Hirveä video.

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
Awttu
Lepakko

Hirveä video.

Post by Awttu »

http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=fur_farm

piti nyt tästä tehdä oikeen topikki.

tämä video on ehkä hirvein mitä olen nähnyt tai edes kuullut. kuinka me ihmiset voimme olla näin julmia? :( :(

VIDEOON SISÄLTYY ELÄIN RÄÄKKÄYSTÄ, eli älä katso jos se aiheuttaa sinulle vakavia seuraamuksia.
yrtit pitävät minusta.
immuzu

Re: Hirveä video.

Post by immuzu »

no hyi helvetti. En kattonu ku ekat 5 sekuntia. Sairasta.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Ahab

Post by Ahab »

Earthlings dokumentissa näin noita juttuja ekaa kertaa ja se tuli yllätyksenä että se turkki revitään elävän eläimen päältä. Toisaalta sitä miettii että kuinka elossa ne on vaikka silmäluomet räpsyy ja jalat heiluu kun kyllähän kanatkin juoksee ilman päätä ja sika hytkyy myös ilman päätä (näin jonkun pienen gif animaation kun ukko veti moottorisahalla pään irti).
Ei kyllä ole koskaan turkikset edes kiinnostaneet että ei sinänsä oman tunnon tuskia mutta yhtä hirveäähän tuo lihateollisuus on. Se telkkarista tullut Jokapäiväinen leipämme dokumentti tulee kai joskus uusintana. Se kannattaa katsoa jos ei ole koskaan nähnyt mistä se ruoka tulee.
"Meiän äiti murhaa teiän äitien ruuat".

Voitais kyllä sopia ettei tänne aleta postaamaan tollasta sairainta matskua missä ihmisiltä leikataan pää irti.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Oon nähnyt ton joskus ennenkin. Tosiaan ehkä hirveintä katsottavaa mitä nyt muistuu mieleen.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Nuo Peta yms propagandavideot tuli aikoinaan katsottua, eikä tuntunut missään. Mutta sitten kun pääsi itse katsomaan teurastusta ynnä muuta mielenkiintoista, huomasin että vittu, ei meikäläisestä tuohon olisi. Ja sen tajuttuani jäi liha meikän lautaselta.

öhhhöhö, vegeäpärä jeesustelee
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
sampura

Post by sampura »

noi ei ole ihmisiä mitkä tota tekee noi on jotain pirun lähettiläitä. vittu ymmärtäisin jos ne edes tappais ne eikä hakkais ja NYLKIS elävältä tämmöset videot tekee niin helvetin vikaseks et tekis mielei mennä tekemään noille idiooteille samalla lailla. miltä niistä tuntuis ku eka hakattais paskaks ja sen jälkeen nyljettäis elävältä vittu sairasta sanon minä. :(
shishamon

Post by shishamon »

sampura wrote:tämmöset videot tekee niin helvetin vikaseks et tekis mielei mennä tekemään noille idiooteille samalla lailla. miltä niistä tuntuis ku eka hakattais paskaks ja sen jälkeen nyljettäis elävältä vittu sairasta sanon minä. :(
Kantsii muistaa, että tolla videolla tapahtuu mitä tapahtuu, koska ihmiset ostaa niitä turkiksia. Ennemmin olisin vihainen niille hienostotädeille joiden takkien takia noi eläimet on tossa tilanteessa.

Oon nähnyt noin 10 sek tuota, enkä aio katsoa enempää.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Olen katsonut tuon jo neljä kertaa. Minusta se on hyvin kuvattu, sisältörikas ja mukavan hätkähdyttävä. Melkein jopa voittaa rullaluistelevan makakin tai leijonat syömässä miestä. Eläimet ovat hauskoja ja käteviä.

Eläinten vapautusrintama Suomessa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
jakoavain

Post by jakoavain »

spasm
OD

Post by spasm »

Joo-o. Jo on topic.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Hmm. Samaa tasoa kuin kävelisi paikallisen s-marketin läpi. Tapettuja eläimiä hyllyt täynnä. Ei nekään varsinaisesti iloon kuole. Kannattaa joskus avata silmät kaupassa.

Toi Russian neo-nazi video onnistui aika paljon paremmin asiansa ajamisessa. Tiukka maa. Rullaluisteleva makaki on ehkä surullisin noista, mutta se saa nauramaan. Tosin toi neo-nazi on aika pelottava.
---

Kaikki, miltä suljemme silmämme, mitä pakenemme,
minkä kiellämme tai mitä halveksumme,
koituu lopulta tappioksemme.
Ikävät ja tuskalliset asiat voivat antaa meille iloa ja voimaa,
mikäli kohtaamme ne avoimin mielin.
- Henry Miller
vaiski-
Tuppisuu

Post by vaiski- »

katoin ton videon nii tekis oikeesti miel pistää ukoille kuula kalloon!
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

when the going gets weird, the weird turn pro.
sublime
Rotta

Post by sublime »

