Imovane (tsopikloni)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Jeshu
OD

Re: imovane

Post by Jeshu »

D.E.S wrote:Koukuttaako nuo yleisesti ottaen miten helposti? Ystävä valitellut kun on jonkin aikaa, tarkkaaaikaa ei toedossa mutta viikon/kaksi nukkunut noilla, ei välttämättä ihan joka yö niin että ei pysty nukkumaan ilman. Illalla nukkumaan ja heräilee yöllä eikä saa nukuttua. Paskamaista toi lääkkeillä nukkuminen.
Kylhän noi koukuttaa suurinpiirtein siinä missä bentsotkin. Ei viikossa tai parissa vielä pahemmin kylläkään, varsinkin kun ottanut vain nukkuakseen. Mutta jos tottuu nukkumaan niillä, niin saattaa olla vaikeuksia jos pitäisikin yrittää ilman, ja jos on muutenkin univaikeuksia, niin...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
ishtar
Psykonautti

Post by ishtar »

kyllä imovanella hyvin unen saa 8) en kyllä muuhun tarkotukseen noita ottas, tulee kyllä semmonen "virta pois" -olo :D ei mene ku max 45. min nii on jo untenmailla.

ei se maku mutta kuivattaa suuta kylläkin...

miten jos käyttää bentsojen kanssa yhdessä?
Halluusi
Psykonautti

Post by Halluusi »

imovanella kyllä uni tulee oikein makeasti :) lähtee taju ihan *naps*
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

ishtar wrote:kyllä imovanella hyvin unen saa 8) en kyllä muuhun tarkotukseen noita ottas, tulee kyllä semmonen "virta pois" -olo :D ei mene ku max 45. min nii on jo untenmailla.

ei se maku mutta kuivattaa suuta kylläkin...

miten jos käyttää bentsojen kanssa yhdessä?
Kyllä imovaneilla voi muutakin tehdä, kun vaan nukahtaa. Otappa seuraavan kerran 5-6 kipaletta, niin huomaat eron. Ei ainakaan nukkumaan pistä. :lol:
Fear is the price of imagination.
sublime
Rotta

Post by sublime »

Melko pätevä lääke nukahtamiseen ja viihteeseenki kyllä välillä sopiva. Useamman kun ottaa, niin tulee ehkä vähän ryynikännejä muistuttava tila, kuten täällä ollaan taidettu todeta - herkästi häröilee ties mitä, eikä todellisuudentaju, tai no, tilanteen hahmottaminen oo ihan kohdallaan. Toimii estottomasti hetken mielijohteiden mukaan. Kovin yleisille paikoille tuskin kannattaa lähteä jos näitä on napsinut. Muisti menee herkästi siinä vaiheessa, kun annos on tarpeeks suuri aiheuttaakseen tätä "viihteellisyyttä", ja seuraavana päivänä sitten miettii et mitähän ihmettä tuli puuhattua noi lukuisat tunnit jotka siinä huomaamatta vierähti :D Mitään halluja tai visuaaleja ei oo mulle näistä tullu.

Muuten siis ihan jees, mutta se maku... Ei huhhuh sitä kamaluutta joka aina aamulla odottaa, taino, vaikutuksen allakin jo, mutta siinä tilassa sitä ei pahemmin ehdi huomioida. Siks tätä topiccia nyt lähin lueskelemaan, että toivoin löytäväni jonkun tavan ehkästä tämä ikävä haittavaikutus, mutta ei sellasta ilmeisesti taida löytyä? Näyttäis olevan aika yleinen ongelma. Eihän sitä makua kuitenkaan jokaiselle tule, joten kiittäköön ne onneaan, jotka eivät joudu kärsimään :D
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hyi hitto sitä makua suussa seuraavana päivänä.. Kaikki maistuu todella nihkeelle :?
Kerrassaan kehno unilääke, sillä sitä jää vain hourailemaan eikä unesta tietoakaan.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Nappi-Nalle
Psykonautti

Post by Nappi-Nalle »

Mitä ne tyhjät kapselit(tai mitä ne nyt on?) mahtaa maksaa apteekissa? Jos heittäis semmoseen.

Ite ottanu nää aina silleen että ensin suuhun kokista ja päätä taakse, sitten heittää napit naamaan ja nielasee äkkiä niin maku ei välttämättä tule suuhun. Mutta jos nielasee liian hitaasti niin maistuu kyllä..

