ongelmia huumeista
-
tila saha
- Lepakko
ongelmia huumeista
ite oon ollu laitoksissa ja ryssiny ihmssuhteita, saanu paljon sakkoja ja päässä on reikiä, tunnen ihmisiä joita en haluaisi tuntea ja oon leimattu entiset kaverit ja suku, vanhemmilla ollu mielipahaa ja lapsuus on menny vähän ohi.
nykyään asiat tasasella pohjalla ja piuhat kuitattu enkä usko että tää kaikki on musta huonompaa tehny korkeintaan vahvistanu, mitä ny psyyke satunnaisesti repeilee.
moni tuttu on saanu enemmän ja vähemmän turpaan ku säädöt on kusahtanu. yks onneton lusii ku oli pitäny kirjanpitoa. yks pirinibu on jossain hatkoissa kun on viimesen vuoden aikana pölliny kavereilta ja vääriltä tyypeiltä vitusti tavaraa, rahaa ja kamaa ja lainannu kaikilta ja muutenki ryssiny pirin takia kaiken. oon saanu sellasen käsityksen että se kuolee. viimevloppuna yks tuttu tarjos vitusti ryynejä, piriä ja viinaa toiselle joka lähti menee heti ku setit loppu. se saa turpaan jos ei oo jo saanu. yks tyyppi sai rassista ku yritti veti välistä. tiedän yhden itsensä huumeiden takia tappaneen, yhden öyskyt vetäneen ja yhden velkojen ja yleisen ryssimisen takia tapetun.
nykyään asiat tasasella pohjalla ja piuhat kuitattu enkä usko että tää kaikki on musta huonompaa tehny korkeintaan vahvistanu, mitä ny psyyke satunnaisesti repeilee.
moni tuttu on saanu enemmän ja vähemmän turpaan ku säädöt on kusahtanu. yks onneton lusii ku oli pitäny kirjanpitoa. yks pirinibu on jossain hatkoissa kun on viimesen vuoden aikana pölliny kavereilta ja vääriltä tyypeiltä vitusti tavaraa, rahaa ja kamaa ja lainannu kaikilta ja muutenki ryssiny pirin takia kaiken. oon saanu sellasen käsityksen että se kuolee. viimevloppuna yks tuttu tarjos vitusti ryynejä, piriä ja viinaa toiselle joka lähti menee heti ku setit loppu. se saa turpaan jos ei oo jo saanu. yks tyyppi sai rassista ku yritti veti välistä. tiedän yhden itsensä huumeiden takia tappaneen, yhden öyskyt vetäneen ja yhden velkojen ja yleisen ryssimisen takia tapetun.
vittumäpoltanpäiväkodin!
-
Thoxium
Re: ongelmia huumeista
Ei ole koskaan tullut ongelmia päihteistä, niitäkin joille on tullu tunnen vain kourallisen, eikä nekään kuulu mun tuttava- tai kaveripiiriin.
-
Shavu
- Psykonautti
Itellä ainakin kaveripiiri muuttunu aika lailla, oon ollu viime ajat yksinäni ja ehkä vähän syrjäytynyt... Vaikka en oo polttanu kannabista kun muutaman kerran niin se näyttää vaikuttavan aika paljon. Muihin huumeisiin ei oo tullu kauheesti sekaannuttua. (vielä
)
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Ei varmaan liity pariin jointtiin mitään syrjäytymistä. Olisko syy jossain muussa?Shavu wrote:Itellä ainakin kaveripiiri muuttunu aika lailla, oon ollu viime ajat yksinäni ja ehkä vähän syrjäytynyt... Vaikka en oo polttanu kannabista kun muutaman kerran niin se näyttää vaikuttavan aika paljon. Muihin huumeisiin ei oo tullu kauheesti sekaannuttua. (vielä)
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
frapathea
Ei oo ei tuu itelläni.
