tässä jonkun ikäväksi menevä salvia trippi. Naulankantaan huomautukset tuossa videossa. Luotettavien ystävien kanssa salviaa, eikä missään epämääräisissä bileissä...
...joissa jokainen kuumottaa ja kyselee onks kaikki kunnossa ja näin =/ Minusta tämä seuraava video kertoo kuinka helposti kaikki chillaa nyt hei huomautukset, varsinkin kun useat hokee sitä ympärillä, saattaa pahentaa vain tilannetta...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun! Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Toi oli hyvä tuli mieleen hopeanuoli ku sokea Ben hyökkää Akakabuuton kimpuun. Mistä toi on?
Dai Mahou Touge sarjasta, loistava juoni muutenkin tuossa animessa.
"Tanaka Punie is a transfer student from Magical World. She is a mischievous princess whose martial arts is better than magic. Not to mention, she aims at the conquest of the Earth. Those who resist her will be pushed by the body language, or joint-lock. Usually, she is a bit stupid and cute girl, but actually she is a cold-blooded princess who is very brutal and heartless."
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun! Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Joku selitys ois ollu jees koska linkki ei enää toimi. Ois voinu googlettaa sitä sit muualta.
Kyseessä Sealin Crazy biisi. Itselle tulee mieleen ala-aste ajat ja kenties diskot vm -85 (...siis mä oon). Linkki ei nähtävästi tosiaan enää toimi, mutta tässä toinen linkki http://www.youtube.com/watch?v=3im0kpNJSmI
...Oh darlin...
In a sky full of people, only some want to fly,
Isn't that crazy?
In a world full of people, only some want to fly,
Isn't that crazy?
Crazy...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Joo tosiaan tuo muistoja toi kertosäe on hyvä. Myös se Sealin biisi siinä yhdessä Batman leffassa on hyvä.
Mutta biisinä tykkään enemmän Mushroomheadin Crazy coverista.
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
jesuiitta wrote:Kappas, sekin on Sealia. Hyvä biisi tosiaan, nostaa ihokarvat pystyyn ja tuo vielä enemmän ala-aste muistoja mieleen. Suoraan ala-asteen diskosta.
Tässä: http://www.youtube.com/watch?v=ateQQc-AgEM
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924