Haittavaikutuksina mainitaan muuten uneliaisuus. No shit?! :lol:
Nappi-Nalle
Psykonautti

Post by Nappi-Nalle »

Nyt lähtee vittu krapula. Mä en kestä tätä darraa, joten otin 5min sit kaks imovanee. Olo alkaa olla jo iahna lemoeä, huvasti ddarra. :mrgreen:

Edit: tälläst en kyl muista edes kirjottaneeni. :o
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

ajattelin hankkia noita unettomuuteeni, niin mietin miten helposti niitä saa, vai tarjooko(suositteleeko) ne lääkärisedät ensiksi jotain vitun homoteetä(siis tyyliin: 'hohhoo, laita simmut kii ja peitto korviin nii kyllä se uni tuloo pikkuhiljaa')? Ja eikös ne nimenomaan ole nukahtamislääkkeitä, eikä unilääkkeitä? Mulla on kyllä tapana sitten jos joskus saankin unen aikaan, herätä kesken kaiken ja sitten on vaikee nukahtaa uudestaan. Et onkohan toi mulle oikee lääke..okei kannattas varmaan mennä lääkärisedältä kysymään, eikä täältä..mutta joo.
(anteeksi kielenkäyttöni mutta tällä hetkellä vituttaa ankarasti. että älkööön kukaan kermaperse loukkaannu. sori beibit.)
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

UltraViolet wrote:ajattelin hankkia noita unettomuuteeni, niin mietin miten helposti niitä saa, vai tarjooko(suositteleeko) ne lääkärisedät ensiksi jotain vitun homoteetä(siis tyyliin: 'hohhoo, laita simmut kii ja peitto korviin nii kyllä se uni tuloo pikkuhiljaa')? Ja eikös ne nimenomaan ole nukahtamislääkkeitä, eikä unilääkkeitä? Mulla on kyllä tapana sitten jos joskus saankin unen aikaan, herätä kesken kaiken ja sitten on vaikee nukahtaa uudestaan. Et onkohan toi mulle oikee lääke..okei kannattas varmaan mennä lääkärisedältä kysymään, eikä täältä..mutta joo.
(anteeksi kielenkäyttöni mutta tällä hetkellä vituttaa ankarasti. että älkööön kukaan kermaperse loukkaannu. sori beibit.)
Imovane tai zopinox (ne on sama lääke eri nimellä) on ihan hyvä nukahtamislääke. Ainakin ite oon saanu nukuttuu katkottomasti yöni. Ainakin kun oon ottanu ohjeen mukaan. :) Mulle kun ei muuta lekuri kirjottanu, siis bentsopohjasia esim. tenox, kun on tota huimausainetaustaa. Ainoo "haittavaikutus" on se, et aamulla on pikkunen raudan maku suussa, mut ainakaan se ei oo minuu haitannu/häirinny.
ishtar
Psykonautti

Post by ishtar »

kyllä noista todellakin tulee halluja :O
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

medicineman wrote:Imovane tai zopinox (ne on sama lääke eri nimellä) on ihan hyvä nukahtamislääke. Ainakin ite oon saanu nukuttuu katkottomasti yöni. Ainakin kun oon ottanu ohjeen mukaan. :) Mulle kun ei muuta lekuri kirjottanu, siis bentsopohjasia esim. tenox, kun on tota huimausainetaustaa. Ainoo "haittavaikutus" on se, et aamulla on pikkunen raudan maku suussa, mut ainakaan se ei oo minuu haitannu/häirinny.
oudon tuntuinen lääkäri. Imovane tai Zopinox on bentsopohjainen, pseudobentso. Ja niillä on addiktio -ja väärinkäyttöpotentiaali samaa luokkaa kuitenkin kuin ihan bentso bentsoillakin.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

tRip wrote:Hyi hitto sitä makua suussa seuraavana päivänä.. Kaikki maistuu todella nihkeelle
Varsinkin maito.

Onneksi on stilnoct.
-:- We're All Mad Here -:-
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Maor wrote:Onneksi on stilnoct.
Niin mut kun aina on liikkeellä vaan stelloja! Uskon, että stilnoct on pienen asteen verran parempi lääke. Toisaalta hinta ero 20kpl:n pakkauksissa on jotain sellaista, että ei köyhänä stilkkareita teekään mieli ostaa. Stellat vähän päälle 3 örkkiä, stilkkarit kympin!
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

K E L A :!:
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Maor wrote:K E L A :!:
Ei auta, kun K E L A korvaa vasta 100kpl:n pakkauksen.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllä se on korvannut ainakin minulla nuo pienemmätkin, siinä samassa 'paketissa' on kylläkin ollut mukana astmainhalaattorit sun muut.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

4x 7.5g Imovaneja mulle aiheutti sivumakunsa takia jo oksentelua :S
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

