Mistä erotussuppilo?
-
sxoxyvg
- OD
Mistä erotussuppilo?
Mistähän mahdollisesti saisi erotussuppilon tilattua, olisi tarvetta kotikemistiä leikkiessä. Ei tarttis aina minigrippejä tuhota...
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Ahab
Re: Mistä erotussuppilo?
http://www.bebek.fi ja sieltä laboratoriolasit ja tarvikkeet -kategoria
näyttää hyödylliseltä vehkeeltä.
-
Kalastaja
Bebekin tavarat ovat kuulopuheiden (ja hinnoista päätellen) aika laaduttomia. Esim. saksan ebaysta saa halvalla kaikenlaisia laseja ynnä muuta. Suomessa on myös labratavaraa kauppaavia yrityksiä.
Tosin ehkäpä mahdollisesti bebekin tavarat useimmille sopivat.
Tosin ehkäpä mahdollisesti bebekin tavarat useimmille sopivat.
-
Ahab
Kerro lisää. Erotussuppilolle alkanut löytyä käyttöä ja bebekiltä ainakin verkkokaupasta loppunut.Kalastaja wrote:Suomessa on myös labratavaraa kauppaavia yrityksiä
-
Jihad
- Psykonautti
Eikä ole ilmeisesti tulossakaan lisää. Kaikki erotussuppilot bebekistä olleet loppuneet jo vuoden verran.
Jos joku tietää hyvän verkkokaupan josta saa tilattua ja maksun hoidettua ilman luottokorttia niin lyökää linkillä.
Jos joku tietää hyvän verkkokaupan josta saa tilattua ja maksun hoidettua ilman luottokorttia niin lyökää linkillä.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
-Terence McKenna