin mitä täällä on, on sillä hyvät ja huonot puolensa.
Saadaan enemmän omakohtaisia kokemuksia ja ihmisten omia näkökulmia. Tosin monet vain mielistelevät toisia käyttäjiä.
Onse outoa, eipä tätä sen vakavemmin tarvitse ottaa.. ja tuo "hengettömyys" -Ehkä sen takia foorumeista en pidä että kun tänne tulee sanottua joskus jotain ... tyhmää. Esim. erimielialoilla asiat saavat erinäkökulmia. Aina ei tule mietittyä selvästi ja kaikkia puolia. Sitten kirjoitat sen ja luet 2vk jälkeen. Poskille iskee puna ja mieltä ahdistaa mitä on taas tullut kirjoiteltua.
Mun mielestä Sieni/Yrtti keskusteluforum olisi paras. No okei, ei sellaista tulis oleen suomen kriteereillä. Eli kai sinne pakko ois ne synteettisetkin päästää (: Mut only psychhheee!
Jokin mikä minua tänne vetää, onse ettei minua "unohdettaisi" ja mahdollisesti pääsisin näkemään ihmisiä IRL.
Jotkut tyypit mulla onkin mesen/puh. välityksellä ihan "säännöllisesti" yhteydessä. Kyllä täällä on paljon hyvääkin, mutta oon pitänyt nyt tällästä pientä taukoa ja tälläkin hetkellä on tasan 3topiccia mitkä tsekkaan aina välillä (:
Sen tiedän että tähän taas innostuu uudestaan, pitää pitkän tauon niin kaikki oma ja ennenluettu katoaa, toivottavasti. Edes hieman syvemmälle.
Mutta sekin kyllä on, että toistoa ja toistoa tämä kaikki on.
Sieni ja tämä on kyllä parhaimmat forumit yrteistä. I like. (:
Sillä isolla ihmismäärälläkin mitä täällä on, on sillä hyvät ja huonot puolensa.
Saadaan enemmän omakohtaisia kokemuksia ja ihmisten omia näkökulmia. Tosin monet vain mielistelevät toisia käyttäjiä.
Onse outoa, eipä tätä sen vakavemmin tarvitse ottaa.. ja tuo "hengettömyys" -Ehkä sen takia foorumeista en pidä että kun tänne tulee sanottua joskus jotain ... tyhmää. Esim. erimielialoilla asiat saavat erinäkökulmia. Aina ei tule mietittyä selvästi ja kaikkia puolia. Sitten kirjoitat sen ja luet 2vk jälkeen. Poskille iskee puna ja mieltä ahdistaa mitä on taas tullut kirjoiteltua.
Mun mielestä Sieni/Yrtti keskusteluforum olisi paras. No okei, ei sellaista tulis oleen suomen kriteereillä. Eli kai sinne pakko ois ne synteettisetkin päästää (: Mut only psychhheee!
-
Thoxium
Mä olen saanut vain vihamiehiä täältä
:
-
frapathea
kerhoThoxium wrote:Mä olen saanut vain vihamiehiä täältä:
Edit: Poistin ison kasan tämän kerhon irc-tyylistä viestintää tästä välistä. - Kalastaja, 25.10.2007.
-
Dagga
- Apteekki
^^Älkääs nyt vaipuko itsesääliin.
Välillä vaan saattaa tuntua siltä.

-
jakoavain
Tuli tsekattua kyseinen topic ja tarvii kyllä sanoa että samoja kysymyksiä ilmaantui. Amazing... O__o .. not.Ahab wrote:Lainaan tuolta Taikasieniforumin yhdistäminen vaulttiin? -ketjusta kun se keskustelu on jo aika loppuun käyty.
-
kissankorva
- Apteekki
Kyllä olen ajatellut lopettaa foorumilla postauksen ja selailun kokonaan, taino ainakin väliaikaisesti, tosi koukuttavaa kamaa tämä..
Saapi nähdä tekeekö taukohyvää, ei tosin päihteidenosalta.
-
jakoavain
Jotenkin lisäyksesi loppuun, tai pitäiskö sanoa selvennys, oli odotettavissakissankorva wrote:Kyllä olen ajatellut lopettaa foorumilla postauksen ja selailun kokonaan, taino ainakin väliaikaisesti, tosi koukuttavaa kamaa tämä..