suosikki poltteluvälineesi?
-
Awttu
- Lepakko
-
Lännen nopein
- Apteekki
Re: suosikki poltteluvälineesi?
Mielestäni aika turha keuhkonraiskausputkilo. Menettelee stealttikäytössä yleisillä paikoilla, mutta en mitenkään mielelläni kaboomista polta jos vain on muita vaihtoehtoja.Awttu wrote:tänään tuli uusi tuttavuus, kaboom!
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
Jun
- Psykonautti
Puisesta piipusta tulee useiten poltettua, kulkee kätevästi mukana. Jos kotona tai lähistöllä polttelee niin voi raahata tuollaisen kaverin Turkista tuoman vesipiipun mukaan. Bongi pitäisi vielä hankkia.
-
Awttu
- Lepakko
jokainen tykkää mistä tykkääLännen nopein wrote:Mielestäni aika turha keuhkonraiskausputkilo. Menettelee stealttikäytössä yleisillä paikoilla, mutta en mitenkään mielelläni kaboomista polta jos vain on muita vaihtoehtoja.Awttu wrote:tänään tuli uusi tuttavuus, kaboom!
yrtit pitävät minusta.
-
Jarza
- Karvakuono
Hookah aivan ykkönen. Joko hiilellä tai kuumailmapuhaltimella. Paremman puutteessa bongista tai joposta.
-
Dagga
- Apteekki
Martikainen himassa, jopo ulkona tai isommassa seurassa. Bongit ovat hajonneet, ja uutta ei oo tullu ostettua, ehkä sit ku alkaa salvian raivotus...

-
MetsänNeito
- Apteekki
1. Bongi
2. Gandal-piippu
3. Tuhti jopo
4. Äly
2. Gandal-piippu
3. Tuhti jopo
4. Äly
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
Ensiö
- Lepakko
Nyt on ehdottomasti suosikkina bongi! Ostin juuri ensimmäiseni ja olen rakastunut <3 vaikka olen ennenkin poltellut kaverin bongista mutta ikioma on kuitenkin iihan eri asia. Onko muuten väliä laittaako bongiin vähän vettä vai paljon vettä? Kun bongissani on aika ylhäällä hit hole niin mahtuisi vaik kuinka paljon. Tuskinpa on ainakaan suurta merkitystä mutta kysynpä kuitenkin. niin
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
himalaya
- Karvakuono
no beameri on kyl lemppari =DD. ei vaa löydy mestaa mist sais ostettuu ;s
-
himalaya
- Karvakuono
Ensiö wrote:Nyt on ehdottomasti suosikkina bongi! Ostin juuri ensimmäiseni ja olen rakastunut <3 vaikka olen ennenkin poltellut kaverin bongista mutta ikioma on kuitenkin iihan eri asia. Onko muuten väliä laittaako bongiin vähän vettä vai paljon vettä? Kun bongissani on aika ylhäällä hit hole niin mahtuisi vaik kuinka paljon. Tuskinpa on ainakaan suurta merkitystä mutta kysynpä kuitenkin. niin
no ei sitä nii hirveesti kannata laittaa ku saat enemmän savuu sinne mitä vähemmän vettä mutta ei liian vähän. =) toivottavasti tajusit epämääräisen selitykseni =)
-
Ensiö
- Lepakko
Jep. Nyt oon jo vähän ehtinyt kokeilla erilaisia vesiyhdistelmiähimalaya wrote:Ensiö wrote:Nyt on ehdottomasti suosikkina bongi! Ostin juuri ensimmäiseni ja olen rakastunut <3 vaikka olen ennenkin poltellut kaverin bongista mutta ikioma on kuitenkin iihan eri asia. Onko muuten väliä laittaako bongiin vähän vettä vai paljon vettä? Kun bongissani on aika ylhäällä hit hole niin mahtuisi vaik kuinka paljon. Tuskinpa on ainakaan suurta merkitystä mutta kysynpä kuitenkin. niin
no ei sitä nii hirveesti kannata laittaa ku saat enemmän savuu sinne mitä vähemmän vettä mutta ei liian vähän. =) toivottavasti tajusit epämääräisen selitykseni =)
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
D.E.S
- Kameleontti
-
PSYCONAUT
- Psykonautti
-
PSYCONAUT
- Psykonautti
onkos muilla ketää "omaa kultaa" poltto välineenä? 
-
shishamon

Tähän oon tykästyny kovasti. Magic Glassin Mr. White <3
-
PSYCONAUT
- Psykonautti
näyttääpä muikealta bongelilta 
-
Dagga
- Apteekki
-
Awttu
- Lepakko
ah näyttää hyvältä<3shishamon wrote:
Tähän oon tykästyny kovasti. Magic Glassin Mr. White <3
yrtit pitävät minusta.
-
Touchet
- Moderator