Serkku on vähän kusessa, se kidnapattiin viime keväänä velkojen takia justku tuli katkolta ja psykiatriselta psykoosin takii ja sille annettii (pakolla) ksanoreit ja pirii eikä annettu nukkuu ja kiristettii tilitiedot ja asunnon avain = kaikki vietiin (jos sillä nyt oli kauheesti mitä viedä, jossai vaiheessa sain vähä käsityksen ettei ollu oikee edes vaatteita pistää päälle) ja pidettiin kaks päivää jossai sidottuna kivuliaasti kunnes joku nibu joka vahti sitä nukahti ja serkku pääs pakenee jollai ihmeen kaupalla. En o kuullu siitä sen jälkee, toivottavasti sai asioita ees jonkin verran kuntoon. Ihme jätkä kyl. Se ei puhu sen mutsille koska se ilmoitti eläinsuojeluviranomaisille ku serkku hakkas koiraansa ja se koira otettii siltä pois. Voii loller...
Muita vastaavia en onneks edes näöltä tiedä, paitsi että setä kuoli herrrrrskaövereihi mut siitä on jo aikaa jokunen tovi. Sanokaa mitä vaan, mua ottaa päähän, vituttaa ja kauhistuttaa se että miten ja miksi joku päästää ittensä tuohon pisteeseen.
Serkku on vähän kusessa, se kidnapattiin viime keväänä velkojen takia justku tuli katkolta ja psykiatriselta psykoosin takii ja sille annettii (pakolla) ksanoreit ja pirii eikä annettu nukkuu ja kiristettii tilitiedot ja asunnon avain = kaikki vietiin (jos sillä nyt oli kauheesti mitä viedä, jossai vaiheessa sain vähä käsityksen ettei ollu oikee edes vaatteita pistää päälle) ja pidettiin kaks päivää jossai sidottuna kivuliaasti kunnes joku nibu joka vahti sitä nukahti ja serkku pääs pakenee jollai ihmeen kaupalla. En o kuullu siitä sen jälkee, toivottavasti sai asioita ees jonkin verran kuntoon. Ihme jätkä kyl. Se ei puhu sen mutsille koska se ilmoitti eläinsuojeluviranomaisille ku serkku hakkas koiraansa ja se koira otettii siltä pois. Voii loller...
Muita vastaavia en onneks edes näöltä tiedä, paitsi että setä kuoli herrrrrskaövereihi mut siitä on jo aikaa jokunen tovi. Sanokaa mitä vaan, mua ottaa päähän, vituttaa ja kauhistuttaa se että miten ja miksi joku päästää ittensä tuohon pisteeseen.
-
tRip
- Moderator
Päinvastoin olen huumeiden kautta tutustunut ihmisiin, jotka eivät niin käytä huumeita.. tai hUUmeita.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Kalavale
- Apteekki
Alkoholihuumen ansiosta olen saanut mm. sakkoja ja putkareissuja. Ei muuta, kiitos ja kuittaus.
All things are equal, there are no special things.
-
Shavu
- Psykonautti
Kyllä se vaan liittyy, koska täälläpäin ei ole oikein hamppuystävällistä kansaa.. :? Voi olla, että en halua viettää aikaani päihteettömien ihmisten kanssa, joita täälläpäin on paljon. Mutta toisaalta myös käyttäjiäkin löytyy jonkin verran ja olen koittanut porukkaan sulautua, mutta tuli pettymys ja huomasin ettei ne ollu mitään kauheen kivaa porukkaa.. Pariin kyllä ihan mukavaan ihmiseen olen tutustunut paikkakunnallani, jotka savuttelevat enemmän tai vähemmän. Kuitenkin lähes kaikki "Old-school"- kaverit on jääny pois kuvioista.. :?Tofupekoni wrote:Ei varmaan liity pariin jointtiin mitään syrjäytymistä. Olisko syy jossain muussa?Shavu wrote:Itellä ainakin kaveripiiri muuttunu aika lailla, oon ollu viime ajat yksinäni ja ehkä vähän syrjäytynyt... Vaikka en oo polttanu kannabista kun muutaman kerran niin se näyttää vaikuttavan aika paljon. Muihin huumeisiin ei oo tullu kauheesti sekaannuttua. (vielä)
-
growy
- Kameleontti
Enpä oo itte niinkään ongelmissa ollut, no kerran sain nuorempana turpaan kun en maksanu velkoi takas sovittanu päivänä. Tarkotus ei kyl ollut mut se van unohtu. No eka se vetäs pataa ja sit ymmärs. Senjälkee en oo velkaa ottanu..
