Minulla on alaselän ja ristiselän lihakset aivan jumissa ja kipeät. Pitäisi saada lihasrelaksanttia mutta ei auta kun tässä paskassa maassa tarvitaan resepti ja apteekkikin on kiinni kun tarvitsisi.
Sirdalud olisi se, mitä tarvitsisin, mutta minulla ei ole mitään keinoa saada sitä koska arvauskeskuksessa kuitenkin nauravat vaan ja heittävät jotain buranaa ja yksityiselle ei ole rahaa mennä.
Tarvitsisin siis vinkkejä reseptivapaista lääkkeistä joka auttaisi noita lihasjumituksia ja jännityksiä. Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
PS. Suomi on todellakin paska maa, kun ei mitään saa ilman reseptiä.
Lääke lihasjännityksiin?
-
Jeshu
- OD
-
RiotStarter
- Apteekki
-
Inovix
- Apteekki
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Tää on niin tätä, saatana. Minä ainakin haluan mieluummin kunnon lääkkeitä kuin jotain helvetin diklofenaakkia tai muuta NSAID:ia, jolla myrkyttää itseäni. Onneksi lääkäri tietää paremmin eikä potilaalle tarjota terveellisempää vaihtoehtoa.
En toki oikeasti ole näin ehdoton ja syön joskus jopa buranaa, kunhan nyt avauduin.
Diklofenaakin alaisena kannattaa sitten leikkiä vampyyria. Minulla paloi kerran naama normaalina kesäpäivänä sen takia, ja se on ainoa kerta kun olen tullut auringonpolttamaksi.
Sirdaludia voisin myös suositella kuulemani perusteella, vaikka se ei sovi itselleni lainkaan.
En toki oikeasti ole näin ehdoton ja syön joskus jopa buranaa, kunhan nyt avauduin.
Diklofenaakin alaisena kannattaa sitten leikkiä vampyyria. Minulla paloi kerran naama normaalina kesäpäivänä sen takia, ja se on ainoa kerta kun olen tullut auringonpolttamaksi.
Sirdaludia voisin myös suositella kuulemani perusteella, vaikka se ei sovi itselleni lainkaan.
AD_HD @ synirc
-
Reloop
- Karvakuono
-
Nocturna
- Tuppisuu
Re: Lääke lihasjännityksiin?
Minulle määrättiin lihasjännitykseen Napromexejä (Buranan kaltainen lääke, joka ilmeisemmin tehoaa paremmin lihaksiin) ja 5 mg Diapameja sain 10 kpl. Luulen että naprokseenistä oli enemmän hyötyä itse lihaksille.
Reseptivapaana tuskin saa mitään lihasrelaksanttia joka oikeasti edesauttaisi lihasten paranemista.
Reseptivapaana tuskin saa mitään lihasrelaksanttia joka oikeasti edesauttaisi lihasten paranemista.
-
lanttu
- Apteekki
2mg sirkkoi saa tosi helposti ku vaan pyytää jtn lihas relaxanttii "tartteisin jtn lihaksia rentouttavaa kun selkä lihakset on ihan jumissa etc.." antaa ihan varmasti jos rupee kitisee niin sano ku en viitti äitinkää kaikkii lääkkeitä käyttää mä oon henk.koht saanu melkee aina mitä oon menny pyytä lekuri ku lekuri ku perustelee tarpeensa hyvin. 
wtf
-
RoboPoski
- Lepakko
Saakohan Dolanin orfenadriinisitraatin helposti eroteltua esim. kylmävesi erottelulla? En tiedä kuinka orfe liukenee veteen, mutta luulisi helposti liukenevat. Eikös sitraatit hyvin liukene.
Tuli katsos mieleen kun yks tyyppi kerto että buustaa hassusta Dxm:in visuaalista puolta ym. Tosin oli tarkotus jättää dxm pois tai ihan minimiin ainakin, mutta tuota komboa olisi hauska kokeilla. Dolanin sisältämä parasetamoli olis kuitenkin kiva saada eroteltua pois, kun tuo dxm taitaa olla aikamoinen kokovartalomyrkky.
Tuli katsos mieleen kun yks tyyppi kerto että buustaa hassusta Dxm:in visuaalista puolta ym. Tosin oli tarkotus jättää dxm pois tai ihan minimiin ainakin, mutta tuota komboa olisi hauska kokeilla. Dolanin sisältämä parasetamoli olis kuitenkin kiva saada eroteltua pois, kun tuo dxm taitaa olla aikamoinen kokovartalomyrkky.