Subun lopetus/yritys

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
m
Lepakko

Subun lopetus/yritys

Post by m »

4:jäs päivä ilman, eikä oikeastaan mitään oloja, nukkuminen tosin ei onnistu, ja hieman kuumeilua. Klinikalta sain 4*5mg pamit, ja tietenki imodiumeja, primperaneja ja pronaxenia. Oon syönyt ihan normaalisti eikä ole edes ripulia. Lofeksidiinia sais halutessaan.
Juuri tulin klinikalta, hoitajakin ihmetteli että miten oot noin hyväs kunnossa.. Eli millon ne paskat olot oikeen tulee? vai tuleeko 4kk päivittäisestä käytöstä tämän kummempaa? Määrät ollu aika pieniä, ehkä 1-2mg päivä.
Viimeksi en jaksanu kuin 5 päivää, mutta motivaatio oli vähän niin ja näin. Nyt on läjäpäin pikavippejä yms. Eli "pakko" lopettaa ku ei saa enää rahoitusta..
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Kyllä se onnistuu kun uskot siihen :). Ja MINÄ tiedän että onnistut.
Tsemppiä
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Tannoponeja on myös suositeltu opioidivierotukseen, kannattaa muistaa myös liikkuakkin, sekin auttaa. Myös vitamiinit ja hivenaineet olisi hyvä muistaa, että kroppa pysyy kunnossa ja lievittää vähän masennusta.

Onnea. Ilmottele tai avaudu tänne jatkossa, miten sujuu.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
m
Lepakko

Post by m »

Joo, se oli sitte yritys. :(
Lähdin käyttään kaveria subun ostossa, ja yllättäen sitte otin itsekin.. Nyt en oikeen tiedä miltä tuntuu, tympäsee, aluksi tuntu hyvältä. Nyt taidan ottaa millin lisää. vittuvittu :evil:
Pitäs varmaan muuttaa johonki toiseen kaupunkiin jossa ei ois ketään tuttuja, ja linnoittautua kämppään kuukaudeksi pariksi.
Mutta ei auta ku yrittää uudestaan, nyt en tosin jaksa sellasta miettiä..
Kalastaja

Post by Kalastaja »

No voihan perse.
Niin, eipä sitä taida oikein muu auttaa kuin maiseman ja kaveripiirin vaihdos. Eihän siitä lopettamisesta mitään tule jos pyörii porukoissa jossa muut vetävät subua ja muuta.

Uutta yritystä vaan, selvästi löytyy runsaasti haluja lopettamiseen!
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

m wrote:Joo, se oli sitte yritys. :(
Kauankos tämä 'yritys' kesti? ...onhan neljäkin päivää jo alku! Tsemppiä!
-:- We're All Mad Here -:-
defu
Tuppisuu

Post by defu »

Semmoinen on vielä hyvä kun Sirdalud, jos jotain kramppeja tulee kun yrittää nukkua. Sain lekurilta semmosta kuin metopram joka on siis imodiumia parempi, mutta sitä saa vain reseptillä.
Sama homma edessä, läjä bentsoja hommattu, sekä ekat 20 päivää 2x100mg tramadolia. Ja noita pahoinvointilääkkeitä. Tänään lähtee viimeiset subut, nenään ja sit loppu. 6kk opiaattiputki takana, annokset 1-2mg päivässä.
Always look at the bright side of life ...
Heka
Tuppisuu

Post by Heka »

Mun kuukaudeks suunniteltu hamppulakkokin kesti vaan neljä päivää.
Tuntuu siltä, että aina kun tekis mieli hiisata, ei ole luukkuja tms.
Ja tuollakin kerralla sain kaksi valmiiksi käärittyä jointtia kaverilta ilmatteeks, kun sitä kuumotti. Yks hyvä vinkki on, että ei kuljeta rahaa mukanaan.
Ei tuu turhia ostoksia.
m
Lepakko

Post by m »

Taas sorruin, 4 päivää oli väliä. mutta nykyään ei oikeestaan tuu fyysisiä viekkareita. eli nhyvin menee
m
Lepakko

Post by m »

tosin nykyään menee bentsoja vähintään kolminkertainen annos lääkärin määräämistä. nytkin juon ja nappailen rivoja pameja oxeja.. aivan vitun sama, välillä ei kiinnosta elämä yhtään :twisted:
m
Lepakko

Post by m »