On mulla muutama tuttu jotka ton pirin kanssa on enemmän tai vähemmän onglemissa.. Murtoja,varkauksia,kusetuksia ym..
On mulla muutama tuttu jotka ton pirin kanssa on enemmän tai vähemmän onglemissa.. Murtoja,varkauksia,kusetuksia ym..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
frapathea
No höh, miks pitäis huudella juttua jos tietää, ettei suhtautuminen ole hyvä, ja miks päihteistä pitäis tehdä joku elämäntapa, ettei voi olla muita kuin jotain nibukavereita heti jos pari kertaa hiisaa? Ei elämän pitäs pyöriä vaan piliven ympärillä ja kavereita valita sen mukaan että hiisaako vai ei.Shavu wrote: Kyllä se vaan liittyy, koska täälläpäin ei ole oikein hamppuystävällistä kansaa.. :? Voi olla, että en halua viettää aikaani päihteettömien ihmisten kanssa, joita täälläpäin on paljon.
-
Ahab
Oikeastaan siinä vaiheessa alkoi jäädä vanhoja kavereita pois kun kaikki täytti 18v. Kaikkien piti päästä baariin ja mä oon enemmän ollu aina himabileet-tyyppiä. Sitten sitä tajus että eniten sitä niitten tyyppien kanssa hengas vaan pullon ääressä.
-
Shavu
- Psykonautti
frapathea wrote:No höh, miks pitäis huudella juttua jos tietää, ettei suhtautuminen ole hyvä, ja miks päihteistä pitäis tehdä joku elämäntapa, ettei voi olla muita kuin jotain nibukavereita heti jos pari kertaa hiisaa? Ei elämän pitäs pyöriä vaan piliven ympärillä ja kavereita valita sen mukaan että hiisaako vai ei.Shavu wrote: Kyllä se vaan liittyy, koska täälläpäin ei ole oikein hamppuystävällistä kansaa.. :? Voi olla, että en halua viettää aikaani päihteettömien ihmisten kanssa, joita täälläpäin on paljon.
Joo mutta tässäkin on sellanen puoli, että minä en itse huutele sitä. Vaan yks tuttu. Tänäänkin kun jotain puhuttiin huumeista niin se heti: "AINIIN EIKÖS SULLAKI OO KOKEMUSTA" Pisti vähän kuumottaa
-
Walrus
- Psykonautti
Piri, piri piri. 2 viikkoo meni pirin alkon ja ryynien kanssa, olin soittanu kaikille puhelimes ja yrittäny lainaa rahaa jne, faijallekki soitin et pistä 100e tilille et pääsen taksil himaa, ei laittanu ni soitin sen mutsille ja valitin(wtf??). Tulos on se et oon nyt avohoidos, ja olin ihan paskana kaikesta lopuks, nukuin vissii 3 kertaa sen 2 viikon aikana, velkaa on semmoset 3 tonnia ku mua kusetettii, ja en muista enää ees mun kassakaapin(ei siel mitää arvokasta oo, arkoja papereita vaan) numeroa, ku pää nii hajal. Henkisesti ja fyysisesti oon elämäni paskimmas kunnos, tai olin, nyt täst on viikko, ni alkaa jo toipuu mut ihan hajal sillo olin.Ihan uuden kameran makso 150e, ni myin 2g pirii, ja se jäi viel ketolan velkaa(en saa ikinä sitä varmaa, mut ei kiinnosta)ja meno oli muutenki ihan sairasta. Sitä enemmän jonku pirin kaa leikkii sitä enemmän kuseen vaa joutuu. Just maksoin 450e velkoi, ja pikavippeiki on mukavasti jne. Plus sit tietty ne 3 600e puhelinta mitkä on osamaksul mun nimel ja se sonyn bravia telkkari(mul ei mitää niist).Mut aina voi alottaa alusta jos on terve, raha on vaa rahaa, tai näin oon (yrittäny) kelaa. Himoi vielki ja aika tuulimyllyjä vastaan täs taistellaan mut ehkä vuoden parin pääst asiat on toisin(tai sit viel hunommin).Noi on viimesimmät ongelmat, en jaksa ees miettii kaikkii.