Ihan kivoja :) Osaavat nuo ainakin provosoida, sehän tossa on koko idea. Ei oo mukavaa katottavaa ei, mut vähän ikävää, että niiden pitää käyttää tommosia keinoja saadakseen kannatusta. Siis PETA:n ja muiden.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Shakti
Psykonautti

Post by Shakti »

Pahaa teki melko välittömästi. Ymmärrykseni ei taida yltää tuollaisiin harrastuksiin.
Candy is dandy but liquor is quicker
Ahab

Post by Ahab »

No huh huh. Onkohan tuo lavastamatonta tai mistä tuo on? Ymmärrän kyllä mitä kokeella on haettu mutta...
Joskus tuli telkkarista dokumentti natsien kokeista. Aika hurjia juttuja ne ihmislapsillekkin teki.
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Aika halveksittava video..

Kuitenkin jso ajattelee, mitä jenkit tekee jossain irakissa -pommittaa siviilejä ölyn takia, tuo on aika pientä. Miettikää, satoja tuhansia ihmisiä kuollut, ja minkä takia?

En tajua, miten nuo poliitikot ja muut k.päät jotka noita iskuja määrää nukkuu yönsä..
Ei jotenkin pysty olemaan aidosti tyytyväinen, kun maailman meno on tällaista.

Ihmiset..
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Minä tykkään kaikesta.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Ikävystyttävä video. Vähän kuin tuijottaisi seinää.
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

kummallista porukkaa. mun mielestä toi mitä noi tekee on ihan tyhmää.
vittumäpoltanpäiväkodin!
downstair
Psykonautti

Post by downstair »

Ahab wrote:
No huh huh. Onkohan tuo lavastamatonta tai mistä tuo on? Ymmärrän kyllä mitä kokeella on haettu mutta...
Joskus tuli telkkarista dokumentti natsien kokeista. Aika hurjia juttuja ne ihmislapsillekkin teki.
Huh huh tosiaan.
Tuolta kommenteista on vastattu:
The clips were taken from an old Russian film recorded in either 40 or 46 during there Nazi like Frankenstein experiments.
To the best of my knowledge, everything you see is real.
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Tuo beauty-video aiheutti kyllä hämmentäviä tuntemuksia.

Threadin aloitusviestissä olevaa videota en ole vielä jostain syystä uskaltanut katsoa.
olet oikeassa.
sublime
Rotta

Post by sublime »

Aika pysäyttävä tuo "beauty..." kyl. Jos tuo tosiaan on totta mitä siinä näytetään, niin miksihän sitä ei ole tuon enempää kokeiltu? Toimisikohan ihmiseen, tai mitä tuossa yleensäkään käytännössä tapahtuu? Koiran refleksitkö siinä vaan toimivat, vähän sama kuin kuolemankouristuksissa? Mitä hittoa. Eihän kuolleita aivoja enää henkiin herätettyä saa. Lääketieteen ymmärrys ei taida mulla nyt riittää, mutta kiinnostaa kyllä suuresti, valaiskaa.

En mä nää tuossa mitään sairasta oikeastaan, lähinnä hyvin kiehtovaa ja siinä mielessä toki ahdistavaakin katsottavaa, että käsityksemme mukaan kuollutta ei enää henkiin voi tai edes saa tuoda, koska se on väärin.

Edit: Toki siinä tapauksessa sairasta jos eläin on ihan tuota tarkoitusta varten paloteltu, mutta siitä en tiedä, joten en mene sanomaan.
Edit2: Niin ja toisaalta, enpä taas ajatellut ihan loppuun asti, mutta tokihan jos koiralla tossa vaiheessa on mitään älyllistä ymmärrystä niin sitä sattuu aika hemmetisti, kaikki sen ruumiiseen menevät kipuhermothan on poikki. Jännä sinänsä, että se reagoi noihin ärsykkeisiin.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
Thoxium

Post by Thoxium »

Toi beauty video on feikki muuten, vähän kun ogrishin foorumeita tutkii ja lukee, niin kyllä siellä viisaat antavat lähteitä ettei joku video ole aito, jne.

e. sieltä kyllä löyty kerran aika rankkojakin eläinkidutus pätkiä, ei siis mitään työtä varten, niinkun tossa ekassa pätkässä, vaan ihan jonkun mielihyväksi tehty. huhuh, eipä tee mieli muistella niitä enää.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Thoxium wrote:ogrishin foorumeita
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Mun psyyke ei kestä tollasta. :/
frapathea

Post by frapathea »

hmm. taitaa tällä kertaa olla vaan hyväksi ettei mun koneella toimi videomatsku...
Ahab

Post by Ahab »

Muistaako kukaan mikä se oli se joku maalaiskoulukoti (tai jotain sellaista) missä oli rääkätty eläimiä ja kai pakotettu ne nuoret kattomaan sitä. Se oli joskus 90-luvulla ja uutiset näytti jotain videopätkiä mitä siellä oli kuvattu.