Moi,
Mietin miten käy tuleeko viekkarit vai ei.. Olen pari kuukautta vetänyt panacodeja ja välillä tramalia 300-450mg (2-3x150mg depot) vuorokaudessa.
Eroteltuja Panacodeja on mennyt 1½ levyä per yö.., nyt on kaikki kanavat kuivana ja viimeisen levyn erottelin just.. Olin mä tos pari päivää ilman mitää, mut tuli joka paikka niin jumalattoman kipeeks, olo oli ihan ku panssarivaunun alle jääneellä.
Ei tuo 300mg codea tee mulle muuta kuin normaalin olon, *kippis* ja jää miettimään.
Tuleeko viekkarit?
-
sxoxyvg
- OD
Re: Tuleeko viekkarit?
Eikös tuo kerro aikalailla sitä että kyllä ne reflat tulee. Jaksamista.userluser wrote:Olin mä tos pari päivää ilman mitää, mut tuli joka paikka niin jumalattoman kipeeks, olo oli ihan ku panssarivaunun alle jääneellä.
Ei tuo 300mg codea tee mulle muuta kuin normaalin olon, *kippis* ja jää miettimään.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
growy
- Kameleontti
Pari kuukautta ja joka päivä.. Järkihän nyt tuon sanoo että tosta lasketaan ja lujaa.. Jep jaksamisia sulle.. 
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
RiotStarter
- Apteekki
Ai saatana..Käy varaa aika johonki yksityiselle lääkärille ja sano mite asiat on niin saisit jotain helpottamaan.Korvaushoitoa siis..En sit tiedä mitä se määrää ja auttaako ees paljoo..Mut kannattaa ainaki kokeilla.Bentsotki voivat maybe auttaa..Koitas nyt kuitenki jaksella reflojes kaa jos sellaset on.
:
2000-luvun sakilainen.
-
lanttu
- Apteekki
itte tossa kodeiini/tramadoli koukussa olen että kyllä tulee mutta sen verran mietoja opiaatteja/opioideja että kyllä niistä selvii viikossa parissa mutta pahin koukkuni on xanori siitä tulee jo kovat viekkarit yhden vrk ottamatta jättämisen jälkeen + muitakin bentsoja on että niillä noi mopo viekkarit kestää ainakin mutta tulee niin aikaan saamaton masentunut olo ja kolottaa kyllä mutta viimeksi kun olin ilman tarkoituksella viikon niin sen jälkeen ei enää ollu ku psyykkisen himon puolella ongelmia :?
wtf
-
tRip
- Moderator
Kyllä ne reflat jo viikossa hellittää.. Toisen viikon jälkeen sitä voi alkaa taas elää normaalia elämää 
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..