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
From almost his earliest days, the addict has been systematically educated and trained into incompetence. Unlike others, therefore, he could not find a vocation, a career, a meaningful, sustained activity around which he could, so to say, wrap his life. The addiction, however, offers an answer to even this problem of emptiness. The life of an addict constitutes a vocation—hustling, raising funds, assuring a connection and the maintenance of supply, outmaneuvering the police, performing the rituals of preparing and of taking the drug—a vocation around which the addict can build a reasonably full life.
(...)
What addiction substitutes for is a strong sense of one's own reality and the reality of the world in which one lives. The best antidotes to addiction are joy and competence: joy, as a capacity to take pleasure in people and things and activities, and competence, as a mastery of relevant parts of one's environment and a confidence that one's actions make a difference for oneself and others. Both joy and competence require a real connectedness with life in the concrete. When this sense of being in touch is lacking, feelings of uncertainty, self-doubt, and anxiety can arise which create a desire to escape from oneself and one's situation. This is where the need for an external solution arises.
(...)
What are the genuine solutions to the addiction problem? They are to bring people into contact with themselves, with other people, with their environment, and with their work so as to eliminate the need for artificial involvements in which people immerse themselves because they see no alternative. Such a program calls for nothing less than large-scale changes in our society, in the ways we think, relate, and produce goods.
http://www.peele.net/lib/sociald.html
(...)
What addiction substitutes for is a strong sense of one's own reality and the reality of the world in which one lives. The best antidotes to addiction are joy and competence: joy, as a capacity to take pleasure in people and things and activities, and competence, as a mastery of relevant parts of one's environment and a confidence that one's actions make a difference for oneself and others. Both joy and competence require a real connectedness with life in the concrete. When this sense of being in touch is lacking, feelings of uncertainty, self-doubt, and anxiety can arise which create a desire to escape from oneself and one's situation. This is where the need for an external solution arises.
(...)
What are the genuine solutions to the addiction problem? They are to bring people into contact with themselves, with other people, with their environment, and with their work so as to eliminate the need for artificial involvements in which people immerse themselves because they see no alternative. Such a program calls for nothing less than large-scale changes in our society, in the ways we think, relate, and produce goods.
http://www.peele.net/lib/sociald.html
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
maisuli
- Karvakuono
Ainut huume, joka on sotkenut sosiaalisiasuhteita ja tai jonka takia oon muuten joutunu kuseen on ALKOHOLI. tappeluita, flippailuja.. ei hyvä yhtään. Nykyään vähentäny huomattavasti viinaa.. Itse käyttäydyn melko lunkisti kännipäissään, mutta monet ystäväni muuttuvat jotenki agresiivisiksi tai ahdistaviksi ja tämän takia syntyy aina ongelmia.
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands."
-
Anonyymi
Alkoholista ja lakasta olen saanut elinikäisen henkisen morkkiksen...
-
UltraViolet
- Kameleontti
voi vittu!
meillä on sama ongelma!
äärimmäisen hämärää..
meillä on sama ongelma!
äärimmäisen hämärää..
-
Jeshu
- OD
Kun käyttää huumeita, niin kaikki muu jää usein tekemättä. Elää HuumeKuplassa (tm). Ei välttämättä se mihin pyrin ja joskus tuntuu et olis voinu jättää väliinkin. V
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
niunau
- Psykonautti
Jotain saman tyyppistä itsekkin ajattelin.jesuiitta wrote:Ei välttämättä se mihin pyrin ja joskus tuntuu et olis voinu jättää väliinkin.