Taas täällä, oli kämpän muutto ja yhteydet siten poikki hetken aikaa.
Lopetus tuntuu taas niiiiiin kaukaiselta ajatukselta.. Onneksi sain kuitenki kuukauden pami-respan uusittua, vaikka olenkin joka viikonloppu vetänyt pubrea.
Nyt tosin alkaa jo karkaamaan (taas) käsistä. Ensin odotin perjantaita, sitte ajattelin, "että torstai on jo viikonloppu", ja eilen se oli jo tiistaina :roll:
Välillä niin tympii kaikki, kuten nyt, ei vaan jaksa mitään, ajatus vain pyörii "mistä sais rahaa subuun". Ei vihtis lähteä rikollisia juttuja tekeen..
No, kaveri aiko maksaa huomenna velat, saa nähdä.. Mut siihenkin on vielä 12 tuntia, aika matelee. Tekkee mieli :x
Joku mainitsi "Tannopon" ripuli-lääkkeen, omalla kohallani ei mitään hyötyä, ei ripuliin eikä oloihin. "Imodium" on tosi hyvä ripuli-lääke, sille kannattaa pyytää resepti, ja "Pronaxen" kipulääkkeelle kans, kivun lievityksessä vähintään Panacodien veroisia, mut ilman opiaattia..

Tsemppiä vaan kaikille jotka yrittää lopettaa, kyllä se joskus onnistuu. Näin pitkästä aikaa erään "dillen", ja tarjosin kaljat "tyyliin, mitä mies, ei oo näkyny?!" Sanoi muuttaneensa vuosi sitte muualle, ja ollut ilman sen aikaa. Nyt oli käymässä kotipaikkakunnalla ja sanoi "että tekis hirveästi mieli heti ku tänne tuli,, en sitte tiedä ottiko, mutta paikkakunnan vaihto taitaa olla aika tehokas juttu... Sitä pitäs harkita tosissaan..
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Ai niin, m, sä olit se joka siis lopetti nyt...

Siksi kyselit noista kodeiinipitoisista yskänlääkkeistä.

Jos nyt reflat aivan saatanallisiksi käy, niin kyllähän nuo recipect ja proffa jonkin verran lievittää, tannoponkin ehkä (mutta itsellä ei toimi ja on vähän vaarallisempaakin).

Ehkei kaikille auta nuo yskänsiirapit, mutta olen mä kuullut opanistien niillä tuskiaan onnistuneesti helpottavan. Apu se on pienempikin apu.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

ei käytön lopettamista pidä yrittää liikaa, silloin sitä vaan miettii kokoajan ja sitten alkaa ahistaan ja sitten sortuu....
lopettamisen tulis mun mielestä tapahtua "hiljaisuudessa" ja *salassa* omalta alitajunnalta, usein kuitenkin kun lopettaa toisen aineen ja vetää refloihin toista niin jää käyttää sitä toista ainetta.......

ite en uskalla oikeen subua/buprea vetää 3 päivää kauempaa putkeen, oon onneksi nähny vierestä että mitä se subu koukku oikeen on...
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

HUUHAA wrote:ei käytön lopettamista pidä yrittää liikaa, silloin sitä vaan miettii kokoajan ja sitten alkaa ahistaan ja sitten sortuu....
lopettamisen tulis mun mielestä tapahtua "hiljaisuudessa" ja *salassa* omalta alitajunnalta, usein kuitenkin kun lopettaa toisen aineen ja vetää refloihin toista niin jää käyttää sitä toista ainetta.......

ite en uskalla oikeen subua/buprea vetää 3 päivää kauempaa putkeen, oon onneksi nähny vierestä että mitä se subu koukku oikeen on...
Mielestäni ainakin kofeiinin lopetuksessa auttoi huomattavasti parin viikon psyykkaaminen.

Onnistuu ehkä luomaan negatiivisia assosiaatioitakin aineeseensa, myös ketamiinihoidoissa käytettiin negatiivisia assosiaatioita haistelemalla vodkaa kesken istunnon.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tosta tuli mieleen.
Kun on tarpeeksi moneen aineeseen koukussa ja kun sitten lopettaa kaikki kerralla niin sen jälkeen ei oikein tiedä mikä oire johtuu mistäki.
Kroppa ei oikein tiedä mitä haluaa ja muutenkin psyyke melkolailla kovilla. Mutta mulla se toimii, koska silloin ei ajattele sitä yksittäistä ainetta, koska ei oikein tiedä mikä johtuu mistäkin.

Melkolailla sekavaa tekstiä tuli...
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

ymmärrän täysin mitä yrität sanoa........ sama homma vähä itelläkin... :D
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
mauseri
LD50

Post by mauseri »

reilu vuosi sit menin katkolle pirin takia(n 8Vuotta hihaan)ja muutin 300 kilsan päähän en pidä kehenkään yhteyttä ja kuivilla oon piristä pysynyt ja rikokset/tuomiot loppu samalla.nykyään tulee vähän liikaa opiaatteja otettua.mut muuten menee paremmin kun koskaan.kirjoitin tän ihan vaan kannustukseksi muille...
m
Lepakko

Post by m »

nyt on menny aika ok, bupren kans. ehkä kerran kuussa vähäsen. mutta alkoilu repeää täysin käsistä! ei pysty ku juomaan ku edes ajattelee subun ihanuutta........................................