Sain kannustavaa puhetta terkkarilta kun menin lääkäriaikaa varaamaan. En kuulemma tule saamaan mitään unilääkkeitä. Suositteli teen juomista ja muuta paskaa. Mutta on se vittu ihme kun mä kohta kuolen tähän väsymykseen. Ja kohta on yo-kirjotukset ja on muuten aika perkeleen varma, ettei niistä tule mitään, jos mä vaan nuokun niissä ja piirtelen homoseeproja paperiin.
hieno terveydenhoitojärjestelmä. mä viillän korvani irti kohta. kkkkla olen hyvin vihainen
Anonyymi

Post by Anonyymi »

UltraViolet wrote:Sain kannustavaa puhetta terkkarilta kun menin lääkäriaikaa varaamaan. En kuulemma tule saamaan mitään unilääkkeitä. Suositteli teen juomista ja muuta paskaa. Mutta on se vittu ihme kun mä kohta kuolen tähän väsymykseen. Ja kohta on yo-kirjotukset ja on muuten aika perkeleen varma, ettei niistä tule mitään, jos mä vaan nuokun niissä ja piirtelen homoseeproja paperiin.
hieno terveydenhoitojärjestelmä. mä viillän korvani irti kohta. kkkkla olen hyvin vihainen
Mene lääkäriin jä pyydä määräämään jotain Mirtazapiinia sisältävää valmistetta. Sitä 15mg tai alle illassa niin johan uni maistuu. Tuolla aineella kun ei juuri väärinkäyttöpotentiaalia tai yliannostuksen riskiä ole niin määräävät helposti, sanot vaan että kärsit pitkäaikaisesta väsymyksestä.
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

medicineman wrote:
UltraViolet wrote:ajattelin hankkia noita unettomuuteeni, niin mietin miten helposti niitä saa, vai tarjooko(suositteleeko) ne lääkärisedät ensiksi jotain vitun homoteetä(siis tyyliin: 'hohhoo, laita simmut kii ja peitto korviin nii kyllä se uni tuloo pikkuhiljaa')? Ja eikös ne nimenomaan ole nukahtamislääkkeitä, eikä unilääkkeitä? Mulla on kyllä tapana sitten jos joskus saankin unen aikaan, herätä kesken kaiken ja sitten on vaikee nukahtaa uudestaan. Et onkohan toi mulle oikee lääke..okei kannattas varmaan mennä lääkärisedältä kysymään, eikä täältä..mutta joo.
Imovane tai zopinox (ne on sama lääke eri nimellä) on ihan hyvä nukahtamislääke. Ainakin ite oon saanu nukuttuu katkottomasti yöni. Ainakin kun oon ottanu ohjeen mukaan. :) Mulle kun ei muuta lekuri kirjottanu, siis bentsopohjasia esim. tenox, kun on tota huimausainetaustaa. Ainoo "haittavaikutus" on se, et aamulla on pikkunen raudan maku suussa, mut ainakaan se ei oo minuu haitannu/häirinny. Eikä ne niin paljon maksa...30kpl Imovanee maksaa 6,75 euroo ja 30kpl Zopinoxia maksa 5,04 euroo
ViCe
Psykonautti

Post by ViCe »

Kokeilin tuossa pari päivää taaksepäin näitä päihdekäytössä testimielessä. Kaksi 7,5mg naamaan. Olo ei ollut mitenkään erityisen miellyttävä, eikä erityisen huonokaan. Sekava olo oli ja välillä jääty paikalleen ihmettelemään mitä muut tekee. Aamulla ei muistanut mitään eilisestä.
railo

Post by railo »

mohoikka moi, kysymys:

mulla on vitunmoisia ongelmia nukkumisen kanssa. aluksi kokeiltiin remeronit ja noritrenit, kumpikin auttoi vain noin muutamalla ekalla kerralla. sitten määrättiin imovanet, jotka toimi hiukka paremmin, mutta niistäkin katos potku 2vko jälkeen (vaikka otan vaan max. kolmena päivänä viikosta), sen jälkeen on yritetty mennä kaavalla 2vko imovane ja sit 2vko tenox (40mg) nukkumiseen. tää kahden lääkkeen kan vuorottelu on luojankiitos toiminut.. mutta toi vitun maku! paukkuu pälli kun sama paska suus oli ne sit imovanea tai zopinoxeja. eli kysymys kuuluu, kuinka imovanet ja stilnoctit eroaa. oon saanu ristiriitaista tietoa kun jossain sanotaan että imovaneilla nukkuukin pidempään (herään tosi helposti), mutta täs ketjus joku mainitsi että stilkkareilla nukkuis pidempään.. ja se olis mahtavaa kun ei tarvisi aamullla herätä niin että tuntuu kuin joku kuollu eläin olis lauennu suuhun. eli mitkä on tsolpideemin ja tsopiklonin erot?