Lähinnä mun kaverisuhteet vanhoihin kavereihin on vähän jäissä ja no... Alkoholi tuhos perheen ku olin pikkuinen.
"What a wicked thing to do
To make me dream of you"
To make me dream of you"
-
tajunalle
- Lepakko
Itselläni kaveripiiri muuttunut hieman... no voin sanoa, että huonompaan porukkaan. Onneksi vielä vanhojen kavereiden kanssa väleissä.
-
bol
- Kameleontti
Eipä ole mitään huomattavia. Kerran vain jäänyt vanhemmille kiinni ja siinä ehkä luottamus hieman kärsinyt.
Itse tiedän käyttöni rajat hyvin ja pyrin pysymään satunnaisena viikonloppukäyttäjänä. Jos kaveripiirit alkaa muuttumaan ja viikossa menee useaan kertaan huumeita, niin silloin olisin todella pettynyt itseeni.
Itse tiedän käyttöni rajat hyvin ja pyrin pysymään satunnaisena viikonloppukäyttäjänä. Jos kaveripiirit alkaa muuttumaan ja viikossa menee useaan kertaan huumeita, niin silloin olisin todella pettynyt itseeni.
-
tRip
- Moderator
Huumeet eivät ole ongelma..
Ongelmat ovat jossain aivan muualla.
Ongelmia huumeista?
Eipä ne omalla kohdallani paljoa muuta aiheutakkaan.. kivoja ne silti on.
Ongelmat ovat jossain aivan muualla.
Ongelmia huumeista?
Eipä ne omalla kohdallani paljoa muuta aiheutakkaan.. kivoja ne silti on.
Keep it unreal.
-
miymau
- Lepakko
noh.. mulla on sen verran ongelmia tullut, etten oikee kestä mun nykyisiä ystäviä. Kun ne ei oikeestaan tiiä että mä mitään käytän, ne tietää vaan että sillon tällön pilveä poltan, eipä muuta. Kaverit on melko huumeittenvastasia. Mun mielestä ois tosi ylhäisyyttä jos kaveriporukka olis sellanen jonka kaa voi poltella, trippailla ja tehä kaikkee yhessä. Mut... nykysten kaverien kanssa pitää yrittää olla mahollisimman normaali, litkii vaa alkoo. :S fukk. Se on aikas hankalaa jos on tripillä, sitten ku pelästyy kaverin kasvoja tai säikähtää murhaajatalonmiestä ikkunan takana, on siinä vaikee yrittää olla flippaamasta. Joten, mun kaverit tuntuu tylsiltä, eikä ne oikee ymmärrä mun ajatuksia, enkä mä kestä niitten samoja loppuunkulutettuja asioita. mut, kaveriporukkaa on paha vaihtaa näin yhtäkkiä. huooh. Ja vittuku oon nainen ku naiset ei yleensäkää oo mitään kovin innokkaita huumeitten kaa
eikä etenkää hauskasta sekoilusta niitten alasena
naiset on tosikkoja :evil:
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
RoboPoski
- Lepakko
Alkoholi on mulla pahin ollu kans. Käyny kalliiks muutama ryyppyilta vuosien varrella. Amfetamiinilla ja opiaateillakin on vaaransa. Kannabiksen kanssa ei pahemmin paitsi passivoi aivan liikaa ja sitä voi polttaa ihan liikaa. No, vaaransa kaikilla tietty. Teen tässä varmaan paluuta luonnontuotteiden pariin. Katsotaan. Hamppu, salvia, hbwr, ayahuasca(kun joskus vielä onnistuis), kratom ja mahdollisesti unikkotuotteet tulee kuulumaan tulevaan pääasialliseen päihdevalioon.maisuli wrote:Ainut huume, joka on sotkenut sosiaalisiasuhteita ja tai jonka takia oon muuten joutunu kuseen on ALKOHOLI. tappeluita, flippailuja.. ei hyvä yhtään. Nykyään vähentäny huomattavasti viinaa.. Itse käyttäydyn melko lunkisti kännipäissään, mutta monet ystäväni muuttuvat jotenki agresiivisiksi tai ahdistaviksi ja tämän takia syntyy aina ongelmia.