See twist Optimo, just the raw leaf part
The list top gold, bust before beef start
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
-MdMa-
- Karvakuono
Kyllä se on jointti ja bongi. kyykästäkin tykkään kyllä poltella 
You're gonna kiss the sun and taste the motherfuckin' rainbow
-
Shakti
- Psykonautti
Yhdysvalloista ostamani kaunis lasipiippu on ehdoton suosikkini. Olen muutenkin suuri piippujen ystävä.
Candy is dandy but liquor is quicker
-
growy
- Kameleontti
Kolme kirjainta: ÄLY
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Thoxium
juu, kyl kunnon älyt päihittää kaikki muut viritelmätgrowy wrote:Kolme kirjainta: ÄLY
-
tila saha
- Lepakko
itellä ollu isompi martikainen, meni paskaks ja kuvassa ollut s-martikainen, hävis. jälkimmäinen oli mulle rakkain väline... kaikki värkit on kivoja ja jokaiselle on paikkansa mutta toi oli jotain ... ...Dagga wrote:
joku sano ettei noita enää tehdä? kuolen jos joku täältä vahvistaa sanoo että ei tehdä. toisaalta näin ilmistuna en ikinä ehkä saa rehellistä vastausta...
hämmästyin ku aloin miettii noita välineitä. oon viimesen vuoden aikana ottanut YHDEN hitin bongista, muuten pelkkiä jopoja. ostin viimeviikolla sellasen tosi pienen mutta hävitin sen ennen ku pääsin edes testaamaan...
vittumäpoltanpäiväkodin!
-
Halluusi
- Psykonautti
mikä vaan bongi tai äly
-
buckethead
- Tuppisuu
5 litran äly jossa menee letku pohjaa.
-
Hengu
- Karvakuono
Onpas kovat välineet pojilla. Itse kans hiisannu kaikista mahdollisista viritelmistä ja piipuista, bongeista yms. mutta kaiken jälkeen oon palannu takas vanhan kunnon jointin pariin. Budi sopii paperin väliin. Maustakin saa irti enemmän.
Rauhallista polttoo, hyvää musiikkia ja rentoutumista kotisohvalla. Se on sitä itseään. Joskus kyllä tulee hookahista polteltua maustetupakan ja kavereiden kera. Lätkän polttoon valitsen kyllä useimmiten lasipiipun tai bongin, vaikka kädessä olisikin kunnon hashista. Kylläpä alko kuumottaan, taidanpa rullata bluntin
Rauhallista polttoo, hyvää musiikkia ja rentoutumista kotisohvalla. Se on sitä itseään. Joskus kyllä tulee hookahista polteltua maustetupakan ja kavereiden kera. Lätkän polttoon valitsen kyllä useimmiten lasipiipun tai bongin, vaikka kädessä olisikin kunnon hashista. Kylläpä alko kuumottaan, taidanpa rullata bluntin
Properly numb.
-
PSYCONAUT
- Psykonautti
perus jopo on kyl mainio niin makujen ku savujen puolesta, siitä saa nauttittua jotenkin paremmin 
-
20g_utopiaa
- Karvakuono
Äly. Se on se fiilis kun jengi polvistuu älyn ympärille ja ... Siinä sitten istutaan, turistaan ja hihitellään eikä kukaan jaksa nousta lattialta ylös
Joskus alkuaikoina pelkäsin älyttämistä mielettömästi mutta niin ne ajat vaan muuttuu.
Jointti. Se on helppo käärästä mukaan vaikka ulos, kaupungille, minne vaan... Ja se jos mikä on hauskaa kun kaveri puhaltaa ne vikat savut sulle siitä. U know what I mean?
Ite en tota puhaltamisen taitoo vielä osaa ja vappuna palo huuli kun piti tuhannen paukuissa kokeilla ensimmäistä kertaa
Piipuista en tykkää ollenkaan ja bongeja vieläKIN vierastan...
Joskus alkuaikoina pelkäsin älyttämistä mielettömästi mutta niin ne ajat vaan muuttuu.
Jointti. Se on helppo käärästä mukaan vaikka ulos, kaupungille, minne vaan... Ja se jos mikä on hauskaa kun kaveri puhaltaa ne vikat savut sulle siitä. U know what I mean?
Ite en tota puhaltamisen taitoo vielä osaa ja vappuna palo huuli kun piti tuhannen paukuissa kokeilla ensimmäistä kertaa
Piipuista en tykkää ollenkaan ja bongeja vieläKIN vierastan...
"Normaali on enemmistö, entä sit ku me ollaan enemmistö?"
-JulmaHenri
-JulmaHenri
-
tropic
- Apteekki
Todellakin. Ihana martikainen. Ei ole parempaa.Dagga wrote:
Älyyn en koske pitkällä tikullakaan
Can it be all so simple?