bonus. päivällä syön xanoreita ja efexoria muihin angsteihin. god bless työterveydenhuolto!
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

Kiitos kaikki ihmiset kun otitte osaa minun ongelmaan. Tosisssaan niin tuntuu mukavalta kun joku jaksaa kiinnostua.
Nyt on niin, että sain Zopinoxeja pienen annoksen kokeiltavaksi, että tuleeko uni ja jos tulee niin jatkuuko se seuraavaan päivään asti(ongelma jos on kirjotukset aamulla..).
Vaikka se lääkäri sanoi heti ettei anna unilääkkeitä, niin sitten kuitenkin huomasi minun olevan tosissani onneksi. Ja on kyllä myönnettävä, että melko pahalta näytän nykyisin(silmät punaiset ja lasittuneet)..
Voihan olla, että nyt kun on lääkkeitä, niin en välttämättä edes tarvitse niitä koska voin luottaa siihen että jos en voi nukkua, niin voin ottaa lääkettä. Ihan kiva olo on. Helpottaa.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Imovanet kannattaa nauttia ottamalla aina yks tabu 15-30min välein. Itselläni tuolla tavalla ottamalla se suuhun tuleva maku ei ole yhtä karmiva kun kaikki ottaisi kerralla.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

Onko normaalia, että päähän sattuu aika vitusti ja vaikka nukuin jotain 10 h niin silti on älyttömän väsynyt olo. Siis otin zopinoxia nukkuakseni. Eikö lääkkeet ratkaisekaan kaikkia ongelmiani??
Enpäs tiedä, onko tämä sittenkään niin hyvä juttu, koska vaikka saankin nukuttua niiden avulla, olo on silti vitun pöhnäinen.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

UltraViolet wrote:Onko normaalia, että päähän sattuu aika vitusti ja vaikka nukuin jotain 10 h niin silti on älyttömän väsynyt olo. Siis otin zopinoxia nukkuakseni. Eikö lääkkeet ratkaisekaan kaikkia ongelmiani??
Enpäs tiedä, onko tämä sittenkään niin hyvä juttu, koska vaikka saankin nukuttua niiden avulla, olo on silti vitun pöhnäinen.
Kaikille ei vain sovi kaikki lääkkeet. Jos zopinoksista tulee noin pahat sivuvaikutukset, niin ei muuta kun lääkärille ja sanoo, että josko sitä voisi vaihtaa johonkin muuhun lääkkeeseen. Kaikkia ongelmia tuskin lääkkeet poistaa(poistaisikin), mutta eiköhän noista lukemattomista uni/nukahtamislääkkeistä jokin sovi sinullekkin.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

Kuinka isoja annoksia ootte vedelly? Kaveri veti viime yönä jotai 75mg-150mg väliltä, viimeks kuulin siltä joskus puol 3 päivällä ja vaikutti aika sekavalta vieläki.. Nyt en saa siihe mitää yhteyttä, pystyykö tolla vetään ittensä sairaalakuntoon, siis pelkällä lääkkeellä, ei sen sekoilun johdosta?
You know the mind has a thousand eyes..
bol
Kameleontti

Post by bol »

Kaveri veti viime yönä jotai 75mg-150mg väliltä
Kuullostaa aika helvetin vastuuttomalta touhulta. Eiköhän ihan 7.5/10mg pitäs riittää. Mutta ei näytä kyllä olevan mikään hirveän vaarallinen.
Tsopiklonin akuutti toksisuus on vähäinen. Suun kautta annosteltuna tsopiklonin LD50 on noin 3 g/kg hiirellä ja 800 mg/kg rotalla. Subkroonisissa toksisuustutkimuksissa korkeat annokset aiheuttivat rotilla kasvuretardaatiota ja painonlaskua mutta elinvaurioita ei havaittu. Tsopiklonin kroonisesta toksisuudesta tai karsinogeenisyydestä ei ole tutkimustuloksia. Erittäin korkeiden tsopikloniannosten on todettu heikentävän urosrottien sperman laatua. Tsopikloni ei ole aiheuttanut rottakokeissa sikiövaurioita.
(c) Lääkelaitos
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

Vastuutonta se onkin. Itsellä toimi 11mg varsin hyvin eikä mennyt kuitenkaan liian pihalle, mutta kaverilta taisi mennä arvostelukyky siinä hommassa :?
Last edited by 5-meo-EMT on Fri 15 Feb 2008, 18:59, edited 1 time in total.
You know the mind has a thousand eyes..