Mut alkoholista siis vaan sekoo pää totaalisesti ku reippaasti ottaa! Pikkasen kaljaa vaa niin ei lähe lapasesta.
Se on muuten ikävää hommaa salailla huumejuttuja kavereilta ja sukulaisilta jotka ei hyväksy asiaa lainkaan.
-
bol
- Kameleontti
Allekirjoitan.Se on muuten ikävää hommaa salailla huumejuttuja kavereilta ja sukulaisilta jotka ei hyväksy asiaa lainkaan.
-
miymau
- Lepakko
Allekirjoitan myös. Huumeet nyt on kuitenkin mulla osa elämää. Kuulostipa se kamalalta näin sanottunabol wrote:Allekirjoitan.Se on muuten ikävää hommaa salailla huumejuttuja kavereilta ja sukulaisilta jotka ei hyväksy asiaa lainkaan.
-
peili
- Psykonautti
Olisin itse voinut kirjoittaa juuri näinmiymau wrote: Allekirjoitan myös. Huumeet nyt on kuitenkin mulla osa elämää. Kuulostipa se kamalalta näin sanottunaihan ku olisin joku nisti.. Mutta siis ei, kun siis haluu vähän väriä harmaaseen arkeen ja uusia kokemuksia niin siksi huumeet.
-
miymau
- Lepakko
Eilen tais tulla ongelmia mulle. Siis istuttiin iltaa (lue: ryypättiin) kaverilla, ja sitten laskuhumalan koittaessa tärisin aiiivan hillittömästi, jumitin vaan ja kuuntelin musaa ja tärisin. En ollu mitään kamaa vetäny, enkä koe olevani pahemmin mihinkään aineeseen koukussa... Noh, kuulin sitten ohimennen ku joku tyyppi kysy että "Mikä tota tyyppiii vaivaa? (tarkoittaen mua)" ja sitte oma tosi hyvä kaverini vaa sanoo: "Ei oo tainnu saada huumeita vuorokauteen, sillon rahat loppu." olin ihan WTF, mistä mun kaveri nyt niin päättelee!!?? Sitten kuulin ku mun kaveri selitti sille samalle tyypille jotai "....kyl se sano ainaki vetäneensä jotai tos pari päivää sitte, ja viimeviikonloppuna se oli iha sekasin, sen silmät seiso koko illan päässä ja se nukahteli ja oli iha skitso. Ei ees juotu sillo, eli se varmaa oli jotai vetäny...." Mukavaa. Ahh ihanaa ku hyvä kaveri joka on vieläpä mun serkku, kertoo tollast juttuu jollekki randomille! Ja sit se randomki koko illan vähä koko aika yritti rauhotella mua ja lopettaa mun tärinää
Ja sitte näin ku muutama kaverii jutteli keittiössä, ja sitten tää mun kaveriserkku tulee ja pyytää mua röökille ja kyselee että millon oon viimeks ottanu, mitä sä käytät, aamulla sä oot jo puolkuollu yms.. :? Ja se random yritti iskee mua, mut musta kovasti vaikutti siltä että ihan vaan sen takii se mua yritti ett jos vaikka rauhottuisin tai jtn. Yks tyyppi anto mulle kans jopon lähtiessään, sano vaa "siin on sulle metsänantimia, polta ku ei oo muita." WTF? ei se oo ees mun kaveri...
Aamulla sitte olin joo aika kärsiny, mutta siks että olin nukkunu kylmällä lattialla ilman peittoa koko vitun yön. Kaikki kuitenki kyseli koko aika mun vointia ja katto ku pahintaki nistiä, kyyläili mun kyynärtaipeita yms. :S Shit.
Aamulla sitte olin joo aika kärsiny, mutta siks että olin nukkunu kylmällä lattialla ilman peittoa koko vitun yön. Kaikki kuitenki kyseli koko aika mun vointia ja katto ku pahintaki nistiä, kyyläili mun kyynärtaipeita yms. :S Shit.